| | |
20.10.2019 17:51 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3244494
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je potreba rekalibrovat snimac uhlu volantu
je potreba rekalibrovat snimac uhlu volantu
|
|
24.10.2019 17:05 -
|
3245074
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
To je tím kroukem ... v malé rychlosti to stíhá počítat a ve větí to u hodí chybu, sem ti to říkal hned Co je to za výrobce? Jestli je povrch neporuen mohlo by to jít na reklamaci ... ?
To je tím kroukem ... v malé rychlosti to stíhá počítat a ve větí to u hodí chybu, sem ti to říkal hned ;-) Co je to za výrobce? Jestli je povrch neporuen mohlo by to jít na reklamaci ... ?
|
|
30.10.2019 09:09 -
|
3245784
|
|
jruze
|
|
|
Sena napsal(a):
.. děkuji za odpověď
potřeboval jsem názor zkueného mechanika na můj dotaz jestli by to mohlo být kroukem viz. foto , místo toho jsem dostal kolení jaký jsem (a nebo jsme ) idiot , kdy dáváme levný sračky na auto
Jinak co se týká značek náhradních dílů, jejich ceny a kvality je asi na dlouhou diskuzi
můu oponovat e vechno co je drahý neznamená e je kvalitní
a předevím to platí v dnení době
Ono kdy se kolikrát podívá na ty Tvý vyvolený značky kde byly vyrobeny (viz. obal někdy) tak ví stejně h...no .
U mě platí zásada zlatá střední cesta
případně zkuenosti
.
A dál to rozebírat nechci