| | |
04.01.2010 11:33 -
kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430304
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
C5 jsem koupil 6.12.09 a při cestě z bazaru z Prahy domů(250km)nic zvlátního. Nyní cesty do práce( 7km) jsem vypozoroval, e mi to na křiovatce ji dvakrát zdechlo a třeba po návratu z práce při couvání do přístřeku mi otáčky volnoběhu kolísají mezi 500-2000ot, kdy mi zhasínají potkávací světla a zdechá motor. Neděje se to stále. Se zahřátým motorem jsem dojel k obchodu a otáčky kolísali i po odjezdu od obchodu, ale po 1km na křiovatce ji zase v poho, ale po dalím 4km opět problém. Na diagnostice,kdy mi dělali rozvody, tak nalezli chybové hláení lambda sonda, tak ji vymazal a e to mám pozorovat. Prosím o radu. Děkuji
Tak snad opraveno. Vyčitěn a promazán sací ventil, vyčitěn EGR ventil - stále nic a nakonec pomohla výměna krokového motorku volnoběhu.
C5 jsem koupil 6.12.09 a při cestě z bazaru z Prahy domů(250km)nic zvlátního. Nyní cesty do práce( 7km) jsem vypozoroval, e mi to na křiovatce ji dvakrát zdechlo a třeba po návratu z práce při couvání do přístřeku mi otáčky volnoběhu kolísají mezi 500-2000ot, kdy mi zhasínají potkávací světla a zdechá motor. Neděje se to stále. Se zahřátým motorem jsem dojel k obchodu a otáčky kolísali i po odjezdu od obchodu, ale po 1km na křiovatce ji zase v poho, ale po dalím 4km opět problém. Na diagnostice,kdy mi dělali rozvody, tak nalezli chybové hláení lambda sonda, tak ji vymazal a e to mám pozorovat. Prosím o radu. Děkuji
Tak snad opraveno. Vyčitěn a promazán sací ventil, vyčitěn EGR ventil - stále nic a nakonec pomohla výměna krokového motorku volnoběhu.
|
|
04.01.2010 11:45 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430305
|
|
tief
|
|
|
V akom stave mas sviecky ?
V akom stave mas sviecky ?
|
|
04.01.2010 12:15 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430307
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
ke svíčkám jsem se jetě nedostal, ale za týden jedu na přestavbu LPG, tak mi je tam asi nejspí sami vymění na plynové. Jeden mechanik mi říkal, e to bude nejspí nějaké relév hodnotě kolem 4t ae je to častá závada Citroenů a Peugeotů. Je to moné?
ke svíčkám jsem se jetě nedostal, ale za týden jedu na přestavbu LPG, tak mi je tam asi nejspí sami vymění na plynové. Jeden mechanik mi říkal, e to bude nejspí nějaké relév hodnotě kolem 4t ae je to častá závada Citroenů a Peugeotů. Je to moné?
|
|
04.01.2010 12:55 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430310
|
|
miskod
|
|
|
Ked ides na plynovu prestavbu, tak musis mat auto na benzin 100% v poriadku. V opacnom pripade ti nebudu schopny plynovu jednotku dobre nastavit. Inak s tym budes mat len problemy.
Dobre ti radim, daj si najskor toto do poriadku.
Vykrutit sviecky je robota na 7 minut. Nema vyznam spekulovat nad kadecim, ked ich mas hned vymenene. Tiez nevymyslaj s "plynovymi" svieckami. Daj tam to, co tam ma byt normalne.
Tie "plynove" brisky su take smejdy ze az. Povyhynane elektrody, kazda jedna ma iny odskok atd...proste smejd.
Ked ides na plynovu prestavbu, tak musis mat auto na benzin 100% v poriadku. V opacnom pripade ti nebudu schopny plynovu jednotku dobre nastavit. Inak s tym budes mat len problemy.
Dobre ti radim, daj si najskor toto do poriadku.
Vykrutit sviecky je robota na 7 minut. Nema vyznam spekulovat nad kadecim, ked ich mas hned vymenene. Tiez nevymyslaj s "plynovymi" svieckami. Daj tam to, co tam ma byt normalne.
Tie "plynove" brisky su take smejdy ze az. Povyhynane elektrody, kazda jedna ma iny odskok atd...proste smejd.
|
|
04.01.2010 13:59 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430312
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
miskod napsal(a): Ked ides na plynovu prestavbu, tak musis mat auto na benzin 100% v poriadku. V opacnom pripade ti nebudu schopny plynovu jednotku dobre nastavit. Inak s tym budes mat len problemy.
Dobre ti radim, daj si najskor toto do poriadku.
Vykrutit sviecky je robota na 7 minut. Nema vyznam spekulovat nad kadecim, ked ich mas hned vymenene. Tiez nevymyslaj s "plynovymi" svieckami. Daj tam to, co tam ma byt normalne.
Tie "plynove" brisky su take smejdy ze az. Povyhynane elektrody, kazda jedna ma iny odskok atd...proste smejd.
Pod to se podepíu taky. Kdysi jsem měl přestavěného megana a jednoznačně se mi osvědčily originální svíčky. Dokonce i servis, který mi přestavbu dělal, "plynové" svíčky nedoporučoval.
PS: Zdravím do rodného kraje.
Pod to se podepíu taky. Kdysi jsem měl přestavěného megana a jednoznačně se mi osvědčily originální svíčky. Dokonce i servis, který mi přestavbu dělal, "plynové" svíčky nedoporučoval.
PS: Zdravím do rodného kraje.
|
|
04.01.2010 15:59 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430316
|
|
tief
|
|
|
jj suhlas s LPG kolegami ... jak zo svieckami tak s faktom ze na prestavbu musis mat auto v 100% stave, inak to nikto poriadne nenastavi ...
jj suhlas s LPG kolegami ... jak zo svieckami tak s faktom ze na prestavbu musis mat auto v 100% stave, inak to nikto poriadne nenastavi ...
|
|
04.01.2010 15:59 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
1430317
|
|
tief
|
|
|
Jo a "Jednoho mechanika" uz radsej k autu nepustaj ...
Jo a "Jednoho mechanika" uz radsej k autu nepustaj ...
|
|
11.07.2010 14:25 -
Re: kolísání otáček volnoběhu chcípnutí motoru
|
2350049
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
No mě se od pondělka dějě s motorem nasledující. Nědy po nastartování naskočí volnoběh jak má být a na otáčkoněru a na zvuku je vidět jak otacky spadnou a hned se zvýí do normálního stavu. někdy ani nejde plynem otáčky zvednout(a třeba po chvíli co jsem ho zmáčknul) no a někdy to právě dopadne tak e motor úplně zhasne. No a nejhorí je e kdy třeba za jízdy zmáčknu spojku tak otáčky spadnou rychle a motor zhasne. nevíte čím by to mohlo být nebo co zkontrolovat? Díky za rady
No mě se od pondělka dějě s motorem nasledující. Nědy po nastartování naskočí volnoběh jak má být a na otáčkoněru a na zvuku je vidět jak otacky spadnou a hned se zvýí do normálního stavu. někdy ani nejde plynem otáčky zvednout(a třeba po chvíli co jsem ho zmáčknul) no a někdy to právě dopadne tak e motor úplně zhasne. No a nejhorí je e kdy třeba za jízdy zmáčknu spojku tak otáčky spadnou rychle a motor zhasne. nevíte čím by to mohlo být nebo co zkontrolovat? Díky za rady
|
|
11.07.2010 14:35 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350050
|
|
tief
|
|
|
skontroluj klasiku ako filtry, hadice, konektory a podobne, potom uz len na diagnostiku ...
skontroluj klasiku ako filtry, hadice, konektory a podobne, potom uz len na diagnostiku ...
|
|
11.07.2010 21:27 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350071
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
dokáu to nějak prověřit bez diagnodtiky?
dokáu to nějak prověřit bez diagnodtiky?
|
|
11.07.2010 22:07 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350075
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
velmi spatne
velmi spatne
|
|
19.07.2010 21:24 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350460
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
mám dalí pozorování: kdy mi nechce dret vonoběh motor v otáčkách 1000/2000 ot. jde do otáček straně pomalu... teď přemýlím kam s tím zajet.
mám dalí pozorování: kdy mi nechce dret vonoběh motor v otáčkách 1000/2000 ot. jde do otáček straně pomalu...:-(((( teď přemýlím kam s tím zajet.
|
|
23.07.2010 18:10 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350889
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dalí pozorování: dnes jsem vyměnil naftový filtr. nastartoval jsem a opět mi kolísaly otáčky. pak jsem ale vypl klimu a najednou to bylo dobré. Zapnul jsem ji a znovu se projevilo kolisani. Selápl jsem plyn a pak ubral. otáčky spadly doulů na normál ale okamitě bylo slyet cvaknutí a pokles otáček opět do kolísání. Myslíte e by stím klima mohla mít něco společného?
Dalí pozorování: dnes jsem vyměnil naftový filtr. nastartoval jsem a opět mi kolísaly otáčky. pak jsem ale vypl klimu a najednou to bylo dobré. Zapnul jsem ji a znovu se projevilo kolisani. Selápl jsem plyn a pak ubral. otáčky spadly doulů na normál ale okamitě bylo slyet cvaknutí a pokles otáček opět do kolísání. Myslíte e by stím klima mohla mít něco společného?
|
|
23.07.2010 18:51 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2350893
|
|
jumep
|
|
|
klima zatazi motor
ja by som to stale typoval na ten regulator tlaku ... zajdi na diag ...
klima zatazi motor
ja by som to stale typoval na ten regulator tlaku ... zajdi na diag ...
|
|
26.08.2010 21:45 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2353936
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Je to v pytli... 3 neděle OK a teď mi auto 3dny stálo a u jsem měl problém nastartovat. A opět v průběhu jízdy mi nedrel volnoběh a chcípalo mi to Ten regulatro tlaku by ale byl na diagnostice v pohodě vidět ne?
Na diagnostice jsem byl u Thiefa a jediny na co prisel tak byla hodnota vahy vzduchu 300(ted nevim jednotky).
Jeste me napada jedna vec: po leve strane uplne nahore vede kablik a konektor usti vlevo od vicka nalejvani oleje.... neni mozne kdyby mel blby kontakt ze by ten motor chcipal?
Je to v pytli... 3 neděle OK a teď mi auto 3dny stálo a u jsem měl problém nastartovat. A opět v průběhu jízdy mi nedrel volnoběh a chcípalo mi to :-( Ten regulatro tlaku by ale byl na diagnostice v pohodě vidět ne?
Na diagnostice jsem byl u Thiefa a jediny na co prisel tak byla hodnota vahy vzduchu 300(ted nevim jednotky).
Jeste me napada jedna vec: po leve strane uplne nahore vede kablik a konektor usti vlevo od vicka nalejvani oleje.... neni mozne kdyby mel blby kontakt ze by ten motor chcipal?
|
|
26.08.2010 22:03 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2353941
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
uz se ti to tu psalo
-palivove cerpadlo
-filtr
-vstriky
-vysokotlake cerpadlo
-regulator
-atd atd...
jednoznacnou odpoved ti da clovek ktery vi jak se diagnostika ma pozivat,tak sup za nim
uz se ti to tu psalo
-palivove cerpadlo
-filtr
-vstriky
-vysokotlake cerpadlo
-regulator
-atd atd...
jednoznacnou odpoved ti da clovek ktery vi jak se diagnostika ma pozivat,tak sup za nim :palec
|
|
26.08.2010 22:06 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2353942
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Na diagnostice jsem byl u Thiefa a jediny na co prisel tak byla hodnota vahy vzduchu 300(ted nevim jednotky). Blby je ze vzdycky kdyz k nemu prijedu tak to nedela... jen jednou mi to tam chciplo a co bylo divne tak diagnostika porad ukazovala ze motor bezi
Jeste me napada jedna vec: po leve strane uplne nahore vede kablik a konektor usti vlevo od vicka nalejvani oleje.... neni mozne kdyby mel blby kontakt ze by ten motor chcipal?
Na diagnostice jsem byl u Thiefa a jediny na co prisel tak byla hodnota vahy vzduchu 300(ted nevim jednotky). Blby je ze vzdycky kdyz k nemu prijedu tak to nedela... jen jednou mi to tam chciplo a co bylo divne tak diagnostika porad ukazovala ze motor bezi
Jeste me napada jedna vec: po leve strane uplne nahore vede kablik a konektor usti vlevo od vicka nalejvani oleje.... neni mozne kdyby mel blby kontakt ze by ten motor chcipal?
|
|
26.08.2010 22:08 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2353943
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jak pises je to teplotne zavysle proto v MAF bych problem nehledal
a tim kablikem co popisujes si nejsem jistej co myslis...
jak pises je to teplotne zavysle proto v MAF bych problem nehledal
a tim kablikem co popisujes si nejsem jistej co myslis...
|
|
26.08.2010 22:18 -
Re: kolísání otáček volnoběhu pouze při zahřátém motoru
|
2353944
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Teplotně zavisle to neni. Dnes vecer kdyz jsem to nemohl nastartovat tak byl motor zahraty na provozni teplotu. Ten kablik se zda jako by vedli nekam k vacce. Muzu to vzit vylucovaci metodou: Regl pry ukazuje v poradku, filtr je novy, vstriky v poradku, vysokotlak taky... JAk se pozna palivove cerpadlo? kdyz zapnu klicek slisim ze od nadrze neco bzuci coz bych teda typoval ze to bezi
Teplotně zavisle to neni. Dnes vecer kdyz jsem to nemohl nastartovat tak byl motor zahraty na provozni teplotu. Ten kablik se zda jako by vedli nekam k vacce. Muzu to vzit vylucovaci metodou: Regl pry ukazuje v poradku, filtr je novy, vstriky v poradku, vysokotlak taky... JAk se pozna palivove cerpadlo? kdyz zapnu klicek slisim ze od nadrze neco bzuci coz bych teda typoval ze to bezi
|
|
| |
|
|