| | |
11.01.2019 09:25 -
Re: Prokluzování spojky
|
3200681
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
tankista napsal(a): cena 19000kč je pro normální smrtelníky úplně normální.Jsou i draí.Také jsem loni řeil:sada LUK za 9000kč plus práce 3000kč a haviče za 1000kč.Děláno v Ostravě nejmenovaným mechanikem přímo v servisu Citroën.
Ty jsi se ovem podle svého výčtu dostal na 13000Kč, co je v případě výměny i se setrvačníkem v pohodě. A stále to je o 6000Kč méně, ne oněch zmíněných 19000kč A v případě, e auto bude v provozu u jen chvíli, tak je skutečně otázka, zda má smysl do něj ten setrvák vráet, kdy není v háji...
Jinak "jsou i draí" není argument. To je náplast pro někoho, kdo se ji nechal vokubat a pro dobro due si říká, e "jsou i draí", a e nenaletěl a tak moc.
Ty jsi se ovem podle svého výčtu dostal na 13000Kč, co je v případě výměny i se setrvačníkem v pohodě. A stále to je o 6000Kč méně, ne oněch zmíněných 19000kč ;-) A v případě, e auto bude v provozu u jen chvíli, tak je skutečně otázka, zda má smysl do něj ten setrvák vráet, kdy není v háji...
Jinak "jsou i draí" není argument. To je náplast pro někoho, kdo se ji nechal vokubat a pro dobro due si říká, e "jsou i draí", a e nenaletěl a tak moc. :-))))
|
|
12.01.2019 22:55 -
Re: Prokluzování spojky
|
3201018
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Jen jsem odpovídal e kdy bude normální člověk chtít koupit někdě spojkovou sadu tak ji seene kolem 19000kč.Kdo má monost nákupu bez DPH nebo nějakou slevu dostane se o mnohem ní.Těch mých 13000kč je za materiál+práci+4x haviče.A to e jsou i draí-třeba v Carciton Olomouc mi za výměnu spojky včetně komponentů a práce nacenili na 27856kč a za výměnu havičů 6285 kč.Samořejmě kdyby se tam něco pokakalo tak se cena jetě navýí.
Jen jsem odpovídal e kdy bude normální člověk chtít koupit někdě spojkovou sadu tak ji seene kolem 19000kč.Kdo má monost nákupu bez DPH nebo nějakou slevu dostane se o mnohem ní.Těch mých 13000kč je za materiál+práci+4x haviče.A to e jsou i draí-třeba v Carciton Olomouc mi za výměnu spojky včetně komponentů a práce nacenili na 27856kč a za výměnu havičů 6285 kč.Samořejmě kdyby se tam něco pokakalo tak se cena jetě navýí.
|
|
13.01.2019 08:51 -
Re: Prokluzování spojky
|
3201054
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
19000 za vymenu kvalitni spojky je dobra cena
19000 za vymenu kvalitni spojky je dobra cena
|
|
13.01.2019 18:59 -
Re: Prokluzování spojky
|
3201179
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý večer,
sada LUK, v Hulíně 7292,- Kč včetně setrvačníku
.link.
Za kolik si sene Blerio práci u je jeho starost...
vlkr
Dobrý večer,
sada LUK, v Hulíně 7292,- Kč včetně setrvačníku
https://autodilyhulin.cz/948-spojkova-sada-s-dvouhmotym-servacnikem-citroen-c5-c8-20hdi-79-80kw.html
Za kolik si sene Blerio práci u je jeho starost...
vlkr
|
|
14.01.2019 12:55 -
Re: Prokluzování spojky
|
3201360
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vlkr napsal(a): Dobrý večer,
sada LUK, v Hulíně 7292,- Kč včetně setrvačníku
.link.
Za kolik si sene Blerio práci u je jeho starost...
vlkr
ano sadu ma...a co ted ?...bez zaruky,bez prace ,ale levne (resp levne do te doby nez se neco vysere) ..hlavne kazdej servis ceka az se objevi nekdo s vlastnim dilem v ruce
ano sadu ma...a co ted ?...bez zaruky,bez prace ,ale levne (resp levne do te doby nez se neco vysere) ..hlavne kazdej servis ceka az se objevi nekdo s vlastnim dilem v ruce
|
|
14.01.2019 17:32 -
Re: Prokluzování spojky
|
3201413
|
|
DOUFAK
|
|
|
2052F1 - To je sada do mé C5-I. kterou jsem kdysi té v Hulíně koupil v naději,e uetřím. Oklivě jsem se spletl.Při VÍ úctě k Bobovi - sada loisko,přítlačák i lamela jezdí do dnes ale dvouhmota se rozsypala u po 14 dnech kdy při jedění se kadý den zvyoval kravál. Celý střed dvouhmoty se rozsypal a uvolnil,take spojka musela po třech měsících znovu ven a vyměnit za Nový dvouhmoták,který jsem tentokrát koupil origo v Citroenu a ten sám stál necelých 15000 kč.Jezdí do dnes.Reklamaci jsem nemohl pouít,nebot jsem měl setrvák přes dva roky v origo balení doma ve skříni.Neuetřil jsem vůbec NIC - naopak.Dělali mi to v Citroenu kde si vzali za práci 6000 kč a ty jsem ve finále platil 2x + setrvák 15000 + sada od Boba 7300 = cca dohromady 35300 kč....
2052F1 - To je sada do mé C5-I. kterou jsem kdysi té v Hulíně koupil v naději,e uetřím. Oklivě jsem se spletl.Při VÍ úctě k Bobovi - sada loisko,přítlačák i lamela jezdí do dnes ale dvouhmota se rozsypala u po 14 dnech kdy při jedění se kadý den zvyoval kravál. Celý střed dvouhmoty se rozsypal a uvolnil,take spojka musela po třech měsících znovu ven a vyměnit za Nový dvouhmoták,který jsem tentokrát koupil origo v Citroenu a ten sám stál necelých 15000 kč.Jezdí do dnes.Reklamaci jsem nemohl pouít,nebot jsem měl setrvák přes dva roky v origo balení doma ve skříni.Neuetřil jsem vůbec NIC - naopak.Dělali mi to v Citroenu kde si vzali za práci 6000 kč a ty jsem ve finále platil 2x + setrvák 15000 + sada od Boba 7300 = cca dohromady 35300 kč....:-p:palec
|
|
18.01.2019 12:16 -
Re: Prokluzování spojky
|
3202242
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
autodiag napsal(a): ano sadu ma...a co ted ?...bez zaruky,bez prace ,ale levne (resp levne do te doby nez se neco vysere) ..hlavne kazdej servis ceka az se objevi nekdo s vlastnim dilem v ruce
Tak určitě je lepí, kdy si ten, kdo dělá servis na voze, seene to, co se mu osvěčilo. Bohuel jsou servisy, které si za díl naúčtují třeba i 200% a 400% skutečné ceny a lidé, kteří nevědí, tak tomu věří, e to je skutečná cena. Pak je jetě chválí, e si ani nevzali moc za práci (jetě aby, kdy si ji nechali 3x zaplatit v dílech).... Kdy to takto někdo dělá, tak je minimálně nekorektní.
Kdy jsem míval ZX a neměl monost a ani znalost si něco udělat sám, povedlo se mi natankovat z klasické benzínky nějaký zasviněný benzín - v nádri bylo mazlavé bahýnko. Servis, kam jsem ZX dal, dostal informaci o tom, e je zaneená nádr a e je třeba vyčistit. Ale oni namachrovaní debílci si přece nenechali nic povídat od 19letého klučiny, kterej tomu nerozumí a jen tak něco plácá. Tak vyměnili palivový filtr, katalizátor, řádně to nacenili a předávali, e je auto hotové. U při zkuební jízdě se auto chovalo totoně - kubalo, chvíli táhlo, chvíli ne.
Tak si to vzali zpět, tu nádr nakonec vyčistili, ale nechali si zaplatit vekerou předchozí práci + 3x palivový filtr, naprosto zbytečně vyměněný katalizátor také. Neměl jsem tu sílu se s nimi tehdá nějak více přít. Ale jsou to fueři, kteří podobné věci dělají dodnes. Nechápu, jak můou jetě fungovat - zoufalí lidé, kteří tomu nerozumí věří těm jejich lím.
Od té doby jsem měl auto v servisu u jen jednou v ofiko Citroenu. U Xantie od někud unikala LDS. Tak pánové vyměnily těsnění pod středovou přední koulí, e to je OK, e to zřejmě bylo ono (70Kč těsnění + 500Kč práce). Za dva dny jsem dojezdil, skutečné místo se zvětilo - trubkohadice k posilovači. No byl jsem z ofiko servisu hooodně zklamaný.
Od té doby 11 let jsem v klasickém servisu nebyl. Pouze 2x u Jumepa, který je úplně jiná liga ne ti rádoby servisáci. Jen jsem hrozná drgrele, a později mě trápilo svědomí, e jsem Jumepovi nechal málo za práci...
Prostě a se začnou věci nazývat pravými jmény. Tedy "cena za práci" x "cena za díly". Servisy, které si vlastně na servisy jen hrajou, aby podojily lidi. A lidé si začnou ceny dobré práce váit více, ne ceny dílů... to bude paráda.
Vdy mě pobaví, kdy si někdo kupuje něco přes známého v autokelly s údajnou 40% slevou.... No taková sleva se váně vyplatí, hlavně, kdy se kupuje díl, který je v kelly naceněný tak, e je i o 500% draí ne v jiných běných obchodech. (jsou i výjimky, které nejsou předraené, je jich málo) Nicméně vyuití autokelly chápu ve chvíli, kdy je třeba mít něco druhý den ráno a není jiná monost...
Doufáku, to je pěknej peek. Mrzutá situace a blbá zkuenost.
Moná kdyby jsi nechal původní dvouhmotu, nejezdila by do dnes?
Tak určitě je lepí, kdy si ten, kdo dělá servis na voze, seene to, co se mu osvěčilo. Bohuel jsou servisy, které si za díl naúčtují třeba i 200% a 400% skutečné ceny a lidé, kteří nevědí, tak tomu věří, e to je skutečná cena. Pak je jetě chválí, e si ani nevzali moc za práci (jetě aby, kdy si ji nechali 3x zaplatit v dílech).... Kdy to takto někdo dělá, tak je minimálně nekorektní.
Kdy jsem míval ZX a neměl monost a ani znalost si něco udělat sám, povedlo se mi natankovat z klasické benzínky nějaký zasviněný benzín - v nádri bylo mazlavé bahýnko. Servis, kam jsem ZX dal, dostal informaci o tom, e je zaneená nádr a e je třeba vyčistit. Ale oni namachrovaní debílci si přece nenechali nic povídat od 19letého klučiny, kterej tomu nerozumí a jen tak něco plácá. Tak vyměnili palivový filtr, katalizátor, řádně to nacenili a předávali, e je auto hotové. U při zkuební jízdě se auto chovalo totoně - kubalo, chvíli táhlo, chvíli ne.
Tak si to vzali zpět, tu nádr nakonec vyčistili, ale nechali si zaplatit vekerou předchozí práci + 3x palivový filtr, naprosto zbytečně vyměněný katalizátor také. Neměl jsem tu sílu se s nimi tehdá nějak více přít. Ale jsou to fueři, kteří podobné věci dělají dodnes. Nechápu, jak můou jetě fungovat - zoufalí lidé, kteří tomu nerozumí věří těm jejich lím.
Od té doby jsem měl auto v servisu u jen jednou v ofiko Citroenu. U Xantie od někud unikala LDS. Tak pánové vyměnily těsnění pod středovou přední koulí, e to je OK, e to zřejmě bylo ono (70Kč těsnění + 500Kč práce). Za dva dny jsem dojezdil, skutečné místo se zvětilo - trubkohadice k posilovači. No byl jsem z ofiko servisu hooodně zklamaný.
Od té doby 11 let jsem v klasickém servisu nebyl. Pouze 2x u Jumepa, který je úplně jiná liga ne ti rádoby servisáci. Jen jsem hrozná drgrele, a později mě trápilo svědomí, e jsem Jumepovi nechal málo za práci... :(
Prostě a se začnou věci nazývat pravými jmény. Tedy "cena za práci" x "cena za díly". Servisy, které si vlastně na servisy jen hrajou, aby podojily lidi. A lidé si začnou ceny dobré práce váit více, ne ceny dílů... to bude paráda.
Vdy mě pobaví, kdy si někdo kupuje něco přes známého v autokelly s údajnou 40% slevou.... No taková sleva se váně vyplatí, hlavně, kdy se kupuje díl, který je v kelly naceněný tak, e je i o 500% draí ne v jiných běných obchodech. (jsou i výjimky, které nejsou předraené, je jich málo) Nicméně vyuití autokelly chápu ve chvíli, kdy je třeba mít něco druhý den ráno a není jiná monost...
Doufáku, to je pěknej peek. Mrzutá situace a blbá zkuenost.
Moná kdyby jsi nechal původní dvouhmotu, nejezdila by do dnes? :-))))
|
|
18.01.2019 15:46 -
Re: Prokluzování spojky
|
3202290
|
|
jruze
|
|
|
Mne zase pobaví to kdy někdo najde nějaký přebal za nízkou cenu a potom vykřikuje jakej je ten nebo ten zloděj , Kelly vyuívám jen výjmečně (nemám s nimi smlouvu-registraci) a zaváí 4x denně + mají víkendy = to je jediný důvod.e se tedy neivíte opravami a dodavateli kvalitních dílů za malé peníze ? A s pomlouváním ,,garáistů" to je podobné
A věřte e raději jsem draí jak na dílech tak na práci a nemívám reklamace ne dělat ze sraček a dvakrát = nemám na to čas.Já se snaím nedělat z dodaných dílů = nemám chu zdůvodňovat e neplatí záruka,e to je oním dílem a né mou prací, nemám čas řeit přizpůsobavání nekvalitních dílů atd.. Ono stačí dostat na dílnu auto s ,,kterým nikdo nic nedělal" viz přízpěvek ,,v syletblok motoru" (můj + foto) a dalích podobných.
Mne zase pobaví to kdy někdo najde nějaký přebal za nízkou cenu a potom vykřikuje jakej je ten nebo ten zloděj , Kelly vyuívám jen výjmečně (nemám s nimi smlouvu-registraci) a zaváí 4x denně + mají víkendy = to je jediný důvod.e se tedy neivíte opravami a dodavateli kvalitních dílů za malé peníze ? A s pomlouváním ,,garáistů" to je podobné;-)
A věřte e raději jsem draí jak na dílech tak na práci a nemívám reklamace ne dělat ze sraček a dvakrát = nemám na to čas.Já se snaím nedělat z dodaných dílů = nemám chu zdůvodňovat e neplatí záruka,e to je oním dílem a né mou prací, nemám čas řeit přizpůsobavání nekvalitních dílů atd.. Ono stačí dostat na dílnu auto s ,,kterým nikdo nic nedělal" viz přízpěvek ,,v syletblok motoru" (můj + foto) a dalích podobných.
|
|
| |
|
|