 | |  |
12.10.2009 00:28 -
Výbrus válce?
|
1107419
|
|
ZbysekL
|
|
|
Má C5 2.0HDI stratila před časem dobře 30% výkonu, myslel jsem že filtr, pak mne jen tak napadlo pri běžícím motoru otevřít zátku na dolévání oleje.... byl jsem pěkně ohozen, olej létal tak 30cm vysoko. Napadá mne tlak z válce se tlačí do klikové skříně a tudíž bych potřeboval poradit kde, jak a na kolik by vyšel výbrus. Má s tímto někdo podobné zkušenosti? Může to způsobovat i něco jiného? Najeto 150000km, krom výkonu je vše normální, žádné klepání atd. Díky za každou radu. Z
Má C5 2.0HDI stratila před časem dobře 30% výkonu, myslel jsem že filtr, pak mne jen tak napadlo pri běžícím motoru otevřít zátku na dolévání oleje.... byl jsem pěkně ohozen, olej létal tak 30cm vysoko. Napadá mne tlak z válce se tlačí do klikové skříně a tudíž bych potřeboval poradit kde, jak a na kolik by vyšel výbrus. Má s tímto někdo podobné zkušenosti? Může to způsobovat i něco jiného? Najeto 150000km, krom výkonu je vše normální, žádné klepání atd. Díky za každou radu. Z
|
|
12.10.2009 09:15 -
Re: Výbrus válce?
|
1107421
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
zkusil bych se nejdriv podivat na odvetrani klikove skrine ,muze byt ucpane
zkusil bych se nejdriv podivat na odvetrani klikove skrine ,muze byt ucpane
|
|
12.10.2009 11:47 -
Re: Výbrus válce?
|
1107424
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|

|
že by bolest motorů s 8V - Xantia atp.? - 1,6i a 1,8i
že by bolest motorů s 8V - Xantia atp.? - 1,6i a 1,8i
|
|
20.10.2009 01:24 -
Re: Výbrus válce?
|
1107708
|
|
ZbysekL
|
|
|
Tak dnes je již po problému . V servisu mi bylo řečeno že ten tlak u motorů HDi tam má být, diagnostika ukázala na závadu regulačního tlaku pro tlak na turbu, tak se šlo po trubičkách. Výsledek, prasklá spojovací trubička. Zabralo to cirka 15min a zase jede na plný výkon, paráda
Tak dnes je již po problému :-)))). V servisu mi bylo řečeno že ten tlak u motorů HDi tam má být, diagnostika ukázala na závadu regulačního tlaku pro tlak na turbu, tak se šlo po trubičkách. Výsledek, prasklá spojovací trubička. Zabralo to cirka 15min a zase jede na plný výkon, paráda:-)
|
|
| |
|
|