| | |
17.11.2011 10:47 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425642
|
|
DOUFAK
|
|
|
mirke napsal(a): Ok, dík za rady...
Tu spojku údajně měnil původní majitel, take reklamace asi nehrozí...
Take spojka + setrvák...
To si trejchne - u začni etřit... kolik to má najeto?
To si trejchne - u začni etřit... kolik to má najeto?:-((((
|
|
17.11.2011 13:16 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425678
|
|
mirke
|
Město: Archlebov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
No jsem na 146 000km, při koupi 124 000km, za ten rok, co s ním jezdím jsem měnil EGR ventil, klapku na turbu, komplet čepy, přední loiska, přepad ze vstřiků, přední brzdič, zadní pístnici, jeden homokineák... teď to bude spojka + setrvák... u mě to přestává bavit...
No jsem na 146 000km, při koupi 124 000km, za ten rok, co s ním jezdím jsem měnil EGR ventil, klapku na turbu, komplet čepy, přední loiska, přepad ze vstřiků, přední brzdič, zadní pístnici, jeden homokineák... teď to bude spojka + setrvák... u mě to přestává bavit... :-((((
|
|
17.11.2011 13:51 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425690
|
|
Darja
|
|
|
jako kupoval si to ve 120ti a u byla měněná spojka? Chmmm.... měl si to na diag?
jako kupoval si to ve 120ti a u byla měněná spojka? Chmmm.... měl si to na diag?
|
|
17.11.2011 14:20 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425692
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
mirke napsal(a): No jsem na 146 000km, při koupi 124 000km, za ten rok, co s ním jezdím jsem měnil EGR ventil, klapku na turbu, komplet čepy, přední loiska, přepad ze vstřiků, přední brzdič, zadní pístnici, jeden homokineák... teď to bude spojka + setrvák... u mě to přestává bavit...
podle toho co pie to ma najeto tak necelých 300tisíc... zajeď na diag.. !!
No jsem na 146 000km, při koupi 124 000km, za ten rok, co s ním jezdím jsem měnil EGR ventil, klapku na turbu, komplet čepy, přední loiska, přepad ze vstřiků, přední brzdič, zadní pístnici, jeden homokineák... teď to bude spojka + setrvák... u mě to přestává bavit... :-((((
podle toho co pie to ma najeto tak necelých 300tisíc... zajeď na diag.. !!
|
|
17.11.2011 16:17 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425728
|
|
mirke
|
Město: Archlebov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Na diag jsem to měl hnedka po koupi a nic o km mi neříkali...
Na diag jsem to měl hnedka po koupi a nic o km mi neříkali...
|
|
17.11.2011 18:34 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425752
|
|
Jeffrey
|
|
|
mirke napsal(a): Na diag jsem to měl hnedka po koupi a nic o km mi neříkali...
Viml jsem si, e má tané, tudí ta spojka ve 120ti by mohla klidně být KO. Jestli s tím stabilně někdo něco tahal, tak je to pravděpodobné. Kadopádně, jestli vyměnil jenom spojku bez setrváku, tak to na dlouho nebylo, jak vidí sám. Já měním spojku + setrvák nyní, při 200tis, zlobit mi to začalo ve 180tis.
Viml jsem si, e má tané, tudí ta spojka ve 120ti by mohla klidně být KO. Jestli s tím stabilně někdo něco tahal, tak je to pravděpodobné. Kadopádně, jestli vyměnil jenom spojku bez setrváku, tak to na dlouho nebylo, jak vidí sám. Já měním spojku + setrvák nyní, při 200tis, zlobit mi to začalo ve 180tis.
|
|
17.11.2011 19:39 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425760
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Podle výčtu závad bych to acoval na 300 000 km a více. Zkouel jsi hledat historii alespoň po dobu garance přímo u CITROEN? Třeba by si zjistil e během prvních dvou let to mělo také 120 000
Podle výčtu závad bych to acoval na 300 000 km a více. Zkouel jsi hledat historii alespoň po dobu garance přímo u CITROEN? Třeba by si zjistil e během prvních dvou let to mělo také 120 000 :-))
|
|
17.11.2011 20:27 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425778
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Problémy ze spojkou u 2.0HDI jsou známé a má je dříve nebo později kadý caa ve 150tkm, ale i dříve. Ostatní závady jsou pozoruhodné, ale čepy a loiska na českých silnicích bych taky nebral váně. Pokud jezdil pravidelně D1, tak bych tomu i věřil.
Problémy ze spojkou u 2.0HDI jsou známé a má je dříve nebo později kadý caa ve 150tkm, ale i dříve. Ostatní závady jsou pozoruhodné, ale čepy a loiska na českých silnicích bych taky nebral váně. Pokud jezdil pravidelně D1, tak bych tomu i věřil.
|
|
17.11.2011 20:49 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425787
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
No nevím co je známé mám2.0HDI od nova najeto 268 tis. první neběná závada vaha vzduchu v 230tis. nyní výměna čepy a loiska v zadních ramenech .
No nevím co je známé mám2.0HDI od nova najeto 268 tis. první neběná závada vaha vzduchu v 230tis. nyní výměna čepy a loiska v zadních ramenech .
|
|
17.11.2011 20:59 -
Re: Prokluzování spojky
|
2425788
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
2.0 hdi v C5I je rozdiel ako 2.0 hdi 16v v C5II.. Spolahlivosou a servisovatelnosou sa noví nechytá Ale vetkým iným asi ano.
2.0 hdi v C5I je rozdiel ako 2.0 hdi 16v v C5II.. Spolahlivosou a servisovatelnosou sa noví nechytá :) Ale vetkým iným asi ano.
|
|
01.12.2011 16:17 -
Re: Prokluzování spojky
|
2429825
|
|
jumep
|
|
|
spojkova sada zo zotrvakom sa da kupit do 15000KC.
ak niekto meni spojku a nevymeni zotrvak a gufera, su to len zbytocne vyhodene peniaze a bude sa to robit este raz za chvilu ...
spojkova sada zo zotrvakom sa da kupit do 15000KC.
ak niekto meni spojku a nevymeni zotrvak a gufera, su to len zbytocne vyhodene peniaze a bude sa to robit este raz za chvilu ...
|
|
01.12.2011 17:06 -
Re: Prokluzování spojky
|
2429826
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Mě to začalo na 6stku při velkém zrychlení do kopce asi před 25tkm a zatim jsen nezaznamenal zhoreni. Ale moc to raději nezkouím.
Podle informací které mám je tam chybné automatické seřizování při opotřebení. To vysvětluje, proč to odchází tak brzy. Jen nechápu proč nestačí vyměnit nebo opravit to automatické seřizování. Nejsem příli velkým zastáncem toho měnit celé kolo, kdy je patný ventilek.
Mě to začalo na 6stku při velkém zrychlení do kopce asi před 25tkm a zatim jsen nezaznamenal zhoreni. Ale moc to raději nezkouím.
Podle informací které mám je tam chybné automatické seřizování při opotřebení. To vysvětluje, proč to odchází tak brzy. Jen nechápu proč nestačí vyměnit nebo opravit to automatické seřizování. Nejsem příli velkým zastáncem toho měnit celé kolo, kdy je patný ventilek.
|
|
01.12.2011 17:22 -
Re: Prokluzování spojky
|
2429830
|
|
jumep
|
|
|
mam tu akurat jednu taku spojku, to je len napisane ze odislo to samostelovanie, ono je skor nedostatocne a lamela je zodrata, aj ked je pravda ze som videl aj zodratejsiu
novu ti uz nenafotim, ale staru mozem
ps. ked uz to rozoberes, nebudes tam rvat staru spojku ...
mam tu akurat jednu taku spojku, to je len napisane ze odislo to samostelovanie, ono je skor nedostatocne a lamela je zodrata, aj ked je pravda ze som videl aj zodratejsiu
novu ti uz nenafotim, ale staru mozem
ps. ked uz to rozoberes, nebudes tam rvat staru spojku ...
|
|
02.10.2012 22:14 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509679
|
|
DOUFAK
|
|
|
Mám pedál spojky ji úplně nahoře po 300000 km.Spojka je originál z fabriky. Zatím sice nekloue,ale očekávám to skoro kadým dnem.Spojka jde bezvadně,zádný hluk,zvuky,tuhost pedálu apod.Tak se mi neodbytně stále vkrádá mylenka,zda-li je opravdu NUTNÉ vyměnit i dvouhmoták? Rozjezdy bez kraválu,zvuků a cukání.Ve na 100% jen holt lamelka u nemá zřejmě maso...
Mám pedál spojky ji úplně nahoře po 300000 km.Spojka je originál z fabriky. Zatím sice nekloue,ale očekávám to skoro kadým dnem.Spojka jde bezvadně,zádný hluk,zvuky,tuhost pedálu apod.Tak se mi neodbytně stále vkrádá mylenka,zda-li je opravdu NUTNÉ vyměnit i dvouhmoták? Rozjezdy bez kraválu,zvuků a cukání.Ve na 100% jen holt lamelka u nemá zřejmě maso...:-((((
|
|
02.10.2012 22:19 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509681
|
|
jumep
|
|
|
pozri, mas to to iste ako vodnu pumpu pri rozvodoch ... tu tiez nevymenis ked robis rozvody lebo netece?
ked si to rozmysli po 20t km tak potom to budes otvarat znova cele?
pozri, mas to to iste ako vodnu pumpu pri rozvodoch ... tu tiez nevymenis ked robis rozvody lebo netece?
ked si to rozmysli po 20t km tak potom to budes otvarat znova cele?
|
|
03.10.2012 00:31 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509708
|
|
Danny35
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Já jsem měnil při cca 130000 km. Nejdřív začal v kopcích vypadávat tempomat (kdy spojka proklouzla), pak u to bylo znát i na rovině (s naloeným autem). Kdy byla lamela venku, zas tak hrozně nevypadala a horí byla dvouhmota. Nakonec, jak bylo řečeno shora, výměna spojky, dvouhmoty i gufer.
Já jsem měnil při cca 130000 km. Nejdřív začal v kopcích vypadávat tempomat (kdy spojka proklouzla), pak u to bylo znát i na rovině (s naloeným autem). Kdy byla lamela venku, zas tak hrozně nevypadala a horí byla dvouhmota. Nakonec, jak bylo řečeno shora, výměna spojky, dvouhmoty i gufer.
|
|
03.10.2012 10:23 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509753
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
DOUFAK napsal(a): Mám pedál spojky ji úplně nahoře po 300000 km.Spojka je originál z fabriky. Zatím sice nekloue,ale očekávám to skoro kadým dnem.Spojka jde bezvadně,zádný hluk,zvuky,tuhost pedálu apod.Tak se mi neodbytně stále vkrádá mylenka,zda-li je opravdu NUTNÉ vyměnit i dvouhmoták? Rozjezdy bez kraválu,zvuků a cukání.Ve na 100% jen holt lamelka u nemá zřejmě maso...
Jak je psáno vý.. rozhodně oboje! Mně začala taky prokluzovat, neměnil jsem. Kupodivu pomohlo odvzdunění. Jinak řazení v pohodě, plynulej záběr, vechno cajk. Jezdilo se dál, po půl roce KO dvouhmota, take výměna veho bez pochyb o tom, jestli se nevyhodily prachy za dvouhmotu. Na sluebním berlingu to stejný, velící nechal vyměnit spojku (resp lamelu a spol) na jaře. Teď setrvák KO a můe se to dělat znovu. Take zatlačit slzu a vechno vyměnit, u je to na furt a uvidí, e to bude lepí, i kdy ti to teď příjde ok
Jak je psáno vý.. rozhodně oboje! Mně začala taky prokluzovat, neměnil jsem. Kupodivu pomohlo odvzdunění. Jinak řazení v pohodě, plynulej záběr, vechno cajk. Jezdilo se dál, po půl roce KO dvouhmota, take výměna veho bez pochyb o tom, jestli se nevyhodily prachy za dvouhmotu. Na sluebním berlingu to stejný, velící nechal vyměnit spojku (resp lamelu a spol) na jaře. Teď setrvák KO a můe se to dělat znovu. Take zatlačit slzu a vechno vyměnit, u je to na furt a uvidí, e to bude lepí, i kdy ti to teď příjde ok :palec
|
|
03.10.2012 21:50 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509943
|
|
DOUFAK
|
|
|
Taky jsem odvzdunoval spojk.váleček v zoufalé snaze sníit krok spojk.pedálu,ale naprosto bez efektu,nebo nějaké odezvy.Stejné,jako předtím.
Taky jsem odvzdunoval spojk.váleček v zoufalé snaze sníit krok spojk.pedálu,ale naprosto bez efektu,nebo nějaké odezvy.Stejné,jako předtím.:-(
|
|
03.10.2012 23:03 -
Re: Prokluzování spojky
|
2509959
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Mě proklouzne, kdy mám plnějí auto a na 6ku při 1900ot/min přidám plný plyn. Prvně jsem si toho viml u před 40tkm, tak se tomu snaím vyvarovat a raději podřadím. Ale jinak nic nepozoruju. Pedál mi připadá e zabírá v normální poloze. Při vyích otáčkách a jiném převodovém stupni úplně v pohode. Tak to zatím nechávám.
Mě proklouzne, kdy mám plnějí auto a na 6ku při 1900ot/min přidám plný plyn. Prvně jsem si toho viml u před 40tkm, tak se tomu snaím vyvarovat a raději podřadím. Ale jinak nic nepozoruju. Pedál mi připadá e zabírá v normální poloze. Při vyích otáčkách a jiném převodovém stupni úplně v pohode. Tak to zatím nechávám.
|
|
| |
|
|