| | |
31.10.2011 17:43 -
Re: Depollution system faulty
|
2422624
|
|
pepik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 69 |
|
|
U jsem byl na diagnostice...........prej je velkej plnící tlak turba...........ve středu jdu na výměnu nějaký hadice
U jsem byl na diagnostice...........prej je velkej plnící tlak turba...........ve středu jdu na výměnu nějaký hadice:-o
|
|
03.05.2012 21:22 -
Re: Depollution system faulty
|
2474404
|
|
macko253
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Dobrý deň. Chcel by som sa opýta, začalo mi vypisova túto poruchu Depollution system faulty, rozsvieti sa ltá kontrolka motora a pri jazde zhasína motor. Keď vypnem motor a znova natartujem, tak to ide a za pár kilometrov znova. Nevie mi niekto poradi, čo to môe by nakožko som v zahraničí. Vopred ďakujem.
Dobrý deň. Chcel by som sa opýta, začalo mi vypisova túto poruchu Depollution system faulty, rozsvieti sa ltá kontrolka motora a pri jazde zhasína motor. Keď vypnem motor a znova natartujem, tak to ide a za pár kilometrov znova. Nevie mi niekto poradi, čo to môe by nakožko som v zahraničí. Vopred ďakujem.
|
|
03.05.2012 21:50 -
Re: Depollution system faulty
|
2474418
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak to len na diagnostiku.
Tak to len na diagnostiku.
|
|
03.05.2012 21:51 -
Re: Depollution system faulty
|
2474419
|
|
jumep
|
|
|
ak to zhasina, bude to najskor nieco s tlakom nafty, ale viac sa povedat neda
ak to zhasina, bude to najskor nieco s tlakom nafty, ale viac sa povedat neda
|
|
04.05.2012 16:06 -
Re: Depollution system faulty
|
2474836
|
|
jumep
|
|
|
ma tam rok vyrobi 2009, odhadujem ze ma x7 z rhr, cerpadlo v nadrzi teda neni ...
ma tam rok vyrobi 2009, odhadujem ze ma x7 z rhr, cerpadlo v nadrzi teda neni ...
|
|
04.05.2012 22:01 -
Re: Depollution system faulty
|
2475036
|
|
macko253
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Tak dnes som bol na diagnostike ale mám to po nemecky.Skúsil som to preloi.Turbonabíjanie- výfukový ventil slabý signál,vačkový hriadež-snímač,kžukový hriadež-snímač,vstrekovací systém-napájacie obvody.
Tak dnes som bol na diagnostike ale mám to po nemecky.Skúsil som to preloi.Turbonabíjanie- výfukový ventil slabý signál,vačkový hriadež-snímač,kžukový hriadež-snímač,vstrekovací systém-napájacie obvody.
|
|
04.05.2012 22:06 -
Re: Depollution system faulty
|
2475037
|
|
jumep
|
|
|
tak z toho nezmyslu sa snazim zdedukovat
bude nacaty alebo zle nastaveny snimac na vacke alebo kluke a preto to zhasina, mozes skusit skontrolovat, ak typujem motor spravne, nachadza sa pod remenicou kluky a druhy na hlave, su tam konektory, pozret ci nie su zaspinene, utiahnutie snimacov a ked nic z toho nepomoze skusit vymenit ten na kluke, ak nepomoze tak na vacke ...
co sa tyka toho turbonabijania ... to je fakt tazko povedat, to moze byt nieco s egr ventilom, to by ale nezhasinalo, malo len vplyv na vykon
tak z toho nezmyslu sa snazim zdedukovat
bude nacaty alebo zle nastaveny snimac na vacke alebo kluke a preto to zhasina, mozes skusit skontrolovat, ak typujem motor spravne, nachadza sa pod remenicou kluky a druhy na hlave, su tam konektory, pozret ci nie su zaspinene, utiahnutie snimacov a ked nic z toho nepomoze skusit vymenit ten na kluke, ak nepomoze tak na vacke ...
co sa tyka toho turbonabijania ... to je fakt tazko povedat, to moze byt nieco s egr ventilom, to by ale nezhasinalo, malo len vplyv na vykon
|
|
04.05.2012 23:12 -
Re: Depollution system faulty
|
2475063
|
|
macko253
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ale vymotal.Ja som lajk, tak to bol môj preklad.Zajtra idem do servisu, tak aby som bol v obraze.Po nemecky: P.0245 Turboueberladungs- Abgasventil A, niedriges signal, P.0341 Nockenwellen- Positionsgeberkreis, Bereich/Leistung, P.0336 Kurbelwellen- Positionsgeberkreis A, Bereich/Leistung, P.0215 Einspritzsystem Rolois- Versorgungsstromkreis. Môe to by aj tým, e sa jazdia kratké trasy? Auto má najazdeńých iba 70 000 km.
Ale vymotal:-d.Ja som lajk, tak to bol môj preklad.Zajtra idem do servisu, tak aby som bol v obraze.Po nemecky: P.0245 Turboueberladungs- Abgasventil A, niedriges signal, P.0341 Nockenwellen- Positionsgeberkreis, Bereich/Leistung, P.0336 Kurbelwellen- Positionsgeberkreis A, Bereich/Leistung, P.0215 Einspritzsystem Rolois- Versorgungsstromkreis. Môe to by aj tým, e sa jazdia kratké trasy? Auto má najazdeńých iba 70 000 km.
|
|
04.05.2012 23:13 -
Re: Depollution system faulty
|
2475065
|
|
jumep
|
|
|
mas ho od nova? pomohol by mi vin
P0245 Ovládání elmag. ventilu regulace tlaku turbodmychadla : Zkrat na kostru
P0336 Signál otáček motoru : Absence signálu při pohánění startérem
P0341 Signál vackového hrídele : Chybný nebo chybějící signál
P0215 Ovládání napájecího relé : Zkrat na kostru nebo zkrat na plus pól nebo preruený obvod
popis k tej 245:
Počítač řízení motoru
Kód závady P0245
Název Ovládání elmag. ventilu regulace tlaku turbodmychadla
Zkrat na kostru nebo příli nízká hodnota
Hlavní moné příznaky hláené zákazníky Moné rozsvícení kontrolky
Nouzový reim po zaregistrování závady U motorů DW10B, DV6
Vypnutí regulace turbodmychadla s proměnnou geometrií, zruení dodatečného vstřiku a vypnutí regulátoru rychlosti (tempomatu) a omezovače rychlosti
Podmínky zaregistrování závady U motorů DW10B, DV6
Doba detekce rovná 1 s
Podezřelé zóny / Podezřelé díly Kontrola svazku elekromagnetického ventilu regulace turbodmychadla
Vhodné nářadí Derivační svazky (4229-T / 4340-T)
Řízená svorkovnice (v ručním reimu) nebo manuální svorkovnice
mas ho od nova? pomohol by mi vin
P0245 Ovládání elmag. ventilu regulace tlaku turbodmychadla : Zkrat na kostru
P0336 Signál otáček motoru : Absence signálu při pohánění startérem
P0341 Signál vackového hrídele : Chybný nebo chybějící signál
P0215 Ovládání napájecího relé : Zkrat na kostru nebo zkrat na plus pól nebo preruený obvod
popis k tej 245:
Počítač řízení motoru
Kód závady P0245
Název Ovládání elmag. ventilu regulace tlaku turbodmychadla
Zkrat na kostru nebo příli nízká hodnota
Hlavní moné příznaky hláené zákazníky Moné rozsvícení kontrolky
Nouzový reim po zaregistrování závady U motorů DW10B, DV6
Vypnutí regulace turbodmychadla s proměnnou geometrií, zruení dodatečného vstřiku a vypnutí regulátoru rychlosti (tempomatu) a omezovače rychlosti
Podmínky zaregistrování závady U motorů DW10B, DV6
Doba detekce rovná 1 s
Podezřelé zóny / Podezřelé díly Kontrola svazku elekromagnetického ventilu regulace turbodmychadla
Vhodné nářadí Derivační svazky (4229-T / 4340-T)
Řízená svorkovnice (v ručním reimu) nebo manuální svorkovnice
|
|
04.05.2012 23:19 -
Re: Depollution system faulty
|
2475066
|
|
macko253
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Nie nemám. Ale kúpil som ho v roku 2010 a zisoval cez VINko posledný servis a kilometre sedia.
Nie nemám. Ale kúpil som ho v roku 2010 a zisoval cez VINko posledný servis a kilometre sedia.
|
|
04.05.2012 23:23 -
Re: Depollution system faulty
|
2475067
|
|
jumep
|
|
|
hmm, divne, toto by mohol robit nejaky konektor pripadne / kabelaz
hmm, divne, toto by mohol robit nejaky konektor pripadne / kabelaz
|
|
04.05.2012 23:40 -
Re: Depollution system faulty
|
2475068
|
|
jumep
|
|
|
troska som to upravil, tak ma napada v akom stave je baterka?
vymen podla tohoto snimac vacky
troska som to upravil, tak ma napada v akom stave je baterka?
vymen podla tohoto snimac vacky
|
|
05.05.2012 07:14 -
Re: Depollution system faulty
|
2475094
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): troska som to upravil, tak ma napada v akom stave je baterka?
vymen podla tohoto snimac vacky
Snímač vačky - kdy je KO tak to nenastartuje.
Snímač na klice - jakmile ztratí signál zhasne motor(konektor,snímač,kabelá)-vymazat chyby-vyvolat závadu a podívat se co se tam objeví znovu za chybu.
Regulace turba - rozsvítí kontrolku motoru(popř.nouzák,ale pojede)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zaměřil bych se na ukostření,stav aku,snímač na klice.Ale nej by bylo někoho s diag kdo ví co sní dělat.
Snímač vačky - kdy je KO tak to nenastartuje.
Snímač na klice - jakmile ztratí signál zhasne motor(konektor,snímač,kabelá)-vymazat chyby-vyvolat závadu a podívat se co se tam objeví znovu za chybu.
Regulace turba - rozsvítí kontrolku motoru(popř.nouzák,ale pojede)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zaměřil bych se na ukostření,stav aku,snímač na klice.Ale nej by bylo někoho s diag kdo ví co sní dělat.
|
|
05.05.2012 19:10 -
Re: Depollution system faulty
|
2475163
|
|
macko253
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdar.Take pravdepodobne tam je niekde skrat.Dnes to potvrdili v servise.
Zdar.Take pravdepodobne tam je niekde skrat.Dnes to potvrdili v servise.
|
|
20.06.2012 18:26 -
Re: Depollution system faulty
|
2485941
|
|
silicon
|
Město: Martin, Auto: C4 GP , 1.6HDI | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdar, ja mam sice C4GP s motorom 1.6HDI/80kW a mam tiez nervy s touto hlaskou. Objavuje sa nahodne pri cca 3000ot/min . Prejavuje sa to tak ze kde ma prejst cez 3000ot tak ako keby ho dusilo (par sekund), pipne a vyhodi hlasku a potom ide motor dalej ako keby sa nic nestalo. Diagnostika vypisuje skrata/strata signalu vahy vzduchhu. Tento snimac bol vymeneny ale nepomohlo. Pre istotu som bol aj na dynameckej brzde otetstovat vykon a turbo, ale tam je vsetko v poriadku. Chyba by vraj mohla byt niekde v kabelazi. tak idem skusit napojit cidlo priamo do riadiacej jednotky.
Zdar, ja mam sice C4GP s motorom 1.6HDI/80kW a mam tiez nervy s touto hlaskou. Objavuje sa nahodne pri cca 3000ot/min . Prejavuje sa to tak ze kde ma prejst cez 3000ot tak ako keby ho dusilo (par sekund), pipne a vyhodi hlasku a potom ide motor dalej ako keby sa nic nestalo. Diagnostika vypisuje skrata/strata signalu vahy vzduchhu. Tento snimac bol vymeneny ale nepomohlo. Pre istotu som bol aj na dynameckej brzde otetstovat vykon a turbo, ale tam je vsetko v poriadku. Chyba by vraj mohla byt niekde v kabelazi. tak idem skusit napojit cidlo priamo do riadiacej jednotky.
|
|
| |
|
|