| | |
16.12.2009 12:21 -
Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429361
|
|
jozz
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Ahojte, Mám C5 r.v:2002 2,2 HDI. Auto pred pár dňami začalo vypisova chybu Engine antipollotion fault a obmedzil sa výkon motora, k tomu sa pridala dalia hláka level of antipolution system aditive low alebo niečo v tom zmysle. Tak som usúdil e mám asi málo aditíva na FAP filter. Po 4 dňoch jazdenia som bol s autom v citroen sevise kde mi doliali aditívum + vystriekali FAP nahodili naliali 10 l paliva, astále mi vypisovalo hlaku:Engine antipollotion fault a level of antipolution system aditive low. Kontrolovali aj nádrku na aditívim a vetko a nič nenali, povedali mi e moe by vadná nádrka. Po príchode so servisu domov som ete večer natankoval 25 l a hláky zmizli. Ráno pri tartovaní mi naskocila hláka level of antipolution system aditive low. Dnes sa mi znova objavili aj antipolution fault + obmedzenie výkonu aj aditive low. Neviem čo mám teraz robi. Viete mi niekto poradit, pripadne nestretli ste sa s podobným problémom?
Ahojte, Mám C5 r.v:2002 2,2 HDI. Auto pred pár dňami začalo vypisova chybu Engine antipollotion fault a obmedzil sa výkon motora, k tomu sa pridala dalia hláka level of antipolution system aditive low alebo niečo v tom zmysle. Tak som usúdil e mám asi málo aditíva na FAP filter. Po 4 dňoch jazdenia som bol s autom v citroen sevise kde mi doliali aditívum + vystriekali FAP nahodili naliali 10 l paliva, astále mi vypisovalo hlaku:Engine antipollotion fault a level of antipolution system aditive low. Kontrolovali aj nádrku na aditívim a vetko a nič nenali, povedali mi e moe by vadná nádrka. Po príchode so servisu domov som ete večer natankoval 25 l a hláky zmizli. Ráno pri tartovaní mi naskocila hláka level of antipolution system aditive low. Dnes sa mi znova objavili aj antipolution fault + obmedzenie výkonu aj aditive low. Neviem čo mám teraz robi. Viete mi niekto poradit, pripadne nestretli ste sa s podobným problémom?
|
|
16.12.2009 13:02 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429362
|
|
tief
|
|
|
Mali to v tom servise napojene na diagnostiku ?
Mali to v tom servise napojene na diagnostiku ?
|
|
16.12.2009 13:03 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429363
|
|
jumep
|
|
|
no jo, zle si precitali ako sa to ma resetovat:
postup je:
Vymenit / vycistit fap, doliat aditivum
Zresetovat v diagnostike ze sa menil fap a dolialo aditivum
Vypnut diagnostiku a kluc
Zapnut kluc na 2 min
Vypnut kluc, natankovat aspon 10l paliva (idealne plnu nadrz)
Zapat kluc na 2 min (alebo odist rovno z pumpy)
Vypnut kluc a cakat - zhruba po pol minute zacne ist cerpadlo v nadrzke aditiva a to ide asi 4min
Po tomto sa zmeni zavada na prechodnu a ta sa da zmazat
Stav aditiva sa maze a nastavuje inde ako zavady motora, ak ty magori zmazali len zavadu motora - ta sa vrati s5
ked by si mal cestu okolo piestan, stav sa - spravim ti to (robil som to aj sebe)
no jo, zle si precitali ako sa to ma resetovat:
postup je:
Vymenit / vycistit fap, doliat aditivum
Zresetovat v diagnostike ze sa menil fap a dolialo aditivum
Vypnut diagnostiku a kluc
Zapnut kluc na 2 min
Vypnut kluc, natankovat aspon 10l paliva (idealne plnu nadrz)
Zapat kluc na 2 min (alebo odist rovno z pumpy)
Vypnut kluc a cakat - zhruba po pol minute zacne ist cerpadlo v nadrzke aditiva a to ide asi 4min
Po tomto sa zmeni zavada na prechodnu a ta sa da zmazat
Stav aditiva sa maze a nastavuje inde ako zavady motora, ak ty magori zmazali len zavadu motora - ta sa vrati s5
ked by si mal cestu okolo piestan, stav sa - spravim ti to (robil som to aj sebe)
|
|
16.12.2009 13:53 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429364
|
|
dulo
|
Město: Plieovce, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj, Jumep!Podobný problém ako Jozz mám aj ja.Mne to vak vypisuje len nízku hladinu aditíva, čo nie je pravda.Aditívum bolo doliate.FAP by mal by v poriadku, lebo zatial počítač nevypísal iadnu závadu.V sarvise mi tie povedali, e asi bude vadná nádrka. Takto u jazdím skoro rok. Auto ide bez problémov, len ma znervózňuje tá hláka o nízkej urovni hladiny aditíva a blikanie servisu. Chcem sa spýta, či sa niekedy môem zastavi?
Ahoj, Jumep!Podobný problém ako Jozz mám aj ja.Mne to vak vypisuje len nízku hladinu aditíva, čo nie je pravda.Aditívum bolo doliate.FAP by mal by v poriadku, lebo zatial počítač nevypísal iadnu závadu.V sarvise mi tie povedali, e asi bude vadná nádrka. Takto u jazdím skoro rok. Auto ide bez problémov, len ma znervózňuje tá hláka o nízkej urovni hladiny aditíva a blikanie servisu. Chcem sa spýta, či sa niekedy môem zastavi?
|
|
16.12.2009 16:59 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429365
|
|
jozz
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 40 |
|
|
dakujem za radu, a ete sa chcem opýta e ked mi píe e mám málo aditíva znamená to e sa mi rýchlejie zas..e ten FAP? alebo to funguje spravne len to vypisuje tu chybovú hláku..
dakujem za radu, a ete sa chcem opýta e ked mi píe e mám málo aditíva znamená to e sa mi rýchlejie zas..e ten FAP? alebo to funguje spravne len to vypisuje tu chybovú hláku..
|
|
16.12.2009 19:33 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429370
|
|
jumep
|
|
|
princip je ze ono to spotrebu spocitava nastrekmi do nadrze a ked dosiahne urcity pocet nastrekov - nahlasi nizku hladinu (vtedy by tam malo byt este min liter aditiva)
spisal som k tomu taky kratky popis (v prilohe) - ak to admini uznaju za vhodne nech to pastnu do navodov
pravda je ze v servisoch su z toho dost zmotany a castokrat to nevedia resetnut atd. (alebo resetnu blbost atd.)
dulo: kludne sa stav
princip je ze ono to spotrebu spocitava nastrekmi do nadrze a ked dosiahne urcity pocet nastrekov - nahlasi nizku hladinu (vtedy by tam malo byt este min liter aditiva)
spisal som k tomu taky kratky popis (v prilohe) - ak to admini uznaju za vhodne nech to pastnu do navodov
pravda je ze v servisoch su z toho dost zmotany a castokrat to nevedia resetnut atd. (alebo resetnu blbost atd.)
dulo: kludne sa stav
Přílohy: aditivum.txt ( 2866b ) - |
|
16.12.2009 19:57 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429374
|
|
Mecho
|
|
|
Vyměna nadobky z adetivem je vevnitř rezla na povrchu to nejde vydět
musela by se rozřezat .a pak udělat regeneraci fap filtru a pokud to nepomue vyměna fapu je u hodně zaneseny a jak vypada koncovka vyfuku
pokud je černa tak fap je silně zanesen
Vyměna nadobky z adetivem je vevnitř rezla na povrchu to nejde vydět
musela by se rozřezat .a pak udělat regeneraci fap filtru a pokud to nepomue vyměna fapu je u hodně zaneseny a jak vypada koncovka vyfuku
pokud je černa tak fap je silně zanesen:palec
|
|
16.12.2009 19:58 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
1429376
|
|
Mecho
|
|
|
Pokud je začmouzena koncovka vyfuku od sazi tak fap funguje patně
Pokud je začmouzena koncovka vyfuku od sazi tak fap funguje patně
:palec
|
|
18.03.2018 10:06 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3140388
|
|
Privateboy
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Doplnil jsem, eolys a mechanik u mého auta C5III RDX9 1.6HDi 2009 nebyl schopný najít kde se dá nastavit nebo resetovat stav aditiva. Doplněvo po chybové hláce, nádr byla prázná, stále svítí servis a u i vyhazuje chyba čidla tlaku.
Doplnil jsem, eolys a mechanik u mého auta C5III RDX9 1.6HDi 2009 nebyl schopný najít kde se dá nastavit nebo resetovat stav aditiva. Doplněvo po chybové hláce, nádr byla prázná, stále svítí servis a u i vyhazuje chyba čidla tlaku.
|
|
18.03.2018 17:11 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3140508
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
u 1.6 cidlo vymen,bude vadne
reset se provadi v ADDGO nebo v ECU
u 1.6 cidlo vymen,bude vadne
reset se provadi v ADDGO nebo v ECU
|
|
11.02.2019 21:00 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3207075
|
|
vapnov
|
|
|
Prosím, taky mám dotaz k resetu aditiv na C5 2002, 2.0 HDI
Nejde mi po doplnění DXP a výměně FAPu resetovat jednotka aditivace, stále je v trvalých závadách "minimální hladina dosaena"
Asi něco s tím plovákem co se prý často rozbije, otázka je kam zapojujete ten "álící" odpor 1,5kohm ?
A jestli tam má potom resetu zůstat (asi jo)
Prosím, taky mám dotaz k resetu aditiv na C5 2002, 2.0 HDI
Nejde mi po doplnění DXP a výměně FAPu resetovat jednotka aditivace, stále je v trvalých závadách "minimální hladina dosaena"
Asi něco s tím plovákem co se prý často rozbije, otázka je kam zapojujete ten "álící" odpor 1,5kohm ?
A jestli tam má potom resetu zůstat (asi jo)
|
|
12.02.2019 07:39 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3207102
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vyser se na nejakej odpor a oprav to!
musis sehnat druhou funkcni nadobku s plovakem
vyser se na nejakej odpor a oprav to!
musis sehnat druhou funkcni nadobku s plovakem
|
|
12.02.2019 09:45 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3207165
|
|
vapnov
|
|
|
chápu, taky nemám rád polovičatý řeení.
Jen by se mi hodilo to vyřeit před technickou do pátku , a práce mi moc času na opravu taky nedopřeje.
Mám k dispozici jedno auto 2003, nádrka je asi stejná 5l ?
Pak by stačilo vylít Eolys a přelít DXP42 a mělo by být hotovo ?
chápu, taky nemám rád polovičatý řeení.
Jen by se mi hodilo to vyřeit před technickou do pátku :-) , a práce mi moc času na opravu taky nedopřeje.
Mám k dispozici jedno auto 2003, nádrka je asi stejná 5l ?
Pak by stačilo vylít Eolys a přelít DXP42 a mělo by být hotovo ?
|
|
12.02.2019 10:41 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3207169
|
|
jumep
|
|
|
nadrzka je ina, E176 (2003) uz nema plavak
ja ten odpor davam do konektoru hore na nadrzi, samozrejme tam musi zostat
su to krajne piny 6 pin sedeho (myslim) konektoru
ked ho rozpojis, tak to co ide kabel na nadrz, stredne kable, hrubsie su cerpadlo, jedny krajne su ihla v nadrzi a druhe krajne su plavak, ked to zmeras, na jednom nemameras nic, na druhom nameras odpor cievky
tam kde nenameras nic, priradis odpor
videl som to davane aj pod autom zozadu nadrzky, tam uz su len 4 draty, 2 hrube a 2 tenke ...
ale tiez tam musi byt chyba toho snimaca hladiny, az potom to riesit
nadrzka je ina, E176 (2003) uz nema plavak
ja ten odpor davam do konektoru hore na nadrzi, samozrejme tam musi zostat
su to krajne piny 6 pin sedeho (myslim) konektoru
ked ho rozpojis, tak to co ide kabel na nadrz, stredne kable, hrubsie su cerpadlo, jedny krajne su ihla v nadrzi a druhe krajne su plavak, ked to zmeras, na jednom nemameras nic, na druhom nameras odpor cievky
tam kde nenameras nic, priradis odpor
videl som to davane aj pod autom zozadu nadrzky, tam uz su len 4 draty, 2 hrube a 2 tenke ...
ale tiez tam musi byt chyba toho snimaca hladiny, az potom to riesit
|
|
12.02.2019 11:40 -
Re: Doplnění aditiv a reset stavu
|
3207177
|
|
vapnov
|
|
|
moc díky za radu,
tohle mi to rychle vyřeí ne seenu nádrku. Bál jsem se výměny aby nebyla teď dost komplikovaná, mám tam 3/4 nádre, ale aditivace jak koukám jde do nádre zvrchu u podávacího čerpadla. Nerad bych ropnou havárii na dvorku
moc díky za radu,
tohle mi to rychle vyřeí ne seenu nádrku. Bál jsem se výměny aby nebyla teď dost komplikovaná, mám tam 3/4 nádre, ale aditivace jak koukám jde do nádre zvrchu u podávacího čerpadla. Nerad bych ropnou havárii na dvorku :-)
|
|
| |
|
|