| | |
03.06.2019 23:45 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3224729
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Nenapadá někoho, co mohli posrat? Čím argumentovat? Protoe jsem jim tam nechal dost peněz a vypadá to, e budu muset vysolit dalí, aby to někdo dal dokupy
Nenapadá někoho, co mohli posrat? Čím argumentovat? Protoe jsem jim tam nechal dost peněz a vypadá to, e budu muset vysolit dalí, aby to někdo dal dokupy :-(
|
|
04.06.2019 22:16 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3224862
|
|
jumep
|
|
|
zadne loziska sa otocit nedaju, su to cele naboje
tu sa tazko radi ked nejsu informacie
zadne loziska sa otocit nedaju, su to cele naboje
tu sa tazko radi ked nejsu informacie
|
|
07.06.2019 22:33 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3225331
|
|
PiCko
|
Město: Santovka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
DaliborN, ja som mal podobný problém asi pred 4 rokmi a začalo sa mi to prejavova na jar, zo zvyujúcimi sa teplotami. Viem e som vtedy tie menil rôzne senzory a aj niektorú kabelá. Podža vetkého bol problém v kontaktoch vo vnútri riadiacej jednotky abs. Jeden elektrikár tú jednotku otvoril a zacínoval kontakty.
DaliborN, ja som mal podobný problém asi pred 4 rokmi a začalo sa mi to prejavova na jar, zo zvyujúcimi sa teplotami. Viem e som vtedy tie menil rôzne senzory a aj niektorú kabelá. Podža vetkého bol problém v kontaktoch vo vnútri riadiacej jednotky abs. Jeden elektrikár tú jednotku otvoril a zacínoval kontakty.
|
|
09.10.2019 10:06 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242416
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Zdravím vechny,
Na pravém zadním kole jsem měnil loisko (resp. náboj).
Při odjezdu z dílny klasika hláka ESP / ASR / ABS. Tak jsem měl podezření e mi dodali loisko bez integrovaného mag. krouku. Koupil jsem kartu na identifikaci a po demontái kotouče a krytu na autě jsem zjistil e loisko krouek má (karta ho ukázala) .
Tak bych potřeboval poradit zda jednodue změřit čidlo (ohmicky?) , ale nenael jsem konektor . Je to dlouhý kabel a nevím kde je konektor ???
Co se týká diagnostiky (čtečky ) tak to hlásí chybu na prvém zadním kole.
Kdy auto nastartuji (resp. zapnu klíček) tak to chybu ABS zahlásí (a svítí servis) po rozjetí to zhasne (jakoby normální stav) ale po cca 100 m (nebo překročení určité rychlosti??) zase vyskáčí hláky ESP/ASR a ABS
.
Čidlo při výměně loiska jsem měl vytaené pouze z ramene. (tak nevím zda mohlo zrovna odejít??
Zdravím vechny,
Na pravém zadním kole jsem měnil loisko (resp. náboj).
Při odjezdu z dílny klasika hláka ESP / ASR / ABS. Tak jsem měl podezření e mi dodali loisko bez integrovaného mag. krouku. Koupil jsem kartu na identifikaci a po demontái kotouče a krytu na autě jsem zjistil e loisko krouek má (karta ho ukázala) .
Tak bych potřeboval poradit zda jednodue změřit čidlo (ohmicky?) , ale nenael jsem konektor . Je to dlouhý kabel a nevím kde je konektor ???
Co se týká diagnostiky (čtečky ) tak to hlásí chybu na prvém zadním kole.
Kdy auto nastartuji (resp. zapnu klíček) tak to chybu ABS zahlásí (a svítí servis) po rozjetí to zhasne (jakoby normální stav) ale po cca 100 m (nebo překročení určité rychlosti??) zase vyskáčí hláky ESP/ASR a ABS
.
Čidlo při výměně loiska jsem měl vytaené pouze z ramene. (tak nevím zda mohlo zrovna odejít??
|
|
09.10.2019 12:30 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242435
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Konektory sou pod zadní sedačkou pravou jak je dekl pro přístup ke koi čerpadla nádre, tak pod deklem sou oba konektory čidel ABS. Ale můe mít jen problém, e je čidlo moc daleko od loiska. je potřeba ten otvor opravdu pořádně vyčistit i dosedací plochu od rzi a zkontrolovat vzdálenost, je to na to háklivé, mělo by to být opravdu hooodně blízko ke krouku, řekl bych tak milimetr.
Konektory sou pod zadní sedačkou pravou jak je dekl pro přístup ke koi čerpadla nádre, tak pod deklem sou oba konektory čidel ABS. Ale můe mít jen problém, e je čidlo moc daleko od loiska. je potřeba ten otvor opravdu pořádně vyčistit i dosedací plochu od rzi a zkontrolovat vzdálenost, je to na to háklivé, mělo by to být opravdu hooodně blízko ke krouku, řekl bych tak milimetr.
|
|
09.10.2019 13:45 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242441
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Tím e přehodí čidla na konektorech nic nezjistí, prostě to bude psát jinou stranu to ve. takovoto chybu to můe psát kdy je krouek pokozenej. Kontrloval si kartou celej krouek, jestli na něm není nějaká anomálie na páskách ? Já měl lehce pokozenej krouek a dělalo to od cca 30 km/h , psalo to koherenci a v datech nesmyslnou rychlost , ale do 30 km/h to ukazovalo normálně správnou rychlost, pak se to seklo na 658km/h či tak nějak a hotovo .... Píp ...
Tím e přehodí čidla na konektorech nic nezjistí, prostě to bude psát jinou stranu to ve. takovoto chybu to můe psát kdy je krouek pokozenej. Kontrloval si kartou celej krouek, jestli na něm není nějaká anomálie na páskách ? Já měl lehce pokozenej krouek a dělalo to od cca 30 km/h , psalo to koherenci a v datech nesmyslnou rychlost , ale do 30 km/h to ukazovalo normálně správnou rychlost, pak se to seklo na 658km/h či tak nějak a hotovo .... Píp ...
|
|
09.10.2019 20:34 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242498
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud po demontazi kotouce vidis snimac,coz jak pises vidis,je lozisko obracene
pokud po nastartovani pred rozjezdem kontrolka ABS zhasne a rozsviti se az kdyz ostatni kola prekroci 5km/h je jiste ze kabelaz je v poradku
pokud po demontazi kotouce vidis snimac,coz jak pises vidis,je lozisko obracene ;)
pokud po nastartovani pred rozjezdem kontrolka ABS zhasne a rozsviti se az kdyz ostatni kola prekroci 5km/h je jiste ze kabelaz je v poradku
|
|
10.10.2019 09:04 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242526
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Je to zadní loisko, take celý náboj ,brzdový kotouč jsem při kontrole magnetického krouku sundával jenom z důvodu, e bych se k tomu pořádně tou kartou nedostal (prostě zase sundat brzdič, kotouč a zadní plechový kryt) provedena kontrola magnetickou kartou. Jetě opět vytaen snímač ABS (otáček kola) a znovu očitěna dosedací plocha, aby nebyl třeba daleko. Ve zpět zaděláno a projeto a hláka zase vyskočila.
Take včera pod víkem nádre )pod sedačkou zadní) nalezeny konektory od čidel ABS levý i pravý. Rozpojeny a změřeny ohmicky na obou naměřeno přiblině stejně 3,7 Mohm . Pro zkouku jsem je tedy přehodil mezi sebou levé z pravou a auto jel projet. Hláka samozřejmě zase vyskočila. Na diagnostice v poruchách přila druhá levá strana.
Co z toho dle mě vyplývá:
- závada je někde mezi konektorem čidla ABS pod sedačkou a pravým kolem kde se měnilo loisko (náboj s loiskem)
- vadné čidlo?
to právě na jisto nevím jeliko ohmicky je ne tom stejně s levým
pokud to tedy lze takto porovnávat a měřit.
- přeruený kabel k čidlu ?
. to ne vyloučeno má ohmy stejný s levou
- velká (malá) mezera mezi čidlem a mag. kroukem nového loiska ?
to jsem kontroloval a očistil, cca víc jak 1 mm to není (neměřil jsem to)
to se mi taky nezdá.
- nové loisko má ten krouek nějaký divný ??? (slabý, patný
co já vím )
Tak a teď babo raď
nemám po ruce spousty náhradních dílů abych to zkouel na přehazoval.
Asi zkusím jetě přehodit čidlo ABS fyzicky mezi levou a pravou stranou
tím si snad potvrdím funkčnost (nebo nefunkčnost) pravého čidla.
Nebo někdo má jinou radu?
Je to zadní loisko, take celý náboj ,brzdový kotouč jsem při kontrole magnetického krouku sundával jenom z důvodu, e bych se k tomu pořádně tou kartou nedostal (prostě zase sundat brzdič, kotouč a zadní plechový kryt) provedena kontrola magnetickou kartou. Jetě opět vytaen snímač ABS (otáček kola) a znovu očitěna dosedací plocha, aby nebyl třeba daleko. Ve zpět zaděláno a projeto a hláka zase vyskočila. :-((((
Take včera pod víkem nádre )pod sedačkou zadní) nalezeny konektory od čidel ABS levý i pravý. Rozpojeny a změřeny ohmicky na obou naměřeno přiblině stejně 3,7 Mohm . Pro zkouku jsem je tedy přehodil mezi sebou levé z pravou a auto jel projet. Hláka samozřejmě zase vyskočila. Na diagnostice v poruchách přila druhá levá strana.
Co z toho dle mě vyplývá:
- závada je někde mezi konektorem čidla ABS pod sedačkou a pravým kolem kde se měnilo loisko (náboj s loiskem)
- vadné čidlo?
to právě na jisto nevím :nevim jeliko ohmicky je ne tom stejně s levým
pokud to tedy lze takto porovnávat a měřit.
- přeruený kabel k čidlu ?
. to ne vyloučeno má ohmy stejný s levou
- velká (malá) mezera mezi čidlem a mag. kroukem nového loiska ?
to jsem kontroloval a očistil, cca víc jak 1 mm to není (neměřil jsem to)
to se mi taky nezdá.
- nové loisko má ten krouek nějaký divný ??? (slabý, patný
co já vím )
Tak a teď babo raď
nemám po ruce spousty náhradních dílů abych to zkouel na přehazoval.
Asi zkusím jetě přehodit čidlo ABS fyzicky mezi levou a pravou stranou
tím si snad potvrdím funkčnost (nebo nefunkčnost) pravého čidla.
Nebo někdo má jinou radu?
|
|
10.10.2019 09:30 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242533
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Teď mě napadla jedna taková moná ílená věc
. e kdy se loisko náboj normálně točí, ale ten magnetický krouek by stál .. netočil se ?????
jak to tam je zadělaný??? ... k této mylence mě přivedl dotaz od jruze : "nerozpadlo se při montái? - ono se dá v pohodě zase namačknout zpět "
.... ale asi blbost kdy koukám na obrázek ...
Teď mě napadla jedna taková moná ílená věc
. e kdy se loisko náboj normálně točí, ale ten magnetický krouek by stál .. netočil se ?????
jak to tam je zadělaný??? ... k této mylence mě přivedl dotaz od jruze : "nerozpadlo se při montái? - ono se dá v pohodě zase namačknout zpět "
.... ale asi blbost kdy koukám na obrázek ...
Přílohy: zadní náboj nový.jpg ( 153875b ) - zadní náboj |
|
10.10.2019 16:59 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242578
|
|
jruze
|
|
|
Nebo někdo má jinou radu?
Nehrabat se do toho - nechat si to udělat. Jak se měří halák ohmetrem ? Tak rozpadlo se při montái nebo ne? V diagnostice je vidět e snímá pravidelně otáčky ? Dál asi bez komentáře.
Nebo někdo má jinou radu?
Nehrabat se do toho - nechat si to udělat. Jak se měří halák ohmetrem ? Tak rozpadlo se při montái nebo ne? V diagnostice je vidět e snímá pravidelně otáčky ? Dál asi bez komentáře.
|
|
10.10.2019 17:17 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3242583
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Sena napsal(a): Při kontrole na diagnostice jsem to kolo měl zvednutý a točil s ním a ádné odezvy .. nic
mrtvo Toto vypadá spíe na čidlo , kabelá ...
Ale nevím proč si při výměně loiska - náboje , sundával čidlo ABS a krycí plech, to moc nechápu ...
Zrovna dnes sem jeden zadní náboj reklamoval, byl magnet prouek uknutej a krábnutej ... Ale i ten by něco ukazoval při točení kolem na zdravém čidlu ...
Jardo, já ty loiska běně před montáí rozdělávám a domazávám dovnitř pořádnou vazelínou ...
Toto vypadá spíe na čidlo , kabelá ...
Ale nevím proč si při výměně loiska - náboje , sundával čidlo ABS a krycí plech, to moc nechápu ...
Zrovna dnes sem jeden zadní náboj reklamoval, byl magnet prouek uknutej a krábnutej ... Ale i ten by něco ukazoval při točení kolem na zdravém čidlu ...
Jardo, já ty loiska běně před montáí rozdělávám a domazávám dovnitř pořádnou vazelínou ...
|
|
20.10.2019 13:16 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
3244438
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ahoj, potřebuji poradit.... předem se omlouvám, pokud bych mojim dotazem někoho obtěoval...
Měl jsem patné čepy řízení u své C5 I. V servisu jsem je nechal vyměnit + jsem dělal rozvody, nová pumpa a nová řemenice - co s tím asi nemá nic společného. Po výměně čepů jsem jel na geometrii a cestou se mi rozsvítila hláka ESP/ASR System Faulty - projíděl jsem forum a četl o čidle brzd. ale po geometrii jsem zavolal do servisu kde mi opravoval auto a popsal mu situaci.... týpek píchnul auto na diag. ale neukazuje to ádnou chybu - nevím, nerozumím tomu, ale nějak listoval v diagnostice a nakonec mi řekl, e i po geometrii je patně nastavený volant o -5,8° a proto prý vyskakuje tato hláka a mám si nechat znova předělat tu geometrii... je toto vůbec moné? Předem děkuji za jakoukoliv rozumnou odpověď - nejsem automechanik a v těchto věcech se opravdu nevyznám....
Díky
Ahoj, potřebuji poradit.... předem se omlouvám, pokud bych mojim dotazem někoho obtěoval...
Měl jsem patné čepy řízení u své C5 I. V servisu jsem je nechal vyměnit + jsem dělal rozvody, nová pumpa a nová řemenice - co s tím asi nemá nic společného. Po výměně čepů jsem jel na geometrii a cestou se mi rozsvítila hláka ESP/ASR System Faulty - projíděl jsem forum a četl o čidle brzd. ale po geometrii jsem zavolal do servisu kde mi opravoval auto a popsal mu situaci.... týpek píchnul auto na diag. ale neukazuje to ádnou chybu - nevím, nerozumím tomu, ale nějak listoval v diagnostice a nakonec mi řekl, e i po geometrii je patně nastavený volant o -5,8° a proto prý vyskakuje tato hláka a mám si nechat znova předělat tu geometrii... je toto vůbec moné? Předem děkuji za jakoukoliv rozumnou odpověď - nejsem automechanik a v těchto věcech se opravdu nevyznám....
Díky
|
|
| |
|
|