| | |
09.11.2009 11:00 -
patný studený start
|
1427850
|
|
třinec
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Vdy ráno skoro pokadé startuji nadvakrát, anebo musím v krátkých intervalech lapat na plyn. Jako kdyby tam nedocházela áva.( 2,0 benzín). Má někdo podobnou zkuenost?
Vdy ráno skoro pokadé startuji nadvakrát, anebo musím v krátkých intervalech lapat na plyn. Jako kdyby tam nedocházela áva.( 2,0 benzín). Má někdo podobnou zkuenost?
|
|
09.11.2009 12:16 -
Re: patný studený start
|
1427852
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
třinec napsal(a): Vdy ráno skoro pokadé startuji nadvakrát, anebo musím v krátkých intervalech lapat na plyn. Jako kdyby tam nedocházela áva.( 2,0 benzín). Má někdo podobnou zkuenost?
U mna je to podobne, ale iba ked motor stoji viac ako 3 dni. vtedy startujem a bud zhasne, alebo naskoci ale hned ma tendenciu zhasnut. Tiez sa mi zdalo ako keby nemal dost stavy, tak som skusil jednu, vec, ktora u mna funguje. pred startom dam klucik do 2 polohy a pockam kym zhasnu kontrolky (ono to v motore tak kratko vrci, ale neni to hydr. cerpadlo. Zeby to bolo cerpadlo benzinu???). no a urobim to vzdy 2 krat. potom neni problem. a krasne naskoci a nemusim ani pomahat manualne plynom. skus, mozno to aj u teba bude fungovat.
U mna je to podobne, ale iba ked motor stoji viac ako 3 dni. vtedy startujem a bud zhasne, alebo naskoci ale hned ma tendenciu zhasnut. Tiez sa mi zdalo ako keby nemal dost stavy, tak som skusil jednu, vec, ktora u mna funguje. pred startom dam klucik do 2 polohy a pockam kym zhasnu kontrolky (ono to v motore tak kratko vrci, ale neni to hydr. cerpadlo. Zeby to bolo cerpadlo benzinu???). no a urobim to vzdy 2 krat. potom neni problem. a krasne naskoci a nemusim ani pomahat manualne plynom. skus, mozno to aj u teba bude fungovat.
|
|
09.11.2009 12:46 -
Re: patný studený start
|
1427855
|
|
tief
|
|
|
Rafmartin: podavacie cerpadlo konci ? alebo ucpane sacie sito v nadrzi ...
Rafmartin: podavacie cerpadlo konci ? alebo ucpane sacie sito v nadrzi ...
|
|
10.11.2009 17:50 -
Re: patný studený start
|
1427892
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Rafmartin napsal(a): Mozem ti laicky popisat ten zvuk, je to taky jemny tlmeny zvuk a do toho jemne cvakanie...
Muze to byt spatna hadicka od nadrze, kdyz stojis dyl, klesne benzin zpatky do nadrze a potom samozrejme trva, nez to cerpadlo nazene zpatky. Zkus to prohlidnout. Jinak samozrejme, jak pise tief, i cerpadlo asi to muze byt. Ale kdyby to bylo cerpadlo, tak by spis nestihalo ve vyssich rychlostech dodavat benzin, tak by to zlobilo bud porad, nebo spis pri vyssich rychlostech. Ale jsem laik, tak radeji zkontroluj vsechno.
Muze to byt spatna hadicka od nadrze, kdyz stojis dyl, klesne benzin zpatky do nadrze a potom samozrejme trva, nez to cerpadlo nazene zpatky. Zkus to prohlidnout. Jinak samozrejme, jak pise tief, i cerpadlo asi to muze byt. Ale kdyby to bylo cerpadlo, tak by spis nestihalo ve vyssich rychlostech dodavat benzin, tak by to zlobilo bud porad, nebo spis pri vyssich rychlostech. Ale jsem laik, tak radeji zkontroluj vsechno.
|
|
25.10.2010 19:40 -
C5 benzin problem startu za stunena
|
2360213
|
|
zdenosk
|
Město: Vrable, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravim.., Mam C5 benzin..,r.v.2002. Pri starte za studena mam problem,ze mi zacne triast motor..,ma tendenciu akokeby vynechaval jeden valec. Robi to pri vyssich otackach ( na starych autam sitic) akonahle sa motor zohreje a klesnu otacky..,auto ide normalne.motor prestane triast. Cim dlhsie trva zohriatie na nizsie otacky tym dlhsie trasie. Cel leto to bolo ok..,pravdepodobne preto,ze sa to hned zohrialo a nebolo treba väcsich otacok... Co tam moze byt za chybu? Dakujem za radu..
Zdravim.., Mam C5 benzin..,r.v.2002. Pri starte za studena mam problem,ze mi zacne triast motor..,ma tendenciu akokeby vynechaval jeden valec. Robi to pri vyssich otackach ( na starych autam sitic) akonahle sa motor zohreje a klesnu otacky..,auto ide normalne.motor prestane triast. Cim dlhsie trva zohriatie na nizsie otacky tym dlhsie trasie. Cel leto to bolo ok..,pravdepodobne preto,ze sa to hned zohrialo a nebolo treba väcsich otacok... Co tam moze byt za chybu? Dakujem za radu..
|
|
25.10.2010 21:40 -
Re: patný studený start
|
2360299
|
|
gembo1
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Mam podobny problem neviem ako je to u benzinov ale dnes som sa o tom rozpraval s mechnikom riesili sme rozvody a povedal mi ze to trasenie robi nejaky zubkovany remen. Skoc do servisu to mas najistejsie.
Mam podobny problem neviem ako je to u benzinov ale dnes som sa o tom rozpraval s mechnikom riesili sme rozvody a povedal mi ze to trasenie robi nejaky zubkovany remen. Skoc do servisu to mas najistejsie.
|
|
25.10.2010 22:16 -
Re: patný studený start
|
2360311
|
|
jumep
|
|
|
toto su absolutne dva rozdielne svety HDi a benzin
ono to chce ist na diagnostiku, myslim ze tam bude vidiet nejaku poruchu ... a kedze je toto vlakno o benzinovom aute, k tvojmu problemu sa tu vyjadrovat nebudem
toto su absolutne dva rozdielne svety HDi a benzin
ono to chce ist na diagnostiku, myslim ze tam bude vidiet nejaku poruchu ... a kedze je toto vlakno o benzinovom aute, k tvojmu problemu sa tu vyjadrovat nebudem
|
|
26.10.2010 01:24 -
Re: patný studený start
|
2360342
|
|
gembo1
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 34 |
|
|
moj prolem je vyrieseny bude ma to stat o 20E navyse oproti povodnej sume. chcel som len poukazat na to ze najlepsie bude ked si to mechanik vypoccuje za studena.
moj prolem je vyrieseny bude ma to stat o 20E navyse oproti povodnej sume. chcel som len poukazat na to ze najlepsie bude ked si to mechanik vypoccuje za studena.
|
|
31.12.2010 10:47 -
Re: patný studený start
|
2367566
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No dneska při -14 nic moc a to mám úplně novou baterku - startér točí dobře. Ale a tak na 5. pokus začal klasický klapavý zvuk a a tak na 10. pokus se to udrelo v chodu. Psalo se tu víc - jasně - vstřiky (ikdy motor pak běí skvěle, spotřeba skvělá, emise neměřitelné) nebo haviče...
Ale jak se vlastně projeví ztuhlá nafta? Mám traktor poprvé. Kdy to pak nakonec chytlo - můe to být (i) naftou?
No dneska při -14 nic moc a to mám úplně novou baterku - startér točí dobře. Ale a tak na 5. pokus začal klasický klapavý zvuk a a tak na 10. pokus se to udrelo v chodu. Psalo se tu víc - jasně - vstřiky (ikdy motor pak běí skvěle, spotřeba skvělá, emise neměřitelné) nebo haviče...
Ale jak se vlastně projeví ztuhlá nafta? Mám traktor poprvé. Kdy to pak nakonec chytlo - můe to být (i) naftou?
|
|
31.12.2010 10:56 -
Re: patný studený start
|
2367568
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ztuhla nafta se projevi tak ze nic ..nenastartujes
vzhledem k tmu ze ma 2,2 tak z nejvetsi pravdepodobnosti jsou zhavice original
ztuhla nafta se projevi tak ze nic :) ..nenastartujes
vzhledem k tmu ze ma 2,2 tak z nejvetsi pravdepodobnosti jsou zhavice original
|
|
31.12.2010 14:02 -
Re: patný studený start
|
2367589
|
|
jumep
|
|
|
podla popisu by som to tiez typol na zhavice
vymena, ked vies co a ako je docela v pohode
podla popisu by som to tiez typol na zhavice
vymena, ked vies co a ako je docela v pohode
|
|
27.01.2011 13:49 -
Re: patný studený start
|
2371301
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Při pravidelné údrbě (přední kotouče + destičky + olej) jsem si nechal prověřit haviče. Dnes mi řekli v servisu, e jsou OK a to tedy opravdu musejí být dobré, kdy servis nevyuil anci přivydělat si jejich výměnou. Ale dostat se k nim je prý docela napínavé - podle jejich vyjádření.
Tak jen info pro dalí majitele 2.2 HDi, e to něco vydrí - motor 8 let, jetý asi 200 000.
Při pravidelné údrbě (přední kotouče + destičky + olej) jsem si nechal prověřit haviče. Dnes mi řekli v servisu, e jsou OK a to tedy opravdu musejí být dobré, kdy servis nevyuil anci přivydělat si jejich výměnou. Ale dostat se k nim je prý docela napínavé - podle jejich vyjádření.
Tak jen info pro dalí majitele 2.2 HDi, e to něco vydrí - motor 8 let, jetý asi 200 000.
|
|
27.01.2011 14:02 -
Re: patný studený start
|
2371302
|
|
tief
|
|
|
nizky tlak na liste ? nebo rekli ze jsou dobre proto ze je nechteli demontovat a kontrolovat ?
nizky tlak na liste ? nebo rekli ze jsou dobre proto ze je nechteli demontovat a kontrolovat ?
|
|
27.01.2011 18:16 -
Re: patný studený start
|
2371328
|
|
jumep
|
|
|
dostat sa k nim ked uz vies ako na to je hodinka uplne kludnej roboty
ci je nieco zhavicom dost dobre povie diagnostika
dostat sa k nim ked uz vies ako na to je hodinka uplne kludnej roboty
ci je nieco zhavicom dost dobre povie diagnostika
|
|
11.12.2017 09:28 -
Re: patný studený start
|
3116871
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ráno startuji tak 3-5x ne to chytne. Startuji na BA. Zajímavé je to, e to dělá po krátkých jízdách po městě apod. Po delí jízdě, ani kdy stojí venku při 0°C, je to OK a startuji na krtnutí. Dnes jsem ráno nastartoval okamitě (včera jsem měl cestu 20 km) ujel asi 1 km a pak jsem u startoval nadvakrát. Svíčky jsem vyměnil, byly černé jako uchlastané. Někdy pomůe startovat pod plynem jako u karburátoru kdy se to uchlastalo. Máte s tím někdo nějakou zkuenost? Díky.
Ráno startuji tak 3-5x ne to chytne. Startuji na BA. Zajímavé je to, e to dělá po krátkých jízdách po městě apod. Po delí jízdě, ani kdy stojí venku při 0°C, je to OK a startuji na krtnutí. Dnes jsem ráno nastartoval okamitě (včera jsem měl cestu 20 km) ujel asi 1 km a pak jsem u startoval nadvakrát. Svíčky jsem vyměnil, byly černé jako uchlastané. Někdy pomůe startovat pod plynem jako u karburátoru kdy se to uchlastalo. Máte s tím někdo nějakou zkuenost? Díky.
|
|
11.12.2017 09:33 -
Re: patný studený start
|
3116872
|
|
jumep
|
|
|
1.8 a plyn, robi to problem s bohatostou zmesy
opotrebenie motora + adaptacia jednotky to rozhadze benzin plyn
1.8 a plyn, robi to problem s bohatostou zmesy
opotrebenie motora + adaptacia jednotky to rozhadze benzin plyn
|
|
11.12.2017 10:09 -
Re: patný studený start
|
3116878
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tím chce říct, e kdybych po městě jezdil jen na BA tak se to časem srovná? Můe na Zelo?
Tím chce říct, e kdybych po městě jezdil jen na BA tak se to časem srovná? Můe na Zelo?
|
|
11.12.2017 16:38 -
Re: patný studený start
|
3116954
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Jednou moná dvakrát za zimu se mi stane e nenastartuje na první točení, ale vdy na druhý pokus chytne. Neřeil jsem to, nebylo to tak hrozné. Take za pět let provozu na LPG se mi to stalo tak deset krát.
Pro Jumepa, co jsi myslel tím " opotrebenie motora ". !!!
Jednou moná dvakrát za zimu se mi stane e nenastartuje na první točení, ale vdy na druhý pokus chytne. Neřeil jsem to, nebylo to tak hrozné. Take za pět let provozu na LPG se mi to stalo tak deset krát.
Pro Jumepa, co jsi myslel tím " opotrebenie motora ". !!!
|
|
11.12.2017 16:51 -
Re: patný studený start
|
3116955
|
|
jumep
|
|
|
kazdy jeden motor sa opotrebovava, tlaky, vstrekovace, ventili a to vsetko ma nepatrny vplyv na chod ktory jednotka dorovnava
a presne tu prichadza na rad LPG ktore dorovnava inak ako BA a potom to robi taketo problemy
kazdy jeden motor sa opotrebovava, tlaky, vstrekovace, ventili a to vsetko ma nepatrny vplyv na chod ktory jednotka dorovnava
a presne tu prichadza na rad LPG ktore dorovnava inak ako BA a potom to robi taketo problemy
|
|
| |
|
|