| | |
06.04.2009 11:21 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
659846
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...mozna by nebylo spatne se s nama podelit jakou trvalou zavadu a hlavne v cem jsi mel
...mozna by nebylo spatne se s nama podelit jakou trvalou zavadu a hlavne v cem jsi mel
|
|
06.04.2009 11:28 -
|
659847
|
|
Tom K
|
|
|
teď nevím jak to bylo přesně u od toho nemám papíry ale asi tak nějak: řídící jednotka má trvalou závadu , prý nekomunikuje , dalí chyby já neznám, jsem v tomto amatér tak vám to nepopíu přesně
teď nevím jak to bylo přesně u od toho nemám papíry ale asi tak nějak: řídící jednotka má trvalou závadu , prý nekomunikuje , dalí chyby já neznám, jsem v tomto amatér tak vám to nepopíu přesně
|
|
06.04.2009 17:01 -
|
659857
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no tak pokud by byla jednotka s takovou zavadou jak pises tak by jsi na 90% dojezdil
no tak pokud by byla jednotka s takovou zavadou jak pises tak by jsi na 90% dojezdil ;-)
|
|
06.04.2009 18:39 -
|
659860
|
|
Tom K
|
|
|
Tak kdyby byla patná tak se dá snad koupit nová ne? Ale ten co mi to dělá zase říká e to ve nechal proměřovat a ve lape tak já u nevím................
Tak kdyby byla patná tak se dá snad koupit nová ne? Ale ten co mi to dělá zase říká e to ve nechal proměřovat a ve lape tak já u nevím................
|
|
06.04.2009 18:52 -
|
659862
|
|
autodiag
|
|
|
nooo da no....zeptej se kolik stoji
nooo da no....zeptej se kolik stoji :palec
|
|
06.04.2009 19:02 -
|
659864
|
|
Tom K
|
|
|
no u jsem to slyel asi 30 tis. nebo 50?? teď nevím............. já mám strach z toho e to ani nezpraví e nevědi co s tím ..
no u jsem to slyel asi 30 tis. nebo 50?? teď nevím............. já mám strach z toho e to ani nezpraví e nevědi co s tím ..
|
|
06.04.2009 20:38 -
|
659870
|
|
autodiag
|
|
|