| | |
16.01.2011 17:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369918
|
|
Mira001
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Končilo to na stěně auta v mot prostoru pod sklem. Na konci té plastové hadičky bylo převlečeno jetě opletení. I délka té hadičky byla na spojení přímo na egr krátká. A na egru je pouze vlastně kovový náůstek. Na ten to bez té gumovmové ani nedosáhlo. Jo a jetě jsem něco oběvil. Na pravém boku motoru vedle vzduch filtru je nějaké táhlo, které je propojeno na kloubek. To táhlo je s nějakým tlumičem či pruinkou. Bylo uplně spadlé z toho kloubku. Co to je za táhlo? Děkuji
Končilo to na stěně auta v mot prostoru pod sklem. Na konci té plastové hadičky bylo převlečeno jetě opletení. I délka té hadičky byla na spojení přímo na egr krátká. A na egru je pouze vlastně kovový náůstek. Na ten to bez té gumovmové ani nedosáhlo. Jo a jetě jsem něco oběvil. Na pravém boku motoru vedle vzduch filtru je nějaké táhlo, které je propojeno na kloubek. To táhlo je s nějakým tlumičem či pruinkou. Bylo uplně spadlé z toho kloubku. Co to je za táhlo? Děkuji
|
|
16.01.2011 17:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369919
|
|
jumep
|
|
|
to je swirl, evidentne by to chcelo aby to pozrel niekto kto v tom ma troska prehlad, asi to riesil dost slendrian predtym, ten klbik pridrotu (v galerii je ktomu par fotiek)
ta gumova hadicka je vlastne spojka, tu plastovu by si tam nenatiahol .. cize je vporiadku ze to tam nedociahlo
len otazka je co vsetko tam este moze byt zle
to je swirl, evidentne by to chcelo aby to pozrel niekto kto v tom ma troska prehlad, asi to riesil dost slendrian predtym, ten klbik pridrotu (v galerii je ktomu par fotiek)
ta gumova hadicka je vlastne spojka, tu plastovu by si tam nenatiahol .. cize je vporiadku ze to tam nedociahlo
len otazka je co vsetko tam este moze byt zle
|
|
16.01.2011 17:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369920
|
|
Mira001
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Tak mi tak napadá, cěho by se docílilo kdy by Swirl a egr byl naschál odpojený?
Tak mi tak napadá, cěho by se docílilo kdy by Swirl a egr byl naschál odpojený?
|
|
16.01.2011 17:43 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369921
|
|
jumep
|
|
|
swirl - nizsi vykon - alebo blba spotreba
egr - tazko povedat za akym ucelom ho odpojil a este tak ze nezablendoval podtlak
swirl - nizsi vykon - alebo blba spotreba
egr - tazko povedat za akym ucelom ho odpojil a este tak ze nezablendoval podtlak
|
|
16.01.2011 17:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369922
|
|
Mira001
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Tak e dle mého se v tom někdo hrabal. Swirl omylem sundal a u nenadal na kloubek. A Egr odpojil a něvěděl jak na to. Uvidíme ted sem smazal hláení (chybu trvalou) zda to něco v průběhu nahlásí.
Tak e dle mého se v tom někdo hrabal. Swirl omylem sundal a u nenadal na kloubek. A Egr odpojil a něvěděl jak na to. Uvidíme ted sem smazal hláení (chybu trvalou) zda to něco v průběhu nahlásí.
|
|
16.01.2011 17:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369923
|
|
jumep
|
|
|
swirl vie prasknut ten klbik a vyskakovat, to kludne moze byt pricina preco to bolo dole, preto som ti pisal ze ho tam pridrotuj - pohladaj si tie fotky
swirl vie prasknut ten klbik a vyskakovat, to kludne moze byt pricina preco to bolo dole, preto som ti pisal ze ho tam pridrotuj - pohladaj si tie fotky
|
|
16.01.2011 17:59 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369924
|
|
Mira001
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
super přidrátuji. Také mi to napadlo, ale docela pevně to drelo.
super přidrátuji. Také mi to napadlo, ale docela pevně to drelo.
|
|
16.01.2011 18:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2369925
|
|
jumep
|
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/showpic/technika/technika/84717156
|
|
18.03.2011 00:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379118
|
|
Jindra48
|
|
|
Řeím úplně stejný problém - antipolution, ASR ESP, nouzový reim atd. Mám prasklý kloub na Swirl, je úplně ulomený, mám ho "nadstavený" drátkem, ale nejsem si jist, e je tam dodrena původní délka. Můe toto být příčinou, nebo bude problém jetě jinde. Kolik stojí nové to táhlo i s výměnou? Mám jít na diagnostiku nebo nejdříve vyřeit tento problém a teprve poté postupovat dál ?
Řeím úplně stejný problém - antipolution, ASR ESP, nouzový reim atd. Mám prasklý kloub na Swirl, je úplně ulomený, mám ho "nadstavený" drátkem, ale nejsem si jist, e je tam dodrena původní délka. Můe toto být příčinou, nebo bude problém jetě jinde. Kolik stojí nové to táhlo i s výměnou? Mám jít na diagnostiku nebo nejdříve vyřeit tento problém a teprve poté postupovat dál ?
|
|
18.03.2011 06:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379120
|
|
Mamlas
|
|
|
Nejlepsi mas u tehle chyby jit diagnostiku, protoze to muze skoro uplne cokoliv. Jinak bys taky mohl vymenit pulku auta a bez tak ta chyba zustane.
Nejlepsi mas u tehle chyby jit diagnostiku, protoze to muze skoro uplne cokoliv. Jinak bys taky mohl vymenit pulku auta a bez tak ta chyba zustane.
|
|
18.03.2011 06:47 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379121
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Jindra48 : Určitě zajdi s tím na diagnostiku ! Mě taky na podzim svítil SERVICE, antipollution fault ... opravil jsem kloub swirlu (zdrátoval ) , opravil intercooler (co o to, aspoň to mám hotové ) , ale diagnostika furt "mlela" cosi o přechodné chybě EGR ventilu. A nakonec to byla prasklá podtlaková hadička na EGRu... (najde to v tomhle tématu na str. 10 a 11 - mou zkuenost) Take bez Lexie ani ránu...
Jindra48 : Určitě zajdi s tím na diagnostiku ! Mě taky na podzim svítil SERVICE, antipollution fault ... opravil jsem kloub swirlu (zdrátoval :-p ) , opravil intercooler (co o to, aspoň to mám hotové :-)) ) , ale diagnostika furt "mlela" cosi o přechodné chybě EGR ventilu. A nakonec to byla prasklá podtlaková hadička na EGRu... (najde to v tomhle tématu na str. 10 a 11 - mou zkuenost) Take bez Lexie ani ránu...
|
|
18.03.2011 09:34 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379136
|
|
jumep
|
|
|
pri zlom swirle som nevidel nikdy chybu, takze diagnostika ...
pri zlom swirle som nevidel nikdy chybu, takze diagnostika ...
|
|
18.03.2011 09:41 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379145
|
|
Jindra48
|
|
|
Jetě se zeptám kde najdu EGR ventil a jak kontrolujete hadičky? Je potřeba je odpojit a prohlídnout ze vech stran? Stáhl jsem si tu i schéma rozvodů podtlaku, ale není tam označen EGR ventil. Jetě mě napadá jestli to nemůe způsobovat Intercooler, ve spodní části je značně mastný, pokud by tam byla díra můe to mít vliv na tuto chybu?
Jetě se zeptám kde najdu EGR ventil a jak kontrolujete hadičky? Je potřeba je odpojit a prohlídnout ze vech stran? Stáhl jsem si tu i schéma rozvodů podtlaku, ale není tam označen EGR ventil. Jetě mě napadá jestli to nemůe způsobovat Intercooler, ve spodní části je značně mastný, pokud by tam byla díra můe to mít vliv na tuto chybu?
|
|
18.03.2011 09:45 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379147
|
|
jumep
|
|
|
uz sme ti napisali, vymen polku motora, mozno sa trafis ....
DIAGNOSTIKA a potom ries (diagnostika u niekoho kto ju vie pouzit, nielen precitat chybu)
edit: ked chces pridat do mlyna, u mna to robil regulator tlaku nafty
uz sme ti napisali, vymen polku motora, mozno sa trafis ....
DIAGNOSTIKA a potom ries (diagnostika u niekoho kto ju vie pouzit, nielen precitat chybu)
edit: ked chces pridat do mlyna, u mna to robil regulator tlaku nafty
|
|
18.03.2011 10:03 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379149
|
|
Jindra48
|
|
|
Jasné, rozuměl jsem a na diagnostiku si určitě zajedu, jen jsem chtěl být trochu v obraze a "zkontrolovat" hadičky, o kterých se tu často píe. V kadém případě děkuji.
Jasné, rozuměl jsem a na diagnostiku si určitě zajedu, jen jsem chtěl být trochu v obraze a "zkontrolovat" hadičky, o kterých se tu často píe. V kadém případě děkuji.
|
|
18.03.2011 13:12 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2379162
|
|
jruze
|
|
|
Kdy chce kontrolovat hadičky a ptá se kde je egr tak nevím - hadičky jsou v motorovém prostoru(a to skoro vude) - egr najde zhruba uprostřed motoru za horním deklem(mezi motorem a stěnou pod oknem.) zapomněl jsem-na výfukovém potrubí.
Kdy chce kontrolovat hadičky a ptá se kde je egr tak nevím - hadičky jsou v motorovém prostoru(a to skoro vude) - egr najde zhruba uprostřed motoru za horním deklem(mezi motorem a stěnou pod oknem.) zapomněl jsem-na výfukovém potrubí.
|
|
10.04.2011 17:30 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2383346
|
|
Jindra48
|
|
|
Tak podle diagnostiky, vysoký tlak turba, přicpaný fap, patný nebo horí jeden vstřik. Take výhled na 5-10 tisíc za repas turba, 10 tisíc za vstřiky a 7 tisíc za "vymlácení" Fapu. Vysloveně jsem se ptal, jestli to nemůe být problém podtlaku, tvrdil e určitě ne. Dnes jsme u bratránka v dílně vymontovali a propláchli FAP (podruhé, jednou jsem to dělal kdy jsem auto koupil před 2 roky). Turbo se zdálo být v pořádku - chodila ta hřídelka i kdy těce a kdy u jsem to pomalu vzdával nael jsem kousek od turba na černé plastové přírubě (řejmě ERG ?) prasklé gumové kolínko. Po výměně zatím ve OK, jsem nadený.
Tak podle diagnostiky, vysoký tlak turba, přicpaný fap, patný nebo horí jeden vstřik. Take výhled na 5-10 tisíc za repas turba, 10 tisíc za vstřiky a 7 tisíc za "vymlácení" Fapu. Vysloveně jsem se ptal, jestli to nemůe být problém podtlaku, tvrdil e určitě ne. Dnes jsme u bratránka v dílně vymontovali a propláchli FAP (podruhé, jednou jsem to dělal kdy jsem auto koupil před 2 roky). Turbo se zdálo být v pořádku - chodila ta hřídelka i kdy těce a kdy u jsem to pomalu vzdával nael jsem kousek od turba na černé plastové přírubě (řejmě ERG ?) prasklé gumové kolínko. Po výměně zatím ve OK, jsem nadený.
|
|
10.04.2011 21:04 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2383454
|
|
jruze
|
|
|
Jakákoli netěsnost v podtlakovém systému vyřadí vechny části podtlakového ovládání - proto vysoký tlak turba.
Jakákoli netěsnost v podtlakovém systému vyřadí vechny části podtlakového ovládání - proto vysoký tlak turba.
|
|
10.04.2011 22:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2383473
|
|
jumep
|
|
|
Jindra48 napsal(a): Tak podle diagnostiky, vysoký tlak turba, přicpaný fap, patný nebo horí jeden vstřik. Take výhled na 5-10 tisíc za repas turba, 10 tisíc za vstřiky a 7 tisíc za "vymlácení" Fapu. Vysloveně jsem se ptal, jestli to nemůe být problém podtlaku, tvrdil e určitě ne. Dnes jsme u bratránka v dílně vymontovali a propláchli FAP (podruhé, jednou jsem to dělal kdy jsem auto koupil před 2 roky). Turbo se zdálo být v pořádku - chodila ta hřídelka i kdy těce a kdy u jsem to pomalu vzdával nael jsem kousek od turba na černé plastové přírubě (řejmě ERG ?) prasklé gumové kolínko. Po výměně zatím ve OK, jsem nadený.
podla toho co pises na zaciatku, tak si najdi iny servis
vysoky tlak turba = netesnost podlaku ako pise jruze
fap = je to fakt taky problem dobre to vyplachnut? (samozrejme horuca wapka a hodinu s tym zapasit, potom to je ok) + doliat aditivum, nechapem zmysel toho mlatenia
strik = jeden sam nikdy neni nacaty, ked uz tak vsetky na repas + idealne aj cerpadlo a vyplachnut system ... (to je ale na tebe ci chces investovat, ale osobne si myslim ze toto jedine ma vyznam + vydrz ako nove)
podla toho co pises na zaciatku, tak si najdi iny servis
vysoky tlak turba = netesnost podlaku ako pise jruze
fap = je to fakt taky problem dobre to vyplachnut? (samozrejme horuca wapka a hodinu s tym zapasit, potom to je ok) + doliat aditivum, nechapem zmysel toho mlatenia
strik = jeden sam nikdy neni nacaty, ked uz tak vsetky na repas + idealne aj cerpadlo a vyplachnut system ... (to je ale na tebe ci chces investovat, ale osobne si myslim ze toto jedine ma vyznam + vydrz ako nove)
|
|
16.07.2011 22:13 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2401973
|
|
benjamin
|
Město: Tabor, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
cau.. prosim prosim.. vracel jsem se do Cech a nekde pred hranicema se mi objevila hlaska DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY.. motor jeste chvilku bezel a pak se za mnou zacalo kourit a po chvilce uz jsem stal a nemohl se uz ani rozjet.. nasledoval odtah a servis, vymena egru a vynulovani pocitace...
Nasledne jsem ujel asi 200km a hlaska se objevila znova... znovu servis, ale na diagnostice zadny problem nebyl..pouze chybove hlaseni.. nechal jsem ho vynulovat, ale za dalsich 100 km naskocila znovu. Auto tahne paradne, nedusi se ani nekouri, ale ta hlaska na displeji je tam stale.. Prosim poradte mi jestli s tim muzu jet na 3 nedele do zahranici? jeste pred chvilkou jsem to byl projet a ten motor jede 190 bez problemu.. muze to byt pouze chyba senzoru, ktera mi v pouzivani auta nebude ten mesic vadit? Dekuji za kazdou odpoved
cau.. prosim prosim.. vracel jsem se do Cech a nekde pred hranicema se mi objevila hlaska DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY.. motor jeste chvilku bezel a pak se za mnou zacalo kourit a po chvilce uz jsem stal a nemohl se uz ani rozjet.. nasledoval odtah a servis, vymena egru a vynulovani pocitace...
Nasledne jsem ujel asi 200km a hlaska se objevila znova... znovu servis, ale na diagnostice zadny problem nebyl..pouze chybove hlaseni.. nechal jsem ho vynulovat, ale za dalsich 100 km naskocila znovu. Auto tahne paradne, nedusi se ani nekouri, ale ta hlaska na displeji je tam stale.. Prosim poradte mi jestli s tim muzu jet na 3 nedele do zahranici? jeste pred chvilkou jsem to byl projet a ten motor jede 190 bez problemu.. muze to byt pouze chyba senzoru, ktera mi v pouzivani auta nebude ten mesic vadit? Dekuji za kazdou odpoved
|
|
| |
|
|