| | |
24.02.2009 10:53 -
Level of cooling circuit low
|
387688
|
|
buracik
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Take teraz vdy ráno po sneení mi to vyhlási a asi po 1 a 2 minútach mi to zhasne aj tá STOP kontrolka na budíkoch. Môe to by tým e sa do sacích otvorov dostáva sneh a po jeho očistení a prípadnom roztopení od tepla motora sa obnoví dostatočný prúd vzduchu??
Dík za odpoveď
Take teraz vdy ráno po sneení mi to vyhlási a asi po 1 a 2 minútach mi to zhasne aj tá STOP kontrolka na budíkoch. Môe to by tým e sa do sacích otvorov dostáva sneh a po jeho očistení a prípadnom roztopení od tepla motora sa obnoví dostatočný prúd vzduchu??
Dík za odpoveď
|
|
24.02.2009 11:07 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387690
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Ta hlaska znamena, ze mas malo kapaliny v chladicim okruhu motoru, doporucuji zkontrolovat a pripadne dolit.
Ta hlaska znamena, ze mas malo kapaliny v chladicim okruhu motoru, doporucuji zkontrolovat a pripadne dolit. :palec
|
|
24.02.2009 11:13 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387691
|
|
buracik
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Som z toho trochu mimo ako si to mam skontrolova?
Som z toho trochu mimo ako si to mam skontrolova?
|
|
24.02.2009 11:19 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387692
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
kdyz otevres kapotu motoru tak po leve strane (prava strana po smeru jizdy), je nadobka pro kapalinu, kterou ale neuvidis, je skryta pod krycim plastem. Co ale uvidis, je uzaver na kterem byva vyobrazen velky vystrazny trouhelnik, nebo neco takoveho. Otevri a uvidis kolik ji tam je, priznam se ted ale, ze si nepamatuji kolk ji ma byt a jestli se to da takto odsledovat. Plete se mi to trochu s nadrzkou na hydraulickou kapalinu
Snad se nekdo ozve, kdo to bude vedet presneji. Ale myslim ze kdyz koupis 1l kapaliny a par deci tam nalejes, nic tim nezkazis a hlaska zmizi.
kdyz otevres kapotu motoru tak po leve strane (prava strana po smeru jizdy), je nadobka pro kapalinu, kterou ale neuvidis, je skryta pod krycim plastem. Co ale uvidis, je uzaver na kterem byva vyobrazen velky vystrazny trouhelnik, nebo neco takoveho. Otevri a uvidis kolik ji tam je, priznam se ted ale, ze si nepamatuji kolk ji ma byt a jestli se to da takto odsledovat. Plete se mi to trochu s nadrzkou na hydraulickou kapalinu :)
Snad se nekdo ozve, kdo to bude vedet presneji. Ale myslim ze kdyz koupis 1l kapaliny a par deci tam nalejes, nic tim nezkazis a hlaska zmizi.
|
|
24.02.2009 11:27 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387693
|
|
Pavel C5
|
|
|
Je to presne ako povedal alx ,nachádza sa to na pravej strane nad kolesom.Ja mám kvapaliny tožko ,e keď otvorím uzáver tak ju vidno,take tam dolej aby si naňu videl,ale pozor nalej tam tu istu farbu chladiacej akú má. A skontroluj na kožko to má, ja mám do -34,.Zima sa kráti ,ale človek nikdy nevie
Je to presne ako povedal alx ,nachádza sa to na pravej strane nad kolesom.Ja mám kvapaliny tožko ,e keď otvorím uzáver tak ju vidno,take tam dolej aby si naňu videl,ale pozor nalej tam tu istu farbu chladiacej akú má. A skontroluj na kožko to má, ja mám do -34,.Zima sa kráti ,ale človek nikdy nevie:palec
|
|
24.02.2009 11:35 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387695
|
|
tomc
|
|
|
ja mám v obou hdičkách ruovolutou antifrez a dolevám castrol v 1litrovém balení který u je origo naředený.zatím ve v poho adné sraeniny ani jíné problémy.
ja mám v obou hdičkách ruovolutou antifrez a dolevám castrol v 1litrovém balení který u je origo naředený.zatím ve v poho adné sraeniny ani jíné problémy.
|
|
24.02.2009 14:15 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387697
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
tudle hnusnou barvu maj snad VW a Citronům prej moc nesvědčí, lae ruku bych za to nikam nedávál.... modrá je dobrá
tudle hnusnou barvu maj snad VW a Citronům prej moc nesvědčí, lae ruku bych za to nikam nedávál.... modrá je dobrá :palec
|
|
24.02.2009 14:48 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387700
|
|
tomc
|
|
|
dej modrou a dopadne jak majitelka c5 ve firmě vedle nás,,její kolegové taky řikali mue se to míchat a modrá je dobrá"a se to zgrcne a ucpe radiator topení a buhví co jetě tak je trochu pozdě
dej modrou a dopadne jak majitelka c5 ve firmě vedle nás,,její kolegové taky řikali mue se to míchat a modrá je dobrá"a se to zgrcne a ucpe radiator topení a buhví co jetě tak je trochu pozdě:-((((
|
|
24.02.2009 16:01 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387706
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
nekecej? No já nejsem pro míchání.
:-o nekecej? No já nejsem pro míchání.
|
|
24.02.2009 20:48 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387711
|
|
jumep
|
|
|
.link. ktora je origo, rozmyslam o vymene
http://olejposta.sk/?s=22&m=6, ktora je origo, rozmyslam o vymene
|
|
25.02.2009 17:50 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387723
|
|
stano1
|
|
|
na nádrke chlad.kvapaliny motoru je vyznačené min.a max. max je po úroven zvaru nádrky(je z dvoch dielov)
ak nahliadne z boku pod ten krycí plast,tak to bude vidiet.
dolievaj za studena lebo hladina kvapaliny teplom o niečo stúpne a je to potom klamlive
ak ti nevytieklo,tak stačí doliat len destilovanú vodu, ale pozor zmeraj si pre istotu bod mrazu
P.S. nemal si vypustenú vodu zo systému?(výmena rozvodov a pod.)
na nádrke chlad.kvapaliny motoru je vyznačené min.a max. max je po úroven zvaru nádrky(je z dvoch dielov)
ak nahliadne z boku pod ten krycí plast,tak to bude vidiet.
dolievaj za studena lebo hladina kvapaliny teplom o niečo stúpne a je to potom klamlive
ak ti nevytieklo,tak stačí doliat len destilovanú vodu, ale pozor zmeraj si pre istotu bod mrazu
P.S. nemal si vypustenú vodu zo systému?(výmena rozvodov a pod.)
|
|
25.02.2009 18:47 -
Re: Level of cooling circuit low
|
387724
|
|
stano1
|
|
|
na nádrke chlad.kvapaliny motoru je vyznačené min.a max. max je po úroven zvaru nádrky(je z dvoch dielov)
ak nahliadne z boku pod ten krycí plast,tak to bude vidiet.
dolievaj za studena lebo hladina kvapaliny teplom o niečo stúpne a je to potom klamlive
ak ti nevytieklo,tak stačí doliat len destilovanú vodu, ale pozor zmeraj si pre istotu bod mrazu
P.S. nemal si vypustenú vodu zo systému?(výmena rozvodov a pod.)
na nádrke chlad.kvapaliny motoru je vyznačené min.a max. max je po úroven zvaru nádrky(je z dvoch dielov)
ak nahliadne z boku pod ten krycí plast,tak to bude vidiet.
dolievaj za studena lebo hladina kvapaliny teplom o niečo stúpne a je to potom klamlive
ak ti nevytieklo,tak stačí doliat len destilovanú vodu, ale pozor zmeraj si pre istotu bod mrazu
P.S. nemal si vypustenú vodu zo systému?(výmena rozvodov a pod.)
|
|
12.11.2014 20:27 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751065
|
|
blackmamba
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Pěkný večer,
Já jsem si pořídil Ceee peteecku ted v neděli.
Priznam se k tomu, ze jsem ji nikdy nechtěl. Jsem toti na japonce a němce.
Ale pak jsem se ji musel omluvit. Fakt me mile překvapila za tu chvilku.
Mám ji pro zenu, čekáme druhé mimco a potřebují něco velkého a bezpečného a v auutomatu.
Od neděle super jízda, mala spotřeba, sedí, ádné drnceni, automat krásné řadí, fakt dobrý a to jsem mel poslední auto Subaru Outback V6 3,0.
Dnes jsem jel v zácpě a najednou mi vylitla teplota, napsalo mi to červené STOP, tak jsem to co nejrychleji odstavil a vypnul motor. Otevrel kapotu a pomalu otevřel víčko. Stejně jsem se opatřil, voda vylitla a docela dlouho přejala. Počkal jsem, az to vychladne a nouzové dolil vodu. Nenael jsem jsem ádný přepad, napil jsem tam asi 6 litru, je to moný? Docela jsem koukal, co jsem tam dolil. Teplota klesla , ale sviti stále STOP a service.
Teplota, ale nestoupa a auto se chová dobře. Od te doby jsem jel po Brně jetě asi 6km na dvakrát. Porad to svítí, ale jede a teplota OK. Paradox je, ze jsem ne se to stalo byl na kontrolní diagnostice primo v Citoenu a tam bylo ve v naprostém pořádku. Ujel jsem asi 10km a stalo se tohle.
Co s tím. Děkuji Jirka
Pěkný večer,
Já jsem si pořídil Ceee peteecku ted v neděli.
Priznam se k tomu, ze jsem ji nikdy nechtěl. Jsem toti na japonce a němce.
Ale pak jsem se ji musel omluvit. Fakt me mile překvapila za tu chvilku.
Mám ji pro zenu, čekáme druhé mimco a potřebují něco velkého a bezpečného a v auutomatu.
Od neděle super jízda, mala spotřeba, sedí, ádné drnceni, automat krásné řadí, fakt dobrý a to jsem mel poslední auto Subaru Outback V6 3,0.
Dnes jsem jel v zácpě a najednou mi vylitla teplota, napsalo mi to červené STOP, tak jsem to co nejrychleji odstavil a vypnul motor. Otevrel kapotu a pomalu otevřel víčko. Stejně jsem se opatřil, voda vylitla a docela dlouho přejala. Počkal jsem, az to vychladne a nouzové dolil vodu. Nenael jsem jsem ádný přepad, napil jsem tam asi 6 litru, je to moný? Docela jsem koukal, co jsem tam dolil. Teplota klesla , ale sviti stále STOP a service.
Teplota, ale nestoupa a auto se chová dobře. Od te doby jsem jel po Brně jetě asi 6km na dvakrát. Porad to svítí, ale jede a teplota OK. Paradox je, ze jsem ne se to stalo byl na kontrolní diagnostice primo v Citoenu a tam bylo ve v naprostém pořádku. Ujel jsem asi 10km a stalo se tohle.
Co s tím. Děkuji Jirka
|
|
12.11.2014 20:58 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751070
|
|
jruze
|
|
|
blackmamba napsal(a): Pěkný večer,
Já jsem si pořídil Ceee peteecku ted v neděli.
Priznam se k tomu, ze jsem ji nikdy nechtěl. Jsem toti na japonce a němce.
Ale pak jsem se ji musel omluvit. Fakt me mile překvapila za tu chvilku.
Mám ji pro zenu, čekáme druhé mimco a potřebují něco velkého a bezpečného a v auutomatu.
Od neděle super jízda, mala spotřeba, sedí, ádné drnceni, automat krásné řadí, fakt dobrý a to jsem mel poslední auto Subaru Outback V6 3,0.
Dnes jsem jel v zácpě a najednou mi vylitla teplota, napsalo mi to červené STOP, tak jsem to co nejrychleji odstavil a vypnul motor. Otevrel kapotu a pomalu otevřel víčko. Stejně jsem se opatřil, voda vylitla a docela dlouho přejala. Počkal jsem, az to vychladne a nouzové dolil vodu. Nenael jsem jsem ádný přepad, napil jsem tam asi 6 litru, je to moný? Docela jsem koukal, co jsem tam dolil. Teplota klesla , ale sviti stále STOP a service.
Teplota, ale nestoupa a auto se chová dobře. Od te doby jsem jel po Brně jetě asi 6km na dvakrát. Porad to svítí, ale jede a teplota OK. Paradox je, ze jsem ne se to stalo byl na kontrolní diagnostice primo v Citoenu a tam bylo ve v naprostém pořádku. Ujel jsem asi 10km a stalo se tohle.
Co s tím. Děkuji Jirka
Zřejmě to svítí kvůli tomu e je tam málo vody(musí to také odvzdunit - vzadu na topení a na komoře- čepička jako na ventilku) Příčinu hledej ve ventilátoru chlazení - nejde a proto jsi to v koloně uvařil a buď rád e to neodnesla hlava nebo těsnění.
Zřejmě to svítí kvůli tomu e je tam málo vody(musí to také odvzdunit - vzadu na topení a na komoře- čepička jako na ventilku) Příčinu hledej ve ventilátoru chlazení - nejde a proto jsi to v koloně uvařil a buď rád e to neodnesla hlava nebo těsnění.;-)
|
|
12.11.2014 21:26 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751082
|
|
jumep
|
|
|
kedze tam nalial 8l vody tak si myslim ze mu to niekde tece vo velkom
kedze tam nalial 8l vody tak si myslim ze mu to niekde tece vo velkom
|
|
12.11.2014 22:26 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751130
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy to otevřel vařící a hodně mu to lítalo ven, tak mohlo utéct hodně litrů. A na víc kdy se to vařilo, tak u v koloně muselo utíkat přepadem.
Kdy to otevřel vařící a hodně mu to lítalo ven, tak mohlo utéct hodně litrů. A na víc kdy se to vařilo, tak u v koloně muselo utíkat přepadem.
|
|
12.11.2014 22:31 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751131
|
|
blackmamba
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Nikde nic neteče.
Auto je fakt v cajku a najednou tohle.
Ted u to nedělá, byl jsem před 30 min ve městě cca 15 min tam a 15 min zpět auto cca 10 min nastartování na místě a nic, teplota la cca na 50+- a dobry,. Jen svítí stop a servis, ten časech zhasne.
Jirka
Nikde nic neteče.
Auto je fakt v cajku a najednou tohle.
Ted u to nedělá, byl jsem před 30 min ve městě cca 15 min tam a 15 min zpět auto cca 10 min nastartování na místě a nic, teplota la cca na 50+- a dobry,. Jen svítí stop a servis, ten časech zhasne.
Jirka
|
|
12.11.2014 22:32 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751133
|
|
jumep
|
|
|
mas tam tej vody dost?
je mozne ze prdol hladinomer
mas tam tej vody dost?
je mozne ze prdol hladinomer
|
|
12.11.2014 22:41 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751134
|
|
blackmamba
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Nalil jsem tam asi 8 litru. Kdy jsem otevřel víčko od chladiče, tak tam nebylo nic vidět. Mozna tam jetě něco dolinu. Po straně tam v te nadobce je taková rýha, moná něco jako dráka pro plovák, ale jinak nic. Moná jetě doleju. A co stín rozsvícením STOP?
Nalil jsem tam asi 8 litru. Kdy jsem otevřel víčko od chladiče, tak tam nebylo nic vidět. Mozna tam jetě něco dolinu. Po straně tam v te nadobce je taková rýha, moná něco jako dráka pro plovák, ale jinak nic. Moná jetě doleju. A co stín rozsvícením STOP?
|
|
12.11.2014 22:44 -
Re: Level of cooling circuit low
|
2751135
|
|
jumep
|
|
|
to ta upozornuje ze si bez vody a nemas s tym ist (bere to ako vazny problem)
kazdopadne ak tam mas dost vody, tak odpoj konektor z toho cidla, ak to zhasne, zadovaz si nove cidlo a sleduj to ...
s tym ze si nalial do horuceho motora studenu vodu si mu nepomohol a modli sa aby nieco neskrutilo
to ta upozornuje ze si bez vody a nemas s tym ist (bere to ako vazny problem)
kazdopadne ak tam mas dost vody, tak odpoj konektor z toho cidla, ak to zhasne, zadovaz si nove cidlo a sleduj to ...
s tym ze si nalial do horuceho motora studenu vodu si mu nepomohol a modli sa aby nieco neskrutilo
|
|
| |
|
|