| | |
11.12.2017 17:15 -
Re: patný studený start
|
3116959
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to ze se 1.8i moc nepovedl se vi..a tomu provoz na LPG taky moc nepomuze
ale zkusil bych vypnout lpg ,a trasu u ktere vis ze ti delala problem bych jel jen na BA
pokud by problemy pretrvavali,zkus vzadu primo na LPG nadrzi uzavrit ventil
tim vyloucis vlit LPG na chod motoru v rezimi BA,ktery kdyz nebude v poradku tak pri provozu na LPG se znasobi problemy
jak pise Jumep na chod takto stareho motoru ma vliv mnoho soucasti...a u LPG dvoujnasob...
casem se provoz na LPG nesrovna,musel by jsi vymazat naucenou mapu BA a LPG v jednotce LPG
ovsem nesouhlasim s tim ze LPG neco dorovnava,to se nedeje...LPG jednotka chodi tak jak chce ECU motoru..jednoduse receno ECU motoru je nadrazena jednotce LPG
to ze se 1.8i moc nepovedl se vi..a tomu provoz na LPG taky moc nepomuze
ale zkusil bych vypnout lpg ,a trasu u ktere vis ze ti delala problem bych jel jen na BA
pokud by problemy pretrvavali,zkus vzadu primo na LPG nadrzi uzavrit ventil
tim vyloucis vlit LPG na chod motoru v rezimi BA,ktery kdyz nebude v poradku tak pri provozu na LPG se znasobi problemy
jak pise Jumep na chod takto stareho motoru ma vliv mnoho soucasti...a u LPG dvoujnasob...
casem se provoz na LPG nesrovna,musel by jsi vymazat naucenou mapu BA a LPG v jednotce LPG
ovsem nesouhlasim s tim ze LPG neco dorovnava,to se nedeje...LPG jednotka chodi tak jak chce ECU motoru..jednoduse receno ECU motoru je nadrazena jednotce LPG
|
|
11.12.2017 19:36 -
Re: patný studený start
|
3117009
|
|
Jindra66
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Tento problém mám také .Auto na dvou různých diagnostikách a nic. Zjistil jsem e se motor na BA. neochotně vytáčí , na plyn OK. Pak jsem na intern. zjistil e tento problém mají plynaři i jiných značek a je to tím e se začaly dávat do BA biosračky a tak má BA ívotnost asi 2-3 měsíce a začne se rozkládat ,uvolňují se pryskyřice která lepí ben.vstřiky. Pomůe častěji méně BA a občas projet jen na BA (samočistící efekt vstřiků) ,také mně pomáhá na konci poslední jízdy přepnout na BA , prolápnout plyn a vypnout motor .Také radí adetiva.
Tento problém mám také .Auto na dvou různých diagnostikách a nic. Zjistil jsem e se motor na BA. neochotně vytáčí , na plyn OK. Pak jsem na intern. zjistil e tento problém mají plynaři i jiných značek a je to tím e se začaly dávat do BA biosračky a tak má BA ívotnost asi 2-3 měsíce a začne se rozkládat ,uvolňují se pryskyřice která lepí ben.vstřiky. Pomůe častěji méně BA a občas projet jen na BA (samočistící efekt vstřiků) ,také mně pomáhá na konci poslední jízdy přepnout na BA , prolápnout plyn a vypnout motor .Také radí adetiva.
|
|
11.12.2017 20:42 -
Re: patný studený start
|
3117048
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
promin ale to je docela blbost co jsi napsal,a myslim ze si timhle koledujes o nefunkcni vstriky
tvuj problem bude podle meho docela jinde
promin ale to je docela blbost co jsi napsal,a myslim ze si timhle koledujes o nefunkcni vstriky
tvuj problem bude podle meho docela jinde
|
|
12.12.2017 03:54 -
Re: patný studený start
|
3117132
|
|
miskod
|
|
|
Toto je skoro vzdy sposobene plynom. Na svojich autach som to riesil uz X krat.
V zasade su tu tri mozne priciny.
- Uklepane plynove vstreky ktore uz netesnia. Fuka to tam viac plynu a rozhadze to adaptaciu. Navyse po vypnuti motora to nafuka plyn do sania a start je potom dobre uchlastany. Toto zistis tak ako pisal autodiag. Zatvorit ventil na nadrzi prepnut na plyn, pockat kym sa to prepne na BA a az potom chcipnut. Alebo si cuchnut do sania.
- Zanesene plynove filtre (najcastejsie kvapalna faza). Neudrzi uz tlak, lambda regulacia zvysi dobu vstreku a nasledne rozhadze adaptaciu.
- Alebo jednoducho zle nastaveny plyn.
Mal som uz raz pokazene diferencne cidlo tlaku na lpg. Hadzalo to nezmyselne hodnoty a podla tych nezmyslov menilo dobu vstreku.
Inak ja mam ten maly reduktor od hlpropanu a ten nie je ziadny zazrak. Tlak sa da nastavit sroubou. To je sice krasne ale po case je aj tak mimo. Myslel som ze to ta jednotka prepocita, ale bol som pekne na omyle. Tiez je jeho tlak hrozne zavisly od teploty vody. Zlate velke taniere.
A urcite plati obcas vyjazdit pol nadrze BA a nevozit tam stary benzin.
Toto je skoro vzdy sposobene plynom. Na svojich autach som to riesil uz X krat.
V zasade su tu tri mozne priciny.
- Uklepane plynove vstreky ktore uz netesnia. Fuka to tam viac plynu a rozhadze to adaptaciu. Navyse po vypnuti motora to nafuka plyn do sania a start je potom dobre uchlastany. Toto zistis tak ako pisal autodiag. Zatvorit ventil na nadrzi prepnut na plyn, pockat kym sa to prepne na BA a az potom chcipnut. Alebo si cuchnut do sania.
- Zanesene plynove filtre (najcastejsie kvapalna faza). Neudrzi uz tlak, lambda regulacia zvysi dobu vstreku a nasledne rozhadze adaptaciu.
- Alebo jednoducho zle nastaveny plyn.
Mal som uz raz pokazene diferencne cidlo tlaku na lpg. Hadzalo to nezmyselne hodnoty a podla tych nezmyslov menilo dobu vstreku.
Inak ja mam ten maly reduktor od hlpropanu a ten nie je ziadny zazrak. Tlak sa da nastavit sroubou. To je sice krasne ale po case je aj tak mimo. Myslel som ze to ta jednotka prepocita, ale bol som pekne na omyle. Tiez je jeho tlak hrozne zavisly od teploty vody. Zlate velke taniere.
A urcite plati obcas vyjazdit pol nadrze BA a nevozit tam stary benzin.
|
|
12.12.2017 04:15 -
Re: patný studený start
|
3117133
|
|
miskod
|
|
|
A aby som nezabudol. Na 1.8i mi v tychto pripadoch fungovalo po neuspesnom starte vypnut kluc, minutu pockat a dalsi start bol na brknk. Mozno stacilo iba zapnut zapalovanie a na tu minutu vypnut, nepamatam si to presne. Neviem ci to spravilo nejaky parcialny reset ale vzdy mi to fungovalo
A aby som nezabudol. Na 1.8i mi v tychto pripadoch fungovalo po neuspesnom starte vypnut kluc, minutu pockat a dalsi start bol na brknk. Mozno stacilo iba zapnut zapalovanie a na tu minutu vypnut, nepamatam si to presne. Neviem ci to spravilo nejaky parcialny reset ale vzdy mi to fungovalo
|
|
12.12.2017 08:14 -
Re: patný studený start
|
3117166
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ten reduktor od HLpropanu nema diky velikosti tepelnou setrvacnost...
nekdy je potreba vyzkouset kde ho pripojit na vodu...jinak jsem s nim problem nemel pokud nedojel setrilet a teplotu prepnuti nemel na 20, to ale pak v zime nefunguje zadny
ten reduktor od HLpropanu nema diky velikosti tepelnou setrvacnost...
nekdy je potreba vyzkouset kde ho pripojit na vodu...jinak jsem s nim problem nemel pokud nedojel setrilet a teplotu prepnuti nemel na 20, to ale pak v zime nefunguje zadny
|
|
18.12.2017 14:18 -
Re: patný studený start
|
3118427
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak jsem přiel na to, co si moje auto ádá. Ve městě jezdím jenom na benzin. Pokud jedu mimo město přepnu na plyn po ohřátí vody a je to OK. Dojedu na plyn, vypnu a druhý den to startuje normálně na krtnutí na benzin. Po ohřátí přepnu ručně na plyn a je to. Ručně přepínám proto, e automaticky to přepíná brzy. S tímto jsem teď byl v Dráďanech a není problém. Dá se s tím ít
Tak jsem přiel na to, co si moje auto ádá. Ve městě jezdím jenom na benzin. Pokud jedu mimo město přepnu na plyn po ohřátí vody a je to OK. Dojedu na plyn, vypnu a druhý den to startuje normálně na krtnutí na benzin. Po ohřátí přepnu ručně na plyn a je to. Ručně přepínám proto, e automaticky to přepíná brzy. S tímto jsem teď byl v Dráďanech a není problém. Dá se s tím ít :-)
|
|
18.12.2017 19:36 -
Re: patný studený start
|
3118523
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
takze jak jsem rikal,setrivej plynar..resp debilni plynar
se zastav jak jsem se domlouvali po telefonu a ja ti to poladim/nastavim
takze jak jsem rikal,setrivej plynar..resp debilni plynar
se zastav jak jsem se domlouvali po telefonu a ja ti to poladim/nastavim
|
|
18.12.2017 20:46 -
Re: patný studený start
|
3118550
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Tento mantak mel taky problemy se studenym startem, ze mu padala nafta.
Vyresil to tim nejhorsim zpusobem. Dal do nadrze kos s cerpadlem do RHR.
Pokud byl motor nastartovany tak to fungovalo protoze to odebiralo naftu. ale jednou si tak sedel v aute a poslouchal radio pri zaplem klicku. Dal uz to nebudu popisovat. 🤣🤣🤣
Jeste par takovych zakazniku a heldam si misto v chocholouskovne
Tento mantak mel taky problemy se studenym startem, ze mu padala nafta.
Vyresil to tim nejhorsim zpusobem. Dal do nadrze kos s cerpadlem do RHR.
Pokud byl motor nastartovany tak to fungovalo protoze to odebiralo naftu. ale jednou si tak sedel v aute a poslouchal radio pri zaplem klicku. Dal uz to nebudu popisovat. 🤣🤣🤣
Jeste par takovych zakazniku a heldam si misto v chocholouskovne
Přílohy: IMG_3732.JPG ( 1976184b ) - |
|
19.12.2017 09:56 -
Re: patný studený start
|
3118730
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Martine, tak je to nastavený co jsem to koupil. Montá LPG v Holandsku. Vědomě se v Čechách nic nenastavovalo. Podle informace ze servisu by vůbec LPG počítač neměl jít nastavit, údajně je natvrdo "vypálená" pamě. Rád se zastavím, ale a bude tepleji. Teď se mi nikam nechce .
Martine, tak je to nastavený co jsem to koupil. Montá LPG v Holandsku. Vědomě se v Čechách nic nenastavovalo. Podle informace ze servisu by vůbec LPG počítač neměl jít nastavit, údajně je natvrdo "vypálená" pamě. Rád se zastavím, ale a bude tepleji. Teď se mi nikam nechce :-d .
|
|
19.12.2017 19:47 -
Re: patný studený start
|
3118835
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jardo, myslim e mas AG ako ja tie z Holandska.
Ja som chcel zvyi teplotu prepinania lebo sa mi to nepozdavalo e to prepina skoro a BA takmer neubudal. Inak mi to nijako neblblo.
Moj plynar mi povedal niečo podobne ako tebe ale teplotu nastavi vyie vedel aj to nastavil. To by ti mohlo pomoc. Alebo výmena membran...
Jardo, myslim e mas AG ako ja tie z Holandska.
Ja som chcel zvyi teplotu prepinania lebo sa mi to nepozdavalo e to prepina skoro a BA takmer neubudal. Inak mi to nijako neblblo.
Moj plynar mi povedal niečo podobne ako tebe ale teplotu nastavi vyie vedel aj to nastavil. To by ti mohlo pomoc. Alebo výmena membran...:nevim
|
|
20.12.2017 09:52 -
Re: patný studený start
|
3118985
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Nová membrána a filtry jak plynné tak kapalné fáze mají najeto 25 000 Km. Je-li motor teplý dost tak přepnutí z BA na LPG je neznatelné.
Martine, já neřekl, e nepřijedu, naopak
Nová membrána a filtry jak plynné tak kapalné fáze mají najeto 25 000 Km. Je-li motor teplý dost tak přepnutí z BA na LPG je neznatelné.
Martine, já neřekl, e nepřijedu, naopak :-)
|
|
20.12.2017 20:22 -
Re: patný studený start
|
3119132
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to nebylo mysleny na tebe Jardo...to bylo mysleno na toho kdo ti rekl ze je to vypalena na tvrdo
to nebylo mysleny na tebe Jardo...to bylo mysleno na toho kdo ti rekl ze je to vypalena na tvrdo :)
|
|
23.12.2017 15:57 -
Re: patný studený start
|
3119682
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Martine
Martine :-))))
|
|
06.06.2018 12:56 -
Re: patný studený start
|
3161967
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak a je to opraveno. Nakonec jsem po vech hokusech pokusech, zkouení různého a svalování na kde co jsem se objednal do servisu GERA v Hradci Králové na celkovou repasi reduktoru. Take jej vyčistily, dali nové filtry a membránu a je to 100% OK! Co mi říkali, tak ta původní měla někde nějaký malý bordel a podcházela. A tím způsobovala "uchlastané starty". Víc nepitvám, neřeím a raduji se z toho, e to zase funguje jak má. Ta GERA je asi iroko daleko jediný servis, který dělá tak starý systém. Vude mě chtěli měnit skoro ve za novějí.
Tak a je to opraveno. Nakonec jsem po vech hokusech pokusech, zkouení různého a svalování na kde co jsem se objednal do servisu GERA v Hradci Králové na celkovou repasi reduktoru. Take jej vyčistily, dali nové filtry a membránu a je to 100% OK! Co mi říkali, tak ta původní měla někde nějaký malý bordel a podcházela. A tím způsobovala "uchlastané starty". Víc nepitvám, neřeím a raduji se z toho, e to zase funguje jak má. Ta GERA je asi iroko daleko jediný servis, který dělá tak starý systém. Vude mě chtěli měnit skoro ve za novějí.
|
|
02.12.2019 20:14 -
Re: patný studený start
|
3249526
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Zdravím aprosím o radu . Mám zhýčkané auto co neví co je to studený start. V neděli auto nastydlo přes noc ve pindlu a ráno jsem ho nemohl nastartovat. Ne jsem ometl sníh a skoro vydojil baterku tak přeci jenom motor naskočil a já nejel domu na podvalu. Doma jsem napíchl na DG. V příloze je , co jsem vyčetl . Problem s regulací dodávky paliva. Moje otázka je , zda ten problém souvisí s nízkým napětím baterie, nebo ventil přimrzl a je vyběhaný a loučí se? Teď se zdá e auto jezdí normálně baterii jsem dobyl, ale nevím jestli jí to pomůe. Zítra ji jedu nechat zkontrolovat.
Díky za rady
Zdravím aprosím o radu . Mám zhýčkané auto co neví co je to studený start. V neděli auto nastydlo přes noc ve pindlu a ráno jsem ho nemohl nastartovat. Ne jsem ometl sníh a skoro vydojil baterku tak přeci jenom motor naskočil a já nejel domu na podvalu. Doma jsem napíchl na DG. V příloze je , co jsem vyčetl . Problem s regulací dodávky paliva. Moje otázka je , zda ten problém souvisí s nízkým napětím baterie, nebo ventil přimrzl a je vyběhaný a loučí se? Teď se zdá e auto jezdí normálně baterii jsem dobyl, ale nevím jestli jí to pomůe. Zítra ji jedu nechat zkontrolovat.
Díky za rady
Přílohy: IMG_20191202_192218_4.jpg ( 401577b ) - závada IMG_20191202_192318_0.jpg ( 598449b ) - jak vznikla závada IMG_20191202_193053_7.jpg ( 443943b ) - normální chod motoru |
|
02.12.2019 21:51 -
Re: patný studený start
|
3249561
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já bych řekl, e při napětí akumulátoru 9.15V ti klidně můe těch chyb naskákat i víc.
Já bych řekl, e při napětí akumulátoru 9.15V ti klidně můe těch chyb naskákat i víc. ;-)
|
|
| |
|
|