| | |
27.12.2010 14:24 -
Re: Depollution system faulty
|
2367000
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to co jsi popsal je klapka a tou to rozhodne nebude...
pokud je dle tebe rada jak hledat kritika tak neni co dodat
tak to co jsi popsal je klapka a tou to rozhodne nebude...
pokud je dle tebe rada jak hledat kritika tak neni co dodat ;)
|
|
27.12.2010 14:32 -
Re: Depollution system faulty
|
2367002
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jestli mas problem v te klapce co je bliz turbu, tak bych to videl na utrzeny drat u konektoru- aspon to byl muj pripad a vidim ze ty mas kabel taky pekne zalomeny. Jinak se na te klapce nema co pokazit. Nejsou v ni zadne prevody ani potenciometr, jenom trocha elektroniky... V kazdym pripade diagnostika, test akcnich clenu jestli klape, pohybat s ni rukou jestli diag ukazuje spravne otevreni 0-100% a hledat zlomeny drat
Jestli mas problem v te klapce co je bliz turbu, tak bych to videl na utrzeny drat u konektoru- aspon to byl muj pripad a vidim ze ty mas kabel taky pekne zalomeny. Jinak se na te klapce nema co pokazit. Nejsou v ni zadne prevody ani potenciometr, jenom trocha elektroniky:-d... V kazdym pripade diagnostika, test akcnich clenu jestli klape, pohybat s ni rukou jestli diag ukazuje spravne otevreni 0-100% a hledat zlomeny drat
|
|
27.12.2010 19:05 -
Re: Depollution system faulty
|
2367052
|
|
inspektor
|
Město: Hrochov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
jo, jo, to by mohlo být ono, technik říkal, e to bude asi v elektrice. Děkuji za radu vyzkouím proměřit dráty.
jo, jo, to by mohlo být ono, technik říkal, e to bude asi v elektrice. Děkuji za radu vyzkouím proměřit dráty.:palec
|
|
27.12.2010 19:25 -
Re: Depollution system faulty
|
2367055
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a co ti mam radit ???? pokud budu mit auto u sebe na servisu,budu si moct udelat potrebne pro zjisteni zavady tak ti poradim...ve tvem pripade neni co..podle fotek opravdu pracovat neumim,pokud ty ano zmen povolani a ziv se tim
zeby zima ?
a co ti mam radit ???? pokud budu mit auto u sebe na servisu,budu si moct udelat potrebne pro zjisteni zavady tak ti poradim...ve tvem pripade neni co..podle fotek opravdu pracovat neumim,pokud ty ano zmen povolani a ziv se tim
zeby zima ?
|
|
27.12.2010 19:55 -
Re: Depollution system faulty
|
2367064
|
|
jumep
|
|
|
aby som len upresnil co ti mali povedat o tom:
vzduch s turba je hnany cez intercooler do sania, to je bezny pripad, ale kvoli emisiam a fapu je v tychto motoroch tzv. air inlet heater (ohrievac nasavaneho vzduchu)
funguje to tak ze pokial poklesne teplota nasavaneho vzduchu pod nejaku hranicu, pomocou klapiek sa uzavre prietok cez intercooler a otvori sa cez radiator - vsetko az za turbom a na zaklade nejakeho teoretickeho vypoctu sa privieraju a otvaraju klapky a dosahuje sa optimalna teplota nasavaneho vzduchu
pri 2.2 a 2.0 toto bolo cisto mechanicke bez sledovania polohy klapky a nikdy z toho nevznikol antipollution fault - pri 1.6 som to nestudoval, takze neviem povedat
aby som len upresnil co ti mali povedat o tom:
vzduch s turba je hnany cez intercooler do sania, to je bezny pripad, ale kvoli emisiam a fapu je v tychto motoroch tzv. air inlet heater (ohrievac nasavaneho vzduchu)
funguje to tak ze pokial poklesne teplota nasavaneho vzduchu pod nejaku hranicu, pomocou klapiek sa uzavre prietok cez intercooler a otvori sa cez radiator - vsetko az za turbom a na zaklade nejakeho teoretickeho vypoctu sa privieraju a otvaraju klapky a dosahuje sa optimalna teplota nasavaneho vzduchu
pri 2.2 a 2.0 toto bolo cisto mechanicke bez sledovania polohy klapky a nikdy z toho nevznikol antipollution fault - pri 1.6 som to nestudoval, takze neviem povedat
|
|
27.12.2010 20:10 -
Re: Depollution system faulty
|
2367067
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to je spravne Petre ,ale to plati na strane ZA turbem...v servisu mu rekli "e závada je na krtící klapce přívodu teplého vzduchu k turbu" coz jak uz jsem psal si nedovedu predstavit,protoze smerem k turbu jdou na jednou cast turba horke vyfukove plyny ktere pohani druhou cast ktera "saje" pres filtr a MAF a nasledne "preplneny" vzduch uz jde jak popisujes..ale pro nektere je to kritika takze tim koncim k tomuhle tematu
to je spravne Petre ,ale to plati na strane ZA turbem...v servisu mu rekli "e závada je na krtící klapce přívodu teplého vzduchu k turbu" coz jak uz jsem psal si nedovedu predstavit,protoze smerem k turbu jdou na jednou cast turba horke vyfukove plyny ktere pohani druhou cast ktera "saje" pres filtr a MAF a nasledne "preplneny" vzduch uz jde jak popisujes..ale pro nektere je to kritika takze tim koncim k tomuhle tematu ;)
|
|
05.01.2011 21:06 -
Re: Depollution system faulty
|
2368437
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jumep napsal(a): vid ten link, to auto jazdilo normalne a to este v nafte z toho trcalo dookola ako ked mas riasi okolo filtra skratka, filter a naplne su to najmenej nakladne co na aute je a coho zanedbanim sa moze stat vela horsich veci
Předem se omlouvám, e se vracím k uzavřené debatě. Chci jen doplnit a potvrdit to co psal jumep a ostatmí. Vyměnil jsem filtr, rozřízl ho, a vyfotil po rozříznutí a potom po opláchnutí benzínem. Hrůza po 23 000 km. Nakonec jsem dal zmrazit naftu, která tam byla v době zamrznutí a natočil mobilem, jak vypadá při -24°C. Sice je zakalená, ale řiďoučká jako v teple. Viz přílohy.
vid ten link, to auto jazdilo normalne a to este v nafte z toho trcalo dookola ako ked mas riasi okolo filtra skratka, filter a naplne su to najmenej nakladne co na aute je a coho zanedbanim sa moze stat vela horsich veci
Předem se omlouvám, e se vracím k uzavřené debatě. Chci jen doplnit a potvrdit to co psal jumep a ostatmí. Vyměnil jsem filtr, rozřízl ho, a vyfotil po rozříznutí a potom po opláchnutí benzínem. Hrůza po 23 000 km. Nakonec jsem dal zmrazit naftu, která tam byla v době zamrznutí a natočil mobilem, jak vypadá při -24°C. Sice je zakalená, ale řiďoučká jako v teple. Viz přílohy.
Přílohy: Filtr.jpg ( 868876b ) - Vloka.jpg ( 843046b ) - Nafta -24°C.mp4 ( 1685025b ) - |
|
05.01.2011 21:13 -
Re: Depollution system faulty
|
2368455
|
|
jumep
|
|
|
si si isty tymi 23000km?
tj. si si isty ze ti ho vymenili a nie len napisali ze vymenili?
podobnych prikladov ked tvrdili ze spravili nieco a pritom to nespravili poznam vela ....
si si isty tymi 23000km?
tj. si si isty ze ti ho vymenili a nie len napisali ze vymenili?
podobnych prikladov ked tvrdili ze spravili nieco a pritom to nespravili poznam vela ....
|
|
05.01.2011 21:30 -
Re: Depollution system faulty
|
2368477
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Samozřejmě si jistý nejsem, to byla spí ironická poznámka. Taky si myslím, e to ojebali. Před prodejem dělali garančku na 60 000 a tvrdili, e vyměnili vechno. A protoe to byl refernční vůz oficiálního zastoupení Citroen ČR, se kterým jezdil Marek Eben, tak jsem si bláhově myslel, e jsou poctiví.
Minulou zimu - tj. asi před 16 000 km jsem jezdil bez potíí i při -22°C. To vypadá, e filtr byl jetě průchozí a e se ucpal a letos. Mimichodem, ta nafta na videu je z toho filtru před demontáí. Není to na videu vidět, ale na dně lahvičky je asi kávová lička vody. Jestli mi to zazlobí znova, budu asi muset vypucovat nádr.
Samozřejmě si jistý nejsem, to byla spí ironická poznámka. Taky si myslím, e to ojebali. Před prodejem dělali garančku na 60 000 a tvrdili, e vyměnili vechno. A protoe to byl refernční vůz oficiálního zastoupení Citroen ČR, se kterým jezdil Marek Eben, tak jsem si bláhově myslel, e jsou poctiví.
Minulou zimu - tj. asi před 16 000 km jsem jezdil bez potíí i při -22°C. To vypadá, e filtr byl jetě průchozí a e se ucpal a letos. Mimichodem, ta nafta na videu je z toho filtru před demontáí. Není to na videu vidět, ale na dně lahvičky je asi kávová lička vody. Jestli mi to zazlobí znova, budu asi muset vypucovat nádr.
|
|
05.01.2011 21:38 -
Re: Depollution system faulty
|
2368479
|
|
jumep
|
|
|
este si skontroluj pelak, mne tiez tvrdili ze ho vymenili ked som onehda blahovie isiel do servisu ...
to co som vytiahol rok na to - sa divim ze to este slo ... stacilo troska vody a vyrastli by z toho hadam aj 2 stromi
este si skontroluj pelak, mne tiez tvrdili ze ho vymenili ked som onehda blahovie isiel do servisu ...
to co som vytiahol rok na to - sa divim ze to este slo ... stacilo troska vody a vyrastli by z toho hadam aj 2 stromi
|
|
05.01.2011 21:46 -
Re: Depollution system faulty
|
2368483
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud pylovým filtrem myslí ten v klimatizaci, tak ten mám měněný na jaře s celkovou kontrolou a desinfekcí klimy. Starý jsem si ze servisu odvezl jako mustr pro přítí výměnu. Je jich taky k sehnání hafo v různých rozměrech, tak proto jsem si ho nechal.
Vzduchový filtr sání motoru jsem kontroloval na podzim a byl jako nový. U taky hledám, jaký koupím na jaře. S tím ale nemusím do servisu. A taky u bude po záruce, tak si toho budu moct dělat sám mnohem víc. Nebo spí muset ne moct.
Pokud pylovým filtrem myslí ten v klimatizaci, tak ten mám měněný na jaře s celkovou kontrolou a desinfekcí klimy. Starý jsem si ze servisu odvezl jako mustr pro přítí výměnu. Je jich taky k sehnání hafo v různých rozměrech, tak proto jsem si ho nechal.
Vzduchový filtr sání motoru jsem kontroloval na podzim a byl jako nový. U taky hledám, jaký koupím na jaře. S tím ale nemusím do servisu. A taky u bude po záruce, tak si toho budu moct dělat sám mnohem víc. Nebo spí muset ne moct.
|
|
05.01.2011 21:50 -
Re: Depollution system faulty
|
2368489
|
|
jumep
|
|
|
celkovo sa mi osvedcili purflux filtre ... ale to je uz na inu temu
celkovo sa mi osvedcili purflux filtre ... ale to je uz na inu temu
|
|
05.01.2011 21:53 -
Re: Depollution system faulty
|
2368490
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak uzavřeme filtry a jetě jednou děkuju za rady. Vem.
Tak uzavřeme filtry a jetě jednou děkuju za rady. Vem.
|
|
10.03.2011 21:15 -
Staré známé - DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY (DSF)...
|
2377046
|
|
pekac
|
Město: Libi, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím, loni na podzim začala anabáze s mou C5 II 2.0 16 V r.v.2005. Za ranního mrazíku jsem nastartoval a po cca 20-ti vteřinách začal motor jet jakoby na tři válce - a zdechnul.Přitom se objevilo hláení DSF. Následovala diagnostika - chyby - regulace bohatosti směsi, zapalovací lita, čidlo na vačce. Postupně se ve výe uvedené vyměnilo za nové. Výsledek NULA!!! Auto jede sice lépe - nejde na tři válce, ale otáčky lítají při studeném startu (okolní teplota pod nulou) tak 600-1300, po kadém startu se objeví opět DSF. Jediného, čeho jsem si viml je, e pokud je +8 C a více, tak se hláka sice objeví, ale otáčky drí jak přibité. Při zahřátém motoru ádné problémy nepozoruji. Přiznám se, e nejsem ádný domácí opravář. Proto bych velice uvítal kontakt na nějakého automobilového Dr.House. Navtívil jsem u asi est servisů (značkových i ne) a co člověk to názor, tzn. lambda sondy, katalyzátor, hlavní řídící jednotka atd..Aktuálně diagnostika hlásí "regulace bohatosti směsi a směs příli bohatá. Děkuji předem za rady a zároveň děkuji za trpělivost při čtení příspěvku
Zdravím, loni na podzim začala anabáze s mou C5 II 2.0 16 V r.v.2005. Za ranního mrazíku jsem nastartoval a po cca 20-ti vteřinách začal motor jet jakoby na tři válce - a zdechnul.Přitom se objevilo hláení DSF. Následovala diagnostika - chyby - regulace bohatosti směsi, zapalovací lita, čidlo na vačce. Postupně se ve výe uvedené vyměnilo za nové. Výsledek NULA!!! Auto jede sice lépe - nejde na tři válce, ale otáčky lítají při studeném startu (okolní teplota pod nulou) tak 600-1300, po kadém startu se objeví opět DSF. Jediného, čeho jsem si viml je, e pokud je +8 C a více, tak se hláka sice objeví, ale otáčky drí jak přibité. Při zahřátém motoru ádné problémy nepozoruji. Přiznám se, e nejsem ádný domácí opravář. Proto bych velice uvítal kontakt na nějakého automobilového Dr.House. Navtívil jsem u asi est servisů (značkových i ne) a co člověk to názor, tzn. lambda sondy, katalyzátor, hlavní řídící jednotka atd..Aktuálně diagnostika hlásí "regulace bohatosti směsi a směs příli bohatá. Děkuji předem za rady a zároveň děkuji za trpělivost při čtení příspěvku;-)
|
|
10.03.2011 23:03 -
Re: Depollution system faulty
|
2377068
|
|
jumep
|
|
|
skus sa ozvat tiefovy ( .link. )
skus sa ozvat tiefovy ( http://www.ccca.cz/seznam/matus )
|
|
11.03.2011 09:14 -
Re: Depollution system faulty
|
2377104
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zdravím,
tak já sem na tom podobně ne-li stejně jako pekac. Upřesním jen, e já mám vyměněné obě lambdy, katalizátor, čidlo teploty motoru, aktualizovanou řídící jednotku, svíčky asi troje, oleje. Ani v nich ná problém není. Diagnostika nehlásí chyby, mimo chyby katalizátoru. CCA 1x měsíčně. Kdyby si na tebe udělal tief čas, tak dej vědět, zastavil bych se popřípadě za ním s tebou, a ho neotravujem na vícekrát. Pavel
Zdravím,
tak já sem na tom podobně ne-li stejně jako pekac. Upřesním jen, e já mám vyměněné obě lambdy, katalizátor, čidlo teploty motoru, aktualizovanou řídící jednotku, svíčky asi troje, oleje. Ani v nich ná problém není. Diagnostika nehlásí chyby, mimo chyby katalizátoru. CCA 1x měsíčně. Kdyby si na tebe udělal tief čas, tak dej vědět, zastavil bych se popřípadě za ním s tebou, a ho neotravujem na vícekrát. Pavel
|
|
18.07.2011 07:51 -
Re: Depollution system faulty
|
2402069
|
|
Kristyna
|
Město: kvorec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Kdy se mi hláka oběvila poprvé, rozpadl se EGR ventil a musel se vyměnit. Nyní se mi to objevuje pokadé, kdy mi dochází nafta, respektive chvíli po té, co se rozsvítí hladové oko. Bezprostředně po natankování kontrolka jetě svítí, ale při dalí jízdě nebo po chvilce stání u je zase v pořádku.
Kdy se mi hláka oběvila poprvé, rozpadl se EGR ventil a musel se vyměnit. Nyní se mi to objevuje pokadé, kdy mi dochází nafta, respektive chvíli po té, co se rozsvítí hladové oko. Bezprostředně po natankování kontrolka jetě svítí, ale při dalí jízdě nebo po chvilce stání u je zase v pořádku.
|
|
18.07.2011 08:44 -
Re: Depollution system faulty
|
2402075
|
|
tief
|
|
|
Diagnostika
Diagnostika :)
|
|
31.10.2011 13:40 -
Re: Depollution system faulty
|
2422600
|
|
pepik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 69 |
|
|
dnes mi při jízdě na dálnici (cca ve stovce) zahlásil počítač tuhletu hláku, auto přestalo reagovat na plyn a víc jak devadesát nejelo.............po sjetí z dálnice a vypnutí motoru u nic nehlásí............nevíte v čem by mol být problém????..........mám tam skoro nový motor, nové turbo a od montáe najeto jen 1 tis.
:nevim dnes mi při jízdě na dálnici (cca ve stovce) zahlásil počítač tuhletu hláku, auto přestalo reagovat na plyn a víc jak devadesát nejelo.............po sjetí z dálnice a vypnutí motoru u nic nehlásí............nevíte v čem by mol být problém????..........mám tam skoro nový motor, nové turbo a od montáe najeto jen 1 tis. :nevim
|
|
31.10.2011 16:11 -
Re: Depollution system faulty
|
2422611
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Nouzový reim motoru - konkrétní příčina = diagnostika
Nouzový reim motoru - konkrétní příčina = diagnostika
|
|
| |
|
|