| | |
21.10.2009 11:37 -
patné teplé starty
|
1107811
|
|
Mářa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vechny na těchto stránkách,obracím se na Vás s prosbou o pomoc.Jsem majitelem C5 II 2,0HDI 16V 136PS.Za studena motor déle točí ne jsem byl zvyklý u C5 I,za tepla nechce vůbec naskočit.Musím motor trápit několika starty a nechat déle točit.Při nezdařeném startu se motor i pěkně klepe a vydává nezdravé zvuky.Po nastartování má pak motor normální zvuk,výkon a spotřebu.Motor nekouří a má najeto 13 tisíc km.Uvítám kadou radu.Díky Mářa
Zdravím vechny na těchto stránkách,obracím se na Vás s prosbou o pomoc.Jsem majitelem C5 II 2,0HDI 16V 136PS.Za studena motor déle točí ne jsem byl zvyklý u C5 I,za tepla nechce vůbec naskočit.Musím motor trápit několika starty a nechat déle točit.Při nezdařeném startu se motor i pěkně klepe a vydává nezdravé zvuky.Po nastartování má pak motor normální zvuk,výkon a spotřebu.Motor nekouří a má najeto 13 tisíc km.Uvítám kadou radu.Díky Mářa
|
|
21.10.2009 20:39 -
Re: patné teplé starty
|
1107832
|
|
jumep
|
|
|
znie ako solenoid railu ....
s tym ti pomoze len diagnostika - tiez u niekoho kto ju nepouziva len na citanie zavad
znie ako solenoid railu ....
s tym ti pomoze len diagnostika - tiez u niekoho kto ju nepouziva len na citanie zavad
|
|
22.10.2009 08:26 -
Re: patné teplé starty
|
1107859
|
|
Mářa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Díky za zprávu,ale můe být kapku víc konkrétní?Vím co je solenoid ale railu... mi moc neříká.Tuím e asi něco k palivové soustavě Common Rail.I kdy oni u si na té diagnostice asi něco vymyslí.Tak zatím ď a čus.
Díky za zprávu,ale můe být kapku víc konkrétní?Vím co je solenoid ale railu... mi moc neříká.Tuím e asi něco k palivové soustavě Common Rail.I kdy oni u si na té diagnostice asi něco vymyslí.Tak zatím ď a čus.
|
|
06.11.2009 12:56 -
Re: patné teplé starty
|
1427799
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já bych si moná spí typnul na injektor(y) propoutějící do nízkého tlaku...Da se to zjistit jednodue tim,e změří mnoství nafty jdouci od jednotlivých vstřiku do přepadové hadičky.U BMW 2,0d je to max 0,4litru za 3 minuty,tak tady to bude asi podobný(injektory jsou uplně stejný)...
Já bych si moná spí typnul na injektor(y) propoutějící do nízkého tlaku...Da se to zjistit jednodue tim,e změří mnoství nafty jdouci od jednotlivých vstřiku do přepadové hadičky.U BMW 2,0d je to max 0,4litru za 3 minuty,tak tady to bude asi podobný(injektory jsou uplně stejný)...
|
|
06.11.2009 22:16 -
Re: patné teplé starty
|
1427806
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no tak tady se bavime o Citroenu a ne o BMW
pokud protece 400ml za 3 minuty tak je muzes hned vyndat,jen pro tve info je to skoro pul litru
navic vstrikovace stejne nejsou ani omylem
no tak tady se bavime o Citroenu a ne o BMW
pokud protece 400ml za 3 minuty tak je muzes hned vyndat,jen pro tve info je to skoro pul litru :)
navic vstrikovace stejne nejsou ani omylem
|
|
07.11.2009 21:26 -
Re: patné teplé starty
|
1427827
|
|
Tomi2002
|
|
|
Taká otázočka, ako by sa prejavoval chybný vstekovač? A ete solenoid railu, to je to čidlo na konci rail-rampy? Sa len tak pýtam
Taká otázočka, ako by sa prejavoval chybný vstekovač? A ete solenoid railu, to je to čidlo na konci rail-rampy? Sa len tak pýtam:-))
|
|
08.11.2009 08:25 -
Re: patné teplé starty
|
1427830
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
projevovat se to muze vice zpusoby jako nepravidelne vypinani motoru,kourivost,klepani atd...
solenoid je na cerpadla a ridi jeho tlak (na rampe uz by jsi tezko tlak uridil)a je to akcni clen ..ta vec na rampe je tlakove ktere hlida tlak v railu
projevovat se to muze vice zpusoby jako nepravidelne vypinani motoru,kourivost,klepani atd...
solenoid je na cerpadla a ridi jeho tlak (na rampe uz by jsi tezko tlak uridil)a je to akcni clen ..ta vec na rampe je tlakove ktere hlida tlak v railu
|
|
08.11.2009 09:25 -
Re: patné teplé starty
|
1427831
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
v tomhle souhlasím s Jumepem, diagnostikou zjistit, kterou oblast zkoumat a dohledat konkrétní závadu. Jen mi není jasné, proč by se tohle dělo na motoru s 13000 km??? Nebo jsi přehlídl před jedničkou dvojku?
v tomhle souhlasím s Jumepem, diagnostikou zjistit, kterou oblast zkoumat a dohledat konkrétní závadu. Jen mi není jasné, proč by se tohle dělo na motoru s 13000 km??? Nebo jsi přehlídl před jedničkou dvojku?
|
|
10.11.2009 09:51 -
Re: patné teplé starty
|
1427880
|
|
Hanz 397
|
|
|
No jo,převody jednotek mi nikdy nely.Těch ml má být 40...Ale stejně bzch to změřil.BMW neni sice Citroen,ale rail od Bosche je vude rail od Bosche...
No jo,převody jednotek mi nikdy nely:-d.Těch ml má být 40...Ale stejně bzch to změřil.BMW neni sice Citroen,ale rail od Bosche je vude rail od Bosche...;-)
|
|
12.11.2009 13:01 -
Re: patné teplé starty
|
1427961
|
|
Hanz 397
|
|
|
To jo,ale injektory jsou Bosch.BMW taky pouívá elektroniku SIEMENS...Jinak jde u Citroenu vadný vstřik zjistit přes diagnostiku na korekcích mnoství na zdvih??
To jo,ale injektory jsou Bosch.BMW taky pouívá elektroniku SIEMENS...:-((((Jinak jde u Citroenu vadný vstřik zjistit přes diagnostiku na korekcích mnoství na zdvih??
|
|
26.12.2009 17:49 -
Re: patné teplé starty
|
1429864
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vechny motory srovnatelné s 2.2Hdi...mají bud Siemens,nebo Bosch(nevím podle jakého kíče to dávali,ale je to tak).Myslel jsem,e jen pomůu,nebo poradim dalí monost a o tobě jsem si myslel,e jsi fakt machr v oboru a v ádnym případě jsem nechtěl zpochybnit to,co jsi napsal,ale podle toho,jakym způsobem jsi na mě zaútočil mam pocit,e jsem spí ne na machra narazil na sebestředného,arogantního nafoukance,který neuznává jiný,ne svůj názor... Snad se pletu a je to jen mé zdání.A jetě pro tvé info:fyzicky jsem to jetě neověřoval,ale podle specifikace mam v mém autě motorovej SG od BOSCHe.Dál u na tohle téma nebudu reagovat...
Vechny motory srovnatelné s 2.2Hdi...mají bud Siemens,nebo Bosch(nevím podle jakého kíče to dávali,ale je to tak).Myslel jsem,e jen pomůu,nebo poradim dalí monost a o tobě jsem si myslel,e jsi fakt machr v oboru a v ádnym případě jsem nechtěl zpochybnit to,co jsi napsal,ale podle toho,jakym způsobem jsi na mě zaútočil mam pocit,e jsem spí ne na machra narazil na sebestředného,arogantního nafoukance,který neuznává jiný,ne svůj názor... Snad se pletu a je to jen mé zdání.A jetě pro tvé info:fyzicky jsem to jetě neověřoval,ale podle specifikace mam v mém autě motorovej SG od BOSCHe.Dál u na tohle téma nebudu reagovat...
|
|
26.12.2009 21:09 -
Re: patné teplé starty
|
1429881
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Vechny motory srovnatelné s 2.2Hdi...mají bud Siemens,nebo Bosch(nevím podle jakého kíče to dávali,ale je to tak).Myslel jsem,e jen pomůu,nebo poradim dalí monost a o tobě jsem si myslel,e jsi fakt machr v oboru a v ádnym případě jsem nechtěl zpochybnit to,co jsi napsal,ale podle toho,jakym způsobem jsi na mě zaútočil mam pocit,e jsem spí ne na machra narazil na sebestředného,arogantního nafoukance,který neuznává jiný,ne svůj názor... Snad se pletu a je to jen mé zdání.A jetě pro tvé info:fyzicky jsem to jetě neověřoval,ale podle specifikace mam v mém autě motorovej SG od BOSCHe.Dál u na tohle téma nebudu reagovat...
i tobe hezke vanoce a stastny novy rok
i tobe hezke vanoce a stastny novy rok
|
|
| |
|
|