| | |
23.10.2013 00:10 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629356
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě přesně takhle chcípalo a nelo nastartovat bez zastavení a vypnutí klíčku v zimě, při mrazech, kdy jsem měl starý palivový filtr. Byl tak zasraný, e to byla jedna mazlavá černá hrouda. Neměnili ho pravděpodobně od novýho auta, minimálně 70.000 km. Po výměně u nic nezlobilo.
Ty ostatní hláky o ESP/ASF/ABS a pod., to bude asi důsledek toho chcípnutí. ESP se vypíná automaticky při tak závaných chybách na motoru. Při nouzáku je např. vypnutý i tempomat a pod.
Mě přesně takhle chcípalo a nelo nastartovat bez zastavení a vypnutí klíčku v zimě, při mrazech, kdy jsem měl starý palivový filtr. Byl tak zasraný, e to byla jedna mazlavá černá hrouda. Neměnili ho pravděpodobně od novýho auta, minimálně 70.000 km. Po výměně u nic nezlobilo.
Ty ostatní hláky o ESP/ASF/ABS a pod., to bude asi důsledek toho chcípnutí. ESP se vypíná automaticky při tak závaných chybách na motoru. Při nouzáku je např. vypnutý i tempomat a pod.
|
|
23.10.2013 07:54 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629414
|
|
jruze
|
|
|
Toto je výsada biturba e při porue vstřiku vypne motor (jako ochrana motoru) - u trojek to vyhodí chybu na vstřiku a jezdí dál(co vím) , ale moná záleí na charakteru chyby - mohl by to být vstřik klidně cokoli ale v dia by se to mělo dát dohledat - bez diag je to na román dedukcí a nepřesných odhadů vedoucích k infarktu moných částkách za opravu a přitom to můe být blbost za kačku.
Mikra jezdil bůh ví jakou dobu s omezeným výkonem a diagnouzou za raketu a byla to za 000
Toto je výsada biturba e při porue vstřiku vypne motor (jako ochrana motoru) - u trojek to vyhodí chybu na vstřiku a jezdí dál(co vím) , ale moná záleí na charakteru chyby - mohl by to být vstřik klidně cokoli ale v dia by se to mělo dát dohledat - bez diag je to na román dedukcí a nepřesných odhadů vedoucích k infarktu moných částkách za opravu a přitom to můe být blbost za kačku.;-)
Mikra jezdil bůh ví jakou dobu s omezeným výkonem a diagnouzou za raketu a byla to za 000;-)
|
|
23.10.2013 08:04 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629416
|
|
rofo
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Servis je dělaný pravidelně, filtry jsou 100% OK. Jetě pro doplnění, mám najeto cca 150.000km a pokud si vzpomínám, tak problém se poprvé objevil s odstupem po výměně řízení (prasklé gufero - únik hydrauliky posilovače). A jetě jedna věc - problém nikdy nenastal při akceleraci, kdy je motor pod zátěí. Vdy při "lechtání plynu", ale i tohle můe být jen souhra náhod.
Servis je dělaný pravidelně, filtry jsou 100% OK. Jetě pro doplnění, mám najeto cca 150.000km a pokud si vzpomínám, tak problém se poprvé objevil s odstupem po výměně řízení (prasklé gufero - únik hydrauliky posilovače). A jetě jedna věc - problém nikdy nenastal při akceleraci, kdy je motor pod zátěí. Vdy při "lechtání plynu", ale i tohle můe být jen souhra náhod.
|
|
23.10.2013 08:10 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629418
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já jsem měl se sníeným výkonem odhad málem na nový motor a bylo to jednou zadrhlé lanko plynu a jednou mi při čitění koberců dali pro řidiče koberec spolujezdce a prostě plyn neel a na podlahu. To není fór!
K věci - měl jsem v zimě s C5 I 2.2 HDi stejný problém jako řeený zde. Auto jelo na jedničku na malé otáčky, při snaze zrychlit nebo dát dvojku začalo kuckat a motor chcípal a vechny ty hláky ESP/ASR.... Nakonec jsem nechal desítky minut volnoběh a zahřátím tělesa motoru a nafty se to spravilo a dojel jsem domů. Měl jsem upadlý kablík k vyhřívání palivového filtru a po zastrčení OK. Pak jasně preventivně i výměna filtru.
No já jsem měl se sníeným výkonem odhad málem na nový motor a bylo to jednou zadrhlé lanko plynu a jednou mi při čitění koberců dali pro řidiče koberec spolujezdce a prostě plyn neel a na podlahu. To není fór!
K věci - měl jsem v zimě s C5 I 2.2 HDi stejný problém jako řeený zde. Auto jelo na jedničku na malé otáčky, při snaze zrychlit nebo dát dvojku začalo kuckat a motor chcípal a vechny ty hláky ESP/ASR.... Nakonec jsem nechal desítky minut volnoběh a zahřátím tělesa motoru a nafty se to spravilo a dojel jsem domů. Měl jsem upadlý kablík k vyhřívání palivového filtru a po zastrčení OK. Pak jasně preventivně i výměna filtru.
|
|
23.10.2013 09:27 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629453
|
|
jumep
|
|
|
toto som riesil na jednom C4 picasso
zistilo sa ze to auto bolo burane a na BSM boli ulomene uchytky co drzia kabel - tento tam bol len volne zasunuty a nejakym otrasom stratil na chvilu kontakt - nakolko to nevie bezat ked sa can rozpoji na nejakej jednotke tak to prirodzene chcipne
to ze za jazdy nejde nastartovat je dane elektronikou, s tym nic nespravis len treba zostat stat
riesenie vidim v tom ze poodpajat vsetky konektory a pokontrolovat ich kontakty a upevnenie, ak to nepomoze tak uz len fyzicky ist po kabloch a najst niekde ten predraty
ps. ostatny - este raz si precitajte co napisal ....
toto som riesil na jednom C4 picasso
zistilo sa ze to auto bolo burane a na BSM boli ulomene uchytky co drzia kabel - tento tam bol len volne zasunuty a nejakym otrasom stratil na chvilu kontakt - nakolko to nevie bezat ked sa can rozpoji na nejakej jednotke tak to prirodzene chcipne
to ze za jazdy nejde nastartovat je dane elektronikou, s tym nic nespravis len treba zostat stat
riesenie vidim v tom ze poodpajat vsetky konektory a pokontrolovat ich kontakty a upevnenie, ak to nepomoze tak uz len fyzicky ist po kabloch a najst niekde ten predraty
ps. ostatny - este raz si precitajte co napisal ....
|
|
23.10.2013 09:45 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629465
|
|
rofo
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
To Jumep: Diky za tip. Hloupy dotaz - co je BSM?
Auto bourane není, ale faktem je, e to můe být kdekoliv na kabelu / konektoru ...
To Jumep: Diky za tip. Hloupy dotaz - co je BSM? :-)
Auto bourane není, ale faktem je, e to můe být kdekoliv na kabelu / konektoru ...
|
|
23.10.2013 09:54 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629468
|
|
jumep
|
|
|
BSM je poistkovka v motorovom priestore
kazdopadne by som presiel vsetky konektory, resp. nechal nastartovane a vsetkymi konektormi hybal (riadiacka, BHI (hydrocerpadlo), BSM ...) a tak skusil hladat ktory vypadne / pri ktorom to skape
BSM je poistkovka v motorovom priestore
kazdopadne by som presiel vsetky konektory, resp. nechal nastartovane a vsetkymi konektormi hybal (riadiacka, BHI (hydrocerpadlo), BSM ...) a tak skusil hladat ktory vypadne / pri ktorom to skape
|
|
23.10.2013 11:18 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629494
|
|
matino
|
Město: Martin, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
na mojej C5 robí presne takú istú závadu, skapína za jazdy a vypíe tieto chyby, na diag zistili ze snímač tlaku paliva na rampe je zlý resp. udáva privysoké hodnoty tlaku. tak teraz ho chcem meni len chchú zaň v citroene 225 plus práca. môj mechanik ho nevie nikde objedna neviete mi s tým pomôc?
na mojej C5 robí presne takú istú závadu, skapína za jazdy a vypíe tieto chyby, na diag zistili ze snímač tlaku paliva na rampe je zlý resp. udáva privysoké hodnoty tlaku. tak teraz ho chcem meni len chchú zaň v citroene 225 plus práca. môj mechanik ho nevie nikde objedna neviete mi s tým pomôc?
|
|
23.10.2013 16:41 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629583
|
|
matino
|
Město: Martin, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
jumep napsal(a): ty mas absolutne inu zavadu ako je popisovana
ten delphi regulator stal okolo 120 eur ak si dobre pamatam co som ho naposldy kupoval
chcel som tým len poveda e mi robilo to istú s autom. inak na diag. závada je P1166 a P0088
chcel som tým len poveda e mi robilo to istú s autom. inak na diag. závada je P1166 a P0088
|
|
23.10.2013 18:53 -
Re: Chyba ABS / ESP která vede k odpojení motoru za jízdy !!!
|
2629626
|
|
jumep
|
|
|
relativne mozes mat pravdu ze to je v tom,
abs / esp = nudzak
depollution = chyba motora
oil pressure = skapaty motor za jazdy a tym to vyhodnoti ako nizky tlak oleja
kazdopadne potom by v diagnostike nebola chyba can komunikacie ale len zaznam o zlom tlaku paliva (tento tiez vypne motor)
relativne mozes mat pravdu ze to je v tom,
abs / esp = nudzak
depollution = chyba motora
oil pressure = skapaty motor za jazdy a tym to vyhodnoti ako nizky tlak oleja
kazdopadne potom by v diagnostike nebola chyba can komunikacie ale len zaznam o zlom tlaku paliva (tento tiez vypne motor)
|
|
30.10.2013 20:52 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2631197
|
|
rofo
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Takze abych doplnil muj prispevek, tak po nacteni diagnostiky chyby: P0215, P0102, P1607, P1671
P0215 - zkrat na kostru, hlavni rele zablokovane v sepnutem stavu
P0102 - signal prutokomeru prutoku vzduchu
P1607 a P1671 - tempomat a speed limit zablokovany predchozi chybou
Dle servisu pravdepodobne vadne BSM (nove cca 2.000,- Kč)
Tak uvidime po vymene ...
Takze abych doplnil muj prispevek, tak po nacteni diagnostiky chyby: P0215, P0102, P1607, P1671
P0215 - zkrat na kostru, hlavni rele zablokovane v sepnutem stavu
P0102 - signal prutokomeru prutoku vzduchu
P1607 a P1671 - tempomat a speed limit zablokovany predchozi chybou
Dle servisu pravdepodobne vadne BSM (nove cca 2.000,- Kč)
Tak uvidime po vymene ...
|
|
09.11.2013 12:05 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2635579
|
|
rofo
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Take BSM vyměněno a vechny chyby zmizely bez toho, e by se muselo sáhnout někam dále. Doufám, e to takhle i zůstane. Jinak obecná informace je, e BSM se dělá v nové verzi, ta původní asi byla zdrojem tohoto druhu problémů a v servisu u jich několik měnili. Po výměně prý vdy u ve OK.
Take BSM vyměněno a vechny chyby zmizely bez toho, e by se muselo sáhnout někam dále. Doufám, e to takhle i zůstane. Jinak obecná informace je, e BSM se dělá v nové verzi, ta původní asi byla zdrojem tohoto druhu problémů a v servisu u jich několik měnili. Po výměně prý vdy u ve OK.
|
|
09.11.2013 14:49 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2635689
|
|
jruze
|
|
|
rofo napsal(a): Take BSM vyměněno a vechny chyby zmizely bez toho, e by se muselo sáhnout někam dále. Doufám, e to takhle i zůstane. Jinak obecná informace je, e BSM se dělá v nové verzi, ta původní asi byla zdrojem tohoto druhu problémů a v servisu u jich několik měnili. Po výměně prý vdy u ve OK.
U jsem se s tím také setkal - holt zase nějaká úspora a vylepení(na starích typech tolika nezlobila) - jen mne překvapilo e soudruzi tuto ocenili jak píe a stará stála dvojnásobek(na rozdíl jiných dílů které jsou záměnné(vypouklá koule C5II 3300,- a X7 6800,-)
U jsem se s tím také setkal - holt zase nějaká úspora a vylepení(na starích typech tolika nezlobila) - jen mne překvapilo e soudruzi tuto ocenili jak píe a stará stála dvojnásobek(na rozdíl jiných dílů které jsou záměnné(vypouklá koule C5II 3300,- a X7 6800,-):nevim
|
|
09.11.2013 16:50 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2635731
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Ni nového. Kdy jsem sháněl BSM pro enino C5 I 2,2 tak jsem zjistil, e existuje minimálně 5 druhů (typů).
Ni nového. Kdy jsem sháněl BSM pro enino C5 I 2,2 tak jsem zjistil, e existuje minimálně 5 druhů (typů).
|
|
09.11.2013 17:51 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2635742
|
|
jumep
|
|
|
na c5 1 existuju len 2 typi, do prvovyrobi mohlo ist viac, ale oficialne sa predavaju len 2
na c5 1 existuju len 2 typi, do prvovyrobi mohlo ist viac, ale oficialne sa predavaju len 2
|
|
10.11.2013 21:45 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2636337
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Take upřesňuji: pro C5 I jako základ 2 typy - s a bez pojistky ostřikovače světlometů. Podle rozmístění pojistek je to 6 typů. A podle hodnot základové desky - 4 druhy. Prozkoumáno a ověřeno na vrakoviti, kam jsem vezl kolegu pro pravé zadní dveře.
Take upřesňuji: pro C5 I jako základ 2 typy - s a bez pojistky ostřikovače světlometů. Podle rozmístění pojistek je to 6 typů. A podle hodnot základové desky - 4 druhy. Prozkoumáno a ověřeno na vrakoviti, kam jsem vezl kolegu pro pravé zadní dveře.
|
|
27.12.2013 10:12 -
Re: Chyba/nefunkční ABS, ESP, ASR atd.
|
2650701
|
|
Vaek66
|
Město: Nučice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Ahoj Chlapci a Chlapi,
včera mi při normální jízdě pípnul počítač a na displeji ASR, ESP faulty a e nefungje natáčení světlometů. Auto jede normálně, natáčení světel jsem zatím vypnul. Dnes jsem koukal a vyhořelá pojistka na ASR. Tak jsem ji vyměnil a po otočení klíčkem do první polohy opět vyhořela.
Můete mi, prosím, doporučit dobrého autoelektrikáře z Prahy a okolí? Já Nučice vedle Rudné u Prahy. Někde bude asi něco luslýho, co nejsem schopný najít.
Vaek
Ahoj Chlapci a Chlapi,
včera mi při normální jízdě pípnul počítač a na displeji ASR, ESP faulty a e nefungje natáčení světlometů. Auto jede normálně, natáčení světel jsem zatím vypnul. Dnes jsem koukal a vyhořelá pojistka na ASR. Tak jsem ji vyměnil a po otočení klíčkem do první polohy opět vyhořela.
Můete mi, prosím, doporučit dobrého autoelektrikáře z Prahy a okolí? Já Nučice vedle Rudné u Prahy. Někde bude asi něco luslýho, co nejsem schopný najít.
Vaek
|
|
| |
|
|