| | |
24.11.2015 23:15 -
Re: Motor zhasíná a rosvítí se kontrolka motoru C5 II 2.0 HDI a hláka depolution system faulty
|
2891107
|
|
jumep
|
|
|
on by sam o sebe skor zahlasil ale chybu ... toto je podla mna skor vnutorne ovladanie ihli ze sa zasekne a preto ten pokep pomoze
v uplne najhorsom piestiky v cerpadle nejdu / minimalne jeden ...
on by sam o sebe skor zahlasil ale chybu ... toto je podla mna skor vnutorne ovladanie ihli ze sa zasekne a preto ten pokep pomoze
v uplne najhorsom piestiky v cerpadle nejdu / minimalne jeden ...
|
|
24.11.2015 23:18 -
Re: Motor zhasíná a rosvítí se kontrolka motoru C5 II 2.0 HDI a hláka depolution system faulty
|
2891109
|
|
vaclav74
|
Město: Třebestovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
jumep napsal(a): on by sam o sebe skor zahlasil ale chybu ... toto je podla mna skor vnutorne ovladanie ihli ze sa zasekne a preto ten pokep pomoze
v uplne najhorsom piestiky v cerpadle nejdu / minimalne jeden ... čerpadlo bylo na stolici a po pulhodinovem testu vse OK. Mám ty auta dvě a dělají to obě, to druhé ale nenastartuju ani po poklepání. Druhý den auto chytne bez problémů a pak ujede 3 kilometry a zase chcípne.
čerpadlo bylo na stolici a po pulhodinovem testu vse OK. Mám ty auta dvě a dělají to obě, to druhé ale nenastartuju ani po poklepání. Druhý den auto chytne bez problémů a pak ujede 3 kilometry a zase chcípne.
|
|
24.11.2015 23:18 -
Re: Motor zhasíná a rosvítí se kontrolka motoru C5 II 2.0 HDI a hláka depolution system faulty
|
2891110
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
jo to mas pravdu, kdyz nesel ten horni tak neslo ani natocit. A ty cerpadla ? Jo je to tou zasr*nou naftou co nám lijou do autíček
jo to mas pravdu, kdyz nesel ten horni tak neslo ani natocit. A ty cerpadla ? Jo je to tou zasr*nou naftou co nám lijou do autíček
|
|
24.11.2015 23:24 -
Re: Motor zhasíná a rosvítí se kontrolka motoru C5 II 2.0 HDI a hláka depolution system faulty
|
2891113
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj si tie piny na kabloch a kable, ale aj tak mi to pride ze sa zasekava ten regulator
skontroluj si tie piny na kabloch a kable, ale aj tak mi to pride ze sa zasekava ten regulator
|
|
18.12.2015 19:42 -
Re: Depollution system faulty
|
2898239
|
|
Václav75
|
Město: Činěves, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Objevila se mi kontrolka chyba motoru bez toho, aby se auto chovalo nějak nestandartně. Po napojení na diagnostiku byla zjitěna chyba v regulátoru tlaku paliva, ale e je plně funkční. Auto funguje normálně, tak jsem nechal chybu vymazat. No za tři dny se mi chyba opět objevila, plus nefunkční ESP/ASR. Nemůe být chyba pouze ve spatném dotyku někde v elektrice? Ve funguje normálně. děkuji za odpověď, nebo názor.
Objevila se mi kontrolka chyba motoru bez toho, aby se auto chovalo nějak nestandartně. Po napojení na diagnostiku byla zjitěna chyba v regulátoru tlaku paliva, ale e je plně funkční. Auto funguje normálně, tak jsem nechal chybu vymazat. No za tři dny se mi chyba opět objevila, plus nefunkční ESP/ASR. Nemůe být chyba pouze ve spatném dotyku někde v elektrice? Ve funguje normálně. děkuji za odpověď, nebo názor.:nevim
|
|
18.12.2015 19:51 -
Re: Depollution system faulty
|
2898243
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Zalezi jak vam zjistili ze je plne funkcni. Divali se i do merenych parametru ? Nebo rekli auto jede tak je funkcni?
Nesmi litat tlak paliva.Pokud byla ulozena chyba regulatoru tak s velkou pravdepodobnosti bude potreba vymenit. Popripade poradne projet merene parametry. Muze to byt i nekde jinde.
Mazat chyby nepomuze.
Zalezi jak vam zjistili ze je plne funkcni. Divali se i do merenych parametru ? Nebo rekli auto jede tak je funkcni?
Nesmi litat tlak paliva.Pokud byla ulozena chyba regulatoru tak s velkou pravdepodobnosti bude potreba vymenit. Popripade poradne projet merene parametry. Muze to byt i nekde jinde.
Mazat chyby nepomuze.
|
|
18.12.2015 20:21 -
Re: Depollution system faulty
|
2898250
|
|
Václav75
|
Město: Činěves, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Tak to bude asi nejlepí servis citroen a nechat to pořádně prověřit.
Tak to bude asi nejlepí servis citroen a nechat to pořádně prověřit.
|
|
18.12.2015 20:26 -
Re: Depollution system faulty
|
2898253
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..spis potecou vstriky prepadem a proto kolisa tlak..pri vyssim zatzeni a prutoku pak motor muze zhasnout
..spis potecou vstriky prepadem a proto kolisa tlak..pri vyssim zatzeni a prutoku pak motor muze zhasnout
|
|
31.03.2016 13:47 -
Re: Depollution system faulty
|
2934896
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Chybu toho regulátoru mi to píe taky. Kdy tomu zaloím, tak padá do nouzáku. Jak zjistit, zda je to vstřikama, čerpadlem, nebo jen tím ventilem?
Jo a je to Peugeot 407 2.0 HDi RHR - vstřikování Siemens
Chybu toho regulátoru mi to píe taky. Kdy tomu zaloím, tak padá do nouzáku. Jak zjistit, zda je to vstřikama, čerpadlem, nebo jen tím ventilem?
Jo a je to Peugeot 407 2.0 HDi RHR - vstřikování Siemens
|
|
31.03.2016 20:40 -
Re: Depollution system faulty
|
2935124
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Diagnostika píe ten ventil na doraz a nízký tlak v railu. Měřené hontoty mi bohuel na téhle jednotce nejdou. Mám jen diag Delphi.
Diagnostika píe ten ventil na doraz a nízký tlak v railu. Měřené hontoty mi bohuel na téhle jednotce nejdou. Mám jen diag Delphi.
|
|
31.03.2016 20:48 -
Re: Depollution system faulty
|
2935131
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak buď musí zajet za opravdovou diagnostikou, ne jen čtečkou chyb, nebo začít vyměňovat naslepo.
Tak buď musí zajet za opravdovou diagnostikou, ne jen čtečkou chyb, nebo začít vyměňovat naslepo.
|
|
01.04.2016 09:03 -
Re: Depollution system faulty
|
2935281
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
A opravdová diagnostika je co?
A opravdová diagnostika je co?
|
|
21.04.2016 16:18 -
Re: Depollution system faulty
|
2944060
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Tak Lexii (diagbox) u mám, na co bych se teda měl zaměřit?
Tak Lexii (diagbox) u mám, na co bych se teda měl zaměřit?
|
|
21.04.2016 16:47 -
Re: Depollution system faulty
|
2944084
|
|
ivanivan
|
|
|
Na někoho, kdo má zkuenosti. Jinak nadělá víc kody.
Na někoho, kdo má zkuenosti. Jinak nadělá víc kody.
|
|
21.04.2016 17:57 -
Re: Depollution system faulty
|
2944099
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Nikoho, kdo má zkuenosti neznám a koho neznám, tomu nevěřím. Jakou kodu můu nadělat?
Nikoho, kdo má zkuenosti neznám a koho neznám, tomu nevěřím. Jakou kodu můu nadělat?
|
|
21.04.2016 20:06 -
Re: Depollution system faulty
|
2944152
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Na místě, kdy přidám plyn, tak poadovanej tlak souhlasí se skutečným. Jetě jsem se nedostal k tomu, zkusit to za jízdy.
Na místě, kdy přidám plyn, tak poadovanej tlak souhlasí se skutečným. Jetě jsem se nedostal k tomu, zkusit to za jízdy.
Přílohy: lex.png ( 122009b ) - |
|
21.04.2016 20:50 -
Re: Depollution system faulty
|
2944167
|
|
jumep
|
|
|
Kód závady P1198
Název Kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Akční člen vysokotlakého čerpadla : Inkoherence týkající se měřeného ovládacího proudu
Popis diagnostiky Problém s adaptací na mezní hodnotě, který způsobí patnou regulaci dodávky paliva. Závada je zaregistrována po 15 otáčkách motoru
Podezřelé zóny Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké čerpadlo
Počítač řízení motoru
Uz sa tu o tom hovorilo, pozor nie je to ten vysokotlaky regulator, ale ten nizkotlaky
teoreticky aj filter naftovy moze byt zle priepustny
Kód závady P1198
Název Kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Akční člen vysokotlakého čerpadla : Inkoherence týkající se měřeného ovládacího proudu
Popis diagnostiky Problém s adaptací na mezní hodnotě, který způsobí patnou regulaci dodávky paliva. Závada je zaregistrována po 15 otáčkách motoru
Podezřelé zóny Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké čerpadlo
Počítač řízení motoru
Uz sa tu o tom hovorilo, pozor nie je to ten vysokotlaky regulator, ale ten nizkotlaky
teoreticky aj filter naftovy moze byt zle priepustny
|
|
| |
|
|