| | |
28.07.2010 12:55 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2351265
|
|
Alex71
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Teď jsem na to koukal a vypadá to na přetlak vysokotlakého čerpadla - přepadový systém je napojen i na samotné vstřiky a u posledního vstřiku mi to teklo na tu zmiňovanou druhou stranu motoru - blí k řidiči.U čerpadla mi to asi fouklo někde na filtru.Je to tam celý poblitý a nedá se vypozorovat odkaď to teklo.Zkusím to spasovat a nastartovat.Servisu se fakt asi nevyhnu - mají čas a přítí týden.Podle doporučení to radi dám do Peugeotu - tak nevím.
Teď jsem na to koukal a vypadá to na přetlak vysokotlakého čerpadla - přepadový systém je napojen i na samotné vstřiky a u posledního vstřiku mi to teklo na tu zmiňovanou druhou stranu motoru - blí k řidiči.U čerpadla mi to asi fouklo někde na filtru.Je to tam celý poblitý a nedá se vypozorovat odkaď to teklo.Zkusím to spasovat a nastartovat.Servisu se fakt asi nevyhnu - mají čas a přítí týden.Podle doporučení to radi dám do Peugeotu - tak nevím.
|
|
07.08.2010 15:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2352297
|
|
Alex71
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Alex71 napsal(a): Zdravím vechny.Naléhavá ádost o pomoc.Mám C5 2,2 HDI.Asi před týdnem se mi objevila hláka:Antipollution system fault a v zápětí vypínání ESP/ASR.Auto spadlo do nouzového reimu.Zajel jsem na diagnostiku a tam bylo zjitěno,e je nefunkční čerpadlo aditiv.Testem přes počítač vak čerpadlo aditiv ovládat lo a fungovalo.Při natankování také bylo slyet,e čerpadlo běí.Myslel jsem,e doel Eolys,ale počítač vypsal,e:Minimální stav aditiva nedosaen.Jetě tam byla hláka o dávce aditiva 51g. - čemu nerozumím.Nicméně auto jezdilo a občas se chytlo a jelo normálně - ale asi tak 2-3 minuty.
Tak vechno je jinak.Včera mi jeden ikovnej maník s diagnostikou načetl celé auto a zjistil,e je patné čidlo tlaku turba /MPA/.Buď je patné,nebo je zkratováno a nebo zaoxidované kabely.Čumim a lezu kolem auta a nějak se mi nedaří ho najít.Nevít někdo,kde se přesně nachází?
Tak vechno je jinak.Včera mi jeden ikovnej maník s diagnostikou načetl celé auto a zjistil,e je patné čidlo tlaku turba /MPA/.Buď je patné,nebo je zkratováno a nebo zaoxidované kabely.Čumim a lezu kolem auta a nějak se mi nedaří ho najít.Nevít někdo,kde se přesně nachází? :nevim :-d
|
|
07.08.2010 20:09 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2352300
|
|
Alex71
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak se mi snad podařilo čidlo najít.Mělo by to být to čidlo nahoře u chladiče stlačeného vzduchu - cooler.Byla tam prasklá spona na hadičce.Dal jsem novou a zatím to jede jako z praku.
Tak se mi snad podařilo čidlo najít.Mělo by to být to čidlo nahoře u chladiče stlačeného vzduchu - cooler.Byla tam prasklá spona na hadičce.Dal jsem novou a zatím to jede jako z praku. :palec
|
|
26.09.2010 15:19 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2356790
|
|
shermene
|
Město: Kanianka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím, chcel by som sa spýta lebo si u neviem da rady. Po ceste z dovolenky mi pri rýchlosti asi 150km/h pípol palubný počítač a vyhodilo mi chybu antipollution fault a následne vyplo asr a esp auto sa preplo do núdzového reimu a musel som zís z dialnice. Bol som na diagnostike povedali mi e je problem s FAP tak som ho vyčistil ako to tu bolo písané v niekolkých návodoch. Dolial som aditivum a na diagnostike mi to resetli. Auto lapalo no len dovtedy dokým nezaradím 5 rýchlostný stupeň. Na 4 moem ís aj 110km/h a nič sa nedeje ale akonáhle zaradím 5 znova nabehne chyba antipollution fault a vypne asr a esp na diagnostike mi ete povedali e mi bufík opiera o kostru preto sa chcem spýta či by ti mohol by problém e to vyhadzuje. Lebo inak vetko vyzerá by v poriadku.
Zdravím, chcel by som sa spýta lebo si u neviem da rady. :-( Po ceste z dovolenky mi pri rýchlosti asi 150km/h pípol palubný počítač a vyhodilo mi chybu antipollution fault a následne vyplo asr a esp auto sa preplo do núdzového reimu a musel som zís z dialnice. Bol som na diagnostike povedali mi e je problem s FAP tak som ho vyčistil ako to tu bolo písané v niekolkých návodoch. Dolial som aditivum a na diagnostike mi to resetli. Auto lapalo no len dovtedy dokým nezaradím 5 rýchlostný stupeň. Na 4 moem ís aj 110km/h a nič sa nedeje ale akonáhle zaradím 5 znova nabehne chyba antipollution fault a vypne asr a esp na diagnostike mi ete povedali e mi bufík opiera o kostru preto sa chcem spýta či by ti mohol by problém e to vyhadzuje. Lebo inak vetko vyzerá by v poriadku.
|
|
26.09.2010 18:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2356799
|
|
jumep
|
|
|
zmen prosimta servis ...
zmen prosimta servis ...
|
|
26.09.2010 20:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2356819
|
|
zico
|
|
|
shermene, nepralo náhodou počas tej cesty z dovolenky ..?
shermene, nepralo náhodou počas tej cesty z dovolenky ..?
|
|
27.09.2010 14:58 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2356870
|
|
shermene
|
Město: Kanianka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
nepralo vobec.
nepralo vobec.
|
|
16.10.2010 07:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2358663
|
|
JirkaŘ
|
|
|
To bych nevěřil e hláka "Antipollution fault" dokáe "vyskočit" i při výměně árovky v hlavním světlometu.... V pondělí jsem sdělal kryt nad baterkou, abych se podíval proč mi nesvítí levá přední H7 árovka a jak jsem byl ve svetru a bundě... přístup hrozný, tak jsem asi zavadil o čidlo tlaku na intercooleru... vyměním árovku, mám radost e svítí, jdu do vozu vypnout klíče a světla a svítilo mi na palubovce "symbol motoru" , nápis SERVICE a na PP "Antipollution fault".
Motor při jízdě neblbnul, táhl tak jako vdy, spotřeba nerostla, FAP filtr si udělal svou regeneraci... prostě ve se chovalo jak by se nic nestalo, jen t "pitomé kontrolky a hláka" svítily. Zkusil jsem po ránu taky odpojit - pól baterky na 15 minut, ale hláka pak po napojení zase vyběhla. Prohlíel jsem vechny podtlak hadičky co jsou v okolí, odpojil a zase napojil konektor čidla tlaku na intercooleru... Na kontrole v servise se na Lexii nic nenanalo , tak se mě ptali co vechno jsem dělal. (záznam o chybě vůbec ádný, Lexia ukazovala ve O.K.). (Viděl jsem on-line data, i jsme to projeli, nic se neukázalo, zajímal jsem se o stav vstřikovačů atd. majitel servisu mi ve ukazoval a říkal e to ve mám v pořádku.... Take mám "smazáno" a po 30 km se mi nic u neobjevuje. Koukám e si na konektory při výměně árovky budu dávat přítě bacha a klíče od auta raději budu mít v kapse...
To bych nevěřil e hláka "Antipollution fault" dokáe "vyskočit" i při výměně árovky v hlavním světlometu.... V pondělí jsem sdělal kryt nad baterkou, abych se podíval proč mi nesvítí levá přední H7 árovka a jak jsem byl ve svetru a bundě... přístup hrozný, tak jsem asi zavadil o čidlo tlaku na intercooleru... vyměním árovku, mám radost e svítí, jdu do vozu vypnout klíče a světla a :-o svítilo mi na palubovce "symbol motoru" , nápis SERVICE a na PP "Antipollution fault". :-o:-((((
Motor při jízdě neblbnul, táhl tak jako vdy, spotřeba nerostla, FAP filtr si udělal svou regeneraci... prostě ve se chovalo jak by se nic nestalo, jen t "pitomé kontrolky a hláka" svítily. :nevim Zkusil jsem po ránu taky odpojit - pól baterky na 15 minut, ale hláka pak po napojení zase vyběhla. Prohlíel jsem vechny podtlak hadičky co jsou v okolí, odpojil a zase napojil konektor čidla tlaku na intercooleru... Na kontrole v servise se na Lexii nic nenanalo , tak se mě ptali co vechno jsem dělal. (záznam o chybě vůbec ádný, Lexia ukazovala ve O.K.). (Viděl jsem on-line data, i jsme to projeli, nic se neukázalo, zajímal jsem se o stav vstřikovačů atd. majitel servisu mi ve ukazoval a říkal e to ve mám v pořádku.... Take mám "smazáno" a po 30 km se mi nic u neobjevuje. Koukám e si na konektory při výměně árovky budu dávat přítě bacha a klíče od auta raději budu mít v kapse... :-d
|
|
16.10.2010 08:16 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2358668
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to nebude tou zarovkou ale cidlem tlaku sni o ktere jsi zavadil...
to nebude tou zarovkou ale cidlem tlaku sni o ktere jsi zavadil...
|
|
16.10.2010 08:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2358669
|
|
tief
|
|
|
mimochodom kdyz svitila zavada tak v lexii museli videt docasnou poruchu ... to jen tak pomimo
mimochodom kdyz svitila zavada tak v lexii museli videt docasnou poruchu ... to jen tak pomimo :)
|
|
24.10.2010 09:46 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359828
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Dá se při autodiagnostice zjistit mnoství aditiva v nádrce ? Myslím tím přibliné mnoství např. v gramech, nebo se dá zjistit jen jestli je 1/2, 1/3 apod. ?
Dá se při autodiagnostice zjistit mnoství aditiva v nádrce ? Myslím tím přibliné mnoství např. v gramech, nebo se dá zjistit jen jestli je 1/2, 1/3 apod. ?
|
|
24.10.2010 09:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359831
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
moc neda,je to spis odhad a jeste hrubej
moc neda,je to spis odhad a jeste hrubej
|
|
24.10.2010 13:44 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359864
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Píe to sice úplně přesně, ale nepouívá k tomu ádný měřák v nádrce (i kdy tam je, není zapojený), ale jen od plného stavu odečítá kadou vstříklou dávku aditivace.
Take, pokud někdo dolil a neresetoval stav (= nastavení, e je plný stav aditiva), nebo napopak resetoval stav a nedolil, nebo resetoval a nedolil plnou, tak to ukacuje nesmysly (jako zrovna teď mě - mám 1/3 a ukazuje skoro plnou)
Píe to sice úplně přesně, ale nepouívá k tomu ádný měřák v nádrce (i kdy tam je, není zapojený), ale jen od plného stavu odečítá kadou vstříklou dávku aditivace.
Take, pokud někdo dolil a neresetoval stav (= nastavení, e je plný stav aditiva), nebo napopak resetoval stav a nedolil, nebo resetoval a nedolil plnou, tak to ukacuje nesmysly (jako zrovna teď mě - mám 1/3 a ukazuje skoro plnou)
|
|
24.10.2010 14:11 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359867
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
TomasT napsal(a): Píe to sice úplně přesně, ale nepouívá k tomu ádný měřák v nádrce (i kdy tam je, není zapojený), ale jen od plného stavu odečítá kadou vstříklou dávku aditivace.
Take, pokud někdo dolil a neresetoval stav (= nastavení, e je plný stav aditiva), nebo napopak resetoval stav a nedolil, nebo resetoval a nedolil plnou, tak to ukacuje nesmysly (jako zrovna teď mě - mám 1/3 a ukazuje skoro plnou)
takze delsi vetou je to to same co jsem napsal,neda
nemeri nic jen odhaduje,jak pises dle vstriku...ale zobrazovana hodnata neodpovida,pokud jsi to nekdy videl musi ti to byt jasne
takze delsi vetou je to to same co jsem napsal,neda ;)
nemeri nic jen odhaduje,jak pises dle vstriku...ale zobrazovana hodnata neodpovida,pokud jsi to nekdy videl musi ti to byt jasne
|
|
24.10.2010 18:07 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359900
|
|
jumep
|
|
|
len podotknem ze v nadrzke je cidlo hladiny, ktore je aj zapojene, ale neni to plavak, ale len cidlo (ako ostrekovac) a diagnostikou si precitas napr. poruchu na tomto cidle, resp. ze cidlo bude hlasit minute aditivum (ale dost casto sa stalo ze to cidlo odislo) - chystam sa rozrezat nadrzku - potom dam aj fotky
len podotknem ze v nadrzke je cidlo hladiny, ktore je aj zapojene, ale neni to plavak, ale len cidlo (ako ostrekovac) a diagnostikou si precitas napr. poruchu na tomto cidle, resp. ze cidlo bude hlasit minute aditivum (ale dost casto sa stalo ze to cidlo odislo) - chystam sa rozrezat nadrzku - potom dam aj fotky
|
|
24.10.2010 18:50 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359922
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
presne,je tam jen plovak a ten je jen pro indikaci minima....system nepotrebuje info o mnozstvi..staci kdyz si rekne ze je ji malo
presne,je tam jen plovak a ten je jen pro indikaci minima....system nepotrebuje info o mnozstvi..staci kdyz si rekne ze je ji malo
|
|
24.10.2010 19:05 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359926
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jako drobný problém bych ale viděl, e to čidlo není zapojené - konektor na nádrce má 4 kontakty (2 pro řídící signál k čerpadlu, 2 od čidla) ale protikus má zapojené jen dva - ty řídící čerpadlo. Alespoň u mě to tak je.
Zajímavá a ne úplně jasná je poznámka v dokumentaci:
(*) : Sonda hladiny aditiva paliva je namontovaná a připojená k počítači aditivování (1282), ale není funkční.
Jako drobný problém bych ale viděl, e to čidlo není zapojené - konektor na nádrce má 4 kontakty (2 pro řídící signál k čerpadlu, 2 od čidla) ale protikus má zapojené jen dva - ty řídící čerpadlo. Alespoň u mě to tak je.
Zajímavá a ne úplně jasná je poznámka v dokumentaci:
(*) : Sonda hladiny aditiva paliva je namontovaná a připojená k počítači aditivování (1282), ale není funkční.
|
|
24.10.2010 19:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359928
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to tak..zalezi ale od modelu..
je to tak..zalezi ale od modelu..
|
|
24.10.2010 19:08 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
2359929
|
|
jumep
|
|
|
no uz som tu mal auto kde tato hlasila chybu - ale nie palubak, po doliati chyba zmyzla
a tiez som tu mal auto kde nezmyzla tato hlaska, po odpojeni konektoru hlasilo chybu cidla uplne
a presne, na nadrzke su 4 piny, 2 cerpadlo, 2 hladinomer
no uz som tu mal auto kde tato hlasila chybu - ale nie palubak, po doliati chyba zmyzla
a tiez som tu mal auto kde nezmyzla tato hlaska, po odpojeni konektoru hlasilo chybu cidla uplne
a presne, na nadrzke su 4 piny, 2 cerpadlo, 2 hladinomer
|
|
| |
|
|