| | |
20.06.2012 18:28 -
Re: Depollution system faulty
|
2485942
|
|
jumep
|
|
|
to ma pricinu najskor trocha inde a len sa to prejavuje ako vaha ...
to ma pricinu najskor trocha inde a len sa to prejavuje ako vaha ...
|
|
02.07.2012 11:52 -
Re: Depollution system faulty
|
2489457
|
|
silicon
|
Město: Martin, Auto: C4 GP , 1.6HDI | Počet příspěvků: 2 |
|
|
takze kable by mali byt OK, cidlo tiez, podozrenie padlo na riadiacu jednotku. mam tam docasne druhu na testovanie a zatial vsetko slape ako ma, bez hlasok a kaslania
takze kable by mali byt OK, cidlo tiez, podozrenie padlo na riadiacu jednotku. mam tam docasne druhu na testovanie a zatial vsetko slape ako ma, bez hlasok a kaslania
|
|
22.07.2012 17:34 -
Re: Depollution system faulty
|
2494116
|
|
josicune
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Myslíte, e by tahle hláka mohla být i následkem přetíení auta ?
Myslíte, e by tahle hláka mohla být i následkem přetíení auta ?
|
|
22.07.2012 17:35 -
Re: Depollution system faulty
|
2494118
|
|
jumep
|
|
|
nie
nie
|
|
22.07.2012 17:41 -
Re: Depollution system faulty
|
2494124
|
|
josicune
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
ikdy se objevila po pár km,co bylo auto naloený asi víc ne moc ?
ikdy se objevila po pár km,co bylo auto naloený asi víc ne moc ?
|
|
22.07.2012 17:52 -
Re: Depollution system faulty
|
2494127
|
|
jumep
|
|
|
nie, to len tym ze bolo nalozene si ho viac zatazil a v tej vyssej zatazi ti vybehla chyba
nie, to len tym ze bolo nalozene si ho viac zatazil a v tej vyssej zatazi ti vybehla chyba
|
|
22.07.2012 17:56 -
Re: Depollution system faulty
|
2494128
|
|
josicune
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Dík. Diagnostika mě čeká a za týden a jen jsem chtěla vědět jestli jsem to nezpůsobila já. Jetě jsem si nezvykla e si auto řekne kdy má problém.
Dík. Diagnostika mě čeká a za týden a jen jsem chtěla vědět jestli jsem to nezpůsobila já. Jetě jsem si nezvykla e si auto řekne kdy má problém.
|
|
27.08.2012 19:46 -
Re: Depollution system faulty
|
2501683
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
zdravím jakej je rozdíl mezi hlákou depollution system faulty a Antipollution system faulty?
zdravím jakej je rozdíl mezi hlákou depollution system faulty a Antipollution system faulty?
|
|
27.08.2012 22:07 -
Re: Depollution system faulty
|
2501723
|
|
jumep
|
|
|
ziaden, antipollution fault pisu starsie auta, depoluttion system faulty novsie, kazdopadne je to to iste
ziaden, antipollution fault pisu starsie auta, depoluttion system faulty novsie, kazdopadne je to to iste
|
|
27.08.2012 22:16 -
Re: Depollution system faulty
|
2501728
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
rano pri nastartovani se to napsalo a rozla se kontrolka emisi odpoledne po nastartovani svitila dal jel jsem nakoupit a jak jsem odjizdel tak zhasla kontrolka a nic to nenapsalo zajdu na diagnostiku tato hlaska znamena hodne veci
rano pri nastartovani se to napsalo a rozla se kontrolka emisi odpoledne po nastartovani svitila dal jel jsem nakoupit a jak jsem odjizdel tak zhasla kontrolka a nic to nenapsalo zajdu na diagnostiku tato hlaska znamena hodne veci
|
|
28.08.2012 16:58 -
Re: Depollution system faulty
|
2501902
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
jumep napsal(a): ziaden, antipollution fault pisu starsie auta, depoluttion system faulty novsie, kazdopadne je to to iste
...není pravda u mé C5 II jsem měl obě hláky, před aktualizací řídící jednotky a čitění vstřiků to byla antipolution faulty a nyní vyskakuje co 1000km jen depolution faulty. Diagnostika hlásí chybu na prvním válci a chybnou směs, někdy se přidá chybná poloha snímače pedálu. Myslím si, e je to díky blbě nastavenému LPG a jde jen o chybnou směs.
...není pravda u mé C5 II jsem měl obě hláky, před aktualizací řídící jednotky a čitění vstřiků to byla antipolution faulty a nyní vyskakuje co 1000km jen depolution faulty. Diagnostika hlásí chybu na prvním válci a chybnou směs, někdy se přidá chybná poloha snímače pedálu. Myslím si, e je to díky blbě nastavenému LPG a jde jen o chybnou směs.
|
|
28.09.2012 00:02 -
Re: Depollution system faulty
|
2508416
|
|
tír
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
zdar Mám problémek. Při dnení cestě do Liberce mě vyhodilo auto tuto hlaku při předjídění.. motor byl vytočený ke čtyřem tisicům a hned zdechl... potom neel nastartovat. Asi po dvou minutách naskočil a kdy jsem se chtěl rozjet tak zdechnul. To se potom opakovalo několikrát. A jsem nakonec dostal na rozumné místo tak jsem otevřel kapotu a poslouchal co to dělá .. take na volnoběh úplně normálně. po přidávání plynu do 2000 normálka a pak se začal jakoby sem tam dusit.. vytočil jsem ho na tři tisíce a drel plyn .. pomalu kolísal od tech třech a někde k dvouapul tisícům a zase nahoru k třem... po chvilce zdechl úplně .. jako by se udusil. Tak jsem nakonec odjel s tím, e jsem ho nesměl vytočit víc jak dva tisíce... protoe potom vdy po chvilce zdechnul... Motor běí úplně normálne do těch dvou tisíc. I kdy jsem jel do kopce na pětku při 1500 otáčkách nádherně táhnul bez zaváhání. Nevíte čím by to mohlo být? Díky moc.
Potěil by i odkaz na nějaké vlákno kde se to řeilo. Omlouvám se, ale jsem na dovolené a nechci trávit čas hledáním... Tak mě prosím omluvte
zdar :-)) Mám problémek. Při dnení cestě do Liberce mě vyhodilo auto tuto hlaku při předjídění.. motor byl vytočený ke čtyřem tisicům a hned zdechl... potom neel nastartovat. Asi po dvou minutách naskočil a kdy jsem se chtěl rozjet tak zdechnul. To se potom opakovalo několikrát. A jsem nakonec dostal na rozumné místo tak jsem otevřel kapotu a poslouchal co to dělá .. take na volnoběh úplně normálně. po přidávání plynu do 2000 normálka a pak se začal jakoby sem tam dusit.. vytočil jsem ho na tři tisíce a drel plyn .. pomalu kolísal od tech třech a někde k dvouapul tisícům a zase nahoru k třem... po chvilce zdechl úplně .. jako by se udusil. Tak jsem nakonec odjel s tím, e jsem ho nesměl vytočit víc jak dva tisíce... protoe potom vdy po chvilce zdechnul... Motor běí úplně normálne do těch dvou tisíc. I kdy jsem jel do kopce na pětku při 1500 otáčkách nádherně táhnul bez zaváhání. Nevíte čím by to mohlo být? Díky moc.
Potěil by i odkaz na nějaké vlákno kde se to řeilo. Omlouvám se, ale jsem na dovolené a nechci trávit čas hledáním... Tak mě prosím omluvte :-)
|
|
28.09.2012 00:27 -
Re: Depollution system faulty
|
2508418
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Co ucpaný palivový filtr? Takhle se to obvykle chová a při mrazech, kdy ztuhne nafta, ale jestli nebyl dlouho měněný a nebo jsi natankoval nějakou kai, tak se dokáe ucpat dokonale.
Co ucpaný palivový filtr? Takhle se to obvykle chová a při mrazech, kdy ztuhne nafta, ale jestli nebyl dlouho měněný a nebo jsi natankoval nějakou kai, tak se dokáe ucpat dokonale.
|
|
28.09.2012 00:45 -
Re: Depollution system faulty
|
2508419
|
|
tír
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
byl měněný před 7 tisíci kilometry. Tankoval jsem u tesca.. vozi tam naftu stejnou jak do benziny. Na tu nádr jsem ujel přes 400 kilometru ne to začalo.
byl měněný před 7 tisíci kilometry. Tankoval jsem u tesca.. vozi tam naftu stejnou jak do benziny. Na tu nádr jsem ujel přes 400 kilometru ne to začalo.
|
|
28.09.2012 08:18 -
Re: Depollution system faulty
|
2508432
|
|
jumep
|
|
|
1.6, takto sa mi chovala jedna co mala zly kontakt na snimaci tlaku
1.6, takto sa mi chovala jedna co mala zly kontakt na snimaci tlaku
|
|
28.09.2012 20:21 -
Re: Depollution system faulty
|
2508519
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Přesně stejný problém jsem měl teď i já. Kromě této hláky byla jetě hláka o plném filtru pevných částic, a pořád svítila kontrolka motoru. Auto se dusilo ,kouřilo a netáhlo.
Závada byla ve patném kontaktu u váhy vzduchu.Dnes výlet cca 250km a ve ok.
Přesně stejný problém jsem měl teď i já. Kromě této hláky byla jetě hláka o plném filtru pevných částic, a pořád svítila kontrolka motoru. Auto se dusilo ,kouřilo a netáhlo.
Závada byla ve patném kontaktu u váhy vzduchu.Dnes výlet cca 250km a ve ok.:palec
|
|
29.09.2012 10:42 -
Re: Depollution system faulty
|
2508587
|
|
tír
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Problém zatím vyřeen dle rady DaveLbc jsem odvzdusnil palivovy filtr natlakoval balonkem a zase odvzdusnil a asi 20 km po městě v Liberci mě to jelo normálně. Tak uvidím jetě jak pojedu cestu domů
ozzy57 mě to, ale nekouřilo a táhlo to do 2000 otáček úplně normálně.
Problém zatím vyřeen dle rady DaveLbc jsem odvzdusnil palivovy filtr natlakoval balonkem a zase odvzdusnil a asi 20 km po městě v Liberci mě to jelo normálně. Tak uvidím jetě jak pojedu cestu domů :-))
ozzy57 mě to, ale nekouřilo a táhlo to do 2000 otáček úplně normálně.
|
|
19.10.2012 17:09 -
Re: Depollution system faulty
|
2513809
|
|
josicune
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Zdravím ! Potřebuji poradit ! Hláku depollution system faulty mám nějakou dobu ! Nejdříve se objevila a pomalé chvíli zase zhasla a ve bylo ok ! Poté jsem natankoval znovu a chyba se objevila opakovaně, kdy mě auto pustí jenom max. do 2tis. otáček a pak nic ! Nechal jsem vyměnit palivový filtr, kdy mi na diag. zjistili tlak paliva ! Po výměně jsem ujel cca 500 metrů, kdy bylo ve v pořádku a poté se stalo to samé, znovu nouzový reim a max. 2tis. otáček ! Mám C5 II, r.v. 2006, 2,2 motor ! Poraďte prosím co by to mohlo být ! Děkuji !
Zdravím ! Potřebuji poradit ! Hláku depollution system faulty mám nějakou dobu ! Nejdříve se objevila a pomalé chvíli zase zhasla a ve bylo ok ! Poté jsem natankoval znovu a chyba se objevila opakovaně, kdy mě auto pustí jenom max. do 2tis. otáček a pak nic ! Nechal jsem vyměnit palivový filtr, kdy mi na diag. zjistili tlak paliva ! Po výměně jsem ujel cca 500 metrů, kdy bylo ve v pořádku a poté se stalo to samé, znovu nouzový reim a max. 2tis. otáček ! Mám C5 II, r.v. 2006, 2,2 motor ! Poraďte prosím co by to mohlo být ! Děkuji ! :palec
|
|
| |
|
|