| | |
27.12.2015 22:18 -
Re: Prokluzování spojky
|
2901453
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Myslí, e je to tím, e nebyl pouit ten přípravek na montá tohoto druhu přítlačáku ?
Myslí, e je to tím, e nebyl pouit ten přípravek na montá tohoto druhu přítlačáku ?
|
|
10.01.2016 12:18 -
Re: Prokluzování spojky
|
2907231
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
patně nastavený přítlačák u se nedá "opravit" ? A jetě jedna otázka-jak se pozná u nepouitelný dvouhmotý setrvačník-myslím demontovaný. Ptám se, protoe jsem měnil celou sadu a sada, kterou jsem demontoval-hlavně lamela-mi přila stejná jako nová. Síla lamely 8 mm. Asi jen patně seřízený přítlačák, proto klouzala
patně nastavený přítlačák u se nedá "opravit" ? A jetě jedna otázka-jak se pozná u nepouitelný dvouhmotý setrvačník-myslím demontovaný. Ptám se, protoe jsem měnil celou sadu a sada, kterou jsem demontoval-hlavně lamela-mi přila stejná jako nová. Síla lamely 8 mm. Asi jen patně seřízený přítlačák, proto klouzala :nevim
|
|
10.01.2016 15:13 -
Re: Prokluzování spojky
|
2907325
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Taky bych měl dotaz k tomuto: Na spojce mám najeto cca 50tis. měnilo se samozřejmě vechno sakum prdum. Dlouho jsem jezdil s prasklým víkem ventilů, protoe nikdo nebyl s to přijít na to, kde co teče. Nedlouho po tom, co jsem zjistil, e je nějakej únik, tak to začalo právě zase klouzat - motor byl dost potečenej na té straně, kde je spojka. Teď se to projevuje tak, e kdy auto odstavím třeba na 5 dní a po těch pěti dnech se jdu projet, tak spojka prvních pár km vůbec nekloue (na 6st. proti kopci plnej plyn a nic), postupně ale zase klouzat začne - hodně.
Moje teorie byla taková, e je prostě mastná ta lamela a moná to za pár dní stání oschne na povrchu, a jak se zahřeje, tak to vzlíná a kloue a klouzat u to bude na furt, dokud se to nevymění - co vyměnit jen lamelu a nějaký drobnosti je za pusu V servisu mi ale zas technik tvrdil, e není moný, aby se tam nějakej olej dostal, jak to tam teklo, e si myslí, e problém bude jinej pravděpodobně související s teplotou.
Jakej na to máte názor? Mám strach, e kdy to zas nechám rozdělat, tak se ukáe, e je KO i ta pitomá dvouhmota (i kdy po 50tis. by snad nemusela nerachtá, ticho) a dělat kadejch 50tis novou spojku, uplně se vím to je na moje nervy trochu moc...
Taky bych měl dotaz k tomuto: Na spojce mám najeto cca 50tis. měnilo se samozřejmě vechno sakum prdum. Dlouho jsem jezdil s prasklým víkem ventilů, protoe nikdo nebyl s to přijít na to, kde co teče. Nedlouho po tom, co jsem zjistil, e je nějakej únik, tak to začalo právě zase klouzat - motor byl dost potečenej na té straně, kde je spojka. Teď se to projevuje tak, e kdy auto odstavím třeba na 5 dní a po těch pěti dnech se jdu projet, tak spojka prvních pár km vůbec nekloue (na 6st. proti kopci plnej plyn a nic), postupně ale zase klouzat začne - hodně.
Moje teorie byla taková, e je prostě mastná ta lamela a moná to za pár dní stání oschne na povrchu, a jak se zahřeje, tak to vzlíná a kloue a klouzat u to bude na furt, dokud se to nevymění - co vyměnit jen lamelu a nějaký drobnosti je za pusu :nevim V servisu mi ale zas technik tvrdil, e není moný, aby se tam nějakej olej dostal, jak to tam teklo, e si myslí, e problém bude jinej pravděpodobně související s teplotou.
Jakej na to máte názor? Mám strach, e kdy to zas nechám rozdělat, tak se ukáe, e je KO i ta pitomá dvouhmota (i kdy po 50tis. by snad nemusela :nevim nerachtá, ticho) a dělat kadejch 50tis novou spojku, uplně se vím to je na moje nervy trochu moc...
|
|
12.01.2016 13:15 -
Re: Prokluzování spojky
|
2908000
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Včera jsem tomu po několika dních stání také zkusil lapat téměř hned po startu a opravdu spojka drela. Ani náznak prokluzu. Po nějakých 10 minutách jsem pokus opakoval a u zas klouzala i na čtyřku. Take máme podobný problém. Já jsem teda bohuel tak bez času, e jsem pořád nestihl nikam zajet a vyřeit to, ale jestli je ta spojka v háji kvůli tomu, e tam dal někdo jen blbě přítlačák, tak i mě by zajímalo, zda se tohle dá nějak zpětně opravit.
Včera jsem tomu po několika dních stání také zkusil lapat téměř hned po startu a opravdu spojka drela. Ani náznak prokluzu. Po nějakých 10 minutách jsem pokus opakoval a u zas klouzala i na čtyřku. Take máme podobný problém. Já jsem teda bohuel tak bez času, e jsem pořád nestihl nikam zajet a vyřeit to, ale jestli je ta spojka v háji kvůli tomu, e tam dal někdo jen blbě přítlačák, tak i mě by zajímalo, zda se tohle dá nějak zpětně opravit.
|
|
12.01.2016 21:50 -
Re: Prokluzování spojky
|
2908213
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Vzhledem k tomu, e se ti to projevuje stejně, tak asi můu vyloučit tu mastnou lamelu... mně se do toho zatím moc nechce, na druhou stranu je to tak otravný, e mě to časem donutí to nechat opravit.
Vzhledem k tomu, e se ti to projevuje stejně, tak asi můu vyloučit tu mastnou lamelu... mně se do toho zatím moc nechce, na druhou stranu je to tak otravný, e mě to časem donutí to nechat opravit.
|
|
14.03.2016 11:36 -
Re: Prokluzování spojky
|
2928745
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Zkouel jste někdo "opravit" patně nastavený přítlačák opačným postupem, ne při montái ( samozřejmě s pouitím přípravku) ?
Zkouel jste někdo "opravit" patně nastavený přítlačák opačným postupem, ne při montái ( samozřejmě s pouitím přípravku) ?
|
|
14.03.2016 18:14 -
Re: Prokluzování spojky
|
2928860
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Take, kdy demontuji patně namontovaný přítlačák a namontuji ji s přípravkem, tak bude dobře nastavený ?
Take, kdy demontuji patně namontovaný přítlačák a namontuji ji s přípravkem, tak bude dobře nastavený ?
|
|
14.03.2016 22:52 -
Re: Prokluzování spojky
|
2928967
|
|
jumep
|
|
|
pripravok je prave na to aby sa to dalo nastavit (ono ho vlastne zmagne a mozes to potom posunut)
pripravok je prave na to aby sa to dalo nastavit (ono ho vlastne zmagne a mozes to potom posunut)
|
|
17.03.2016 16:21 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929641
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Prokluz spojky asi ve 45tisicich km, vymena i vcetne setrvacniku v zaruce. Ted ma auto 65 tisic, bohuzel uz po zaruce a zase prokluzuje (asi i setrvacnik v haji)
Uz nechci C5 ani videt
Prokluz spojky asi ve 45tisicich km, vymena i vcetne setrvacniku v zaruce. Ted ma auto 65 tisic, bohuzel uz po zaruce a zase prokluzuje (asi i setrvacnik v haji)
Uz nechci C5 ani videt :-(
|
|
17.03.2016 16:31 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929644
|
|
ivanivan
|
|
|
A je to C5kou, nebo servisem?
A je to C5kou, nebo servisem? :nevim
|
|
17.03.2016 20:46 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929677
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Majerr napsal(a): Prokluz spojky asi ve 45tisicich km, vymena i vcetne setrvacniku v zaruce. Ted ma auto 65 tisic, bohuzel uz po zaruce a zase prokluzuje (asi i setrvacnik v haji)
Uz nechci C5 ani videt
Taky si myslím, e to bude servisem
Taky si myslím, e to bude servisem
|
|
17.03.2016 21:00 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929688
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jak servis ovlivni 45 tisic a smrt? A jak to ovlivni servis? Za sebe servisu verim a jsem spokojeny
jak servis ovlivni 45 tisic a smrt? A jak to ovlivni servis? Za sebe servisu verim a jsem spokojeny
|
|
18.03.2016 02:49 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929727
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Nebo řidičem?
To e odejde spojka i po "pár" km se stát můe (nevyrábí jí Citroen!!),ale pokud se to stane znova,je to divný a bohuel to větinou, tak z 95% bývá řidičem...
Je to spí tím co se dá dnes sehnat za díly - asi by jsme se divili kdyby se nám dostávali fabrické díly do ruky(i kdy ani s tím si dnes nejsem tak úplně jistý - dnes u je automobilkám vcelku jedno co auto vydrí spí jim jde o to aby prodali auto za co nejmení cenu ne konkurence a to se někde projevit musí (dřív byla hrdost značky e auto jezdí bez závad mnoho km - dnes e jich prodali statisíce a kvalitu vystřídala kvantita) stavěj auta tak aby vydreli záruku a po pěti letech si to hodil do rotu a kdy jsi ,,blbej" tak to nacpi do oprav a dílů . Proč mají skoro u veho dnes ,,náhrady"? protoe nakoupili díly za co nejnií cenu a nevydrelo to tak změní dodavatele nebo přinutí dodavatele k větí kvalitě(popř.úpravě) nebo si myslíte e pořád probíhá výzkum,testy atd..
Je to spí tím co se dá dnes sehnat za díly - asi by jsme se divili kdyby se nám dostávali fabrické díly do ruky(i kdy ani s tím si dnes nejsem tak úplně jistý - dnes u je automobilkám vcelku jedno co auto vydrí spí jim jde o to aby prodali auto za co nejmení cenu ne konkurence a to se někde projevit musí (dřív byla hrdost značky e auto jezdí bez závad mnoho km - dnes e jich prodali statisíce a kvalitu vystřídala kvantita) stavěj auta tak aby vydreli záruku a po pěti letech si to hodil do rotu a kdy jsi ,,blbej" tak to nacpi do oprav a dílů . Proč mají skoro u veho dnes ,,náhrady"? protoe nakoupili díly za co nejnií cenu a nevydrelo to tak změní dodavatele nebo přinutí dodavatele k větí kvalitě(popř.úpravě) nebo si myslíte e pořád probíhá výzkum,testy atd..
|
|
18.03.2016 08:30 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929734
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jruze napsal(a): Je to spí tím co se dá dnes sehnat za díly - asi by jsme se divili kdyby se nám dostávali fabrické díly do ruky(i kdy ani s tím si dnes nejsem tak úplně jistý - dnes u je automobilkám vcelku jedno co auto vydrí spí jim jde o to aby prodali auto za co nejmení cenu ne konkurence a to se někde projevit musí (dřív byla hrdost značky e auto jezdí bez závad mnoho km - dnes e jich prodali statisíce a kvalitu vystřídala kvantita) stavěj auta tak aby vydreli záruku a po pěti letech si to hodil do rotu a kdy jsi ,,blbej" tak to nacpi do oprav a dílů . Proč mají skoro u veho dnes ,,náhrady"? protoe nakoupili díly za co nejnií cenu a nevydrelo to tak změní dodavatele nebo přinutí dodavatele k větí kvalitě(popř.úpravě) nebo si myslíte e pořád probíhá výzkum,testy atd..
nesmysl... varis z vody. Delam v automobilovem prumyslu a uz jen ta ma reklamace je stala dost penez jak automobilku, tak vyrobce ddilu. Dost penez, vsichni to resi na vsech urovnich aby zjistili kde je pricina a jak ji opravit aby predesli dalsim nakladum.
A o rodoci to byt muze, uz i nad tim jsem premyslel. Ale u predesle C5 se nic takoveho po deviti letech nestalo. Jezdim s lehkou nohou, jezdim hodne plynule, dlouhodobou prumernou spotrebu mam 6.0l (z toho 1/2 roku s nosicem na kola na strese a koly). Podle toho co jsem nastudoval by nizke otacky motoru nemusely delat spojce a setrvaku dobre. Ja si ale myslim ze to ma na svedomi mikrosekundove skubani motoru pri akceleraci. To bylo taky reklamovano, vymenen EGR ventil a zlepseni neznatelne. Osobne vidim pricinou spis motor, kdy pri tomto cukani ten setrvak musi dostavat zabrat. Ale nejsem mechanik, jen teoreticky technik
nesmysl... varis z vody. Delam v automobilovem prumyslu a uz jen ta ma reklamace je stala dost penez jak automobilku, tak vyrobce ddilu. Dost penez, vsichni to resi na vsech urovnich aby zjistili kde je pricina a jak ji opravit aby predesli dalsim nakladum.
A o rodoci to byt muze, uz i nad tim jsem premyslel. Ale u predesle C5 se nic takoveho po deviti letech nestalo. Jezdim s lehkou nohou, jezdim hodne plynule, dlouhodobou prumernou spotrebu mam 6.0l (z toho 1/2 roku s nosicem na kola na strese a koly). Podle toho co jsem nastudoval by nizke otacky motoru nemusely delat spojce a setrvaku dobre. Ja si ale myslim ze to ma na svedomi mikrosekundove skubani motoru pri akceleraci. To bylo taky reklamovano, vymenen EGR ventil a zlepseni neznatelne. Osobne vidim pricinou spis motor, kdy pri tomto cukani ten setrvak musi dostavat zabrat. Ale nejsem mechanik, jen teoreticky technik
|
|
18.03.2016 09:22 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929738
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ale prokluzování spojky a opotřebení dvouhmoty jsou dvě různé věci - jinak se projevují a jsou způsobené jinou příčinou.
Pokud ti kloue spojka, buď jsi ji opotřeboval (vylučuje), nebo servis patně nastavil přítlak (u se tu o tom psalo), nebo se ti na talíř dostává odněkud olej, nebo jsi potkal vadný kus z výroby.
Opotřebený setrvák ti nezpůsobí prokluz spojky, ale vibrace při běhu motoru.
Ale prokluzování spojky a opotřebení dvouhmoty jsou dvě různé věci - jinak se projevují a jsou způsobené jinou příčinou.
Pokud ti kloue spojka, buď jsi ji opotřeboval (vylučuje), nebo servis patně nastavil přítlak (u se tu o tom psalo), nebo se ti na talíř dostává odněkud olej, nebo jsi potkal vadný kus z výroby.
Opotřebený setrvák ti nezpůsobí prokluz spojky, ale vibrace při běhu motoru.
|
|
18.03.2016 09:34 -
Re: Prokluzování spojky
|
2929739
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Chlapi, není náhodou u C5 podobný problém jako u P407? Kolega si nechal přehrát mapu, jeliko byl nástup momentu moc rychlej a ničilo mu to spojku a dvouhmotu. Ta nová mapa způsobila jen prostě pomalejí, pozvolný nástup momentu, a od té doby má klid.
Chlapi, není náhodou u C5 podobný problém jako u P407? Kolega si nechal přehrát mapu, jeliko byl nástup momentu moc rychlej a ničilo mu to spojku a dvouhmotu. Ta nová mapa způsobila jen prostě pomalejí, pozvolný nástup momentu, a od té doby má klid.
|
|
| |
|
|