| | |
13.08.2020 12:43 -
Trvalá závada
|
3279989
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloeny chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět u ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláka mě tak tve Depolution system faulty. Co jsem si nael na netu, tak e to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymau ECU diag hlasí e je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto u má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale kdy jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přiel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na litě po startu cca 400 baru ale ihned propoutí tlak na těch cca 260 baru a zhruba drí volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na litě okoli 265 baru, snail jsem zkusit vytočit motor aby tlak el aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si e VDO čerpadlo můe dosahovat a 2000 baru. A mám zkuenost e Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo u při 2000 otáčkach 1500 baru.
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloeny chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět u ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláka mě tak tve Depolution system faulty. Co jsem si nael na netu, tak e to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymau ECU diag hlasí e je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto u má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale kdy jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přiel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na litě po startu cca 400 baru ale ihned propoutí tlak na těch cca 260 baru a zhruba drí volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na litě okoli 265 baru, snail jsem zkusit vytočit motor aby tlak el aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si e VDO čerpadlo můe dosahovat a 2000 baru. A mám zkuenost e Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo u při 2000 otáčkach 1500 baru.
|
|
13.08.2020 15:56 -
Re: Trvalá závada
|
3280007
|
|
jruze
|
|
|
jirka0077 napsal(a): Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloeny chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět u ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláka mě tak tve Depolution system faulty. Co jsem si nael na netu, tak e to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymau ECU diag hlasí e je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto u má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale kdy jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přiel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na litě po startu cca 400 baru ale ihned propoutí tlak na těch cca 260 baru a zhruba drí volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na litě okoli 265 baru, snail jsem zkusit vytočit motor aby tlak el aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si e VDO čerpadlo můe dosahovat a 2000 baru. A mám zkuenost e Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo u při 2000 otáčkach 1500 baru.
Zajeď si za někým kdo tomu rozumí
Zajeď si za někým kdo tomu rozumí;-)
|
|
14.08.2020 06:50 -
Re: Trvalá závada
|
3280040
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jirka0077 napsal(a): Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloeny chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět u ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláka mě tak tve Depolution system faulty. Co jsem si nael na netu, tak e to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymau ECU diag hlasí e je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto u má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale kdy jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přiel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na litě po startu cca 400 baru ale ihned propoutí tlak na těch cca 260 baru a zhruba drí volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na litě okoli 265 baru, snail jsem zkusit vytočit motor aby tlak el aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si e VDO čerpadlo můe dosahovat a 2000 baru. A mám zkuenost e Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo u při 2000 otáčkach 1500 baru.
ano internet je ten nejlepsi mechanik s osobitym pristupem ...
ano internet je ten nejlepsi mechanik s osobitym pristupem ;) ...
|
|
22.08.2020 11:51 -
Re: Depollution system faulty
|
3281015
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak ta trvalá zavada nakonec byla v pedalu plynu, sice ten automechani nema diagbox ale projel mi to diag od bosche. No a trvalá zavada tedy byla pedal akcelerace. Ve mi promazal, auto potom zase jelo o něco líp. No a druhý den ráno. Jsem nastartoval a huráááááá kontrolka motoru zhasla.
Tak ta trvalá zavada nakonec byla v pedalu plynu, sice ten automechani nema diagbox ale projel mi to diag od bosche. No a trvalá zavada tedy byla pedal akcelerace. Ve mi promazal, auto potom zase jelo o něco líp. No a druhý den ráno. Jsem nastartoval a huráááááá kontrolka motoru zhasla.
|
|
21.07.2022 12:00 -
Re: Depollution system faulty
|
3344363
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak dnes se mi vyhodila hláka depolution system faulty,a v diag ukazuje p0238,auto jede jinak normálně i kdy se mi zdá e se mu nechce přes 3tis. Co by to mohlo dělat?
Fakt je e kdy je horko nad 27stupnu tak se občas stalo e se mu nechtělo přes 3tis otáček a bylo poznat e má jakoby i nií výkon.
Tipuju e by to mohl být ten snímač co je na regulaci turba?
Dík
Tak dnes se mi vyhodila hláka depolution system faulty,a v diag ukazuje p0238,auto jede jinak normálně i kdy se mi zdá e se mu nechce přes 3tis. Co by to mohlo dělat?
Fakt je e kdy je horko nad 27stupnu tak se občas stalo e se mu nechtělo přes 3tis otáček a bylo poznat e má jakoby i nií výkon.
Tipuju e by to mohl být ten snímač co je na regulaci turba?
Dík
|
|
02.08.2023 19:56 -
Re: Engine management system faulty
|
3365474
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Zdravím, dnes po nastartování se vyhodila hláka "depolution system faulty", kdy sem jel tak se zapnula regenerace jen jsem cca 35min a regenerace jela celou dobu (občas se vypnula a zas zapnula - slyím cvaknout to relé vyhřívání zadního okna). kdy sem motor chcípnul a znova nastartoval tak se opět pustila regenerace a běela opět cca 20min co jsem jel.
Načetl jsem si chyby zatím jen přes ELM a tam vidím P1435, take je moné e je jen málo aditiv (ale tankoval jsem před týdnem plnou a dojezd mám jetě cca 400km)?
A nesedí mi e se pořád poutí ta regenerace. Jinak regenerce probíhali pravidelně po cca 800-900km. díky
Zdravím, dnes po nastartování se vyhodila hláka "depolution system faulty", kdy sem jel tak se zapnula regenerace jen jsem cca 35min a regenerace jela celou dobu (občas se vypnula a zas zapnula - slyím cvaknout to relé vyhřívání zadního okna). kdy sem motor chcípnul a znova nastartoval tak se opět pustila regenerace a běela opět cca 20min co jsem jel.
Načetl jsem si chyby zatím jen přes ELM a tam vidím P1435, take je moné e je jen málo aditiv (ale tankoval jsem před týdnem plnou a dojezd mám jetě cca 400km)?
A nesedí mi e se pořád poutí ta regenerace. Jinak regenerce probíhali pravidelně po cca 800-900km. díky
|
|
| |
|
|