| | |
03.02.2011 20:36 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372042
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
500t km za 3toky je tedy hodne slusny. To bylo z nemecka? I tam by se na tom asi museli stridat 2 ridici. To je tak 8hod ciste jizdy denne po prazdnych dalnicich.
500t km za 3toky je tedy hodne slusny. To bylo z nemecka? I tam by se na tom asi museli stridat 2 ridici. To je tak 8hod ciste jizdy denne po prazdnych dalnicich.
|
|
03.02.2011 20:58 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372050
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
TheOne napsal(a): no nejsem si jist ale kdy dá větí, nebudou ti sedět zoubky starteru, jiný obvod setrváku, tím pádem mení úhlová rychlost otočení a nastratování, sice jen o trochu, ale problém by to mohl být. Obvod z průměru si spočítat určo umí...
Jo, asi má pravdu, ke stejnému datu (OPR číslu) se u 1.6HDi měnil i startér.
Jo, asi má pravdu, ke stejnému datu (OPR číslu) se u 1.6HDi měnil i startér.
|
|
03.02.2011 22:30 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372072
|
|
jumep
|
|
|
ale ved ty mas 2007, cize by si mal mat tuto novsiu spojku, nie?
ale ved ty mas 2007, cize by si mal mat tuto novsiu spojku, nie?
|
|
03.02.2011 23:05 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372073
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): ale ved ty mas 2007, cize by si mal mat tuto novsiu spojku, nie?
Pokud to bylo na mě, tak mám: OPR 10185 (12.1.2006)
Pokud to bylo na mě, tak mám: OPR 10185 (12.1.2006)
|
|
04.02.2011 21:12 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372132
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Mel bych mit tu novejsi. Pokud tam ale selhalo automaticke nastaveni, tak by nemusela byt opotrebena. Az zjistim co ji je dam vedet. Nevim, kdy se k tomu dostanu. Jezdit se s tim da. Zatim to proklouzne jen pri plnem zrychleni na sestku.
Mel bych mit tu novejsi. Pokud tam ale selhalo automaticke nastaveni, tak by nemusela byt opotrebena. Az zjistim co ji je dam vedet. Nevim, kdy se k tomu dostanu. Jezdit se s tim da. Zatim to proklouzne jen pri plnem zrychleni na sestku.
|
|
07.02.2011 21:34 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372474
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
JirkaR napsal(a): Taky uz me to potkalo a to mam najeto teprve 84tis. Rok vyroby 2007. Kriticke jsou otacky okolo 2000 a vyssi prevodovy stupen. Jak je to draha zalezitost? Neda se snimac sily nastavit? Jirka
jsme na tom +- nějaký km stejně, zatím se to neprojevuje výrazně, e by otáčky letěly nějak nahoru, ale prostě cítím to. 1. majitel v SRN, servisované, prodané v 65tkm atohausem, km + svolávačky ověřeny v databázi + vyčteny. potvrzeno kámoem v citroenu, e 80tkm na spojku není ádná vyjímka.
PS: mám tdi z 85kw načipované na 110, spojka se projevila u v 35tkm, ale pak si zase sedla, nyní ve 100tkm zralá na výměnu. Ale tam to celkem chápu, přibyly kW a hlavně Mk a ten motor nechvalně známým průběhem Mk umí fakt "zabrat", to 2,0 100kW se chová mírněji
Taky uz me to potkalo a to mam najeto teprve 84tis. Rok vyroby 2007. Kriticke jsou otacky okolo 2000 a vyssi prevodovy stupen. :-( Jak je to draha zalezitost? Neda se snimac sily nastavit? Jirka
jsme na tom +- nějaký km stejně, zatím se to neprojevuje výrazně, e by otáčky letěly nějak nahoru, ale prostě cítím to. 1. majitel v SRN, servisované, prodané v 65tkm atohausem, km + svolávačky ověřeny v databázi + vyčteny. potvrzeno kámoem v citroenu, e 80tkm na spojku není ádná vyjímka.
PS: mám tdi z 85kw načipované na 110, spojka se projevila u v 35tkm, ale pak si zase sedla, nyní ve 100tkm zralá na výměnu. Ale tam to celkem chápu, přibyly kW a hlavně Mk a ten motor nechvalně známým průběhem Mk umí fakt "zabrat", to 2,0 100kW se chová mírněji :-)
|
|
07.02.2011 21:37 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372475
|
|
jumep
|
|
|
tu je to ako som pisal, spojka je poddymenzovana na tych 100kw ....
tu je to ako som pisal, spojka je poddymenzovana na tych 100kw ....
|
|
07.02.2011 21:44 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372476
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
přesně, moná kdo jezdí opravdu piánko, najede víc (to jsem si ale nemusel kupovat 100kW). Dcera na Xantii Break 2,0 hdi 80kW tacho nyní přes 200, osobně myslím e více, s SRN to jezdila firma, dovoz -tady to bazar určitě stočil na "oblíbených" 115 (ale sáhnul jsem po tom raději, ne co jsem viděl několik let jeté v čr), jezdí s tím na enskou docela ostře a spojka zatím ok
přesně, moná kdo jezdí opravdu piánko, najede víc (to jsem si ale nemusel kupovat 100kW). Dcera na Xantii Break 2,0 hdi 80kW tacho nyní přes 200, osobně myslím e více, s SRN to jezdila firma, dovoz -tady to bazar určitě stočil na "oblíbených" 115 (ale sáhnul jsem po tom raději, ne co jsem viděl několik let jeté v čr), jezdí s tím na enskou docela ostře a spojka zatím ok
|
|
07.02.2011 21:45 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372477
|
|
jumep
|
|
|
jo, aj 2.2 ma v pohode spojku ...
proste tuto to neodhadli ... ako vydrzi nova sada sa uvidi .. ale tak snad lepsie ako ta original (kedze to menili aj na zaruku)
jo, aj 2.2 ma v pohode spojku ...
proste tuto to neodhadli ... ako vydrzi nova sada sa uvidi .. ale tak snad lepsie ako ta original (kedze to menili aj na zaruku)
|
|
07.02.2011 21:59 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372485
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
existuje na 100kW taky nějaká opravná sada s jednohmotovým setrvačníkem? v Tdi forech se větina shoduje, e vibrace jednohmotového setrvačníku nejsou nijak větí(snad jen při nějakém podtáčení motoru) a e spojky s jednohmoutou zabííají tak nějak čitelněji. Nebo pro lepí výdr nechat renovovat lamelu kvalitnějím obloením snáející vyí teploty? e je spojka poddimenzovaná je jasné, kdy např. 1,3 jtd má 51kW a průměr spojky 215 mm
existuje na 100kW taky nějaká opravná sada s jednohmotovým setrvačníkem? v Tdi forech se větina shoduje, e vibrace jednohmotového setrvačníku nejsou nijak větí(snad jen při nějakém podtáčení motoru) a e spojky s jednohmoutou zabííají tak nějak čitelněji. Nebo pro lepí výdr nechat renovovat lamelu kvalitnějím obloením snáející vyí teploty? e je spojka poddimenzovaná je jasné, kdy např. 1,3 jtd má 51kW a průměr spojky 215 mm
|
|
07.02.2011 22:06 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372488
|
|
jumep
|
|
|
.link.
on tam ma svoj vyznam a prave pri rozbiehani splni svoju hodnu ulohu, bastlit tam jednohmotu, grc ....
resp. cele vlakno k teme ...
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2369949-re-setrvacnik/
on tam ma svoj vyznam a prave pri rozbiehani splni svoju hodnu ulohu, bastlit tam jednohmotu, grc ....
resp. cele vlakno k teme ...
|
|
07.02.2011 22:38 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372491
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
lze diskutovat úlohu mu neodpírám, otázka je, jak dlouho jí bezchybně plní a zda je ten komfort za tu cenu úměrný (samozřejmě chápu aspekt vibrací v souvislosti s namáháním a opotřebením dalích komponentů soustavy)
lze diskutovat :-d úlohu mu neodpírám, otázka je, jak dlouho jí bezchybně plní a zda je ten komfort za tu cenu úměrný (samozřejmě chápu aspekt vibrací v souvislosti s namáháním a opotřebením dalích komponentů soustavy)
|
|
07.02.2011 22:43 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372492
|
|
jumep
|
|
|
mimo tohoto rhr motora ju plni dlho
a komfort ... aj panicka v opatkoch preradi makko ...
pri preradeni bez spojky je to bez trhnutia ...
omnoho tazsie sa s tym na 1tke pri rozbiehani zadusi motor
sedel si v 98cke pasate kde ti poskakoval spojkovy pedal a nebolo problem to prudsim pustenim spojky bez plynu zadusit ?
mimo tohoto rhr motora ju plni dlho
a komfort ... aj panicka v opatkoch preradi makko ...
pri preradeni bez spojky je to bez trhnutia ...
omnoho tazsie sa s tym na 1tke pri rozbiehani zadusi motor
sedel si v 98cke pasate kde ti poskakoval spojkovy pedal a nebolo problem to prudsim pustenim spojky bez plynu zadusit ?
|
|
07.02.2011 22:44 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372493
|
|
tief
|
|
|
Tu myslim hra taktiez ulohu aj auto ako take, C5 je v triede kde vibracie a rezonacie motora proste nemaju co robit ... Kto chce vibrator kupi si 1.4TDI
Tu myslim hra taktiez ulohu aj auto ako take, C5 je v triede kde vibracie a rezonacie motora proste nemaju co robit ... Kto chce vibrator kupi si 1.4TDI :)
|
|
08.02.2011 09:32 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372510
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
jumep napsal(a): info rapid: Při silné akceleraci na 3., 4., 5. nebo 6. převodový stupeň se zvýí otáčky motoru, ani by vozidlo okamitě zrychlilo 1. ORIGINE Není nastavený snímač síly systému automatického vymezování vůle vzniklé opotřebením, integrovaného v mechanismu spojky. 2. INTERVENTION APRES-VENTE Vyměnit sadu spojky. V oddělení ND si opatřitSada spojkyOznačení 2052 J9. Od OPR 10801 je zmena na spojkde, ostatne C5 2 do tohoto datumu tymto trpia pokial sa to nevyskytlo v zaruke (10801 = June 5, 2006)
v katalogu pro 100kW rv2005 je spojková sada 2052N2, ve výe uvedené informaci je 2052J9, co jsem nael jako aplikaci pro C4 a C8, navíc jetě stejně rozliené dle OPR . Mám to chápat tak, e zcela kompatibilní s původním dílem 2052N2 je modifikovaný 2052J9, který by měl fungovat o něco lépe? Začínám etřit na novou A jak to znám u naí značky, tak sice někde v Service Bulletin vyjde nějaká modifikace/ náhrada, ale původní díl z katalogu není nahrazen a je stále skladově dostupný, take pokud to člověk nesleduje a nenosí v hlavě, tak klidně objedná původní díl místo modifikovaného. Proto se ptám takhle dopředu, vím e na servisy v tomto není spolehnutí a ani se nedivím, kdy k tomu značka nevytvoří podmínky, to by technici leckdy museli mít hlavu jako pátrací balón
info rapid: Při silné akceleraci na 3., 4., 5. nebo 6. převodový stupeň se zvýí otáčky motoru, ani by vozidlo okamitě zrychlilo 1. ORIGINE Není nastavený snímač síly systému automatického vymezování vůle vzniklé opotřebením, integrovaného v mechanismu spojky. 2. INTERVENTION APRES-VENTE Vyměnit sadu spojky. V oddělení ND si opatřitSada spojkyOznačení 2052 J9. Od OPR 10801 je zmena na spojkde, ostatne C5 2 do tohoto datumu tymto trpia pokial sa to nevyskytlo v zaruke (10801 = June 5, 2006)
v katalogu pro 100kW rv2005 je spojková sada 2052N2, ve výe uvedené informaci je 2052J9, co jsem nael jako aplikaci pro C4 a C8, navíc jetě stejně rozliené dle OPR . Mám to chápat tak, e zcela kompatibilní s původním dílem 2052N2 je modifikovaný 2052J9, který by měl fungovat o něco lépe? Začínám etřit na novou :-o A jak to znám u naí značky, tak sice někde v Service Bulletin vyjde nějaká modifikace/ náhrada, ale původní díl z katalogu není nahrazen a je stále skladově dostupný, take pokud to člověk nesleduje a nenosí v hlavě, tak klidně objedná původní díl místo modifikovaného. Proto se ptám takhle dopředu, vím e na servisy v tomto není spolehnutí a ani se nedivím, kdy k tomu značka nevytvoří podmínky, to by technici leckdy museli mít hlavu jako pátrací balón :-))))
|
|
08.02.2011 11:10 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372514
|
|
Darja
|
|
|
OT: Nevím jak to má citroën, ale kodovácký systém při zaloení zakázky s VIN vozidla, na které je buď servisní akce nebo nějaký nový paket dílů, toto oznámí. Tudí je pak na servisu, jestli se na to vysere a nebo jestli to udělají.
Katalogy se aktualizují a náhrady tam jsou okamitě. Popřípadně se nedá ani objednat starý díl, rovnou přijde díl nahrazující.
Čert ví, jestli to tak má i citroën
OT: Nevím jak to má citroën, ale kodovácký systém při zaloení zakázky s VIN vozidla, na které je buď servisní akce nebo nějaký nový paket dílů, toto oznámí. Tudí je pak na servisu, jestli se na to vysere a nebo jestli to udělají.
Katalogy se aktualizují a náhrady tam jsou okamitě. Popřípadně se nedá ani objednat starý díl, rovnou přijde díl nahrazující.
Čert ví, jestli to tak má i citroën:nevim
|
|
08.02.2011 13:28 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372531
|
|
jumep
|
|
|
OT: ked sme objednavali eolys 176, pan obchodnik nam odpisal, ze je nova nahrada s takymto a takymto cislom a takouto a takouto cenou ...
OT: ked sme objednavali eolys 176, pan obchodnik nam odpisal, ze je nova nahrada s takymto a takymto cislom a takouto a takouto cenou ...
|
|
08.02.2011 13:34 -
Re: Prokluzování spojky
|
2372536
|
|
jruze
|
|
|
peta napsal(a): jumep napsal(a): info rapid: Při silné akceleraci na 3., 4., 5. nebo 6. převodový stupeň se zvýí otáčky motoru, ani by vozidlo okamitě zrychlilo 1. ORIGINE Není nastavený snímač síly systému automatického vymezování vůle vzniklé opotřebením, integrovaného v mechanismu spojky. 2. INTERVENTION APRES-VENTE Vyměnit sadu spojky. V oddělení ND si opatřitSada spojkyOznačení 2052 J9. Od OPR 10801 je zmena na spojkde, ostatne C5 2 do tohoto datumu tymto trpia pokial sa to nevyskytlo v zaruke (10801 = June 5, 2006)
v katalogu pro 100kW rv2005 je spojková sada 2052N2, ve výe uvedené informaci je 2052J9, co jsem nael jako aplikaci pro C4 a C8, navíc jetě stejně rozliené dle OPR . Mám to chápat tak, e zcela kompatibilní s původním dílem 2052N2 je modifikovaný 2052J9, který by měl fungovat o něco lépe? Začínám etřit na novou A jak to znám u naí značky, tak sice někde v Service Bulletin vyjde nějaká modifikace/ náhrada, ale původní díl z katalogu není nahrazen a je stále skladově dostupný, take pokud to člověk nesleduje a nenosí v hlavě, tak klidně objedná původní díl místo modifikovaného. Proto se ptám takhle dopředu, vím e na servisy v tomto není spolehnutí a ani se nedivím, kdy k tomu značka nevytvoří podmínky, to by technici leckdy museli mít hlavu jako pátrací balón
Citroen servis objednává díly dle vin(je to tak trochu o skladnících a zkuenostech jestli to vědí).Já jsem si koupil zadní dorazy na nápravu také na jedničku namísto levnějích II.(já to vím,ale mladej a skladníci to neřeili-vědí co mám za auto a mají i vin)zapomněl jsem to připomenout Z toho plyne e to je dobré vědět a řeit s nimi při objednávání(oni leckdy vědí,ale neřeí to je to pro ně jednoduí a bez rizika reklamace kdyby náhodou)
Citroen servis objednává díly dle vin(je to tak trochu o skladnících a zkuenostech jestli to vědí).Já jsem si koupil zadní dorazy na nápravu také na jedničku namísto levnějích II.(já to vím,ale mladej a skladníci to neřeili-vědí co mám za auto a mají i vin)zapomněl jsem to připomenout :-(((( Z toho plyne e to je dobré vědět a řeit s nimi při objednávání(oni leckdy vědí,ale neřeí to je to pro ně jednoduí a bez rizika reklamace kdyby náhodou)
|
|
| |
|
|