| | |
21.07.2008 18:29 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166559
|
|
bobes
|
Město: Kladno, Auto: | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Váení majitelé FAP filtru.
Také jsem provedl čitění samo-domo.
Závěr je jednoznačný.Prudce se zlepila akcelerace motoru a spotřeba -2l/100km.Take čistit a to pravidelně.
Váení majitelé FAP filtru.
Také jsem provedl čitění samo-domo.
Závěr je jednoznačný.Prudce se zlepila akcelerace motoru a spotřeba -2l/100km.Take čistit a to pravidelně.
|
|
21.07.2008 21:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166560
|
|
Hron
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravim.
Ac jsem majitelem Xantuse, zvazujeme nakup C5 pro brachu, zrejme 2.2 HDi. Chtel jsem se zeptat zkusenejsich hlavne na FAP. Zajimalo by me, jestli by nesel "vykuchat" a obejit cidla tlaku tak, aby si ŘJ stale myslela, ze je FAP cisty. Nerad bych, aby tato ekologicka lahudka zatezovala jeho finance, pac je to student a najezdi rocne pres 50 tkm.
Dale by me zajimali dalsi Vase postrehy a rady ohledne nakupu a provozu tohoto motoru.
Diky za rady!
Zdravim.
Ac jsem majitelem Xantuse, zvazujeme nakup C5 pro brachu, zrejme 2.2 HDi. Chtel jsem se zeptat zkusenejsich hlavne na FAP. Zajimalo by me, jestli by nesel "vykuchat" a obejit cidla tlaku tak, aby si ŘJ stale myslela, ze je FAP cisty. Nerad bych, aby tato ekologicka lahudka zatezovala jeho finance, pac je to student a najezdi rocne pres 50 tkm.
Dale by me zajimali dalsi Vase postrehy a rady ohledne nakupu a provozu tohoto motoru.
Diky za rady!
|
|
22.07.2008 21:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166561
|
|
tief
|
|
|
Hron: vopred sa omlouvam za offtopic ale student ktory si kupi C5 2.2HDI a najazdi na nej rocne 50 tisic km by nemal mat problem s vymenou fapu za 16 tisic. Tymto sposobom sa mozes pripravovat na veci ako napriklad "ako oklamat motor ze ma este dobru spojku aby sa nemusela menit, ako oklamat motor aby nechcel vymenu rozvodov, ako oklamat motor aby nechcel vymenu oleja, ako oklamat motor aby nechcel naftu atd ...".
Auto potrebuje servis a C5 je pomerne moderne auto ktore vyzaduje spravny servis.
Ak chce bracha setrit at si nekupuje C5 ...
Hron: vopred sa omlouvam za offtopic ale student ktory si kupi C5 2.2HDI a najazdi na nej rocne 50 tisic km by nemal mat problem s vymenou fapu za 16 tisic. Tymto sposobom sa mozes pripravovat na veci ako napriklad "ako oklamat motor ze ma este dobru spojku aby sa nemusela menit, ako oklamat motor aby nechcel vymenu rozvodov, ako oklamat motor aby nechcel vymenu oleja, ako oklamat motor aby nechcel naftu atd ...".
Auto potrebuje servis a C5 je pomerne moderne auto ktore vyzaduje spravny servis.
Ak chce bracha setrit at si nekupuje C5 ...
|
|
22.07.2008 21:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166562
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Suhlasim s Tiefom, auto by malo dostat to co potrebuje aby mohlo dobre sluzit. Fap sa da samozrejme vykuchat aj cidla sa daju oklamat ale ale emisnu kontrolu neoklames Ja som sa nahodou celkom pobavil ked mi chlap na emiske naznacil ze pri najazdenych 290000 tis Km bude asi problem (urcite chcel daco do vacku) ale namiesto toho co ocakaval nameral takmer 0 hodnotu
Suhlasim s Tiefom, auto by malo dostat to co potrebuje aby mohlo dobre sluzit. Fap sa da samozrejme vykuchat aj cidla sa daju oklamat ale ale emisnu kontrolu neoklames :-) Ja som sa nahodou celkom pobavil ked mi chlap na emiske naznacil ze pri najazdenych 290000 tis Km bude asi problem (urcite chcel daco do vacku) ale namiesto toho co ocakaval nameral takmer 0 hodnotu :-)
|
|
22.07.2008 22:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166563
|
|
Hron
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Nu, prave ze by asi mel. 16 tisic neni malo. O rozvodech, oleji, aditivaci nafty atd. se neni treba bavit. Spis se bavim o nakladech, ktere mi prijdou zbytecne Uprimne, k cemu Vam jako uzivateli ten filtr je? Jestli jde o ekologii, tak chci chranit nasi planetku pred bordelem, ale nejsem zastancem FAPika, coz jiste potvrdi Ti, kteri znaji teorii pana Vaculika o vymitani certa dablem... O samotne mereni emisi se tolik nebojim a navic tusim, ze se na beznych stanicich ani pevne castice nemeri-domnenka.
Nu, je fakt, ze jsem cekal vice pochopeni, ale beru, ze nedate na servis mazliku dopustit. Ja take ne, ale proste beru FAP jako soucast, ktera vice skodi, nez prospiva
Nu, prave ze by asi mel. 16 tisic neni malo. O rozvodech, oleji, aditivaci nafty atd. se neni treba bavit. Spis se bavim o nakladech, ktere mi prijdou zbytecne ;) Uprimne, k cemu Vam jako uzivateli ten filtr je? Jestli jde o ekologii, tak chci chranit nasi planetku pred bordelem, ale nejsem zastancem FAPika, coz jiste potvrdi Ti, kteri znaji teorii pana Vaculika o vymitani certa dablem... :) O samotne mereni emisi se tolik nebojim a navic tusim, ze se na beznych stanicich ani pevne castice nemeri-domnenka.
Nu, je fakt, ze jsem cekal vice pochopeni, ale beru, ze nedate na servis mazliku dopustit. Ja take ne, ale proste beru FAP jako soucast, ktera vice skodi, nez prospiva ;)
|
|
23.07.2008 08:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166564
|
|
tief
|
|
|
No mozno si niekedy isiel za turbo dieslom od koncernu VW ... Ako clovek iduci ZA vozidlom vybavenym FAP filtrom dakujem kazdemu kto prispel k jeho vyvoju
A potom uznavam ze 16 tisic korun nie je mala ciastka ale pri cene auta povedzme 250 - 300 000 za cenu vozidla a 136tisic za naftu co prejazdis mi to zase neprijde ani nejak extremne prehnane - a potom ludia hore v diskusii pisu ze vycistenie FAPU funguje a da sa pouzit ako levna alternativa vymeny ... Nejake bastlenie, premostovanie cidiel a podobne "finty" mi prijdu ako provokace osudu - co vsechno vydrzi riadiaca jednotka pred tym nez sa odoberie do vecnych parkovist.
No mozno si niekedy isiel za turbo dieslom od koncernu VW ... Ako clovek iduci ZA vozidlom vybavenym FAP filtrom dakujem kazdemu kto prispel k jeho vyvoju :-)
A potom uznavam ze 16 tisic korun nie je mala ciastka ale pri cene auta povedzme 250 - 300 000 za cenu vozidla a 136tisic za naftu co prejazdis mi to zase neprijde ani nejak extremne prehnane - a potom ludia hore v diskusii pisu ze vycistenie FAPU funguje a da sa pouzit ako levna alternativa vymeny ... Nejake bastlenie, premostovanie cidiel a podobne "finty" mi prijdu ako provokace osudu - co vsechno vydrzi riadiaca jednotka pred tym nez sa odoberie do vecnych parkovist.
|
|
23.07.2008 12:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
166565
|
|
Darja
|
|
|
No, kdyz si vezmu, ze ja jako student byla ve skole a pak v praci, nechapu, kde bych najezdila 50tis rocne.
No FAP je 16 tisic, to je velka castka. Ale treba zimni gumy stoji pres 10tisic, letni taky, rozvody, naplne, brzdy, filtry. To jsou sumy! staci se podivat do denicku uzivatelu, ja jsem tam za rok pres 80 tisic, co slo do C5, jen do servisu a uprav.
Studentovi bych koupila 1.8 v LPG, to nema fap a jezdi to za levneji nez 2.2 Hdi.
No, kdyz si vezmu, ze ja jako student byla ve skole a pak v praci, nechapu, kde bych najezdila 50tis rocne.
No FAP je 16 tisic, to je velka castka. Ale treba zimni gumy stoji pres 10tisic, letni taky, rozvody, naplne, brzdy, filtry. To jsou sumy! staci se podivat do denicku uzivatelu, ja jsem tam za rok pres 80 tisic, co slo do C5, jen do servisu a uprav.
Studentovi bych koupila 1.8 v LPG, to nema fap a jezdi to za levneji nez 2.2 Hdi.
|
|
27.06.2009 11:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
661951
|
|
Zdenekhb
|
|
|
Zdravim kolegy a kolegyně
Poslední dva měsíce se mi začalo stávat, e při vytočení motoru v jízdě do kopce se mi rozsvítí servis a signalizace chyby na ASR/ESP. K tomu se na displeji objeví hláka ASR/ESP not function a pak Antipollution Fault. Auto v ten moment prestane tahnout (nouzovy rezim). V podstate pak staci zastavit, vypnout na chvili motor a znovu nastartovat. Chyba ASR/ESP zmizi a zustane jen Antipollution fault, nicmene auto jede zase normalne a po nejake dobe zhasne i servis.
Na diagnostice vybehla jen hlaska: Chyba hnacího momentu motoru z toho nejsem vubec moudry.
Ma nekdo nejaky napad co by to mohlo byt?
Zdravim kolegy a kolegyně :)
Poslední dva měsíce se mi začalo stávat, e při vytočení motoru v jízdě do kopce se mi rozsvítí servis a signalizace chyby na ASR/ESP. K tomu se na displeji objeví hláka ASR/ESP not function a pak Antipollution Fault. Auto v ten moment prestane tahnout (nouzovy rezim). V podstate pak staci zastavit, vypnout na chvili motor a znovu nastartovat. Chyba ASR/ESP zmizi a zustane jen Antipollution fault, nicmene auto jede zase normalne a po nejake dobe zhasne i servis.
Na diagnostice vybehla jen hlaska: Chyba hnacího momentu motoru :( z toho nejsem vubec moudry.
Ma nekdo nejaky napad co by to mohlo byt?
|
|
27.06.2009 12:42 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
710282
|
|
tief
|
|
|
Ahoj, skusil si prejst starsie prispevky ? toto sa tu riesi pravidelne, mozno tam najdes nejake "mudro" ...
Ahoj, skusil si prejst starsie prispevky ? toto sa tu riesi pravidelne, mozno tam najdes nejake "mudro" ...
|
|
27.06.2009 13:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
873198
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Zdenekhb napsal(a): Na diagnostice vybehla jen hlaska: Chyba hnacího momentu motoru z toho nejsem vubec moudry.
Ma nekdo nejaky napad co by to mohlo byt?
1. v jake ECu ti hlaska vybehla
2. jakou diagnostikou se chyba cetla
1. v jake ECu ti hlaska vybehla
2. jakou diagnostikou se chyba cetla
|
|
27.06.2009 17:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
873203
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
presunuto do drivejsi diskuze ...
presunuto do drivejsi diskuze ...
|
|
27.06.2009 19:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
873216
|
|
Zdenekhb
|
|
|
Zdenekhb napsal(a): Zdravim kolegy a kolegyně
Poslední dva měsíce se mi začalo stávat, e při vytočení motoru v jízdě do kopce se mi rozsvítí servis a signalizace chyby na ASR/ESP. K tomu se na displeji objeví hláka ASR/ESP not function a pak Antipollution Fault. Auto v ten moment prestane tahnout (nouzovy rezim). V podstate pak staci zastavit, vypnout na chvili motor a znovu nastartovat. Chyba ASR/ESP zmizi a zustane jen Antipollution fault, nicmene auto jede zase normalne a po nejake dobe zhasne i servis.
Na diagnostice vybehla jen hlaska: Chyba hnacího momentu motoru z toho nejsem vubec moudry.
Ma nekdo nejaky napad co by to mohlo byt?
Super nekdo mi presune thread, který se zrovna dvakrát netýká výfukového potrubí, kdy mi prvně vyběhne hláka o nefunkčním ASR/ESP. To se mám dojem týká podvozku a brzd. to by mě zas tak nevadilo, ale nejsem schopen se v diskuzi pohybovat sice vidím e má téma 5 stránek ale jinou nez 1 si neprectu
Super nekdo mi presune thread, který se zrovna dvakrát netýká výfukového potrubí, kdy mi prvně vyběhne hláka o nefunkčním ASR/ESP. To se mám dojem týká podvozku a brzd. to by mě zas tak nevadilo, ale nejsem schopen se v diskuzi pohybovat :( sice vidím e má téma 5 stránek ale jinou nez 1 si neprectu :(
|
|
27.06.2009 19:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
873217
|
|
Zdenekhb
|
|
|
autodiag napsal(a): 1. v jake ECu ti hlaska vybehla
2. jakou diagnostikou se chyba cetla
Nevim presne ale myslim v obcene casti. Diagnostika myslim byla VAG-COM.
Starí příspěvky jsem samozřejmě četl, nikde hláka antipollution Fault nebyla v kombinaci s ASR/ESP. Proto jsem to hodil do nového threadu. Obecne Antipollution Fault muze byt hlaska k milionu problemu na aute obsvlaste to napovida tomu ze teto hlasce predchazi chyba ASR/ESP not function .. coz myslim nema co docineni s vyfukem ani motorem ani prevodovkou
Leda ze by pri nozovem prechodu motoru bylo ASR/ESP odstaveno pocitacem. Je pravda ze mam takovy subjektivni pocit pri proslapnuti motoru ze slysim jakoby foukani zpoza motoru, ale na zadne netestnosti jsem nenarazil.
Pokud servis nesviti auto jede normalne, tahne, a turbo je taky lehounce slyset. Obcas se zda ze pri dojizdeni do krizovatky a bzdeni pri volnobehu klesnou otacky prislis a motor zacne malinko cukat ale jinak snad v pohode krome jiz vymlaceneho dvouhmotoveho setrvacniku ktery je slyset jak nekdy cvaka neshledavam jinych vaznych zavad, ktere bych si uz neopravil. Nemám citrona prvne jdu z radou od BX pres Xantii takze par veci o tehle autech znam .. ale urcite mam mezery
Díky za dalsi nápady.
Nevim presne ale myslim v obcene casti. Diagnostika myslim byla VAG-COM.
Starí příspěvky jsem samozřejmě četl, nikde hláka antipollution Fault nebyla v kombinaci s ASR/ESP. Proto jsem to hodil do nového threadu. Obecne Antipollution Fault muze byt hlaska k milionu problemu na aute obsvlaste to napovida tomu ze teto hlasce predchazi chyba ASR/ESP not function .. coz myslim nema co docineni s vyfukem ani motorem ani prevodovkou :(
Leda ze by pri nozovem prechodu motoru bylo ASR/ESP odstaveno pocitacem. Je pravda ze mam takovy subjektivni pocit pri proslapnuti motoru ze slysim jakoby foukani zpoza motoru, ale na zadne netestnosti jsem nenarazil.
Pokud servis nesviti auto jede normalne, tahne, a turbo je taky lehounce slyset. Obcas se zda ze pri dojizdeni do krizovatky a bzdeni pri volnobehu klesnou otacky prislis a motor zacne malinko cukat ale jinak snad v pohode krome jiz vymlaceneho dvouhmotoveho setrvacniku ktery je slyset jak nekdy cvaka neshledavam jinych vaznych zavad, ktere bych si uz neopravil. Nemám citrona prvne jdu z radou od BX pres Xantii takze par veci o tehle autech znam .. ale urcite mam mezery :)
Díky za dalsi nápady.
|
|
21.02.2010 19:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804741
|
|
bubakkaja
|
|
|
Tak mam c5 tyden a uz je to tady.Odpoledne jsem nadstartoval vse zhaslo rozjedu se a asi po 5km se rozsvitila diag a service k tomu esp a napsalo to antipollution fault.Reakce na plyn zadna tak jsem jeste dojel kam jsem chtel asi 30km ale nejelo to vice jak 110.Pak jsem dojel vypl motor byl jsem 3 hodiny pryc nastartuju a sviti jen motor a service a zase antipollution fault,na plyn reaguje jaks taks jde i turbo predtim neslo.Po dalnici normalne 150 i kdyz treba poi pridani plynu ve 130 se to rozjizdelo oproti me predchozi xantii 2.1 td velmi neochotne.Myslel jsem ze to musi zatahnout jak cert.Zitra to napichnu sice jen na kts od bosche ale diky aspon za to a napisu co tam jsou za chyby.
Tak mam c5 tyden a uz je to tady.Odpoledne jsem nadstartoval vse zhaslo rozjedu se a asi po 5km se rozsvitila diag a service k tomu esp a napsalo to antipollution fault.Reakce na plyn zadna tak jsem jeste dojel kam jsem chtel asi 30km ale nejelo to vice jak 110.Pak jsem dojel vypl motor byl jsem 3 hodiny pryc nastartuju a sviti jen motor a service a zase antipollution fault,na plyn reaguje jaks taks jde i turbo predtim neslo.Po dalnici normalne 150 i kdyz treba poi pridani plynu ve 130 se to rozjizdelo oproti me predchozi xantii 2.1 td velmi neochotne.Myslel jsem ze to musi zatahnout jak cert.Zitra to napichnu sice jen na kts od bosche ale diky aspon za to a napisu co tam jsou za chyby.
|
|
21.02.2010 19:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804744
|
|
jumep
|
|
|
skus pouzit hladanie ...
toto sa tu pisalo uz x krat a nakolko ti ten bosch pomoze je velmi otazne ....
skus pouzit hladanie ...
toto sa tu pisalo uz x krat a nakolko ti ten bosch pomoze je velmi otazne ....
|
|
21.02.2010 19:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804745
|
|
bubakkaja
|
|
|
Jasne ze jsem hledal a vim zre to muze byt cokoli.Bosch mi aspon napise co to bylo at se od neceho odpichnu.
Jasne ze jsem hledal a vim zre to muze byt cokoli.Bosch mi aspon napise co to bylo at se od neceho odpichnu.
|
|
21.02.2010 19:35 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804746
|
|
jumep
|
|
|
bosch ti napise cislo chyby ktore psa moze mat specifikovanie mierne inak ako bosch a tym sa mozes odpichnut zle.
tu proste neexistuje rada, to je taka vec ktora sa neda riesit takto, az ked mas nieco v rukach ma vyznam sa nieco pri tomto spytat ....
bosch ti napise cislo chyby ktore psa moze mat specifikovanie mierne inak ako bosch a tym sa mozes odpichnut zle.
tu proste neexistuje rada, to je taka vec ktora sa neda riesit takto, az ked mas nieco v rukach ma vyznam sa nieco pri tomto spytat ....
|
|
21.02.2010 19:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804751
|
|
bubakkaja
|
|
|
on nepise jen kody posledne mi napsal regulace tlaku preplnovani - chybna regulace
on nepise jen kody posledne mi napsal regulace tlaku preplnovani - chybna regulace
|
|
21.02.2010 19:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804752
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hmm na KTS zapomen...ta ti nerekne skoro nic
hmm na KTS zapomen...ta ti nerekne skoro nic
|
|
21.02.2010 19:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
1804756
|
|
bubakkaja
|
|
|
tak to je v dupe to musim ke kamaradovi na proxii
tak to je v dupe to musim ke kamaradovi na proxii
|
|
| |
|
|