Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / katalyzátor
1 2 3 4 ... 6 > >|
15.08.2009 12:38 - katalyzátor 1104524
Tom
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem. Mám C5 benzín a začala se mě ukazovat závada čištění výfukových plynů. Byl jsem v servisu a vyměnili katalyzátor, nový, ale z jiného typu. Za originál by chtěli moc. Za týden se závada opět objevila. Prý se nic neděje a můžu s tím jezdit dál. Tak nevím. Také jsem se dozvěděl, že do tohoto typu se má dávat víceoktanový benzín. Asi ano. Motor táhne lépe a je méňe hlučný.

15.08.2009 14:37 - Re: katalyzátor 1104530
Myšák
Město: Tišnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 174

99 Poslat soukromou zprávu
Tak proč ten katalyzátor vůbec měnily, když se nic neděje, asi zase klasická vyčůranost jak nic nespravit a pěkně vydělat.

16.08.2009 09:42 - Re: katalyzátor 1104543
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bych rekl ze s katalyzatorem to nemelo spolecneho vubec nic

16.08.2009 10:30 - Re: katalyzátor 1104547
running
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
Mě se to zjevuje sporadicky také,může to způsobovat lamdba,ale to se zjistí až na diagnostice......jak je to s palivem u 2.0 16 v 100kw 2001? četl jsem tu někde, že je předepsaný víceoktan. číslo......98....????

16.08.2009 10:42 - Re: katalyzátor 1104548
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
no, já jsem četla, že je doporučené jezdit na 98... myslím, že to je v příručce.

16.08.2009 10:51 - Re: katalyzátor 1104549
running
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
Hm,dopřeji mu tedy příště Ale ten plyn mi leží v hlavě, chci jet do Strakonic, už jsem to s nimi i probral,je u nich záruka, že s tím nebudu víc stát jak jezdit.....Ty jezdíš na plyn Darjo.....co motor, v poho?

16.08.2009 11:05 - Re: katalyzátor 1104550
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
running napsal(a):
Hm,dopřeji mu tedy příště Ale ten plyn mi leží v hlavě, chci jet do Strakonic, už jsem to s nimi i probral,je u nich záruka, že s tím nebudu víc stát jak jezdit.....Ty jezdíš na plyn Darjo.....co motor, v poho?

Jasňačka... Co by se mu mělo stát? studenej startuje na benzín, až se ohřeje, tak se sám přepne na plyn.

Jediný problém, co jsem měla, byl kostrukční u ventilu z nádrže. Ale to v servisu opravili v rámci záruky. Já si na ten HL Propan nemůžu stěžovat. Měla jsem jen 2x problém, ta trubička a V6 potřebuje větší splynovač, ten mi také vyměnili zdarma.

Jezdím živě, takže já v městě pod 13 nejdu... vlastně je mi spotřeba úplně u zadku, s cenou LPG 12Kč

16.08.2009 11:25 - Re: katalyzátor 1104551
running
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
co vše mᚠpropojený s plynem, myslím tím na počítači v palubce?

16.08.2009 12:20 - Re: katalyzátor 1104552
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
running napsal(a):
co vše mᚠpropojený s plynem, myslím tím na počítači v palubce?

Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje. Sice nefunguje měření spotřeby, ale podle počítání je cca o 1l větší než na benzín, takže když mi auto ukazuje 12 litrů na plyn je to okolo 13ti.

16.08.2009 20:40 - Re: katalyzátor 1104558
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje. Sice nefunguje měření spotřeby, ale podle počítání je cca o 1l větší než na benzín, takže když mi auto ukazuje 12 litrů na plyn je to okolo 13ti.


jednotka plynu potrebuje signal obou Lambda sond,signal ze snimace kliky,teplotu motoru,snimac polohy pedalu a podtlak v sani minimalne

16.08.2009 20:51 - Re: katalyzátor 1104561
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jednotka plynu potrebuje signal obou Lambda sond,signal ze snimace kliky,teplotu motoru,snimac polohy pedalu a podtlak v sani minimalne

Bere si údaje otáček motoru, tlak ze sacího potrubí a snímá impulzy vstřiků a teplotu motora. to vsjo.
Pochopila jsem to jako, že si nic nebere z palubního počítače, tam si nemá co brát.

16.08.2009 20:57 - Re: katalyzátor 1104562
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Bere si údaje otáček motoru, tlak ze sacího potrubí a snímá impulzy vstřiků a teplotu motora. to vsjo.
Pochopila jsem to jako, že si nic nebere z palubního počítače, tam si nemá co brát.


spolknu co bych ti jinak rekl a napisu jen to ze nemas pravdu..ja cemu nerozumim taky nepisu

16.08.2009 21:29 - Re: katalyzátor 1104565
running
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 75
99 Poslat soukromou zprávu
to je můj problém.Chci LPG a mám už tedy vybranej servis a systém,jenže s obavou,že nebudu víc stát jak jezdit.

17.08.2009 11:57 - Re: katalyzátor 1104577
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
running: ak mas dobry servis tak s tym problem nebude, ak to spackaju .. no ... to je problem vzdy a vsade ...
autodiag: ale darja to napisala presne, co sa ti na tom nezda ? kdyz tak icq

17.08.2009 15:36 - Re: katalyzátor 1104593
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@Tief
ja vim ze napsala : Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje.
moje odpoved : jednotka plynu potrebuje signal obou Lambda sond,signal ze snimace kliky,teplotu motoru,snimac polohy pedalu a podtlak v sani minimalne jednotka plynu potrebuje signal obou Lambda sond,signal ze snimace kliky,teplotu motoru,snimac polohy pedalu a podtlak v sani minimalne

pokud se ji neco nejevi ,je to jeji nazor ja jak to funguje vim,navic kdyz plyn montujem..dal se vyjadrovat nebudu

17.08.2009 15:49 - Re: katalyzátor 1104595
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
no ... ono je to trocha diskutabilne, to co potrebuje jedna jednotka plynu nemusi potrebovat ina, ako iste vies existuje hromada typov, prevedni a podobne ...
darja pak napsala: "Bere si údaje otáček motoru, tlak ze sacího potrubí a snímá impulzy vstřiků a teplotu motora. to vsjo. Pochopila jsem to jako, že si nic nebere z palubního počítače, tam si nemá co brát." co je presne pre typ plynu co mame namontovany v aute

17.08.2009 16:06 - Re: katalyzátor 1104597
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
neřešte to, nᚠplyn funguje omylem!

17.08.2009 17:31 - Re: katalyzátor 1104603
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no jasne zenska priznat ze neco rekla/napsala spatne je problem

@Tief
nebavime se o palubnim pc bych rekl,bavime se o motoru
takze znovu:

-bez lambda sondy se to neobejde (podle ceho by jsi zjistil bohatou/chudou smes?)
-bez polohy pedalu se to neobejde (jak by jsi bez toho davkoval lpg?)
-bez snimace na klice se to neobejde (jak by jsi zjistil kde se nachazi pist/klika?)
-bez teploty motoru se to take neobejde (jak zjistis teplotu motoru a nasledne davkovani LPG?)

tohle jsou zakladni prvky pro beh motoru na LPG (a je jedno jestli sequencni nebo podtlakovy) i benzin pokud darja pise ze je nemate tak mate zazracne LPG
pokud namitnes ze to nema s jednotkou nic spolecneho tak ma ,bez ni by uvedne veci tak nejak nefungovali to ti snad vykladat nemusim

17.08.2009 18:34 - Re: katalyzátor 1104606
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
@autodiag
takze jeste jednou:
existuje system ktory sa napoji na vstrekovac tzn povodna benzinova jednotka riesi casovanie, davku/bohatost zmesi,akceleraci, pocitac LPG akurat koriguje davku zmesi pre plynovy vstrekovac ( iny pomer ze ano ) a to na zaklade povodneho impulzu urceneho pre benzinovy vstrekovac, teploty motora, otaciek a tlaku, tzn v tomto pripade nie je nutne napojit sa na lambdu a snimac polohy kliky, staci len impulz s benzinoveho vstrekovaca, teplota motora, podtlak a otacky.
Ecu plynu obsahuje korekcnu krivku (mapu ) podla ktorej sa koriguje davka plynu.
A voala .. ono to funguje
Mame zazracny plyn - Magic 3 ( nebo 3+ ? )

17.08.2009 21:27 - Re: katalyzátor 1104614
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak se dohodnete ja reagoval na to co napsala Darja a to je naprosta pi**vina


Darja napsal(a):
Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje. Sice nefunguje měření spotřeby, ale podle počítání je cca o 1l větší než na benzín, takže když mi auto ukazuje 12 litrů na plyn je to okolo 13ti.


jinak casovani motoru ti asi moc nerika kdyz chces brat casovani ze vstrikovace vid
ECU pro LPG sice krivku obsahuje,a ne jednu ale minimalne 4 zavysle na teplote a provozu motoru ale vsechny jsou ZAVYSLE NA LAMBDA SONDE
moc o tom nevite ani jeden ,sorry

zazracny plyn urcite nemas ale mas ho zapojenej presne jak jsem psal tj cidla/akcni cleny nezbytna ,trocha citace i instalacniho manualu,
vsimni si prosim zejmena vodice hnede,fialove,sede,zelene barvy..u lambdy je sice uvedeno pouzijte dle potreby ale neznam zadneho plynare ktery by nezapojoval duvody jsou myslim jasne:

MAGIC 3
Schéma zapojení pro 3-4 válce
ZAPOJENÍ VODIČŮ ČERNÉHO KONEKTORU
1) HNĚDÝ vodič (opatřený krátkou černou bužírkou) – Slouží k načítání otáček
motoru. Lze jej připojit k vodiči RPM nebo přímo k záporné straně indukční cívky.
Bude nezbytné nastavit software centrální jednotky dle způsobu tohoto připojení.
2) BÍLÝ a ZELENÝ vodič – slouží k načítání množství paliva (LPG nebo CNG)
obsaženého v nádrži. Způsob zapojení tohoto vodiče (viz schéma) jakož i
naprogramování centrální jednotky se může být pokaždé jiný, záleží na typu použitého
čidla.
3) MODRÝ a ČERNÝ vodič – slouží k ovládání elektromagnetického plynového
ventilu (LPG ventilu)
4) ORANŽOVÝ a ČERNÝ vodič – slouží k načítání teploty reduktoru. Připojte jej
k teplotnímu čidlu NTC, které se nalézá na reduktoru.
5) FIALOVÝ a ŠEDÝ vodič – vodiče pro připojení k lambda sondě. Připojte, je-li to
nutné.
6) Zapojení oranžovočerného a černého vodiče – slouží k odečítání teploty plynu.
Připojte k čidlu teploty plynu, (umístěného na liště vstřikovače plynu nebo filtru).
7) ČERVENOČERNÝ a ČERNÝ vodič – zajišují napájení a kostru centrální jednotky.
Připojte je přímo k baterii. Do obvodu ČERVENOČERNÉHO vodiče zařaďte
přiloženou pojistku.
ZAPOJENÍ VODIČŮ ŠEDÉHO KONEKTORU
8) MODRÝ a ČERNÝ vodič – slouží k ovládání multiventilu (v případě LPG systému)
a různých jiných plynových jednotek (např. procesoru časování předstihu apod.)
MODRÝ vodič napájení ČERNÝ kostra kabeláže.
VAROVÁNÍ: Dejte pozor na zachování polarity!
9) Plochý konektor se čtyřmi vývody – připojte jej k Tlakovému / kalibračnímu čidlu
dodanému v rámci soupravy.
10) Zapojení vodičů označených délkou (4 různé délky) – Jedná se o vodiče pro
ovládání vstřikovačů PLYNU. Z hlediska správné funkce systému je důležité, aby
vodič konkrétní dané délky pro LPG byl připojen k válci odpovídajícímu vstřikovači
BENZINU, na nějž je napojen konektor emulátoru vstřikovačů odpovídající schodné
délce (jako LPG).
11)Kabelហemulátoru (konektor s 10 vývody )– připojte jednotlivé benzínové
vstřikovače na odpovídající konektory (pozor na zachování pořadí dle délky – viz bod
10). (je možné dodávat s BOSCH nebo JAPAN konektory a s levou či pravou
polaritou)

1 2 3 4 ... 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator