| | |
17.07.2011 07:24 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2401994
|
|
benjamin
|
Město: Tabor, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
prosim poradte.. za tri hodiny mam odjizdet a nevim, jestli si mam vzit svoje auto na ty zhruba tri tisice kilometru a nebo si radeji pujcit auto nahradni. C5 se chova jako by nic, s indikaci poruchy jsem najel uz dobre 300 km a vse ok az na tu kontrolku co mi sviti na displeji. Muze to byt falesny poplach ktery se da odstranit az po navratu z cesty?
prosim poradte.. za tri hodiny mam odjizdet a nevim, jestli si mam vzit svoje auto na ty zhruba tri tisice kilometru a nebo si radeji pujcit auto nahradni. C5 se chova jako by nic, s indikaci poruchy jsem najel uz dobre 300 km a vse ok az na tu kontrolku co mi sviti na displeji. Muze to byt falesny poplach ktery se da odstranit az po navratu z cesty?
|
|
17.07.2011 08:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2401995
|
|
Mamlas
|
|
|
Jedine diagnostika ti muze rict kde je problem. Muze to byt cokoliv kolem motoru. Nezapomeli v servisu neco zapojit?
Jedine diagnostika ti muze rict kde je problem. Muze to byt cokoliv kolem motoru. Nezapomeli v servisu neco zapojit?
|
|
17.07.2011 08:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2401998
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi nemůe s touto hlákou odjet, protoe ti nejspí motor přejde do nouzového reimu. Fakt bude muset na diagnostiku. K někomu, kdo s ní umí pracovat a ne jen mazat chyby. Můe to být banalita, nebo něco vánýho. Ale na dovolenou to není, pokud si ji nechce zkazit. Koukni do C.C.C.A., jestli nenajde servis v okolí bydlitě.
Asi nemůe s touto hlákou odjet, protoe ti nejspí motor přejde do nouzového reimu. Fakt bude muset na diagnostiku. K někomu, kdo s ní umí pracovat a ne jen mazat chyby. Můe to být banalita, nebo něco vánýho. Ale na dovolenou to není, pokud si ji nechce zkazit. Koukni do C.C.C.A., jestli nenajde servis v okolí bydlitě.
|
|
17.07.2011 20:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402045
|
|
jumep
|
|
|
"ymena egru a vynulovani pocitace...
Nasledne jsem ujel asi 200km a hlaska se objevila znova... znovu servis, ale na diagnostice zadny problem nebyl..pouze chybove hlaseni.."
ak je chybova hlaska - na diagnostike musi byt problem, jedine ak ten problem spada do oblasti vypnutim / zapnutim kluca alebo jazdou dlhsou ako 5 min, zeby sa vytratil
1. chod na diagnostiku niekomu kto vie nieco co tomu autu moze byt a nebude menit nahodne veci (EGR) s tym ze snad sa trafim
2. nesiel by som s tym, je mozne ze ta to niekde necha
3. skus nastartovat a drzat motor v 4500 otackach chvilu (do 1min), ci nevybehne hlaska (samozrejme zohriaty)
"ymena egru a vynulovani pocitace...
Nasledne jsem ujel asi 200km a hlaska se objevila znova... znovu servis, ale na diagnostice zadny problem nebyl..pouze chybove hlaseni.."
ak je chybova hlaska - na diagnostike musi byt problem, jedine ak ten problem spada do oblasti vypnutim / zapnutim kluca alebo jazdou dlhsou ako 5 min, zeby sa vytratil
1. chod na diagnostiku niekomu kto vie nieco co tomu autu moze byt a nebude menit nahodne veci (EGR) s tym ze snad sa trafim
2. nesiel by som s tym, je mozne ze ta to niekde necha
3. skus nastartovat a drzat motor v 4500 otackach chvilu (do 1min), ci nevybehne hlaska (samozrejme zohriaty)
|
|
17.07.2011 20:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402049
|
|
C5stepan
|
|
|
Benjamin je u 10 hodin na cestě. Otázka je, zda riskuje a odjel svým nebo si vypůjčil jiné auto. Ale dobré rady se hodí i nám ostatním, tak jen do toho!
Benjamin je u 10 hodin na cestě. Otázka je, zda riskuje a odjel svým nebo si vypůjčil jiné auto. Ale dobré rady se hodí i nám ostatním, tak jen do toho:palec!
|
|
17.07.2011 20:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402052
|
|
jumep
|
|
|
pri 2.0 som menil uz raz turbo kvoli tomu ze ukazovalo menej a motor netahal
svina, bola to vaha vzduchu, po vymene motor siel normalne a diagnostika ukazovala stale menej na tlaku turba, ale celkove hodnoty sa dvihli, tj.:
2000ot, tlak 1100namerany, 1300 pozadovany
nova vaha: 2000ot, tlak 1400 namerany, 1600 pozadovany
chyba ziadna, hlaska ziadna, akurat to bolo megalenive (hodnoty su teraz vymyslene), vaha ukazovala na volnobeh hodnoty normalne, plosky mala komplet ok ...
pri 2.0 som menil uz raz turbo kvoli tomu ze ukazovalo menej a motor netahal :)
svina, bola to vaha vzduchu, po vymene motor siel normalne a diagnostika ukazovala stale menej na tlaku turba, ale celkove hodnoty sa dvihli, tj.:
2000ot, tlak 1100namerany, 1300 pozadovany
nova vaha: 2000ot, tlak 1400 namerany, 1600 pozadovany
chyba ziadna, hlaska ziadna, akurat to bolo megalenive (hodnoty su teraz vymyslene), vaha ukazovala na volnobeh hodnoty normalne, plosky mala komplet ok ...
|
|
17.07.2011 22:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402060
|
|
jruze
|
|
|
Tak jemu to jelo co říkal normálně váha hodnoty OK,tlak paliva OK ,spotřeba tuím e říkal kolem 6.litrů,i hodnoty v otáčkách OK.
Tak jemu to jelo co říkal normálně váha hodnoty OK,tlak paliva OK ,spotřeba tuím e říkal kolem 6.litrů,i hodnoty v otáčkách OK.
|
|
18.07.2011 08:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402072
|
|
C5stepan
|
|
|
astnou cestu Benjamine a autí a u nepíe blbosti (jrue vyřídí?)
astnou cestu Benjamine :paleca autí a u nepíe blbosti (jrue vyřídí?);-)
|
|
18.07.2011 13:38 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402118
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jo, ty dovolené přitahují problémy
Včera jsme se vrátili z Itálie a také se mě tam snaila vyděsit hláka o nebezpečí ucpání FAP.
Vykalal jsem se na to, ona se u znovu neobjevila a po návratu domů (+1500km) jsem jen nael v logu:
- 2300 otáček, zjitěn rozdíl tlaků na FAPu: 321mbar
A online hodnoty doma:
- doba mezi regeneracemi 500km
- doba od poslední regenerace 120km
- zaplnění sazemi 15%
- rozdílový tlak volnoběh: 7mbar, 2300ot: 30mbar
Take ve vcelku OK.
Jo, ty dovolené přitahují problémy :-d
Včera jsme se vrátili z Itálie a také se mě tam snaila vyděsit hláka o nebezpečí ucpání FAP.
Vykalal jsem se na to, ona se u znovu neobjevila a po návratu domů (+1500km) jsem jen nael v logu:
- 2300 otáček, zjitěn rozdíl tlaků na FAPu: 321mbar
A online hodnoty doma:
- doba mezi regeneracemi 500km
- doba od poslední regenerace 120km
- zaplnění sazemi 15%
- rozdílový tlak volnoběh: 7mbar, 2300ot: 30mbar
Take ve vcelku OK. :-)
|
|
18.07.2011 18:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402137
|
|
Mamlas
|
|
|
TomasT napsal(a): Jo, ty dovolené přitahují problémy
Včera jsme se vrátili z Itálie a také se mě tam snaila vyděsit hláka o nebezpečí ucpání FAP.
Vykalal jsem se na to, ona se u znovu neobjevila a po návratu domů (+1500km) jsem jen nael v logu:
- 2300 otáček, zjitěn rozdíl tlaků na FAPu: 321mbar
A online hodnoty doma:
- doba mezi regeneracemi 500km
- doba od poslední regenerace 120km
- zaplnění sazemi 15%
- rozdílový tlak volnoběh: 7mbar, 2300ot: 30mbar
Take ve vcelku OK.
Neni tech 500km mezi regeneracemi nejak malo? U me to nejakych 900km.
Neni tech 500km mezi regeneracemi nejak malo? U me to nejakych 900km.
|
|
18.07.2011 18:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402138
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mamlas napsal(a): Neni tech 500km mezi regeneracemi nejak malo? U me to nejakych 900km.
No mohlo by to být asi více, ale co můe člověk čekat u auta po 160000 km...
Tak mě napadá e bych u asi měl dokoupit a dolít tu lutohnědou sr..ku do aditivační nádrky...
No mohlo by to být asi více, ale co můe člověk čekat u auta po 160000 km...
Tak mě napadá e bych u asi měl dokoupit a dolít tu lutohnědou sr..ku do aditivační nádrky...
|
|
18.07.2011 19:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402139
|
|
tief
|
|
|
500 je jeste v pohode, sracku kup az sa zacne auto stazovat
500 je jeste v pohode, sracku kup az sa zacne auto stazovat :)
|
|
18.07.2011 22:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402145
|
|
jumep
|
|
|
to je velmi rozumne, resetovat bez doliti .... to je tak na zadretie cerpadla
a pri 1.6 fape je 500km uplne v pohode, je hodne mensi ten fap oproti tomu co mame pod autom
to je velmi rozumne, resetovat bez doliti .... to je tak na zadretie cerpadla
a pri 1.6 fape je 500km uplne v pohode, je hodne mensi ten fap oproti tomu co mame pod autom
|
|
18.07.2011 23:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402157
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): to je velmi rozumne, resetovat bez doliti .... to je tak na zadretie cerpadla...
Resetoval jsem ho, protoe se to chovalo nějak divně (počítač aditivace neodčítal spotřebované mnoství - co se ale stejně nezměnilo) - samozřejmě jsem se také koukl kolik zbývá, a proto tu píu, e pomalu nastává čas nakupovat.
Resetoval jsem ho, protoe se to chovalo nějak divně (počítač aditivace neodčítal spotřebované mnoství - co se ale stejně nezměnilo) - samozřejmě jsem se také koukl kolik zbývá, a proto tu píu, e pomalu nastává čas nakupovat.
|
|
18.07.2011 23:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2402158
|
|
jumep
|
|
|
jo, 3000ml pise stale, lebo tam mas aditivacnu ecu, ten udaj klesa pokial viem len ked mas ovladanie fapu riesene cez ECU motora
jo, 3000ml pise stale, lebo tam mas aditivacnu ecu, ten udaj klesa pokial viem len ked mas ovladanie fapu riesene cez ECU motora
|
|
17.08.2011 17:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2407853
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ahoj,
tak jsem se dostal do situace, kdy mi auto hláku Engine anti-pollution system faulty hlásilo na 50 km snad 20x tak jsem zajel do servisu - chlapík si tam auto nechal a dnes jsem si ho vyzvedl - prý prohodil nějaký "ventilek" z turba - vůbec nevím co to má být a snad to prý bude v pohodě. Jene jsem ujel 30 km a auto háe hláku znova. Nějakej ten ventilek nebo jak tomu říkal prý jen prohodil s jiným prý podobným ventilkem z auta - nevíte někdo co tím myslel? Jetě říkal, e pokud to nebude fungovat tak budu muset koupit ten "ventilek" novej - cena 1000 - 4000,- Kč... máte s tím někdo zkuenost? díky za kadou odpověď.
Leon
Ahoj,
tak jsem se dostal do situace, kdy mi auto hláku Engine anti-pollution system faulty hlásilo na 50 km snad 20x tak jsem zajel do servisu - chlapík si tam auto nechal a dnes jsem si ho vyzvedl - prý prohodil nějaký "ventilek" z turba - vůbec nevím co to má být a snad to prý bude v pohodě. Jene jsem ujel 30 km a auto háe hláku znova. Nějakej ten ventilek nebo jak tomu říkal prý jen prohodil s jiným prý podobným ventilkem z auta - nevíte někdo co tím myslel? Jetě říkal, e pokud to nebude fungovat tak budu muset koupit ten "ventilek" novej - cena 1000 - 4000,- Kč... máte s tím někdo zkuenost? díky za kadou odpověď.
Leon
|
|
17.08.2011 18:40 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2407888
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Asi myslel ventil , ktorý ovláda podtlakovú reguláciu turba. Tých ventilov je tam viacej tak asi ich poprehadzoval lebo si myslel, e je zlý. Iný ovláda napr EGR, klapku atď..
Asi myslel ventil , ktorý ovláda podtlakovú reguláciu turba. Tých ventilov je tam viacej tak asi ich poprehadzoval lebo si myslel, e je zlý. Iný ovláda napr EGR, klapku atď..
|
|
| |
|
|