| | |
17.08.2011 19:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2407901
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
jj s tím EGR taky něco říkal - a na kolik tedy přiblině přijde takový ventil? a se na to můu připravit
jj s tím EGR taky něco říkal - a na kolik tedy přiblině přijde takový ventil? a se na to můu připravit :-(
|
|
17.08.2011 21:14 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2407919
|
|
jumep
|
|
|
ten ventil nemusi byt zly a problem moze a povacsine teda je v prasknutych podtlakovych hadickach
ventil stal novy okolo 50eur ak si pamatam dobre
treba pozret do diagnostiky, povacsine ak nieco je ventilu, hlasi to chybu na nom a ak sa prehodia medzi sebou chyba sa presune, vtedy sa potvrdi ventil
ten ventil nemusi byt zly a problem moze a povacsine teda je v prasknutych podtlakovych hadickach
ventil stal novy okolo 50eur ak si pamatam dobre
treba pozret do diagnostiky, povacsine ak nieco je ventilu, hlasi to chybu na nom a ak sa prehodia medzi sebou chyba sa presune, vtedy sa potvrdi ventil
|
|
18.08.2011 06:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2407933
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Řekl bych e je dobré si prohlédnout vechny podtlakové hadičky. Tady na fotkách dokládám co jsem nael u mne. 1) prasklá na EGR ventilu, byla příčinou hláky antipollution fault.... 2) tady je vidět , e by se plastová hadička mohla prodřít také. Vede blízko airboxu vzduchového filtru a vibracema se postupně opotřebuje mechanicky třením.
Řekl bych e je dobré si prohlédnout vechny podtlakové hadičky. Tady na fotkách dokládám co jsem nael u mne. 1) prasklá na EGR ventilu, byla příčinou hláky antipollution fault.... 2) tady je vidět , e by se plastová hadička mohla prodřít také. Vede blízko airboxu vzduchového filtru a vibracema se postupně opotřebuje mechanicky třením.
Přílohy: DSCN1767.JPG ( 196985b ) - prasklá hadička EGR ventilu DSCN1756.JPG ( 245118b ) - plastová hadička - moné prodření |
|
22.08.2011 17:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2408648
|
|
beky
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Tak nově jsem taky "astným" majitelem této hláky. Začla se mi ukazovat cca před týdnem ale po asi 5 startech se sama 2* smazala. Motor 2.0HDI, 80kW nekouří, nejde do nouzáku a propad výkonu nepociuju. Viml jsem si, e hláce vdy předchází to, e chci vypnout motor a ten má po vytaení klíčku jetě 1-2s doběh. Při přítím startu se ukáe Antipollution fault.
Dneska jsem s tím byl na diag a prý chyba regulátoru tlaku paliva. Na fóru jsem ale objevil příspěvek .link. e by to vůbec regulátor být nemusel. Nebyla by prosím fotka, který káblík na té rampě má jumep přesně na mysli, abych to otestoval? Díky
Tak nově jsem taky "astným" majitelem této hláky. Začla se mi ukazovat cca před týdnem ale po asi 5 startech se sama 2* smazala. Motor 2.0HDI, 80kW nekouří, nejde do nouzáku a propad výkonu nepociuju. Viml jsem si, e hláce vdy předchází to, e chci vypnout motor a ten má po vytaení klíčku jetě 1-2s doběh. Při přítím startu se ukáe Antipollution fault.
Dneska jsem s tím byl na diag a prý chyba regulátoru tlaku paliva. Na fóru jsem ale objevil příspěvek http://www.c5club.cz/diskuze/single/2404126-re-regulator-tlaku-paliva-chyby-priznaky-typ/ e by to vůbec regulátor být nemusel. Nebyla by prosím fotka, který káblík na té rampě má jumep přesně na mysli, abych to otestoval? Díky
|
|
22.08.2011 21:32 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2408741
|
|
jumep
|
|
|
v strede na rampe je snimac tlaku a z neho ide kablik
ten je nadkladany este jednym kablikom a jeden spoj na tom aute ktore malo problem bol cely od oleja, po vycisteni a upevneni majitel jazdi spokojne dalej
v strede na rampe je snimac tlaku a z neho ide kablik
ten je nadkladany este jednym kablikom a jeden spoj na tom aute ktore malo problem bol cely od oleja, po vycisteni a upevneni majitel jazdi spokojne dalej
|
|
22.08.2011 22:00 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2408752
|
|
beky
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
OK, pohledám a snad to pomůe
OK, pohledám a snad to pomůe
|
|
22.08.2011 22:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2408755
|
|
jumep
|
|
|
otazka je co presne hlasi ta diagnostika
otazka je co presne hlasi ta diagnostika
|
|
22.08.2011 22:04 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2408757
|
|
beky
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Servisák si to celekm "chránil" zádama a pak řekl chybu regulátoru. Prý nějaký váleček u čerpadla okolo 3000
Servisák si to celekm "chránil" zádama a pak řekl chybu regulátoru. Prý nějaký váleček u čerpadla okolo 3000
|
|
24.08.2011 20:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2409346
|
|
beky
|
Město: Vsetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Tak zapojení je v pořádku. Trochu jsem googlil a ten regulátor vypadá na hodně častou nemoc HDI. Odpovídá tomu jak doběh motoru při vypnutí tak horí start. V létě OK, ale v zimě to točí jakoby naprázdno. Při -15°C točím třeba na estkrát... haviče jsou OK. Kdy jsem byl před rokem u autodiaga, říkal, e to jsou asi vstřiky. Nemůe to být ale spí nedostatečný tlak kvůli tomu DRV ventilu? Co jsem tak vyčetl, tak je moné, e se tam ucpe to sítko a jak je v zimě nafta hustí, tak má problém tlakovat. Já bych ale měl mít regulátor s 284 na konci, take bez sítka? Jsem z toho volaký zmetený...
\\Jinak myslíte, e by pomohlo jej vyndat a pročistit? Nebo by to byla jen hodně dočasná oprava a radi mám investovat do .link. ?
Tak zapojení je v pořádku. Trochu jsem googlil a ten regulátor vypadá na hodně častou nemoc HDI. Odpovídá tomu jak doběh motoru při vypnutí tak horí start. V létě OK, ale v zimě to točí jakoby naprázdno. Při -15°C točím třeba na estkrát... haviče jsou OK. Kdy jsem byl před rokem u autodiaga, říkal, e to jsou asi vstřiky. Nemůe to být ale spí nedostatečný tlak kvůli tomu DRV ventilu? Co jsem tak vyčetl, tak je moné, e se tam ucpe to sítko a jak je v zimě nafta hustí, tak má problém tlakovat. Já bych ale měl mít regulátor s 284 na konci, take bez sítka? Jsem z toho volaký zmetený... :nevim
\\Jinak myslíte, e by pomohlo jej vyndat a pročistit? Nebo by to byla jen hodně dočasná oprava a radi mám investovat do http://www.autodilyhulin.cz/?280001,c5-regulator-vysokotlakeho-cerpadla-bosch-0281002284 ?
|
|
24.08.2011 20:59 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2409350
|
|
jumep
|
|
|
regulator sa opotrebuje, dost normalne, ono to chce realne podla diagnostiky povedat ...
striky vylucis relativne lahko, daj na hadicky prepadu pohariky a pozri kolko ide do prepadu, ak pojde niekde extremne moc do prepadu, je ten strik jasny
ak budu vsetky relativne rovnako, vymen regulator ....
regulator sa opotrebuje, dost normalne, ono to chce realne podla diagnostiky povedat ...
striky vylucis relativne lahko, daj na hadicky prepadu pohariky a pozri kolko ide do prepadu, ak pojde niekde extremne moc do prepadu, je ten strik jasny
ak budu vsetky relativne rovnako, vymen regulator ....
|
|
13.09.2011 15:27 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2413408
|
|
malin
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, zničeho nic mi auto (2.0HDi) začalo divně cukat, a po několika cuknutích a jakoby zadrhnutím motoru se objeví klasická chybová hláka "depollution system faulty" , která ale po cca 2 sekundách zas vypne a auto se tváří ok. Tohle se děje opakovaně třeba 3x a pak dalích 50km nic. Na diagnostice se objevily dočasné chyby váhy vzduchu. Včera se při jízdě hláky opět objevily, a to jak na dálnici při zařazené estce, tak i při rozjezdu + navíc nevím jestli to byla sugesce , ale zdálo se mi e i bez chybových hláek motor neel uplne plynule a citil jsem po větinu jizdy takove drobne trhani jen dodám e FAP byl vymenen vloni stejne tak jako EGR ventil, ktery me predtim bohuzel udusil auto a nechal na dalnici. díky za reakce, co muzu ocekavat...
Zdravím, zničeho nic mi auto (2.0HDi) začalo divně cukat, a po několika cuknutích a jakoby zadrhnutím motoru se objeví klasická chybová hláka "depollution system faulty" , která ale po cca 2 sekundách zas vypne a auto se tváří ok. Tohle se děje opakovaně třeba 3x a pak dalích 50km nic. Na diagnostice se objevily dočasné chyby váhy vzduchu. Včera se při jízdě hláky opět objevily, a to jak na dálnici při zařazené estce, tak i při rozjezdu + navíc nevím jestli to byla sugesce , ale zdálo se mi e i bez chybových hláek motor neel uplne plynule a citil jsem po větinu jizdy takove drobne trhani jen dodám e FAP byl vymenen vloni stejne tak jako EGR ventil, ktery me predtim bohuzel udusil auto a nechal na dalnici. díky za reakce, co muzu ocekavat...
|
|
13.09.2011 15:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2413429
|
|
tief
|
|
|
diagnostika ... pozriet sa na hodnoty ...
diagnostika ... pozriet sa na hodnoty ...
|
|
13.09.2011 15:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2413431
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Kdy ti to na diagnostice hlásí chyby hodnot váhy vzduchu, proč tomu nevěřit.
Pokud je kabel a konektor k ní OK, tak tě nejspí váha postupně opoutí (dává někdy mení, někdy větí blbosti - občas to jde mimo moný rozsah a to ti vyskočí hláka).
Pokud má monost si váhu od někoho na den půjčit, můe otestovat, jinak ti asi nezbyde, ne ji koupit (2.7k u Boba).
Můe ji taky zkusit vyčistit, ale nějak jsem neslyel, e by to mnoha lidem pomohlo.
Kdy ti to na diagnostice hlásí chyby hodnot váhy vzduchu, proč tomu nevěřit.
Pokud je kabel a konektor k ní OK, tak tě nejspí váha postupně opoutí (dává někdy mení, někdy větí blbosti - občas to jde mimo moný rozsah a to ti vyskočí hláka).
Pokud má monost si váhu od někoho na den půjčit, můe otestovat, jinak ti asi nezbyde, ne ji koupit (2.7k u Boba).
Můe ji taky zkusit vyčistit, ale nějak jsem neslyel, e by to mnoha lidem pomohlo.
|
|
13.09.2011 16:31 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2413443
|
|
jumep
|
|
|
uprav si profil ... mas C5 2 ... co je mierne iny motor ako v C5 1 ...
docasna chyba vahy sa tam zjavy aj ked mas odpojenu vahu a zapnes vypnes kluc
premazat, povozit sa a potom co nabehne, toho sa skor drzat
TomasT: vahu vycistit pomoze na zlepsenie jej reakcii / ak ju vycistis, vie sa rozpadnut, len sa potvrdi ze je zla
uprav si profil ... mas C5 2 ... co je mierne iny motor ako v C5 1 ...
docasna chyba vahy sa tam zjavy aj ked mas odpojenu vahu a zapnes vypnes kluc
premazat, povozit sa a potom co nabehne, toho sa skor drzat
TomasT: vahu vycistit pomoze na zlepsenie jej reakcii / ak ju vycistis, vie sa rozpadnut, len sa potvrdi ze je zla
|
|
13.09.2011 21:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2413528
|
|
jruze
|
|
|
Váhu nečisti a dej novou - čitění je buď na nic nebo na chvilku.Teď řeím něco podobného na 2.2 - jeho hodnoty na volnoběh 390 a auto jede nic moc a vskakuje občas známá hláka - půjčil jsem mu mou (hodnota volnoběh 230) a zase problém- auto jede a moc a ere 9.5 l na jeho 8.5l - tak zkusíme novou co z toho vyleze
Váhu nečisti a dej novou - čitění je buď na nic nebo na chvilku.Teď řeím něco podobného na 2.2 - jeho hodnoty na volnoběh 390 a auto jede nic moc a vskakuje občas známá hláka - půjčil jsem mu mou (hodnota volnoběh 230) a zase problém- auto jede a moc a ere 9.5 l na jeho 8.5l - tak zkusíme novou co z toho vyleze:nevim
|
|
25.09.2011 23:57 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415696
|
|
Jindra48
|
|
|
Tak mám po 5ti měsících opět nouzák a "antipolution fault". Mám mnohem více oleje kolem dolní části intercooleru (ne dříve) a při nastarovaném motoru je víc slyet jemné pískání reagující na změnu otáček motoru. Myslím si, e se zvětila dírka v intercooleru. Můe díra v intercooleru způsobit hláku antipolution fault nebo ne ??? Jindra
Tak mám po 5ti měsících opět nouzák a "antipolution fault". Mám mnohem více oleje kolem dolní části intercooleru (ne dříve) a při nastarovaném motoru je víc slyet jemné pískání reagující na změnu otáček motoru. Myslím si, e se zvětila dírka v intercooleru. Můe díra v intercooleru způsobit hláku antipolution fault nebo ne ??? Jindra
|
|
26.09.2011 00:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415698
|
|
jumep
|
|
|
nie, akurat sa nici turbo, lebo musi omnoho viacej tlacit ... ale nudzak nesposobi, jedine ak by tam bola taka diera ze nedokaze natlacit pozadovany tlak ...
za akych podmienok ti to nastane?
nie, akurat sa nici turbo, lebo musi omnoho viacej tlacit ... ale nudzak nesposobi, jedine ak by tam bola taka diera ze nedokaze natlacit pozadovany tlak ...
za akych podmienok ti to nastane?
|
|
26.09.2011 00:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2415701
|
|
Jindra48
|
|
|
Autem jezdí manelka, ale údajně nejčastěji při rovnoměrné rychlosti kolem 90km/hodinu při sundání nohy z plynu. Já jsem ho dnes protáhl, cca. 20 km ve sportovním reimu (je to automat) a po následném nastartování hláka zmizela a ji se neobjevila. Čekal jsem, e kdy auto vytočím, spadne do nouzáku, ale auto se vytáčelo k 4,5 tis. a nic.
Autem jezdí manelka, ale údajně nejčastěji při rovnoměrné rychlosti kolem 90km/hodinu při sundání nohy z plynu. Já jsem ho dnes protáhl, cca. 20 km ve sportovním reimu (je to automat) a po následném nastartování hláka zmizela a ji se neobjevila. Čekal jsem, e kdy auto vytočím, spadne do nouzáku, ale auto se vytáčelo k 4,5 tis. a nic.
|
|
| |
|
|