| | |
12.10.2009 17:30 -
Vstřiky 1,6HDi
|
1107429
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Zdravím,foukla mi podloka pod vstřikem, prý je potřeba při dotahování vstřiků dodret jistý postup,neznáte někdo.Díky
Zdravím,foukla mi podloka pod vstřikem, prý je potřeba při dotahování vstřiků dodret jistý postup,neznáte někdo.Díky:-((((
|
|
12.10.2009 19:19 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1107430
|
|
jumep
|
|
|
ake ma 1.6 oznacenie motora?
ake ma 1.6 oznacenie motora?
|
|
12.10.2009 19:35 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1107431
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je potreba vymenit podlozku ,pred tim je nitve dokonale vycistit plochu v hlave, a je dobre i vymenit antivybracni vlozku pokud je nacata..moment je nekde kolem 20Nm
je potreba vymenit podlozku ,pred tim je nitve dokonale vycistit plochu v hlave, a je dobre i vymenit antivybracni vlozku pokud je nacata..moment je nekde kolem 20Nm
|
|
01.11.2009 21:24 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108724
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jetě bych se chtěl zeptat,před výměnou podloek se dalo jezdit po městě při cca 60km/h na čtyřku za 4 litříky,ale teď po výměně se ta spotřeba drí kolem 6 pořád a ní se nedostanu,nesetkal jste se s tím někdo?Pořád přemýlím jestli se mi nepovedlo prohodit vstřiky.
jetě bych se chtěl zeptat,před výměnou podloek se dalo jezdit po městě při cca 60km/h na čtyřku za 4 litříky,ale teď po výměně se ta spotřeba drí kolem 6 pořád a ní se nedostanu,nesetkal jste se s tím někdo?Pořád přemýlím jestli se mi nepovedlo prohodit vstřiky.:-((((
|
|
01.11.2009 21:34 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108726
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ted si nevybavim jestli 1.6HDi je jeste bosch..pokud je siemens, vstriky se musi kodovat
ted si nevybavim jestli 1.6HDi je jeste bosch..pokud je siemens, vstriky se musi kodovat
|
|
01.11.2009 21:39 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108728
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
je tam bosch.co by se stalo,pokud bych vstřiky prohodil?ale nejde mi do hlavy proč to najednou začalo zlobit,posuzuju teda podle momentální spotřeby na dispeji,pokud jedu třeba na vyřazeno tak spotřba skáče z 0,4 na 0,9,pak zase na 0,4,dřív to prostě nedělalo.
je tam bosch.co by se stalo,pokud bych vstřiky prohodil?ale nejde mi do hlavy proč to najednou začalo zlobit,posuzuju teda podle momentální spotřeby na dispeji,pokud jedu třeba na vyřazeno tak spotřba skáče z 0,4 na 0,9,pak zase na 0,4,dřív to prostě nedělalo.
|
|
01.11.2009 21:51 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108735
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nestane se nic...pokud se koukas na udaj okamzite spotreby tak ho prepni jinam a neres to
nestane se nic...pokud se koukas na udaj okamzite spotreby tak ho prepni jinam a neres to ;)
|
|
01.11.2009 21:53 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108736
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
kdy já jsem z toho nervózní e se to chová jinak ne předtím
kdy já jsem z toho nervózní e se to chová jinak ne předtím:-))
|
|
01.11.2009 21:54 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108738
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..tak si rekni : super je to tak citlive ze i palubak to registruje ,to predtim nedelal ....a mas klid
..tak si rekni : super je to tak citlive ze i palubak to registruje ,to predtim nedelal ....a mas klid ;)
|
|
01.11.2009 22:00 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1108741
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
dík
dík :-))))
|
|
19.11.2009 04:59 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428188
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
|
|
19.11.2009 05:00 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428189
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
|
|
19.11.2009 05:00 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428190
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
Mám taky problém se vstřiky. Koupil jsem c5 2005 stav tach.120000 zkutečnost dle diagnostiky asi 200000. Auto při 1800-2200 ot. kouří jak Pv3s. Proběhla 3x diagnostika s ádným konkrétním výsledkem. po nějakém čase auto začlo tarokovat 2 vtř.normálně pak jakoby na 3 válce. Diag. malý tlak na rampě. Výmněna pal. filtru a nic se nezlepilo. Zaslepil jsem ERG ventil a auto přestalo tarokovat a jede. Mám ale pocit jako by jelo přidueně jako na půl sytiče.Po urgencích u prodávajícího mně poslal nové vstřiky s tím e mají něco kolem 30000 km. Ale původní vstřiky mají č.445110188 od r.v.04 a nové jsou 445110297. od.r.v.08. Mechanik je odzkouel a namontoval ale bohuel nejdou nakódovat do PC. Máte skodováním někdo nějakou zkuenost. Jinak tam po opravě a zkouce půjdou zpátky ty původní jětě ale nevím ja dopadnou. Co bude potřeba vyměnit a co to bude stát
|
|
19.11.2009 09:42 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428195
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
uz jsem ti naty vstriky odpovedel do telefonu ,no asi jinou reci..nevadi...
1. co ma spolerneho EGR s tlakem na railu ?
2. se zaslepenym EGRem jsi v nouzovem rezimu
3. co ma "mechanik" za diagnostiku ze mu tam nejdou nakodovat ?
uz jsem ti naty vstriky odpovedel do telefonu ,no asi jinou reci..nevadi...
1. co ma spolerneho EGR s tlakem na railu ?
2. se zaslepenym EGRem jsi v nouzovem rezimu
3. co ma "mechanik" za diagnostiku ze mu tam nejdou nakodovat ?
|
|
19.11.2009 09:43 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428196
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
a kde ti delali tu diagnostiku v goldu nebo dole na vidensky v citroenu ??? ja nevim me to take behalo jen na tri valce, chvilku diagnostika vyhodila treti vstrik jako zavadu ale nejvetsi problem byl v nafte musel jsem vsechny odcerpat a dat nove filtry a cistou naftu, EGR zaslepeny nemam ale take mi nefunguje zustava v jedne poloze zatim to neresim vymena je prilis draha a pry to neni tak vazna zavada ale proc ti to kouri to nevim ale autodiag by to mohl vedet
a kde ti delali tu diagnostiku v goldu nebo dole na vidensky v citroenu ??? ja nevim me to take behalo jen na tri valce, chvilku diagnostika vyhodila treti vstrik jako zavadu ale nejvetsi problem byl v nafte musel jsem vsechny odcerpat a dat nove filtry a cistou naftu, EGR zaslepeny nemam ale take mi nefunguje zustava v jedne poloze zatim to neresim vymena je prilis draha a pry to neni tak vazna zavada ale proc ti to kouri to nevim ale autodiag by to mohl vedet
|
|
19.11.2009 09:46 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428197
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
zase me predbehl
zase me predbehl :-))))
|
|
19.11.2009 09:48 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428198
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jinak jsem zapomel k tem servisum z obou nemam moc dobre zkusenosti ,ale treba jsi byl jeste jinde
jinak jsem zapomel k tem servisum z obou nemam moc dobre zkusenosti ,ale treba jsi byl jeste jinde
|
|
19.11.2009 21:52 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428241
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Dneska jsem zase chytřejí
EGR nemá na tlak na railu vliv, ale myslel jsem si e pokud vstřik dává víc ne by mněl a EGR mu tam pustí spaliny tak se motor musí dusit z nedostatku kyslíku. Zaslepením se mně to potvrdilo.Ale je mi divné e to nespadlo do nouzového reimu. Mechanik je specialista na diesly p. palek Horní Dunajovice. Jezdil jsem tam s BX a spokojenost. Dignostiku má klasiku Bosch.
Dneska mně volal a co zjistil mně docela okovalo.Vstřik mu na stolici ukazoval 1 měření ok. 2 ok. 3 patný. Tak jej rozdělal a hle! triska z forda taky pro 1,6 ale pro 66kw. Nějaký umělec to poskládal co mněl po ruce kadý vstřik jiné hodnoty a jiná tryska.Volal jsem prodejci, zítra mám zavolat co s tím udělá.
Take závěr komplet nový vstřiky cca 38.000.- a nebo nějakým způsobem rozchodit co poslal tj. 0445110297
Jinak díky a na mne si moná vzpomenete byl jsem u Vás v červenci na dignostice a kvůli kouření motoru. Vykuchali jsme z pod palubky něco asi přípoj na taxametr nechal jsem Vám to na zjitění co to je.
Dneska jsem zase chytřejí
EGR nemá na tlak na railu vliv, ale myslel jsem si e pokud vstřik dává víc ne by mněl a EGR mu tam pustí spaliny tak se motor musí dusit z nedostatku kyslíku. Zaslepením se mně to potvrdilo.Ale je mi divné e to nespadlo do nouzového reimu. Mechanik je specialista na diesly p. palek Horní Dunajovice. Jezdil jsem tam s BX a spokojenost. Dignostiku má klasiku Bosch.
Dneska mně volal a co zjistil mně docela okovalo.Vstřik mu na stolici ukazoval 1 měření ok. 2 ok. 3 patný. Tak jej rozdělal a hle! triska z forda taky pro 1,6 ale pro 66kw. Nějaký umělec to poskládal co mněl po ruce kadý vstřik jiné hodnoty a jiná tryska.Volal jsem prodejci, zítra mám zavolat co s tím udělá.
Take závěr komplet nový vstřiky cca 38.000.- a nebo nějakým způsobem rozchodit co poslal tj. 0445110297
Jinak díky a na mne si moná vzpomenete byl jsem u Vás v červenci na dignostice a kvůli kouření motoru. Vykuchali jsme z pod palubky něco asi přípoj na taxametr nechal jsem Vám to na zjitění co to je.
|
|
19.11.2009 22:14 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428242
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
1 dignostika Citroen na Vídeňské - po koupi auto nejelo a kouřilo, zjistily skuteč stav km, malý výkon prý asi turbo a FAP. Po reklamaci u prodejce si tam auto nechali asi měsíc. Opravena regulace turba. Auto jelo, prý se vypálí FAP po pár set kilometrech a auto přestane kouřit. Ale bohuel nepřestalo. 2 diagnostika v Olomouci u atodiag viz výe. 3 dignostika p.palek Zanesený FAP vstřiky celkem dobré v normě. Proběhl výplach FAP auto jelo dobře a nekouřilo ale po cca 3000 km ve na novo.4 dignostika citroen Vídeňská kalkulace opravy - nový FAP,eloys, 1xvstřik cca 50.000,- Uhánění prodejce který nakonec poslal nové vstřiky jak jsem ji napsal o dovolené tarokování jak jsem ji psal, dig. v Uherském hraditi malý tlak na railu nový filtr paliva zaslepení EGR.
1 dignostika Citroen na Vídeňské - po koupi auto nejelo a kouřilo, zjistily skuteč stav km, malý výkon prý asi turbo a FAP. Po reklamaci u prodejce si tam auto nechali asi měsíc. Opravena regulace turba. Auto jelo, prý se vypálí FAP po pár set kilometrech a auto přestane kouřit. Ale bohuel nepřestalo. 2 diagnostika v Olomouci u atodiag viz výe. 3 dignostika p.palek Zanesený FAP vstřiky celkem dobré v normě. Proběhl výplach FAP auto jelo dobře a nekouřilo ale po cca 3000 km ve na novo.4 dignostika citroen Vídeňská kalkulace opravy - nový FAP,eloys, 1xvstřik cca 50.000,- Uhánění prodejce který nakonec poslal nové vstřiky jak jsem ji napsal o dovolené tarokování jak jsem ji psal, dig. v Uherském hraditi malý tlak na railu nový filtr paliva zaslepení EGR.
|
|
19.11.2009 22:17 -
Re: Vstřiky 1,6HDi
|
1428244
|
|
jumep
|
|
|
ono je kludne mozne ze bosch diagnostika nenakoduje tie vstrekovace ...
kamaratovy s peugeotom tiez bosch diag nevedela sprevadzkovat niektore veci co sa museli priamo diag vyrobcu ...
ono je kludne mozne ze bosch diagnostika nenakoduje tie vstrekovace ...
kamaratovy s peugeotom tiez bosch diag nevedela sprevadzkovat niektore veci co sa museli priamo diag vyrobcu ...
|
|
| |
|
|