| | |
16.03.2010 13:37 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806848
|
|
jumep
|
|
|
Vicko stoji 120 korun, ale je to tazko povedat ci to je nim, skor si myslim ze nie, ak teda hlavne ti ubuda chladiaca kvapalina, vickom by to mohlo byt keby ti neubudala a system sa prilis tlakoval
Vicko stoji 120 korun, ale je to tazko povedat ci to je nim, skor si myslim ze nie, ak teda hlavne ti ubuda chladiaca kvapalina, vickom by to mohlo byt keby ti neubudala a system sa prilis tlakoval
|
|
16.03.2010 13:49 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806850
|
|
jumep
|
|
|
daj si zmerat tlaky
tu mas zakladne udaje
Umístit přípravek na válec č. 1 Utáhnout momentem 1 m.daN.
Připojit tlakomer k přípravku.
Připojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Zapnout startér na 10 sekund (počítač motoru odpojený).
Hodnota tlaku ve válci musí být 30 ą 5 bar (u nového motoru).
Demontovat tlakomer přípravku.
Demontovat přípravek z válce č. 1.
Stejným způsobem postupovat u válců č. 2, č. 3 a č. 4.
Dolezite : Rozdíl tlaku mezi 2 válci nesmí být větí ne 5 bar.
edit: pre upresnenie, bavime sa tu o sycani po otvoreni vicka chladiaceho okruhu (teda dufam) - samovolne sycanie je jednoznacne zle
daj si zmerat tlaky
tu mas zakladne udaje
Umístit přípravek na válec č. 1 Utáhnout momentem 1 m.daN.
Připojit tlakomer k přípravku.
Připojit svorku záporného pólu akumulátoru.
Zapnout startér na 10 sekund (počítač motoru odpojený).
Hodnota tlaku ve válci musí být 30 ą 5 bar (u nového motoru).
Demontovat tlakomer přípravku.
Demontovat přípravek z válce č. 1.
Stejným způsobem postupovat u válců č. 2, č. 3 a č. 4.
Dolezite : Rozdíl tlaku mezi 2 válci nesmí být větí ne 5 bar.
edit: pre upresnenie, bavime sa tu o sycani po otvoreni vicka chladiaceho okruhu (teda dufam) - samovolne sycanie je jednoznacne zle
|
|
16.03.2010 16:04 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806854
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Já bych to auto vrátil. A jestli se budou kroutit, tak bych si nael dobrého právníka, auto dal prohlídnout v autorizovaném servisu a pak z nich stáhnul i kalhoty.
Já bych to auto vrátil. A jestli se budou kroutit, tak bych si nael dobrého právníka, auto dal prohlídnout v autorizovaném servisu a pak z nich stáhnul i kalhoty.
|
|
16.03.2010 16:18 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806855
|
|
tomc
|
|
|
neváhej a vrat ho!!!bude prdlá hlavatěsnění je kovové tak bude v pohodě,ale hlava to nezvladá
neváhej a vrat ho!!!bude prdlá hlava:-(těsnění je kovové tak bude v pohodě,ale hlava to nezvladá:-))
|
|
16.03.2010 16:18 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806856
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
problem je v tom ze to auto se mi moc libi a takový jsem tu zatím neviděl. Jak říkám a přijedu domu koknu na to a pořádně prověřím ve
problem je v tom ze to auto se mi moc libi a takový jsem tu zatím neviděl. Jak říkám a přijedu domu koknu na to a pořádně prověřím ve
|
|
16.03.2010 17:12 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806859
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Ja mam stejny problem před rokem mi prorezla mrazovka bloku motoru auto jsem nechal odtahnout a opravit motor jsem nikdy nepřehřál a zhruba po 8 měsících se začala strácet voda . Olej nepřibýva a z výfuku pára nejde.Pokadé kdy jsem vodu dolil na maximum tak zmizela. Ted u vodu nedolívám auto hlásí málo vody po zahřátí na provozní teplotu hláení zmizí a objeví se zase a po vychladnutí
Ja mam stejny problem před rokem mi prorezla mrazovka bloku motoru auto jsem nechal odtahnout a opravit motor jsem nikdy nepřehřál a zhruba po 8 měsících se začala strácet voda . Olej nepřibýva a z výfuku pára nejde.Pokadé kdy jsem vodu dolil na maximum tak zmizela. Ted u vodu nedolívám auto hlásí málo vody po zahřátí na provozní teplotu hláení zmizí a objeví se zase a po vychladnutí;-)
|
|
16.03.2010 17:34 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806868
|
|
Mamlas
|
|
|
Urcite bych to nebral za normalni.
Jak se natlakuje okruh vody tak se roztahnou hadice atd. a nadrzka je skoro prazdna. Kdyz se otevre vicko tak tlak zmizi a hladina zase vyleze nahoru.
Mam olej ok, motor nekouri (litr vody na 100km uz by videt bylo) ale voda mizi - pres vicko (predpokladam z motoru jde nekudy tlak do vody) kudy se odpousti vysoky tlak v okruhu.
Urcite bych to nebral za normalni.
Jak se natlakuje okruh vody tak se roztahnou hadice atd. a nadrzka je skoro prazdna. Kdyz se otevre vicko tak tlak zmizi a hladina zase vyleze nahoru.
Mam olej ok, motor nekouri (litr vody na 100km uz by videt bylo) ale voda mizi - pres vicko (predpokladam z motoru jde nekudy tlak do vody) kudy se odpousti vysoky tlak v okruhu.
|
|
16.03.2010 17:37 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806869
|
|
jumep
|
|
|
vycko by malo prepustit vsetko na 1.4bar predpokladam
vycko by malo prepustit vsetko na 1.4bar predpokladam
|
|
16.03.2010 19:21 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806877
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Takze potvrzeno. Prisel jsem k auto a voda 1cm pod caru... po ukruhu asi 15km voda vylitla nad maximum a horni trubickou (ta vic dozadu) jsou do nadoby bublinky. Volal jsem do bazaru a rikali ze s tim urcite neco udelji(nastesti). Doufam ze mi to opravi
Takze potvrzeno. Prisel jsem k auto a voda 1cm pod caru... po ukruhu asi 15km voda vylitla nad maximum a horni trubickou (ta vic dozadu) jsou do nadoby bublinky. Volal jsem do bazaru a rikali ze s tim urcite neco udelji(nastesti). Doufam ze mi to opravi
|
|
16.03.2010 19:32 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806880
|
|
jumep
|
|
|
trvaj potom na zaruke na opravu
trvaj potom na zaruke na opravu
|
|
16.03.2010 21:33 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806900
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Jetě jedna věc. Právě jsem najel asi 70km pul vesnice pul dálnice a zmizelo od pulky mezi riskama asi 0,5cm pod minimum, ale vsechno kolem nadrzky je mokré a misto pod nadrzi(dole ten plast) je taky pěkně morý (silnice byli suché ani nekáplo) Není třeba moné e ta spodní hadice co vede do chladiče je někde ruplá a přisává to tam vzducha poutí vodu?
Jetě jedna věc. Právě jsem najel asi 70km pul vesnice pul dálnice a zmizelo od pulky mezi riskama asi 0,5cm pod minimum, ale vsechno kolem nadrzky je mokré a misto pod nadrzi(dole ten plast) je taky pěkně morý (silnice byli suché ani nekáplo) Není třeba moné e ta spodní hadice co vede do chladiče je někde ruplá a přisává to tam vzducha poutí vodu?
|
|
16.03.2010 23:01 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806909
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Jětě mě napadlo,zkus otevřít nádobku nastartuj motor a podr ho pár vteřin ve vyích otáčkách voda z nádobky jakoby zmizí pak pust plyn a na volnoběh ti začne lítat voda z nádoky ven.Jestli to bude tak jak píu tak sem si skoro jistej e je to bud těsnění pod hlavou,prasklá hlava nebo blok motoru.
Jětě mě napadlo,zkus otevřít nádobku nastartuj motor a podr ho pár vteřin ve vyích otáčkách voda z nádobky jakoby zmizí pak pust plyn a na volnoběh ti začne lítat voda z nádoky ven.Jestli to bude tak jak píu tak sem si skoro jistej e je to bud těsnění pod hlavou,prasklá hlava nebo blok motoru.
|
|
17.03.2010 00:00 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806912
|
|
jruze
|
|
|
Stačí kdy doleje plnou a po okraj nastartuje a nechá otevřenou nádobku - jednak se začnou objevovat bublinky a následně začne přetýkat.Jestli jsem si dobře viml jedná se o XM a ty byli hodně háklivé na to kdy to někdo hned prohnal za studena(no ono skoro vechny motory).
Kdyby to bylo jen málo tak by stačilo nechat zátku na první polohu zavírání(to je poloha do které pří ohřátém motoru můe bezpečně otevřít aby si se neopařil) a vduch by odbublával a vodu by to nemuselo vyhazovat(ale to by muselo být opravdu málo-tak jsem to mněl na jednom XM já)-jinak hlava je za stejnou cenu jako motor aspoň u TD
Stačí kdy doleje plnou a po okraj nastartuje a nechá otevřenou nádobku - jednak se začnou objevovat bublinky a následně začne přetýkat.Jestli jsem si dobře viml jedná se o XM a ty byli hodně háklivé na to kdy to někdo hned prohnal za studena(no ono skoro vechny motory).
Kdyby to bylo jen málo tak by stačilo nechat zátku na první polohu zavírání(to je poloha do které pří ohřátém motoru můe bezpečně otevřít aby si se neopařil) a vduch by odbublával a vodu by to nemuselo vyhazovat(ale to by muselo být opravdu málo-tak jsem to mněl na jednom XM já)-jinak hlava je za stejnou cenu jako motor aspoň u TD
|
|
17.03.2010 00:04 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806913
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
nn jedná se o C5.. nadrzku jsem mel skoro plnou a s nastartovanym motorem hladina zustavala stejna.... musim to jeste o testovat zatim je to vsechno takovy nahly a neopakujicise takze presne nevim ci se deje stejnea co ne. zotra se uvidi
nn jedná se o C5.. nadrzku jsem mel skoro plnou a s nastartovanym motorem hladina zustavala stejna.... musim to jeste o testovat zatim je to vsechno takovy nahly a neopakujicise takze presne nevim ci se deje stejnea co ne. zotra se uvidi
|
|
17.03.2010 00:18 -
Re: Chladici system - ztraci se voda
|
1806914
|
|
jruze
|
|
|
No tak to v tom mám trochu bordel-v profilu má XM (nečetl jsem to celé)
No tak to v tom mám trochu bordel-v profilu má XM (nečetl jsem to celé):nevim
|
|
| |
|
|