| | |
26.09.2011 01:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415702
|
|
jruze
|
|
|
Jindra48 napsal(a): Autem jezdí manelka, ale údajně nejčastěji při rovnoměrné rychlosti kolem 90km/hodinu při sundání nohy z plynu. Já jsem ho dnes protáhl, cca. 20 km ve sportovním reimu (je to automat) a po následném nastartování hláka zmizela a ji se neobjevila. Čekal jsem, e kdy auto vytočím, spadne do nouzáku, ale auto se vytáčelo k 4,5 tis. a nic.
Kup manelce kolo - bude v nouzáku ona
Teď váně - chce to diag. a projít podtlaky.To e jsi to protáhl neznamená e jsi navodil situaci ve které to spadne do nouzáku(na rychlosti nezáleí,ale na tom abys ustálil otáčky nad 2000ot a drel je ) - mně odela membrána na proměnné délce sání a při jízdě po Praze se to téměř neprojevilo jen mimo město.Projdi podtaky (můe to být kterýkoli,ale dost často to bývá u EGR a membrány proměnné délky sání.
Kup manelce kolo - bude v nouzáku ona:-))))
Teď váně - chce to diag. a projít podtlaky.To e jsi to protáhl neznamená e jsi navodil situaci ve které to spadne do nouzáku(na rychlosti nezáleí,ale na tom abys ustálil otáčky nad 2000ot a drel je ) - mně odela membrána na proměnné délce sání a při jízdě po Praze se to téměř neprojevilo jen mimo město.Projdi podtaky (můe to být kterýkoli,ale dost často to bývá u EGR a membrány proměnné délky sání.;-)
|
|
26.09.2011 10:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415709
|
|
jumep
|
|
|
99.9% podlaky .... a presnejsie podlak na swirle
tie sa prejavuju priblize 2000 otacok, mierny kopcek, mierny plyn ...
hlavne ten co je na membranu priamo byva ... (za posledny tyzden 3 auta s tymto)
zboku motora za filtrom nad prevodovkou je ventil, ma zhora a zboku hadicku
ta zhora je privod z podtlakoveho zasobniku, ta zboku je privod na swirl
kvoli tomu zadnemu davam dole saciu trubku, aby som sa k tomu dostal
ps. lahko to odhalis aj tym ze ked nastartujes tak 2003 auto ma tu packu swirlu stiahnutu na volnobeh
99.9% podlaky .... a presnejsie podlak na swirle
tie sa prejavuju priblize 2000 otacok, mierny kopcek, mierny plyn ...
hlavne ten co je na membranu priamo byva ... (za posledny tyzden 3 auta s tymto)
zboku motora za filtrom nad prevodovkou je ventil, ma zhora a zboku hadicku
ta zhora je privod z podtlakoveho zasobniku, ta zboku je privod na swirl
kvoli tomu zadnemu davam dole saciu trubku, aby som sa k tomu dostal
ps. lahko to odhalis aj tym ze ked nastartujes tak 2003 auto ma tu packu swirlu stiahnutu na volnobeh
|
|
26.09.2011 11:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415722
|
|
Jindra48
|
|
|
Díky za rady, chování SWIRLu zkontroluju. Mám kloub prasklý - nahrazený drátem, ale kdy jsem ho kontroloval po "opravě" reagoval na přidání plynu. Pokud tomu dobře rozumím, při vypnutém motoru je odtáhnutý směrem dopředu nahoru, po nastartování na volnoběh se stáhne dolů a při přidání plynu ve vyích otáčkách se má opět odtahovat. Pokud to tak bude fungovat, nemusím hledat problém v hadičkách podtlaku, ale jinde. Mám pořád podezření na ten intercooler, teče z něj olej, dřív byl jen zamatěný, tzn. dírka se musela zvětit, ale jestli je to příčina problémů by odhalila jen diagnostika. Prosím poraďte jaký intercooler a kde koupit, jestli origo nebo nějakou druhovýrobu??
Díky za rady, chování SWIRLu zkontroluju. Mám kloub prasklý - nahrazený drátem, ale kdy jsem ho kontroloval po "opravě" reagoval na přidání plynu. Pokud tomu dobře rozumím, při vypnutém motoru je odtáhnutý směrem dopředu nahoru, po nastartování na volnoběh se stáhne dolů a při přidání plynu ve vyích otáčkách se má opět odtahovat. Pokud to tak bude fungovat, nemusím hledat problém v hadičkách podtlaku, ale jinde. Mám pořád podezření na ten intercooler, teče z něj olej, dřív byl jen zamatěný, tzn. dírka se musela zvětit, ale jestli je to příčina problémů by odhalila jen diagnostika. Prosím poraďte jaký intercooler a kde koupit, jestli origo nebo nějakou druhovýrobu??
|
|
26.09.2011 11:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415725
|
|
jumep
|
|
|
niekto tu pisal ze si ho daval zavarit, ja to chcem skusit zalepit dvojzlozkovym lepidlom co mi bolo doporucene ze to v pohode vydrzi
a ako som pisal, nudzak nebude sposobeny najskor intercoolerom ... ak nevies co, zajdi na diagnostiku ....
niekto tu pisal ze si ho daval zavarit, ja to chcem skusit zalepit dvojzlozkovym lepidlom co mi bolo doporucene ze to v pohode vydrzi
a ako som pisal, nudzak nebude sposobeny najskor intercoolerom ... ak nevies co, zajdi na diagnostiku ....
|
|
26.09.2011 14:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415737
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Klucí... ten někdo jsem byl já !
Návod na opravu intercooleru najdete tady : .link.
(Petře, kdy tak udělejte plnohodnotný článek z toho mého materiálu, můe se to hodit více lidem !)
Jinak se to ve probíralo v jiném tématu : .link.
Klucí... ten někdo jsem byl já ! :-))
Návod na opravu intercooleru najdete tady : http://www.c5club.cz/profiles/Jirka%D8.html?kod=32&ids=Jirka%D8&gal=1153100#pc
(Petře, kdy tak udělejte plnohodnotný článek z toho mého materiálu, můe se to hodit více lidem !)
Jinak se to ve probíralo v jiném tématu : http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/167016-intercooler-nebo-vaha-vzduchu/2/
|
|
26.09.2011 16:51 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415749
|
|
jruze
|
|
|
Jindra48 napsal(a): Díky za rady, chování SWIRLu zkontroluju. Mám kloub prasklý - nahrazený drátem, ale kdy jsem ho kontroloval po "opravě" reagoval na přidání plynu. Pokud tomu dobře rozumím, při vypnutém motoru je odtáhnutý směrem dopředu nahoru, po nastartování na volnoběh se stáhne dolů a při přidání plynu ve vyích otáčkách se má opět odtahovat. Pokud to tak bude fungovat, nemusím hledat problém v hadičkách podtlaku, ale jinde. Mám pořád podezření na ten intercooler, teče z něj olej, dřív byl jen zamatěný, tzn. dírka se musela zvětit, ale jestli je to příčina problémů by odhalila jen diagnostika. Prosím poraďte jaký intercooler a kde koupit, jestli origo nebo nějakou druhovýrobu??
Zkus ACI ,ale je to raketa. A měl jsem tu auto u kterého bylo něco podobného - jediné co bylo patně (po výměně vysokotlaké regulace-ta byla také divná) tak patné hodnoty na váze vzduchu - po výměně ve OK.
Zkus ACI ,ale je to raketa. A měl jsem tu auto u kterého bylo něco podobného - jediné co bylo patně (po výměně vysokotlaké regulace-ta byla také divná) tak patné hodnoty na váze vzduchu - po výměně ve OK.
|
|
27.09.2011 16:37 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415938
|
|
Jindra48
|
|
|
Tak jsem se dnes díval na chováni SWIRLu a ani se nehne. Po nastartování ani při vytáčení motoru auta se nepohne, zůstává v klidové poloze. Bude to problém v hadičkách podtlaku nebo co by to mohlo způsobit ???
Tak jsem se dnes díval na chováni SWIRLu a ani se nehne. Po nastartování ani při vytáčení motoru auta se nepohne, zůstává v klidové poloze. Bude to problém v hadičkách podtlaku nebo co by to mohlo způsobit ???
|
|
27.09.2011 18:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415945
|
|
jumep
|
|
|
na 90% bude prasknuta hadicka co je priamo na swirl napojena
aby si sa k nej dostal, vyber filter a odporucam odmontovat aj nasavaciu trubku od filtra po turbo co je ...
ked som ju tam nechal, nevedel som tu hadicku novu nasunut
na 90% bude prasknuta hadicka co je priamo na swirl napojena
aby si sa k nej dostal, vyber filter a odporucam odmontovat aj nasavaciu trubku od filtra po turbo co je ...
ked som ju tam nechal, nevedel som tu hadicku novu nasunut
|
|
27.09.2011 23:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415993
|
|
Jindra48
|
|
|
Zkusím to zítra důkladně prohlídnout a uvidíme. Předpokládám, e pokud půjdu dolů do motorového prostoru po táhlu od kloubu, narazím na SWIRL ze kterého povedou nějaké hadičky. No vyděláním filtru asi není myleno sundání krytu a filtru, ale i spodního dílu filtru vzduchu. Ten jsem jetě nevydělával Snad přijdu na to, jak s ním ven .... Zatím děkuji za rady.
Zkusím to zítra důkladně prohlídnout a uvidíme. Předpokládám, e pokud půjdu dolů do motorového prostoru po táhlu od kloubu, narazím na SWIRL ze kterého povedou nějaké hadičky. No vyděláním filtru asi není myleno sundání krytu a filtru, ale i spodního dílu filtru vzduchu. Ten jsem jetě nevydělával :-) Snad přijdu na to, jak s ním ven .... Zatím děkuji za rady.
|
|
27.09.2011 23:22 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415999
|
|
jumep
|
|
|
uplne jednoducho, tahaj ho dohora ... (samo odpoj hadice a poodvesaj kable ktore su cezen, aj z toho ventilu co je na nom pripojeny)
zboku motora potom vidis ventil co ma hadicku zvrchu a zboku
ta zvrchu je pripojena na podlakovy zasobnik / privod
a ta zboku je vedena na membranu swirlu ... opatrne po nej pojdes a nahmatas co mas ...
pocitam ze ani nebude nasadena na tom ventile / bude odprasknuta - vymen ju za celogumovu 4rku hadicku benzinovu / naftovu (nie tu opletenu handrou ale celogumovu)
uplne jednoducho, tahaj ho dohora ... (samo odpoj hadice a poodvesaj kable ktore su cezen, aj z toho ventilu co je na nom pripojeny)
zboku motora potom vidis ventil co ma hadicku zvrchu a zboku
ta zvrchu je pripojena na podlakovy zasobnik / privod
a ta zboku je vedena na membranu swirlu ... opatrne po nej pojdes a nahmatas co mas ...
pocitam ze ani nebude nasadena na tom ventile / bude odprasknuta - vymen ju za celogumovu 4rku hadicku benzinovu / naftovu (nie tu opletenu handrou ale celogumovu)
|
|
28.09.2011 19:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416110
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Posílám odkaz na odcvaknutí a vytáhnutí spodní části airboxu..
.link.
(fotka je z postupu na výměnu, opravu intercooleru odsud : .link. )
Posílám odkaz na odcvaknutí a vytáhnutí spodní části airboxu..
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/14996820_19213832344cc6aa46713ec.jpg
(fotka je z postupu na výměnu, opravu intercooleru odsud : http://www.c5club.cz/profiles/Jirka%D8.html?kod=32&ids=Jirka%D8&gal=1153100#pc )
|
|
28.09.2011 22:17 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416162
|
|
Jindra48
|
|
|
Tak jsem nael při mejdění s baterkou v motorovém prostoru nejdříve prasklinu na hadičce hned na swirlu a při pokusu zjistit, kam ta hadička vede jsem zjistil e je o 5 centimetrů dál úplně zlomená a otevřená, drí jen na jednom okraji. Nicméně před barákem a s nářadím co doma mám jsem nebyl vůbec schopen se na to místo dostat . Musím se objednat u bratránka automechanika a vidím to na opravu hadiček i intercooleru najednou. Můe ta hadička na SWIRL mít za následek i zvýení spotřeby ?? Dnes jsem se díval, e má ena průměrnou 9,2, dřív to bylo tak kolem 8 - 8,5 l ?
Tak jsem nael při mejdění s baterkou v motorovém prostoru nejdříve prasklinu na hadičce hned na swirlu a při pokusu zjistit, kam ta hadička vede jsem zjistil e je o 5 centimetrů dál úplně zlomená a otevřená, drí jen na jednom okraji. Nicméně před barákem a s nářadím co doma mám jsem nebyl vůbec schopen se na to místo dostat :-(. Musím se objednat u bratránka automechanika a vidím to na opravu hadiček i intercooleru najednou. Můe ta hadička na SWIRL mít za následek i zvýení spotřeby ?? Dnes jsem se díval, e má ena průměrnou 9,2, dřív to bylo tak kolem 8 - 8,5 l ?
|
|
28.09.2011 22:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416163
|
|
jumep
|
|
|
teoreticky moze .. isto ma za nasledok problem s vykonom atd ...
nic hrozne, ako som pisal ...
teoreticky moze .. isto ma za nasledok problem s vykonom atd ...
nic hrozne, ako som pisal ... :)
|
|
28.09.2011 22:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416164
|
|
Jindra48
|
|
|
Je jasné, e má C5ku přečtenou jako málo kdo a přesně jsi to trefil. Vsadím se, e v origo servisu a i mnohých neoriginálních by třeba podle výstupu z diagnostiky měnily od ERG ventilu přes turbo FAP a vstřiky vechno moné. Ta diagnostika jim nenapíe "nejspí bude utrhnutá trubička tam a tam" Kdy jsem se rozhodoval pro koupi C5 četl jsem mnoho názorů pro i proti, koupil jsem ji a doufal, e to co se u ní často kazí mě mine vdy jsem ji dovezl přímo z Belgie v super stavu!!!! Jen díky lidem na tomto fóru, které neunavuje dnes a denně radit foufalcům, co si s nimi začne auto povídat jsem zdárně zvládl opravu ručičky tachometru hned po dovozu, výplach FAP ji 2 x, pískající brzdy, opravu kloubu na SWIRLu, opravu turba výměnou hadičky podtlaku, kliku u řidiče včetně táhla, v pátek budu lepit kliku u spolujezdce včetně výměny táhla za nové a co nejdříve vyměním tu hadičku na SWIRLu a opravím intercooler. Nechci ani počítat, co by mě tohle vechno stálo bez existence tohoto fóra.
Mnohokrát upřímně děkuji.
PS: asi bych se měl podívat co mě čeká přítě ............
Je jasné, e má C5ku přečtenou jako málo kdo a přesně jsi to trefil. Vsadím se, e v origo servisu a i mnohých neoriginálních by třeba podle výstupu z diagnostiky měnily od ERG ventilu přes turbo FAP a vstřiky vechno moné. Ta diagnostika jim nenapíe "nejspí bude utrhnutá trubička tam a tam" :-) Kdy jsem se rozhodoval pro koupi C5 četl jsem mnoho názorů pro i proti, koupil jsem ji a doufal, e to co se u ní často kazí mě mine :-)))) vdy jsem ji dovezl přímo z Belgie v super stavu!!!! Jen díky lidem na tomto fóru, které neunavuje dnes a denně radit foufalcům, co si s nimi začne auto povídat :-) jsem zdárně zvládl opravu ručičky tachometru hned po dovozu, výplach FAP ji 2 x, pískající brzdy, opravu kloubu na SWIRLu, opravu turba výměnou hadičky podtlaku, kliku u řidiče včetně táhla, v pátek budu lepit kliku u spolujezdce včetně výměny táhla za nové a co nejdříve vyměním tu hadičku na SWIRLu a opravím intercooler. Nechci ani počítat, co by mě tohle vechno stálo bez existence tohoto fóra.
Mnohokrát upřímně děkuji.
PS: asi bych se měl podívat co mě čeká přítě ............:nevim
|
|
28.09.2011 22:51 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416166
|
|
jumep
|
|
|
nedivaj sa .. ries ked treba ... divat sa moze niekto kto vie co ma pozret a potom povedat co ta caka ... inak budes riesit zbytocne veci co netreba a veci co by sa mali nebudes riesit ....
ps. bol tu jeden manik ktoremu kvoli tej to hadicke (u neho to bola membrana)
1. vymlatili fap
2. rozobrali hlavu
3. zablendovali egr (cim vyrobili dalsiu chybu)
4. vymenili strik, lebo ho nemohli vydolovat von pri rozoberani hlavy
- inu, no comment ...
ad. intercooler - osobne som zvedavy ako to bude drzat, bolo mi odporucene dvojzlozkove lepidlo, mam spravene stuple, takze do vanicky, natlacit 2 bar a najst unik, ocistit a zalepit ...
ten co mi to hovoril ze to tak robil, hovoril ze 4.5bar v klude drzalo ... tak som zvedavy, ak to k niecomu bude, spravim navod s popisom - zatial sa drz navodu od JirkaŘ - .link.
nedivaj sa .. ries ked treba ... divat sa moze niekto kto vie co ma pozret a potom povedat co ta caka ... inak budes riesit zbytocne veci co netreba a veci co by sa mali nebudes riesit ....
ps. bol tu jeden manik ktoremu kvoli tej to hadicke (u neho to bola membrana)
1. vymlatili fap
2. rozobrali hlavu
3. zablendovali egr (cim vyrobili dalsiu chybu)
4. vymenili strik, lebo ho nemohli vydolovat von pri rozoberani hlavy
- inu, no comment ...
ad. intercooler - osobne som zvedavy ako to bude drzat, bolo mi odporucene dvojzlozkove lepidlo, mam spravene stuple, takze do vanicky, natlacit 2 bar a najst unik, ocistit a zalepit ...
ten co mi to hovoril ze to tak robil, hovoril ze 4.5bar v klude drzalo ... tak som zvedavy, ak to k niecomu bude, spravim navod s popisom - zatial sa drz navodu od JirkaŘ - http://www.c5club.cz/diskuze/single/2416110-re-antipollution-system-faulty-dieselove-motory/
|
|
28.09.2011 23:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416175
|
|
Jindra48
|
|
|
Jasan, myslel jsem to s nadsázkou - e se budu sledovat fórum, co se komu pos...o a vím, co mě čeká.
To co píe, vymlátit FAP, repas turba, repas vstřiků mi taky bylo nastíněno jako nezbytné a nutné po diagnostice. JirkaŘ ví .... Ji v dubnu jsem mu říkal e jdu v jeho stopách (oprava/výměna kličky u řidiče a plánování opravy intercooleru)
K opravě intercooleru mě povzbudil právě návod od JirkyŘ, uvaoval jsem nad novým, případně z vrakáče za 2 tisíce - ale to můe být to samé co mám v autě nebo i horí (pěkně umytý). Jedna místní firma opravuje chladiče vech typů, tak se s nimi zkusím domluvit. Speciení 2 slokový tmel na chladiče mi nabízely za ve specializované prodejné za 600, za tu částku mi to snad zaletují a nemusím si lámat hlavu s čitěním a odmatěním.
Jetě jednou děkuji za vechno!
Jasan, myslel jsem to s nadsázkou - e se budu sledovat fórum, co se komu pos...o :-) a vím, co mě čeká.
To co píe, vymlátit FAP, repas turba, repas vstřiků mi taky bylo nastíněno jako nezbytné a nutné po diagnostice. JirkaŘ ví .... Ji v dubnu jsem mu říkal e jdu v jeho stopách (oprava/výměna kličky u řidiče a plánování opravy intercooleru)
K opravě intercooleru mě povzbudil právě návod od JirkyŘ, uvaoval jsem nad novým, případně z vrakáče za 2 tisíce - ale to můe být to samé co mám v autě nebo i horí (pěkně umytý). Jedna místní firma opravuje chladiče vech typů, tak se s nimi zkusím domluvit. Speciení 2 slokový tmel na chladiče mi nabízely za ve specializované prodejné za 600, za tu částku mi to snad zaletují a nemusím si lámat hlavu s čitěním a odmatěním.
Jetě jednou děkuji za vechno!
|
|
29.09.2011 00:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2416179
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Běným dvouslokovým epoxidem s tepelnou odolností asi do 150°C jsem na Xantii lepil úspěně spoustu věcí:
- trubičku přítoku LHM do čerpadla (vyviklala se a přisávala vzduch)
- díru v chladiči vody
- prorezlou bezpečnostní zátku zezadu v bloku motoru (tam jsem do toho jetě natlačil nějakou větí minci ) - to jsem dělal na ulici 3 dny před Silvestrem, ani se mi na to nechce vzpomínat.
Běným dvouslokovým epoxidem s tepelnou odolností asi do 150°C jsem na Xantii lepil úspěně spoustu věcí:
- trubičku přítoku LHM do čerpadla (vyviklala se a přisávala vzduch)
- díru v chladiči vody
- prorezlou bezpečnostní zátku zezadu v bloku motoru (tam jsem do toho jetě natlačil nějakou větí minci :-d) - to jsem dělal na ulici 3 dny před Silvestrem, ani se mi na to nechce vzpomínat.
|
|
06.10.2011 10:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2417621
|
|
Jindra48
|
|
|
Zdravím, tak jen pro informaci, mám vyměněný intercooler a hadičku u SWIRLu. Auto jede jak vyměněné a dokonce si u ani nechce neustále "povídat" s řidičem. Doufám, e to tak dlouho zůstane . Nakonec jsem dal intercooler nový, nemohl jsem auto odstavit a čekat na opravu. Pokud má někdo zájem o ten starý pro zalepení/opravu je k dispozici (jinak skončí v popelnici). Jetě jednou děkuji vem na tomto fóru za informace a pomoc.
Zdravím, tak jen pro informaci, mám vyměněný intercooler a hadičku u SWIRLu. Auto jede jak vyměněné a dokonce si u ani nechce neustále "povídat" s řidičem. Doufám, e to tak dlouho zůstane :-). Nakonec jsem dal intercooler nový, nemohl jsem auto odstavit a čekat na opravu. Pokud má někdo zájem o ten starý pro zalepení/opravu je k dispozici (jinak skončí v popelnici). Jetě jednou děkuji vem na tomto fóru za informace a pomoc.
|
|
16.10.2011 21:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2419406
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Zdravím vechny přispěvatele tohoto fora.Tak u mé C5 se objevila hláka Antipollution Fault s rosvícením (lutě)symbolu diag.motoru a nápisem service.Po asi dvou dnech různých konzultací a čtení tohoto fóra,jsem se rozhodnul dát auto do značkového servisu Citroen,hlavné kvůli diagnostice.Trochu se oprava protáhla -týden čekat na objednání,potom 2dny se porouchala diagnostika (připomínalo mi to přezouvání zimních gum předloni,kdy mne vzal v pneuservisu na počtvrté,přes objednání-nejdřív mu vyhořela elektřina a pak mu přiel domů exekutor).Na třetí den jsem si auto převzal,vyčistili váhu vzduchu,ale upozornili mne, e jestli se hláka objeví znovu,budou ji muset vyměnit.V citroenu stojí něco přes 4000,-kč.K tomu směřuje i můj dotaz,ví někdo výrobce orig.dílu váhy vzduchu pro C5 - 2.0 HDI r.v.2004 ?Na internetu jsem objevil Výrobce: SIEMENS VDO 2573,00 kč,nebo Výrobce: HELLA 3116,00 kč.Po ujetí 80km z výstupu od servisu se hláka objevila opět.Někdo tady psal e s takovouhle hlákou jezdí klidně rok,to se mi nezdá,s malých chyb se dělají velké.Já auto odstavuji do vyřeení.Taky doporučím ,jak jsem zde četl,zkontrolovat příp.praskliny na sací hadici vzduchu od nárazníku.Díky za odpovědi.
Zdravím vechny přispěvatele tohoto fora.Tak u mé C5 se objevila hláka Antipollution Fault s rosvícením (lutě)symbolu diag.motoru a nápisem service.Po asi dvou dnech různých konzultací a čtení tohoto fóra,jsem se rozhodnul dát auto do značkového servisu Citroen,hlavné kvůli diagnostice.Trochu se oprava protáhla -týden čekat na objednání,potom 2dny se porouchala diagnostika (připomínalo mi to přezouvání zimních gum předloni,kdy mne vzal v pneuservisu na počtvrté,přes objednání-nejdřív mu vyhořela elektřina a pak mu přiel domů exekutor).Na třetí den jsem si auto převzal,vyčistili váhu vzduchu,ale upozornili mne, e jestli se hláka objeví znovu,budou ji muset vyměnit.V citroenu stojí něco přes 4000,-kč.K tomu směřuje i můj dotaz,ví někdo výrobce orig.dílu váhy vzduchu pro C5 - 2.0 HDI r.v.2004 ?Na internetu jsem objevil Výrobce: SIEMENS VDO 2573,00 kč,nebo Výrobce: HELLA 3116,00 kč.Po ujetí 80km z výstupu od servisu se hláka objevila opět.Někdo tady psal e s takovouhle hlákou jezdí klidně rok,to se mi nezdá,s malých chyb se dělají velké.Já auto odstavuji do vyřeení.Taky doporučím ,jak jsem zde četl,zkontrolovat příp.praskliny na sací hadici vzduchu od nárazníku.Díky za odpovědi.
|
|
16.10.2011 21:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2419407
|
|
jumep
|
|
|
v tomto pripade je tazko povedat ci to je isto vahou ... moze byt aj prasknutym podltakom ....
kupovavam origo, inak by to mala byt siemens vdo ...
treba si skontrolovat aby mala 3 plosky, tak ako ma origo
HELLA to tak isto nema
v tomto pripade je tazko povedat ci to je isto vahou ... moze byt aj prasknutym podltakom ....
kupovavam origo, inak by to mala byt siemens vdo ...
treba si skontrolovat aby mala 3 plosky, tak ako ma origo
HELLA to tak isto nema
|
|
| |
|
|