| | |
26.04.2016 18:35 -
Re: Depollution system faulty
|
2945936
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Naftový filtr je pochopitelně nový. Auto jsem u s touhle závadou koupil. Měl jsem vyndanej i plovák v nádri, ale vude čisto, ádné pony nic. Nechal jsem motor proběhnou na TEC 2000, samozřejmě beze změny.
Během jízdy jsem na to jetě nekoukal, protoe pořádně ani nevím na co?
Tady přikládám druhou půlku tabulky.
Naftový filtr je pochopitelně nový. Auto jsem u s touhle závadou koupil. Měl jsem vyndanej i plovák v nádri, ale vude čisto, ádné pony nic. Nechal jsem motor proběhnou na TEC 2000, samozřejmě beze změny.
Během jízdy jsem na to jetě nekoukal, protoe pořádně ani nevím na co?
Tady přikládám druhou půlku tabulky.
Přílohy: 1.jpg ( 83444b ) - 2.jpg ( 84348b ) - 3.jpg ( 98082b ) - 4.jpg ( 108511b ) - |
|
26.04.2016 19:38 -
Re: Depollution system faulty
|
2945992
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to co jsi poslal je slusne receno k nicemu..
proc nezajedes k nekomu kdo tomu rozumi a vi co s diagnostikou delat ???
to co jsi poslal je slusne receno k nicemu..
proc nezajedes k nekomu kdo tomu rozumi a vi co s diagnostikou delat ???
|
|
26.04.2016 20:06 -
Re: Depollution system faulty
|
2946015
|
|
jruze
|
|
|
autocross napsal(a): Naftový filtr je pochopitelně nový. Auto jsem u s touhle závadou koupil. Měl jsem vyndanej i plovák v nádri, ale vude čisto, ádné pony nic. Nechal jsem motor proběhnou na TEC 2000, samozřejmě beze změny.
Během jízdy jsem na to jetě nekoukal, protoe pořádně ani nevím na co?
Tady přikládám druhou půlku tabulky.
Příjde mi to e můou dělat vstřiky (poutí moc do přepadů) - jak rychle stoupne tlak při startu? jak to startuje? - asi to na dálku nepůjde je potřeba jedno po druhém projít změřit.Hodnoty tlaku,průtoku jsou jak uvádí diag na horní mezní hodnotě a nedosahuje nebo jen někdy potřebných hodnot,nebo vyběhané čerpadlo,podávací dává malej tlak. Zkontroluj přepady(odpoj je - musí ucpat hadičku přepadu - tu kam vedou přepady ze vstřiků)(hadičky od přepadů do skleniček a nastartovat - ze vstřiků by nemělo jít skoro nic - ten ze kterého jde hodně je patný - pokud toto dopadne OK tak by to vypadalo na vysokotlaké čerpadlo.Od PC to moc nejde
Příjde mi to e můou dělat vstřiky (poutí moc do přepadů) - jak rychle stoupne tlak při startu? jak to startuje? - asi to na dálku nepůjde je potřeba jedno po druhém projít změřit.Hodnoty tlaku,průtoku jsou jak uvádí diag na horní mezní hodnotě a nedosahuje nebo jen někdy potřebných hodnot,nebo vyběhané čerpadlo,podávací dává malej tlak. Zkontroluj přepady(odpoj je - musí ucpat hadičku přepadu - tu kam vedou přepady ze vstřiků)(hadičky od přepadů do skleniček a nastartovat - ze vstřiků by nemělo jít skoro nic - ten ze kterého jde hodně je patný;-) - pokud toto dopadne OK tak by to vypadalo na vysokotlaké čerpadlo.Od PC to moc nejde :nevim
|
|
26.04.2016 21:52 -
Re: Depollution system faulty
|
2946105
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Autodiag: protoe někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, e mám buď patný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.
jruze: start, běh, kouřivost, to je vechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je poadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen kdy dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.
Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, take se mi nikam jezdit nechce, zkouet naslepo můu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi uitečná, kdy mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.
Jestli někomu vadí, e se ptám, tak ok, ale já kdy můu, tak taky pomůu.
Autodiag: protoe někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, e mám buď patný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.
jruze: start, běh, kouřivost, to je vechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je poadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen kdy dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.
Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, take se mi nikam jezdit nechce, zkouet naslepo můu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi uitečná, kdy mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.
Jestli někomu vadí, e se ptám, tak ok, ale já kdy můu, tak taky pomůu.
|
|
26.04.2016 22:41 -
Re: Depollution system faulty
|
2946164
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
autocross napsal(a): Autodiag: protoe někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, e mám buď patný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.
jruze: start, běh, kouřivost, to je vechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je poadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen kdy dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.
Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, take se mi nikam jezdit nechce, zkouet naslepo můu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi uitečná, kdy mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.
Jestli někomu vadí, e se ptám, tak ok, ale já kdy můu, tak taky pomůu.
tak proc se do toho hrabes kdyz ti to nekdo kdo tomu rozumi rekl ?
to je fakt proc platit nekomu kdo tomu rozumi a je to jejo prace, kdyz chleba si v podstate muzes upect doma taky ze
tak proc se do toho hrabes kdyz ti to nekdo kdo tomu rozumi rekl ?
to je fakt proc platit nekomu kdo tomu rozumi a je to jejo prace, kdyz chleba si v podstate muzes upect doma taky ze :palec
|
|
26.04.2016 22:45 -
Re: Depollution system faulty
|
2946175
|
|
jumep
|
|
|
bublinky od filtra po cerpadlo nejdu?
bublinky od filtra po cerpadlo nejdu?
|
|
26.04.2016 22:56 -
Re: Depollution system faulty
|
2946195
|
|
jruze
|
|
|
autocross napsal(a): Autodiag: protoe někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, e mám buď patný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.
jruze: start, běh, kouřivost, to je vechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je poadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen kdy dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.
Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, take se mi nikam jezdit nechce, zkouet naslepo můu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi uitečná, kdy mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.
Jestli někomu vadí, e se ptám, tak ok, ale já kdy můu, tak taky pomůu.
A nechce za deset celej dobrej motor (jen vadné turbo) ? nebo za 15000,- celé auto? - chtěl jsem ho sice předělat na hrabání sněhu(radlici před něj abych nemusel sedět na traktůrku,ale pěkně v teple) - teď po přistavění dalí haly je to plac jak dvě fotbalové hřitě Auto je i s doklady jen rozpadlé turbo.
A nechce za deset celej dobrej motor (jen vadné turbo) ? nebo za 15000,- celé auto? - chtěl jsem ho sice předělat na hrabání sněhu(radlici před něj abych nemusel sedět na traktůrku,ale pěkně v teple) - teď po přistavění dalí haly je to plac jak dvě fotbalové hřitě:-o Auto je i s doklady jen rozpadlé turbo.;-)
|
|
27.04.2016 15:00 -
Re: Depollution system faulty
|
2946416
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
autodiag: protoe mi vlastně nic neřekl, e to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a e se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snaím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, kdy mi nadělali víc kody ne uitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám vechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protoe stejně kadej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a kdy by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokáu taky a nemusím za to nikomu platit a jetě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, co si nemůu dovolit, protoe musím kadý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řeil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, e nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.
jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, a to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi
jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkouené, e jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém e je to vlastně autě?
autodiag: protoe mi vlastně nic neřekl, e to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a e se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snaím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, kdy mi nadělali víc kody ne uitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám vechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protoe stejně kadej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a kdy by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokáu taky a nemusím za to nikomu platit a jetě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, co si nemůu dovolit, protoe musím kadý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řeil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, e nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.
jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, a to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi
jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkouené, e jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém e je to vlastně autě?
|
|
27.04.2016 15:08 -
Re: Depollution system faulty
|
2946417
|
|
jumep
|
|
|
nemyslim si ze piezo vstrekovace budu utekat do prepadu tak ako klasicke a preto to bude nieco na tom cerpadle
skus skontrolovat ten nizkotlaky ventil a konektor na nom
nemyslim si ze piezo vstrekovace budu utekat do prepadu tak ako klasicke a preto to bude nieco na tom cerpadle
skus skontrolovat ten nizkotlaky ventil a konektor na nom
|
|
27.04.2016 15:21 -
Re: Depollution system faulty
|
2946424
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Konektor je vizuálně úplně super, ventil jsem měl venku a vude absolutní čistota, uvidíme co mi napíe jruze
Konektor je vizuálně úplně super, ventil jsem měl venku a vude absolutní čistota, uvidíme co mi napíe jruze;-)
|
|
27.04.2016 15:29 -
Re: Depollution system faulty
|
2946428
|
|
jumep
|
|
|
vypinuj ho s primackny kontakty, castokrat sa odohnu, on je sice cisty atd, ale uz som to par krat riesil (sice iny konektor, ale principialne to iste)
a potom uz ma napada najskor len zodrate to podavacie cerpadlo ze nestiha ak je vsetko ciste
vypinuj ho s primackny kontakty, castokrat sa odohnu, on je sice cisty atd, ale uz som to par krat riesil (sice iny konektor, ale principialne to iste)
a potom uz ma napada najskor len zodrate to podavacie cerpadlo ze nestiha ak je vsetko ciste
|
|
27.04.2016 18:07 -
Re: Depollution system faulty
|
2946505
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
autocross napsal(a): Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, e nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.
jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkouené, e jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém e je to vlastně autě?
do peugeotu te nikdo neposila,ja jsem napsal nekam kde tomu rozumi a to je dost rozdil...
me je jedno jestli chces platit ci ne..tady jde uplne neco jineho coz jsi asi nepochopil...nevadi..
psal jsem ti to i proto protoze je potreba o tom motoru neco vedet,opravdu to neni sierra ani clio
a pro tve dobro,vetsinou to konci vetsi skodou nez je nutne a take proto ze ten kdo se diagnostikou nebo servisem zivi ma zkusenosti ale take hlavne vybaveni ktere ty nemas...seriova diagnostika dnes neni vse
jinak vstrikovani u RHR mas siemens (SID803 nebo 803A) ,Continental v zadnem pripade ne
do peugeotu te nikdo neposila,ja jsem napsal nekam kde tomu rozumi a to je dost rozdil...
me je jedno jestli chces platit ci ne..tady jde uplne neco jineho coz jsi asi nepochopil...nevadi..
psal jsem ti to i proto protoze je potreba o tom motoru neco vedet,opravdu to neni sierra ani clio
a pro tve dobro,vetsinou to konci vetsi skodou nez je nutne a take proto ze ten kdo se diagnostikou nebo servisem zivi ma zkusenosti ale take hlavne vybaveni ktere ty nemas...seriova diagnostika dnes neni vse
jinak vstrikovani u RHR mas siemens (SID803 nebo 803A) ,Continental v zadnem pripade ne
|
|
27.04.2016 18:11 -
Re: Depollution system faulty
|
2946506
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): vypinuj ho s primackny kontakty, castokrat sa odohnu, on je sice cisty atd, ale uz som to par krat riesil (sice iny konektor, ale principialne to iste)
a potom uz ma napada najskor len zodrate to podavacie cerpadlo ze nestiha ak je vsetko ciste
na tech pinech praskaji perka a to i samy od sebe,nebo staci aby nejakej umelec meril tak ze do niz zabodne hroty co se vlezou
tyhle vstriky umi take tect,ale je neni to bezne,cerpadlo take moc neodchazi..spis snimac tlaku na railu ne regulator
na tech pinech praskaji perka a to i samy od sebe,nebo staci aby nejakej umelec meril tak ze do niz zabodne hroty co se vlezou
tyhle vstriky umi take tect,ale je neni to bezne,cerpadlo take moc neodchazi..spis snimac tlaku na railu ne regulator
|
|
27.04.2016 19:13 -
Re: Depollution system faulty
|
2946529
|
|
jruze
|
|
|
autocross napsal(a): autodiag: protoe mi vlastně nic neřekl, e to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a e se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snaím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, kdy mi nadělali víc kody ne uitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám vechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protoe stejně kadej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a kdy by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokáu taky a nemusím za to nikomu platit a jetě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, co si nemůu dovolit, protoe musím kadý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řeil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, e nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.
jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, a to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi
jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkouené, e jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém e je to vlastně autě?
No trochu jsem se upsal - nečtu vechno od začátku a v profilu ná 2.2HDI (ten mám komplet)RHR jen bez vstřiků a čerpadla.No pokud se jedná o RHR tak se opravuji ohledně podávacího čerpadla a to je to co na čerpadle odchází - můe vyzkouet čerpadlo ohřát horkovzdukou a bude startovat (ale je to kničemu - výměna tě nemine) - Jestli se opravdu jedná o RHR tak bych si dovolil tvrdit e tak 80-90% je to podávací čerpadlo (měnil jsem jich tu minimálně 10. a má to stejné příznaky = začíná to občasným delím startováním a někdy nenastartováním-mělo by pomoci kdy ti někdo bude pumpovat při startování a v pozdějím stádiu u nenastartuje ani takto. Regulátor jsem jetě neměnil , snímač tlaku několikrát . Vstřiky ?? jsou hlučné,ve volnoběhu kopou , při startu zarachotí .(příznaky,problémy RHR) - vysokotlaké čerpadlo se prodává ověřené v dobrém stavu +- 5000,-
No trochu jsem se upsal - nečtu vechno od začátku a v profilu ná 2.2HDI (ten mám komplet)RHR jen bez vstřiků a čerpadla.No pokud se jedná o RHR tak se opravuji ohledně podávacího čerpadla a to je to co na čerpadle odchází - můe vyzkouet čerpadlo ohřát horkovzdukou a bude startovat (ale je to kničemu - výměna tě nemine) - Jestli se opravdu jedná o RHR tak bych si dovolil tvrdit e tak 80-90% je to podávací čerpadlo (měnil jsem jich tu minimálně 10. a má to stejné příznaky = začíná to občasným delím startováním a někdy nenastartováním-mělo by pomoci kdy ti někdo bude pumpovat při startování a v pozdějím stádiu u nenastartuje ani takto. Regulátor jsem jetě neměnil , snímač tlaku několikrát . Vstřiky ?? jsou hlučné,ve volnoběhu kopou , při startu zarachotí .(příznaky,problémy RHR) - vysokotlaké čerpadlo se prodává ověřené v dobrém stavu +- 5000,-
|
|
27.04.2016 21:18 -
Re: Depollution system faulty
|
2946598
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
autodiag: ale jak jsem psal, nevím o nikom, kdo tomu rozumí, jen ten kluk, co dělal asi deset let v Peugeotu a teď dělá vechny značky sám na sebe a ten mi řekl tyhle tři monosti, ale to napadne i malé dítě, kdy je malý tlak v systému a já bych nejraději vyměnil jen tu věc, která je příčinou. 2.0HDi není 1.5dCi, to má pravdu, ale rozdíly, co mě tak napadaj jsou dvě vačky a elektrické ovládání turba a EGR. Prosím vysvětli mi, jakou e to kodu můu napáchat? Ty mě zná, e ví, jaké mám zkuenosti a vybavení? Vím, e je to Siemens, Continental jsem tam napsal protoe se to dneska tak jmenuje.
jruze: toho jsem se právě bál, e si bude myslet, e se jedná o auto z podpisu, to mi natěstí funguje dobře. O tom RHR jsem se zmiňoval v tom prvním příspěvku, který jsem psal. No nevadí. Auto startuje, řekl bych na poměry CR výborně a za vech okolností, ta C5, která jezdí bez problémů, musí zatočit víc. Vstřikovače neslyím a motor běí měkce, bez kolísání, volnoběh stabilní, při startu nerachotí, nekouří i to dobře jede, kdy potom nechci moc výkonu, zkrátka nic moc indicie.
Kdy jsi měnil čerpadla, dával jsi nový, opravený nebo prostě jiný, pouitý?
autodiag: ale jak jsem psal, nevím o nikom, kdo tomu rozumí, jen ten kluk, co dělal asi deset let v Peugeotu a teď dělá vechny značky sám na sebe a ten mi řekl tyhle tři monosti, ale to napadne i malé dítě, kdy je malý tlak v systému a já bych nejraději vyměnil jen tu věc, která je příčinou. 2.0HDi není 1.5dCi, to má pravdu, ale rozdíly, co mě tak napadaj jsou dvě vačky a elektrické ovládání turba a EGR. Prosím vysvětli mi, jakou e to kodu můu napáchat? Ty mě zná, e ví, jaké mám zkuenosti a vybavení? Vím, e je to Siemens, Continental jsem tam napsal protoe se to dneska tak jmenuje.
jruze: toho jsem se právě bál, e si bude myslet, e se jedná o auto z podpisu, to mi natěstí funguje dobře. O tom RHR jsem se zmiňoval v tom prvním příspěvku, který jsem psal. No nevadí. Auto startuje, řekl bych na poměry CR výborně a za vech okolností, ta C5, která jezdí bez problémů, musí zatočit víc. Vstřikovače neslyím a motor běí měkce, bez kolísání, volnoběh stabilní, při startu nerachotí, nekouří i to dobře jede, kdy potom nechci moc výkonu, zkrátka nic moc indicie.
Kdy jsi měnil čerpadla, dával jsi nový, opravený nebo prostě jiný, pouitý?
|
|
27.04.2016 21:29 -
Re: Depollution system faulty
|
2946601
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
autocross napsal(a): Prosím vysvětli mi, jakou e to kodu můu napáchat? Ty mě zná, e ví, jaké mám zkuenosti a vybavení? Vím, e je to Siemens, Continental jsem tam napsal protoe se to dneska tak jmenuje.
ja myslim ze staci cist co pises a je jasne ze zkusenosti a vybaveni moc nemas,nic ve zlem
Continental je Continental a Siemens je Siemens
Continental je vyrobce ktery koupil Siemens ale vstrikovani je stale Siemens
Continental se zacal davat do aut s nastupem EURO5 vetsinou ,PSA pouziva Continental v modelech s motory Ford PUMA..v modelech po roce cca 2010 Delphi a Siemens (SID802)
ja myslim ze staci cist co pises a je jasne ze zkusenosti a vybaveni moc nemas,nic ve zlem
Continental je Continental a Siemens je Siemens
Continental je vyrobce ktery koupil Siemens ale vstrikovani je stale Siemens
Continental se zacal davat do aut s nastupem EURO5 vetsinou ,PSA pouziva Continental v modelech s motory Ford PUMA..v modelech po roce cca 2010 Delphi a Siemens (SID802)
|
|
27.04.2016 21:39 -
Re: Depollution system faulty
|
2946605
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Continental/Siemens - to má samozřejmě pravdu, jinde jsem uvedl Siemens a byl jsem napomenut, e u se to jmenuje Continental, take je to jen slovíčkaření. Někde je uvedeno Siemens, někde VDO a někde Continental, ale víme, co myslíme.
Podle pár příspěvků poznat co mám za zkuenosti a vybavení, tak to smekám! Pár vstřikovačů a čerpadel u jsem vyměnil a to dokonce i s tím vybavením, které nemám.
Continental/Siemens - to má samozřejmě pravdu, jinde jsem uvedl Siemens a byl jsem napomenut, e u se to jmenuje Continental, take je to jen slovíčkaření. Někde je uvedeno Siemens, někde VDO a někde Continental, ale víme, co myslíme.
Podle pár příspěvků poznat co mám za zkuenosti a vybavení, tak to smekám! Pár vstřikovačů a čerpadel u jsem vyměnil a to dokonce i s tím vybavením, které nemám.
|
|
27.04.2016 21:50 -
Re: Depollution system faulty
|
2946615
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podle toho co pises a co delas resp nedelas to lehce poznat jde
napriklad nikde nevidim ze by jsi pouzil osciloskop,tlakovou sondu,postupy atd..jen ctu ze sis koupil lexii se kterou si moc rady nevis...ale od toho tu to vlakno asi neni
me treba napadaji tyhle veci:
jednotka muze mit upraveny sw at uz zvyseni vykonu a to ne uplne dobre udelane (mapa tlaku paliva)
dalsi vec muze byt ze ze vstrikovac nemusi vubec tect prepadem ale muze tect spodem,nekde se ten tlak musi stracet ,pokud se straci,..staci kdyz zustane dele otevreny nez je potreba,v takovem pripade to cerpadlo do railu nestihne uregulovat (tusim ze jsi psal ze to i kouri) to poznas jednoduse osciloskopem a tlakovou sondou
cidlo tlaku v railu muze byt vadne a pri vyssim tlaku muze hlasit chybu (koerhenci tlaku) i kdyz v realu je tlak ok..zase jednoduse zjistitelne tlakovou sondou
jumep psal piny ktere je potreba vytahnout a kouknout v jakem jsou stavu,to jsi take neudelal,pohledem jestli jsou ciste kontrola nekonci
to ze nekdo vymeni vstrikovace nebo cerpadlo nevim,to o nicem nevypovida..navic kazda automobilka je na to trochu jinak,jinak udelany sw,jinak detekce chyb,jiny system..neni to o tom jestli ma jednu nebo dve vacky a jine vstrikovani
na regulatoru take pohledem cistotu proste bohuzel nepoznas...
je toho vic ale takhle bez auta se hodne spatne radi,je to spis hadani protoze se fyzicky nemas ceho chytit
podle toho co pises a co delas resp nedelas to lehce poznat jde
napriklad nikde nevidim ze by jsi pouzil osciloskop,tlakovou sondu,postupy atd..jen ctu ze sis koupil lexii se kterou si moc rady nevis...ale od toho tu to vlakno asi neni
me treba napadaji tyhle veci:
jednotka muze mit upraveny sw at uz zvyseni vykonu a to ne uplne dobre udelane (mapa tlaku paliva)
dalsi vec muze byt ze ze vstrikovac nemusi vubec tect prepadem ale muze tect spodem,nekde se ten tlak musi stracet ,pokud se straci,..staci kdyz zustane dele otevreny nez je potreba,v takovem pripade to cerpadlo do railu nestihne uregulovat (tusim ze jsi psal ze to i kouri) to poznas jednoduse osciloskopem a tlakovou sondou
cidlo tlaku v railu muze byt vadne a pri vyssim tlaku muze hlasit chybu (koerhenci tlaku) i kdyz v realu je tlak ok..zase jednoduse zjistitelne tlakovou sondou
jumep psal piny ktere je potreba vytahnout a kouknout v jakem jsou stavu,to jsi take neudelal,pohledem jestli jsou ciste kontrola nekonci
to ze nekdo vymeni vstrikovace nebo cerpadlo nevim,to o nicem nevypovida..navic kazda automobilka je na to trochu jinak,jinak udelany sw,jinak detekce chyb,jiny system..neni to o tom jestli ma jednu nebo dve vacky a jine vstrikovani
na regulatoru take pohledem cistotu proste bohuzel nepoznas...
je toho vic ale takhle bez auta se hodne spatne radi,je to spis hadani protoze se fyzicky nemas ceho chytit
|
|
28.04.2016 15:19 -
Re: Depollution system faulty
|
2946719
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Vidí, jde to napsat i normálně, to nelo hned?
Upravený soft, nevím, zajímalo by mě, jak to poznat, psal jsem, e auto vůbec nekouří. Kdyby tekl spodem, tak to nejspí kouřit bude a bylo by to i slyet na chodu, ne? (moje domněnka)
Na osciloskop jetě nedolo a tlakovou sondu nemám. Kabely jsem kontroloval jako první věc. O regulátoru jsem pouze psal, e je čistej, ne e je v pořádku.
S lexií neumím, protoe jsem s tím pracoval asi 10 minut.
Vidí, jde to napsat i normálně, to nelo hned?
Upravený soft, nevím, zajímalo by mě, jak to poznat, psal jsem, e auto vůbec nekouří. Kdyby tekl spodem, tak to nejspí kouřit bude a bylo by to i slyet na chodu, ne? (moje domněnka)
Na osciloskop jetě nedolo a tlakovou sondu nemám. Kabely jsem kontroloval jako první věc. O regulátoru jsem pouze psal, e je čistej, ne e je v pořádku.
S lexií neumím, protoe jsem s tím pracoval asi 10 minut.
|
|
| |
|
|