| | |
20.11.2009 08:52 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428251
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak vstriky pro ford i c5 jsou stejne ..nechapu proc nepouzijes ty co ti prodejce poslal ?????????????????
pokus mluvime o KTS5xx jako o klasice tak zmen servis...nejlepe ktery ma original diagnostiku
tak vstriky pro ford i c5 jsou stejne ..nechapu proc nepouzijes ty co ti prodejce poslal ?????????????????
pokus mluvime o KTS5xx jako o klasice tak zmen servis...nejlepe ktery ma original diagnostiku
|
|
20.11.2009 09:29 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428258
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
take bych zkusil jiny servis
take bych zkusil jiny servis
|
|
21.11.2009 14:55 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428285
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Nové vstřiky jsou namontované ale jak říkám nejdou nakódovat,auto jede ale padá do nouzového reimu. Já jsem ho nejel, jen co řikal mechanik. Jetě zkusím zajet do citroenu jestli se jim je nepodaří nakódovat. Pak jen ven s nim
a a sehnat originál 0445110188.
Nové vstřiky jsou namontované ale jak říkám nejdou nakódovat,auto jede ale padá do nouzového reimu. Já jsem ho nejel, jen co řikal mechanik. Jetě zkusím zajet do citroenu jestli se jim je nepodaří nakódovat. Pak jen ven s nim
a a sehnat originál 0445110188.
|
|
06.02.2010 14:51 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1803681
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahoj
po delí době moje zkuenosti. Vstřiky opravdu nejdou nakódovat. Auto co jsem je převzal od mechanika jede o hodně lépe. Auto nepadalo do nouzového reimu. Nekouří. Zapojil jsem zpátky EGR ventil a jel do servisu Citroen ve Znojmě jestli se jim to opravdu nepodaří nakódovat. Nelo. Nahráli i nový software.Při tom si jednotka ve otestovala a ve OK i EGR. Po zkuební jízdě technik naznal e auto jede dobře a pokud nebude nějak větí spotřeba by to neřeil. A tak jsem jezdil. Zdálo se mně e auto v otáčkách 1700 -2200 nějak netáhne. A tak jsem ho odzkouel a zjistil jsem e otvírá od 1200 do 2200 ot.Tak jsem ho znova zaslepil.
A u to jede v pohodě. Spotřeba ve městě 7l studený motor, do konce roku byl průměr 6 litrů.
Od Nového roku je průměr 6,2 při 1750 km. Take pohoda. Jen tak na okraj, hned po novém softweru proběhla regenerace FAP a pak jetě dvakrát. Pojedu jetě na dignostiku zjistit co píe protoe jsem měl pernamentní závadu -Nikdy nenapájené havící svíčky- . Ale auto normálně startuje ale kontrolka havení nikdy nesvítila, jen jednou v minus 21 st. se rosvítila na tři vteřiny a normálně jsem nastartoval. Jinak jsem zjistil taky e dost záleí na kvalitě nafty. To zatím ve Ahoj
Ahoj
po delí době moje zkuenosti. Vstřiky opravdu nejdou nakódovat. Auto co jsem je převzal od mechanika jede o hodně lépe. Auto nepadalo do nouzového reimu. Nekouří. Zapojil jsem zpátky EGR ventil a jel do servisu Citroen ve Znojmě jestli se jim to opravdu nepodaří nakódovat. Nelo. Nahráli i nový software.Při tom si jednotka ve otestovala a ve OK i EGR. Po zkuební jízdě technik naznal e auto jede dobře a pokud nebude nějak větí spotřeba by to neřeil. A tak jsem jezdil. Zdálo se mně e auto v otáčkách 1700 -2200 nějak netáhne. A tak jsem ho odzkouel a zjistil jsem e otvírá od 1200 do 2200 ot.Tak jsem ho znova zaslepil.
A u to jede v pohodě. Spotřeba ve městě 7l studený motor, do konce roku byl průměr 6 litrů.
Od Nového roku je průměr 6,2 při 1750 km. Take pohoda. Jen tak na okraj, hned po novém softweru proběhla regenerace FAP a pak jetě dvakrát. Pojedu jetě na dignostiku zjistit co píe protoe jsem měl pernamentní závadu -Nikdy nenapájené havící svíčky- . Ale auto normálně startuje ale kontrolka havení nikdy nesvítila, jen jednou v minus 21 st. se rosvítila na tři vteřiny a normálně jsem nastartoval. Jinak jsem zjistil taky e dost záleí na kvalitě nafty. To zatím ve Ahoj
|
|
06.02.2010 16:38 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1803682
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Chtěl bych se zeptat co je to "Vstřiky nejdou nakódovat" ? To je zdělit řídicí jednotce e byly vyměněny střiky ?
Chtěl bych se zeptat co je to "Vstřiky nejdou nakódovat" ? :nevimTo je zdělit řídicí jednotce e byly vyměněny střiky ? :nevim
|
|
08.02.2010 15:05 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1803796
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Kadý vstřik dává trochu jiné mnoství paliva a kod vstřiku říká řídící jednotce kolik. Ta si podle toho upravuje mnoství paliva tak aby ho bylo ve vech válcích stejně.
Kadý vstřik dává trochu jiné mnoství paliva a kod vstřiku říká řídící jednotce kolik. Ta si podle toho upravuje mnoství paliva tak aby ho bylo ve vech válcích stejně.
|
|
08.02.2010 15:28 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1803798
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Díky . Jsem zas o trochu chytřejí.
Díky . Jsem zas o trochu chytřejí.:palec
|
|
08.02.2010 23:14 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1803814
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Toto mě bylo řečeno v citroenu. Dal by se tam dát nějaký univerzální kód?
Toto mě bylo řečeno v citroenu. Dal by se tam dát nějaký univerzální kód?
|
|
14.02.2010 18:46 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1804259
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
kazdy vstrikovac ma svuj kod ten je zapsan v rj motoru,jestlize jsou vstrikovace zameneny je treba zapsat kody vstrikovacu do rj podle prislusneho valce.pokud to tak neni muze dojit i ke zniceni motoru
kazdy vstrikovac ma svuj kod ten je zapsan v rj motoru,jestlize jsou vstrikovace zameneny je treba zapsat kody vstrikovacu do rj podle prislusneho valce.pokud to tak neni muze dojit i ke zniceni motoru
|
|
14.02.2010 19:22 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1804264
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
jde o 1.6hdi
jde o 1.6hdi
|
|
11.06.2012 20:17 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483441
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Tak mě 5ka poprvé nechala ve tychu, ve středu, jsem zaparkoval na Ruzyni na letiti, vypnul motor, dal si cigáro a za pět minut zkouím nastartovat a nic, pak jetě několikrát..a nic. Volal sem známým a zkouel vymyslet co by pomohlo a jestli případně nevědí o nějakém ikovném servisu po Praze.
Nezabralo nic, tak volám odtahovku a a mě někam odtáhnou, jen ne do autor. servisu. Týpek s odtahovým VW jel sice jak ílenec, ale po patnácti minutách jsme astně dojeli do Stodůlek k p. Zaorálkovi. Diagnostika Bosch mu tam hlásila jedinou závadu, něco jako e se ř.j. nemůe dopočítat čehosi na vačce.
Tak jsem zvaoval buď odtah do HK, nebo tam auto nechat napospas neznámým servisáků. Nakonec jsem zvolil druhou variantu a pak druhý den dopoledne volám co a jak, no, byl to přicpaný vstřik, tak mi to za 1500 Kč zprovoznili, jetě to odvezli k někomu projet Lexií, po obědě jsem si auto mohl odvízt, tak tímto děkuji servisu Auto Zaorálek, za rychlost, ikovnost, ochotu a rozumné ceny.
Take teď půjdou vstřiky ven, nevím jestli to mám dát udělat hned, nebo jestli to do srazu vydrí, pak jedeme na 14 dní na tábor a auto nebudu potřebovat.
Jetě mi říkal, e na OMW je jediná nafta bez biosloek (ta zimní sprint diesel), a ji tam teď naleju,
u pumpy byla jen nějaká, tuím Diesel Maxx, nebo tak něco, ale jede to na to celkem přjatelně.
Vdycky jsem bral vervu, jen asi před půl rokem párkrát na Agipu, a pak se jednou auto na volnoběh rozvibrovalo, take jsem odtuil přicpaný vstřik a od té doby zase jedině vervu.
NO BIO
Tak mě 5ka poprvé nechala ve tychu, :-(ve středu, jsem zaparkoval na Ruzyni na letiti, vypnul motor, dal si cigáro a za pět minut zkouím nastartovat a nic, pak jetě několikrát..a nic. Volal sem známým a zkouel vymyslet co by pomohlo a jestli případně nevědí o nějakém ikovném servisu po Praze.
Nezabralo nic, tak volám odtahovku a a mě někam odtáhnou, jen ne do autor. servisu. Týpek s odtahovým VW jel sice jak ílenec, ale po patnácti minutách jsme astně dojeli do Stodůlek k p. Zaorálkovi. Diagnostika Bosch mu tam hlásila jedinou závadu, něco jako e se ř.j. nemůe dopočítat čehosi na vačce.
Tak jsem zvaoval buď odtah do HK, nebo tam auto nechat napospas neznámým servisáků. Nakonec jsem zvolil druhou variantu a pak druhý den dopoledne volám co a jak, no, byl to přicpaný vstřik, tak mi to za 1500 Kč zprovoznili, jetě to odvezli k někomu projet Lexií, po obědě jsem si auto mohl odvízt, tak tímto děkuji servisu Auto Zaorálek, za rychlost, ikovnost, ochotu a rozumné ceny:palec.
Take teď půjdou vstřiky ven, nevím jestli to mám dát udělat hned, nebo jestli to do srazu vydrí, pak jedeme na 14 dní na tábor a auto nebudu potřebovat.
Jetě mi říkal, e na OMW je jediná nafta bez biosloek (ta zimní sprint diesel), a ji tam teď naleju,
u pumpy byla jen nějaká, tuím Diesel Maxx, nebo tak něco, ale jede to na to celkem přjatelně.
Vdycky jsem bral vervu, jen asi před půl rokem párkrát na Agipu, a pak se jednou auto na volnoběh rozvibrovalo, take jsem odtuil přicpaný vstřik a od té doby zase jedině vervu.
NO BIO :-d
|
|
11.06.2012 20:27 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483447
|
|
jumep
|
|
|
pricpany vstrek a nenatocil? to je nieco sakra divne ...
pricpany vstrek a nenatocil? to je nieco sakra divne ...
|
|
11.06.2012 20:32 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483449
|
|
jruze
|
|
|
funtomas napsal(a): Tak mě 5ka poprvé nechala ve tychu, ve středu, jsem zaparkoval na Ruzyni na letiti, vypnul motor, dal si cigáro a za pět minut zkouím nastartovat a nic, pak jetě několikrát..a nic. Volal sem známým a zkouel vymyslet co by pomohlo a jestli případně nevědí o nějakém ikovném servisu po Praze.
Nezabralo nic, tak volám odtahovku a a mě někam odtáhnou, jen ne do autor. servisu. Týpek s odtahovým VW jel sice jak ílenec, ale po patnácti minutách jsme astně dojeli do Stodůlek k p. Zaorálkovi. Diagnostika Bosch mu tam hlásila jedinou závadu, něco jako e se ř.j. nemůe dopočítat čehosi na vačce.
Tak jsem zvaoval buď odtah do HK, nebo tam auto nechat napospas neznámým servisáků. Nakonec jsem zvolil druhou variantu a pak druhý den dopoledne volám co a jak, no, byl to přicpaný vstřik, tak mi to za 1500 Kč zprovoznili, jetě to odvezli k někomu projet Lexií, po obědě jsem si auto mohl odvízt, tak tímto děkuji servisu Auto Zaorálek, za rychlost, ikovnost, ochotu a rozumné ceny .
Take teď půjdou vstřiky ven, nevím jestli to mám dát udělat hned, nebo jestli to do srazu vydrí, pak jedeme na 14 dní na tábor a auto nebudu potřebovat.
Jetě mi říkal, e na OMW je jediná nafta bez biosloek (ta zimní sprint diesel), a ji tam teď naleju,
u pumpy byla jen nějaká, tuím Diesel Maxx, nebo tak něco, ale jede to na to celkem přjatelně.
Vdycky jsem bral vervu, jen asi před půl rokem párkrát na Agipu, a pak se jednou auto na volnoběh rozvibrovalo, take jsem odtuil přicpaný vstřik a od té doby zase jedině vervu.
NO BIO
Je zvátní e kdy mu diag hlásí e není synchronizace mezi vačkou a klikou(je to jediné co dovede hlásit něco o vačce)-podle mne čidlo vačky-(kdy odejde,nebo blbne nenastartuje) - kdyby vstřik půjde to na tři a nebude to hlásit nic o vačce
Je zvátní e kdy mu diag hlásí e není synchronizace mezi vačkou a klikou(je to jediné co dovede hlásit něco o vačce)-podle mne čidlo vačky-(kdy odejde,nebo blbne nenastartuje) - kdyby vstřik půjde to na tři a nebude to hlásit nic o vačce;-)
|
|
11.06.2012 20:33 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483451
|
|
jumep
|
|
|
tak nejak som to myslel
tak nejak som to myslel
|
|
11.06.2012 20:36 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483452
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
mohol pustat vsetko do prepadu, alebo do valca, nebol tlak, nenakopol. ale potom neviem co by tam robila ta vacka. tiez zaujimave.. alebo to bola stara prechodna zavada..
mohol pustat vsetko do prepadu, alebo do valca, nebol tlak, nenakopol. ale potom neviem co by tam robila ta vacka. tiez zaujimave.. alebo to bola stara prechodna zavada..
|
|
11.06.2012 21:10 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
2483469
|
|
jumep
|
|
|
podla mna pohli kablom cidla vacky, nabehlo to a potom vybrali strik a ten hodili na stroj na precistenie ...
strik do prepadu by skor uz sposobil ze to zhasne za jazdy / pri stupeni na plyn, jednoznacne by v pohode neprisiel
podla mna pohli kablom cidla vacky, nabehlo to a potom vybrali strik a ten hodili na stroj na precistenie ...
strik do prepadu by skor uz sposobil ze to zhasne za jazdy / pri stupeni na plyn, jednoznacne by v pohode neprisiel
|
|
| |
|
|