| | |
29.10.2013 19:02 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630868
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Hledám, pátrám, gůgluju. Kde tu srandu najdu na vyčitění? Potřeboval bych nějaké foto nebo guide, kam čumět. Nael jsem jen tento topic .link. a potom tohle .link.
A potom jetě musím opět říct, e si myslím, e to celé asi začalo, kdy jsem něčím jako je tohle .link. profoukal celé sání. Od té doby to začalo být ivějí, ale problémovějí. Často jsem hledal problém a zdroj jinde, ale faktem je, e kolem doby, kdy jsem to profoukal, to začalo. Nemohl jsem a) něco zku...t b) očistit to tak, e tam je teď takový průvan po očitění sraček (usazenin ve kvírách?), e s tím má motor problém?
Hledám, pátrám, gůgluju. Kde tu srandu najdu na vyčitění? Potřeboval bych nějaké foto nebo guide, kam čumět. Nael jsem jen tento topic http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/660927-engine-management-system-faulty/2/ a potom tohle http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/motory/1-8-16v
A potom jetě musím opět říct, e si myslím, e to celé asi začalo, kdy jsem něčím jako je tohle https://katalog.wuerth.cz/benzin-cistic-sani-a-skrticich-klapek-5861113500039-12/ profoukal celé sání. Od té doby to začalo být ivějí, ale problémovějí. Často jsem hledal problém a zdroj jinde, ale faktem je, e kolem doby, kdy jsem to profoukal, to začalo. Nemohl jsem a) něco zku...t b) očistit to tak, e tam je teď takový průvan po očitění sraček (usazenin ve kvírách?), e s tím má motor problém?
|
|
29.10.2013 20:19 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630889
|
|
Darja
|
|
|
jako kde najde čistič brzd? Cokoli, co odmauje, tím bych to proprala.
A zkouel si jezdit jen na BA, jestli ti to dělá to samý?
jako kde najde čistič brzd? Cokoli, co odmauje, tím bych to proprala.
A zkouel si jezdit jen na BA, jestli ti to dělá to samý?
|
|
29.10.2013 21:08 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630917
|
|
Hanz 397
|
|
|
Stirius,čte vůbec ty rady,co ti ostatní píou? V tom threadu problémy se 4HP20 ti spousta lidí dala různý rady a mě přijde,e pořád řeí jedno a to samý jedním a tím samým způsobem i kdy to nefunguje...
Jak psal Jumep,u benzínu je hodně důleitá "vzduchotěsnost" toho motoru-je v něm přes sání nuceně vytvářenej podtlak. Jak u jsem se tě ptal:co se ozve za zvuk z toho motoru po chcípnutí? Krátké zasyčení a jakoby cvaknutí,nebo dlouhé,pomalu slábnoucí syčení?
Za běhu se z toho motoru neozývá pískání,který při přidání zmizí?
Stirius,čte vůbec ty rady,co ti ostatní píou? V tom threadu problémy se 4HP20 ti spousta lidí dala různý rady a mě přijde,e pořád řeí jedno a to samý jedním a tím samým způsobem i kdy to nefunguje...
Jak psal Jumep,u benzínu je hodně důleitá "vzduchotěsnost" toho motoru-je v něm přes sání nuceně vytvářenej podtlak. Jak u jsem se tě ptal:co se ozve za zvuk z toho motoru po chcípnutí? Krátké zasyčení a jakoby cvaknutí,nebo dlouhé,pomalu slábnoucí syčení?
Za běhu se z toho motoru neozývá pískání,který při přidání zmizí?
|
|
30.10.2013 00:37 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630975
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ad Darja, ne, kde je ta "sranda", kterou tou srajdou mám vyčistit. Zase tak tupý nejsem . Popisovalas to částečně, ale nějaký obrázek nebo něco, co tím mám profouknout, by bodlo.
Optimálně viz tvůj post:
- Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Odvětrávání ventildeklů - ok, hadice asi najdu, pokud jdou do váhy. Tyto hadice pročistit?
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Odlučovač oleje - hm, tento pročistit? Jak vypadá?
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
Pokud podfoukávají krouky, jak říká, je to na servis, ok neřeím aktuálně, i kdy opět netuím, kde to je.
Ad Han
Teď mi motor nechcípl, ale co vím, tak jsem nic neslyel, prostě po nastartování byly otáčky nahorů, pak dolů, kyt a hotovo. Při jízdě ádné pískání, nic, ani při akceleraci. Vechno bylo dnes a na to kubání ok. A kdy to hodí ten gearbox, tak si to hodí prostě jen tak, bez nějakého viditelného, slyitelného efektu. Má přeřadit, nepřeřadí, hodí chybu.
Psal jsem to u několikrát, do aut vidím jak prase do tvorby chleba. Můu to rozrýpat, sepsat a dát dohromady, kdy mám návod a tuím, co dělám, případně někoho na telefonu. Ale netuím, co se jak jmenuje, kam se to dává a co to dělá. Chtějte po mně rozvrtat počítač, nainstalovat software, hardware, nebo trní analýzy zahraničních trhů, ale auta jsou radost, nutnost, starost, nezbytnost .
A mimochodem, jak se má C5 auto normálně chovat, pokud stojíte, dupnete na plyn a chcete odrazit rychle pryč? Má být reakce rychlá, kdy si hned zařadí a vyjede? Já to radi u ani nezkouím, protoe jednou jsem to zkusil jak jsem spěchal a bylo to, jak kdyby si chtěl hrábnout na benál, nenael, zdechl, hodil chybu gearboxu a sbohem. Co bylo taky v době, kdy se to začalo celé sypat...
Edit: teď ráno u byla docela zima, take po nastartování, otáčky nad 1k, potom hned dolů a do nuly a zdechlo to.
Ad Darja, ne, kde je ta "sranda", kterou tou srajdou mám vyčistit. Zase tak tupý nejsem :-). Popisovalas to částečně, ale nějaký obrázek nebo něco, co tím mám profouknout, by bodlo.
Optimálně viz tvůj post:
- Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Odvětrávání ventildeklů - ok, hadice asi najdu, pokud jdou do váhy. Tyto hadice pročistit?
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Odlučovač oleje - hm, tento pročistit? Jak vypadá?
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
Pokud podfoukávají krouky, jak říká, je to na servis, ok neřeím aktuálně, i kdy opět netuím, kde to je.
Ad Han
Teď mi motor nechcípl, ale co vím, tak jsem nic neslyel, prostě po nastartování byly otáčky nahorů, pak dolů, kyt a hotovo. Při jízdě ádné pískání, nic, ani při akceleraci. Vechno bylo dnes a na to kubání ok. A kdy to hodí ten gearbox, tak si to hodí prostě jen tak, bez nějakého viditelného, slyitelného efektu. Má přeřadit, nepřeřadí, hodí chybu.
Psal jsem to u několikrát, do aut vidím jak prase do tvorby chleba. Můu to rozrýpat, sepsat a dát dohromady, kdy mám návod a tuím, co dělám, případně někoho na telefonu. Ale netuím, co se jak jmenuje, kam se to dává a co to dělá. Chtějte po mně rozvrtat počítač, nainstalovat software, hardware, nebo trní analýzy zahraničních trhů, ale auta jsou radost, nutnost, starost, nezbytnost :-).
A mimochodem, jak se má C5 auto normálně chovat, pokud stojíte, dupnete na plyn a chcete odrazit rychle pryč? Má být reakce rychlá, kdy si hned zařadí a vyjede? Já to radi u ani nezkouím, protoe jednou jsem to zkusil jak jsem spěchal a bylo to, jak kdyby si chtěl hrábnout na benál, nenael, zdechl, hodil chybu gearboxu a sbohem. Co bylo taky v době, kdy se to začalo celé sypat...
Edit: teď ráno u byla docela zima, take po nastartování, otáčky nad 1k, potom hned dolů a do nuly a zdechlo to.
|
|
30.10.2013 09:32 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631008
|
|
jumep
|
|
|
rucicka teplomeru ukazuje co?
rucicka teplomeru ukazuje co?
|
|
30.10.2013 10:19 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631025
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
jumep napsal(a): rucicka teplomeru ukazuje co?
Kdy myslí? Při nastartování je normálně dole. Při jízdě taky nebude vysoko, práci mám 3 km.
Darjo, sice do aut nevidím, ale kdy vím, kam a na co áhnout a co udělat, tzn. mám návod, tak jsem schopný si to pořeit. To je to, co tu řeím. e standardní text a technické názvy mi moc neřeknou, obrázek a návod ano.
Já chci teď otestovat ten tvůj bod 2. Pokud by tu někdo mohl hodit foto nebo něco, co kde vyčistit, tak bych byl rád.
Případně ok, servis by mohl být, ale to bych musel vědět, e tam, kam to dám, tomu fakt rozumí a spraví to za rozumnou cenu. Ale bojím se, e by si s tím zase někdo hodiny hrál, řekl, e je to ok a h...o z toho po pár kilometrech.
Kdy myslí? Při nastartování je normálně dole. Při jízdě taky nebude vysoko, práci mám 3 km.
Darjo, sice do aut nevidím, ale kdy vím, kam a na co áhnout a co udělat, tzn. mám návod, tak jsem schopný si to pořeit. To je to, co tu řeím. e standardní text a technické názvy mi moc neřeknou, obrázek a návod ano.
Já chci teď otestovat ten tvůj bod 2. Pokud by tu někdo mohl hodit foto nebo něco, co kde vyčistit, tak bych byl rád.
Případně ok, servis by mohl být, ale to bych musel vědět, e tam, kam to dám, tomu fakt rozumí a spraví to za rozumnou cenu. Ale bojím se, e by si s tím zase někdo hodiny hrál, řekl, e je to ok a h...o z toho po pár kilometrech.
|
|
30.10.2013 11:50 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631094
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdravím vechny, připojuji se k prosbě o zveřejnění schématu na odvětrání motoru na 3.0 V6, aby se dalo zorientovat v tom co je součástí, včetně odlučovače oleje. V mém případě je tento systém nejspí pokozen protoe jsou instalovány části hadiček, které nemají v motoru co dělat. Bohuel jsem nic nenael. Předem děkuji.
Zdravím vechny, připojuji se k prosbě o zveřejnění schématu na odvětrání motoru na 3.0 V6, aby se dalo zorientovat v tom co je součástí, včetně odlučovače oleje. V mém případě je tento systém nejspí pokozen protoe jsou instalovány části hadiček, které nemají v motoru co dělat. Bohuel jsem nic nenael. Předem děkuji.
|
|
30.10.2013 13:22 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631110
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Super, dalí potřebný hlas .
Jinak chci jet na oběd, nastartuju, kope to, asi nejede na vechny válce, rozjedu se 10m a gearbox nazdar. Nastartuju znova a ve v pořádku.
Super, dalí potřebný hlas :-).
Jinak chci jet na oběd, nastartuju, kope to, asi nejede na vechny válce, rozjedu se 10m a gearbox nazdar. Nastartuju znova a ve v pořádku.
|
|
30.10.2013 14:47 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631119
|
|
Darja
|
|
|
Kdy nenajde v motoru odlučovač (psala jsem ti, dvě hadice, jdou kadá z jednoho ventildeklu a jsou do odlučovače a ten jde do trubky sání), tak je to fakt těký
Kdy nenajde v motoru odlučovač (psala jsem ti, dvě hadice, jdou kadá z jednoho ventildeklu a jsou do odlučovače a ten jde do trubky sání), tak je to fakt těký :nevim
|
|
30.10.2013 15:02 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631125
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Velmi děkuji za obrázek, omlouvám se za nevědomost, ale je velmi těké u motoru, který neznám identifikovat přesně něco, co není vcelku a má 3 části nahrazené jinými hadicemi ( určené na vodu - zelené, průhledné s výpletem). Z tohoto důvodu jsem poádal o radu a jetě jednou velmi děkuji za obrázek a doufám, e jsem neprojevil tak velkou neschopnost, abych byl od dalích rad odstaven!
Velmi děkuji za obrázek, omlouvám se za nevědomost, ale je velmi těké u motoru, který neznám identifikovat přesně něco, co není vcelku a má 3 části nahrazené jinými hadicemi ( určené na vodu - zelené, průhledné s výpletem). Z tohoto důvodu jsem poádal o radu a jetě jednou velmi děkuji za obrázek a doufám, e jsem neprojevil tak velkou neschopnost, abych byl od dalích rad odstaven!
|
|
30.10.2013 15:04 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631126
|
|
Darja
|
|
|
LPX napsal(a): Velmi děkuji za obrázek, omlouvám se za nevědomost, ale je velmi těké u motoru, který neznám identifikovat přesně něco, co není vcelku a má 3 části nahrazené jinými hadicemi ( určené na vodu - zelené, průhledné s výpletem). Z tohoto důvodu jsem poádal o radu a jetě jednou velmi děkuji za obrázek a doufám, e jsem neprojevil tak velkou neschopnost, abych byl od dalích rad odstaven!
Auto, kde někdo na OLEJ pouívá vodní hadice na chatu.... nemám slov. Okamitě neváhej a kup si odlučovač a dej ho tam. To je taková mega prasárna, e ruce sekat!
Auto, kde někdo na OLEJ pouívá vodní hadice na chatu.... nemám slov. Okamitě neváhej a kup si odlučovač a dej ho tam. To je taková mega prasárna, e ruce sekat!
|
|
30.10.2013 15:38 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631143
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Plně souhlasím a určitě udělám, na první pohled to vidět nebylo a vůbec mě to nenapadlo, e někdo takou prasárnu udělat můe. Mohu poprosit o navedení na koupi, tzn. nejspí originál a je moné napsat označení? Děkuji.
Plně souhlasím a určitě udělám, na první pohled to vidět nebylo a vůbec mě to nenapadlo, e někdo takou prasárnu udělat můe. Mohu poprosit o navedení na koupi, tzn. nejspí originál a je moné napsat označení? Děkuji.
|
|
30.10.2013 16:11 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631149
|
|
Darja
|
|
|
LPX napsal(a): Plně souhlasím a určitě udělám, na první pohled to vidět nebylo a vůbec mě to nenapadlo, e někdo takou prasárnu udělat můe. Mohu poprosit o navedení na koupi, tzn. nejspí originál a je moné napsat označení? Děkuji.
Obj číslo je 1192 V7, MOC je asi 1900Kč. Take mazej do citroenu. Vodní hadice není dělaná ani na ty teploty, co v motoru jsou, ani na olej, ten jí leptá.
Lidi mají někdy zajímací nápady, jak opravit auto
Obj číslo je 1192 V7, MOC je asi 1900Kč. Take mazej do citroenu. Vodní hadice není dělaná ani na ty teploty, co v motoru jsou, ani na olej, ten jí leptá.
Lidi mají někdy zajímací nápady, jak opravit auto :-))
|
|
30.10.2013 16:26 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631152
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Aha, to je odlučovač, hmhm. Já netuil vůbec, jestli to má být krabice, něco kovového, hadicového atd. V kadém případě jsem teda neměl zapojenou jednu tuhle hadice do toho ventildeklu, blí váze, jak jsem psal, e něco nebylo zapojené.
Take tohle vechno optimálně propláchnout vodou a pak tou sračkou na usazeniny? Pokud by ani tohle nepomohlo, tak to zkusím hodit do servisu, u Frýdku-Místku je prý snad dobrý týpek.
A díky
Aha, to je odlučovač, hmhm. ;-) Já netuil vůbec, jestli to má být krabice, něco kovového, hadicového atd. V kadém případě jsem teda neměl zapojenou jednu tuhle hadice do toho ventildeklu, blí váze, jak jsem psal, e něco nebylo zapojené.
Take tohle vechno optimálně propláchnout vodou a pak tou sračkou na usazeniny? Pokud by ani tohle nepomohlo, tak to zkusím hodit do servisu, u Frýdku-Místku je prý snad dobrý týpek.
A díky :palec
|
|
30.10.2013 16:40 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631155
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Mám jeden laický dotaz, který moná ve vyřeí a budu si pak sypat popel na hlavu a jeden servis u Ostravy. JAK PŘESNĚ vypadá mazání paměti pro nastavení přívodu vzduchu atd. v diag? Co si čtu tady .link. tak minimálně u jiných aut by to pak mělo samo testovat sání, cvakat a nastavovat si nové údaje.
Já byl v jednom nejmenovaném servisu, kde je diagnostik asi jak já a to prase s chlebem. Tzn. volal jsem u toho radi Jumepovi a ten týpek tam kliknul na vyresetovaání dat. Ale nic to neudělalo, nic jsem neslyel, necítil. Jen to prostě softwarově MONÁ zresetoval. Jak se to má přesně chovat?
Pokud jinak a opravdu si to má ve znova nastavit a ten "servisák" udělal hovno, tak mu asi zavolám, řeknu něco pěkného, zajedu za někým jiným na nastavení a v tomto případě si myslím, e bych měl z 99% vyhráno......
Mám jeden laický dotaz, který moná ve vyřeí a budu si pak sypat popel na hlavu a jeden servis u Ostravy. JAK PŘESNĚ vypadá mazání paměti pro nastavení přívodu vzduchu atd. v diag? Co si čtu tady http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202 tak minimálně u jiných aut by to pak mělo samo testovat sání, cvakat a nastavovat si nové údaje.
Já byl v jednom nejmenovaném servisu, kde je diagnostik asi jak já a to prase s chlebem. Tzn. volal jsem u toho radi Jumepovi a ten týpek tam kliknul na vyresetovaání dat. Ale nic to neudělalo, nic jsem neslyel, necítil. Jen to prostě softwarově MONÁ zresetoval. Jak se to má přesně chovat?
Pokud jinak a opravdu si to má ve znova nastavit a ten "servisák" udělal hovno, tak mu asi zavolám, řeknu něco pěkného, zajedu za někým jiným na nastavení a v tomto případě si myslím, e bych měl z 99% vyhráno......
|
|
30.10.2013 16:56 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631156
|
|
jumep
|
|
|
ty mas nejaky fyzicky problem
a) jazdit len na benzin aby sa odhalilo ci sa nezblaznuje jednotka s jednotkou na plyn
b) prejst vsetky podtlaky na motore a hadice
c) reset adaptacie ktory som ti uz onehda hovoril, je tam presne napisane co a ako sa ma robit, osobne neviem kolko si uz odvtedy najazdil, ono by sa to naucilo aj nanovo ...
ty mas nejaky fyzicky problem
a) jazdit len na benzin aby sa odhalilo ci sa nezblaznuje jednotka s jednotkou na plyn
b) prejst vsetky podtlaky na motore a hadice
c) reset adaptacie ktory som ti uz onehda hovoril, je tam presne napisane co a ako sa ma robit, osobne neviem kolko si uz odvtedy najazdil, ono by sa to naucilo aj nanovo ...
|
|
01.11.2013 10:25 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631692
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Přítí týden to hodím do servisu. Btw. teď třetí den jezdím s benzínem viditelným i na palubovce, e ho mám dost. Měl jsem low fuel kvůli vyjetému plynu. A gear box tři dny nic. Podívám se kolem, jak je to s tím senzorem, který by to vdy dával dohromady po nastartování.
Přítí týden to hodím do servisu. Btw. teď třetí den jezdím s benzínem viditelným i na palubovce, e ho mám dost. Měl jsem low fuel kvůli vyjetému plynu. A gear box tři dny nic. Podívám se kolem, jak je to s tím senzorem, který by to vdy dával dohromady po nastartování.
|
|
01.11.2013 13:04 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631715
|
|
Darja
|
|
|
Stirius napsal(a): Přítí týden to hodím do servisu. Btw. teď třetí den jezdím s benzínem viditelným i na palubovce, e ho mám dost. Měl jsem low fuel kvůli vyjetému plynu. A gear box tři dny nic. Podívám se kolem, jak je to s tím senzorem, který by to vdy dával dohromady po nastartování.
jezdi s tím tak týden, protoe jestli ti to dělá jen na LPG, tak si nech seřídit LPG.
A ukazatel hladiny nádre benzínu chybu u V6 nevyhodí. Ne a ne a ne. Jezdím i dva týdny s dojezdem 0, ne se resetne nádr, nebo ne natankuju (fyzicky mám nádr plnou) a AP řadí jak má. Tím to nebude.
jezdi s tím tak týden, protoe jestli ti to dělá jen na LPG, tak si nech seřídit LPG.
A ukazatel hladiny nádre benzínu chybu u V6 nevyhodí. Ne a ne a ne. Jezdím i dva týdny s dojezdem 0, ne se resetne nádr, nebo ne natankuju (fyzicky mám nádr plnou) a AP řadí jak má. Tím to nebude.
|
|
01.11.2013 16:01 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2631750
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Teď s tím jezdím právě jen na benzín spí, protoe mám malé trasy okolo. Ale já zkouel vyjet třeba půlku nádre na benál, i víc. Nebo jen na plyn a tak. Ale změna se pak neprojevila.
A to počítadlo, nevím, moná je to naprostá hovadina, ale faktem zůstává, e problémy se z 90% projevují (ne-li ze sta) vdy, kdy mi svítí benál. Je mi jasné, e je to jen senzor, ale je otázka, s čím si ve Fedoru hráli a jak tam plyn nahodili.
Zkusím to i tak hodit na to prohlédnutí a tlak v motoru apod. U nevěřím ničemu tady. Ráno to zase chcíplo po nastartování a cuká to při akceleraci. Ono i ten volnoběh na první start není plynulý.
Teď s tím jezdím právě jen na benzín spí, protoe mám malé trasy okolo. Ale já zkouel vyjet třeba půlku nádre na benál, i víc. Nebo jen na plyn a tak. Ale změna se pak neprojevila.
A to počítadlo, nevím, moná je to naprostá hovadina, ale faktem zůstává, e problémy se z 90% projevují (ne-li ze sta) vdy, kdy mi svítí benál. Je mi jasné, e je to jen senzor, ale je otázka, s čím si ve Fedoru hráli a jak tam plyn nahodili.
Zkusím to i tak hodit na to prohlédnutí a tlak v motoru apod. U nevěřím ničemu tady. Ráno to zase chcíplo po nastartování a cuká to při akceleraci. Ono i ten volnoběh na první start není plynulý.
|
|
| |
|
|