| | |
13.02.2009 19:57 -
Depollution system faulty
|
387237
|
|
Krtek
|
Město: Seč Blovice, Auto: Citroen GSA 1984, Citroen C6 2008, SAAB 9-3 Cabrio 2.0t 2005 | Počet příspěvků: 125 |
|
|
NMevim jestli jsem to napsal správně ale stalo se mi to nedávno (C5 II 2,2HDi) po asi 10km jízdy pří -9 a přestalo to ject pak jsem se jetě párkrát pokusil nastartovat a odjet a od té doby v pořídku jen tu chybu mi museli vymazat v servisu a tvrdili e nejspí ztuhjlá nafta tak nevim.
NMevim jestli jsem to napsal správně ale stalo se mi to nedávno (C5 II 2,2HDi) po asi 10km jízdy pří -9 a přestalo to ject pak jsem se jetě párkrát pokusil nastartovat a odjet a od té doby v pořídku jen tu chybu mi museli vymazat v servisu a tvrdili e nejspí ztuhjlá nafta tak nevim.
|
|
13.02.2009 20:00 -
Re: Depollution system faulty
|
387238
|
|
jumep
|
|
|
no to neviem ... hlavne toto je hlaska s vela pricinami, takze bez toho vypisu zo servisu neviem, ale skor si myslim ze sa ti to zopakuje - ale v tom pripade by som skor siel za autodiagom alebo do holetina, co mas blizsie
no to neviem ... hlavne toto je hlaska s vela pricinami, takze bez toho vypisu zo servisu neviem, ale skor si myslim ze sa ti to zopakuje - ale v tom pripade by som skor siel za autodiagom alebo do holetina, co mas blizsie
|
|
14.02.2009 13:37 -
Re: Re: Depollution system faulty
|
387263
|
|
Krtek
|
Město: Seč Blovice, Auto: Citroen GSA 1984, Citroen C6 2008, SAAB 9-3 Cabrio 2.0t 2005 | Počet příspěvků: 125 |
|
|
No nevim co je holetín ale byl sem v origo servise v Plzni na Letne a tam mi to udělali zdarma v rámci záruky. Doufam e so to u nezobrazí protoe se to zobrazovalo pokadym nastartování ale od té doby co to smazali tak nic.
No nevim co je holetín ale byl sem v origo servise v Plzni na Letne a tam mi to udělali zdarma v rámci záruky. Doufam e so to u nezobrazí protoe se to zobrazovalo pokadym nastartování ale od té doby co to smazali tak nic.
|
|
14.02.2009 14:09 -
Re: Depollution system faulty
|
387267
|
|
jumep
|
|
|
jaj, zaruka je ine ... Holetin je mesto a tam jeden servis
jaj, zaruka je ine ... Holetin je mesto a tam jeden servis :)
|
|
23.11.2009 19:17 -
Re: Depollution system faulty
|
1428441
|
|
Elmak
|
Město: Duchcov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Mně se to stalo v sobotu (hláka Antidepoluttion fault), rozsvítila se kontrolka motoru a auto ztratilo výkon. V neděli jsem auto protáhl asi 70 km, abych vyčistil fitr pevných částic. Bez výsledku. V pondělí jsem si nechal za 500 bez DPH vyjet a smazat chyby. Byly tři - jedna se týkala tlaků přeplňování a dvě váhy vzduchu. Vyčistil jsem váhu a po nastartování jsem při dalí vizuální kontrole nael závadu. Chybějící roubek drící hadici z turba k chladiči, hadice tím pádem byla volná a prodřela se o kontrolku měrky oleje. Provizorně opraveno páskou (vzduch je horký a páska patně drí). Objednal jsem v Teplicích u Peugeota (začali dělat i Citroen) novou hadici, cena 1218 bez DPH. Podobná závada se mně kdysi stala na Ford Tranzit - vyletěla ta samá hadice za turbem a auto ztratilo výkon a byl sluet hučivý zvuk. U C5 nebylo nic slyet, to prodření bylo malé, ale rozhodilo to tlaky vzduchu. Malá diagnostika u Peugeota v Teplicích na C5 stojí asi 475, zjistí stav zanesení FUP filtru a mnoství spotřebovaného (vstříknutého) aditiva a z toho se zjistí zůstatek v nádrce. FAP trvale odstraňují (vyjmou vnitřek filtru a přepíí software) na Moravě (pro reklamu, či doporučení vyuij systém www.ccca.cz) na 1,6 HDI za 7000 se zárukou, e projdete emisemi. Na tomto webu je i zajímavý článek o zbytečnosti FAP filtru.
Mně se to stalo v sobotu (hláka Antidepoluttion fault), rozsvítila se kontrolka motoru a auto ztratilo výkon. V neděli jsem auto protáhl asi 70 km, abych vyčistil fitr pevných částic. Bez výsledku. V pondělí jsem si nechal za 500 bez DPH vyjet a smazat chyby. Byly tři - jedna se týkala tlaků přeplňování a dvě váhy vzduchu. Vyčistil jsem váhu a po nastartování jsem při dalí vizuální kontrole nael závadu. Chybějící roubek drící hadici z turba k chladiči, hadice tím pádem byla volná a prodřela se o kontrolku měrky oleje. Provizorně opraveno páskou (vzduch je horký a páska patně drí). Objednal jsem v Teplicích u Peugeota (začali dělat i Citroen) novou hadici, cena 1218 bez DPH. Podobná závada se mně kdysi stala na Ford Tranzit - vyletěla ta samá hadice za turbem a auto ztratilo výkon a byl sluet hučivý zvuk. U C5 nebylo nic slyet, to prodření bylo malé, ale rozhodilo to tlaky vzduchu. Malá diagnostika u Peugeota v Teplicích na C5 stojí asi 475, zjistí stav zanesení FUP filtru a mnoství spotřebovaného (vstříknutého) aditiva a z toho se zjistí zůstatek v nádrce. FAP trvale odstraňují (vyjmou vnitřek filtru a přepíí software) na Moravě (pro reklamu, či doporučení vyuij systém www.ccca.cz) na 1,6 HDI za 7000 se zárukou, e projdete emisemi. Na tomto webu je i zajímavý článek o zbytečnosti FAP filtru.
|
|
23.11.2009 19:20 -
Re: Depollution system faulty
|
1428442
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zeptal bych se coze jsi udelal s tim MAF (vahou)
o tom fapu jsem to jako by prehlidnul
zeptal bych se coze jsi udelal s tim MAF (vahou)
o tom fapu jsem to jako by prehlidnul :palec
|
|
23.11.2009 20:00 -
Re: Depollution system faulty
|
1428454
|
|
Elmak
|
Město: Duchcov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
autodiag napsal(a): zeptal bych se coze jsi udelal s tim MAF (vahou)
o tom fapu jsem to jako by prehlidnul
Váhu jsem vyčistil.
Váhu jsem vyčistil.
|
|
23.11.2009 20:28 -
Re: Depollution system faulty
|
1428459
|
|
Elmak
|
Město: Duchcov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
autodiag napsal(a): a muzu se zeptat CO jsi na ni vycistil , rozved to at se poucim
Předpokládám z vaí otázky, e ze mne chcete před ostatními zesměnit. Zřejmě jste odborník, soudě podle vaeho loga zde na diskuzi, take to víte. Budi. Pro ostatní: ve váze je teplotní čidlo - lze očistit. Dále je tam komůrka (difuzér), která má stanovené rozměry (tlak v difuzéru je závislý na rychlosti proudění, rychlost proudění na mnoství vzduchu a rozměrech difuzéru). Pokud je komůrka zaneená, má jiné rozměry a čidlo nedává správnou hodnotu. Takté lze vyčistit. Jak? To lze najít na internetu, nebudu nadále uvádět odkazy. V jedné písničce Michala Tučného se zpívá "zkus vodu milá Lízo..." v tomto případě za slovo vodu dosaďte vhodný čistící prostředek na váhy vzduchu.
Předpokládám z vaí otázky, e ze mne chcete před ostatními zesměnit. Zřejmě jste odborník, soudě podle vaeho loga zde na diskuzi, take to víte. Budi. Pro ostatní: ve váze je teplotní čidlo - lze očistit. Dále je tam komůrka (difuzér), která má stanovené rozměry (tlak v difuzéru je závislý na rychlosti proudění, rychlost proudění na mnoství vzduchu a rozměrech difuzéru). Pokud je komůrka zaneená, má jiné rozměry a čidlo nedává správnou hodnotu. Takté lze vyčistit. Jak? To lze najít na internetu, nebudu nadále uvádět odkazy. V jedné písničce Michala Tučného se zpívá "zkus vodu milá Lízo..." v tomto případě za slovo vodu dosaďte vhodný čistící prostředek na váhy vzduchu.
|
|
23.11.2009 20:37 -
Re: Depollution system faulty
|
1428462
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ne diky ja te zesmesnit nechci o to ses postaral sam...
ů
ale radu ti dam,najdi si na tom internetu co je MAP (manifold absolute pressure sensor) ,neboli laicky" vaha vzduchu" ,co vlastne meri a na jakem principu to dela,potom snad pochopis smysl moji otazky a nesmysl toho co jsi napsal ty
ne diky ja te zesmesnit nechci o to ses postaral sam...:palec
ů
ale radu ti dam,najdi si na tom internetu co je MAP (manifold absolute pressure sensor) ,neboli laicky" vaha vzduchu" ,co vlastne meri a na jakem principu to dela,potom snad pochopis smysl moji otazky a nesmysl toho co jsi napsal ty
|
|
24.11.2009 11:57 -
Re: Depollution system faulty
|
1428481
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
autodiag napsal(a): ne diky ja te zesmesnit nechci o to ses postaral sam...
ů
ale radu ti dam,najdi si na tom internetu co je MAP (manifold absolute pressure sensor) ,neboli laicky" vaha vzduchu" ,co vlastne meri a na jakem principu to dela,potom snad pochopis smysl moji otazky a nesmysl toho co jsi napsal ty
Aco takhle: Váha vzduchu (Mass Air Flow Sensor, MAF)
Poučení viz .link.
Aco takhle: Váha vzduchu (Mass Air Flow Sensor, MAF)
Poučení viz http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf
|
|
24.11.2009 13:00 -
Re: Depollution system faulty
|
1428487
|
|
Darja
|
|
|
Mám radi zdroje jako například wikipedie, jsou obecnějí, přesnějí a objektivnějí.
MAP (manifold absolute pressure sensor) senzor = Podtlakové čidlo (neplést slovo manifold s mass) zrdoj:.link.
MAF = Mass air flow.. doslova přeloené čidlo hmotnosti toku, česky pouívaný výraz váha vzduchu. zdroj: .link.
Mám radi zdroje jako například wikipedie, jsou obecnějí, přesnějí a objektivnějí.
MAP (manifold absolute pressure sensor) senzor = Podtlakové čidlo (neplést slovo manifold s mass) zrdoj:http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor
MAF = Mass air flow.. doslova přeloené čidlo hmotnosti toku, česky pouívaný výraz váha vzduchu. zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
|
|
24.11.2009 13:25 -
Re: Depollution system faulty
|
1428491
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja psal o MAP a myslel MAF ,jsem ja to ale vul ,nikdo neni dokonaly...ano v tom mas pravdu nicmene pointa zustava nenaplnena...jinak ten link co jsi poslal je v podstate nepravdivy ale napovedet by mohl
ja psal o MAP a myslel MAF ,jsem ja to ale vul ,nikdo neni dokonaly...ano v tom mas pravdu nicmene pointa zustava nenaplnena...jinak ten link co jsi poslal je v podstate nepravdivy ale napovedet by mohl
|
|
25.11.2009 17:13 -
Re: Depollution system faulty
|
1428544
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Darja napsal(a): Mám radi zdroje jako například wikipedie, jsou obecnějí, přesnějí a objektivnějí.
MAP (manifold absolute pressure sensor) senzor = Podtlakové čidlo (neplést slovo manifold s mass) zrdoj: .link.
MAF = Mass air flow.. doslova přeloené čidlo hmotnosti toku, česky pouívaný výraz váha vzduchu. zdroj: .link.
Přesněji:
MAP=>.link.
MAF=>.link.
Přesněji:
MAP=>http://www.rewin.cz/WebForm1.aspx?slovo=6D616E69666F6C642061206C6574746572&smer=0
MAF=>http://www.rewin.cz/WebForm1.aspx?slovo=6D6173732061697220666C6F7720284D414629&smer=0
|
|
25.11.2009 17:48 -
Re: Depollution system faulty
|
1428548
|
|
Darja
|
|
|
A můe mi někde ukázat, kde jsem něco nepřesně popsala? Nebo nepřesně přeloila? Nebo nedejboe pouila odkaz, který nebyl přesný či k věci? Ty poukazuje pouze na slovník, kde je pouze doslova přeloen výraz bez toho, aby se vzaly v potaz exprese, které se běně v ČR (kde se větina členů klubu nalézá) pouívají.
A můe mi někde ukázat, kde jsem něco nepřesně popsala? Nebo nepřesně přeloila? Nebo nedejboe pouila odkaz, který nebyl přesný či k věci? :-) Ty poukazuje pouze na slovník, kde je pouze doslova přeloen výraz bez toho, aby se vzaly v potaz exprese, které se běně v ČR (kde se větina členů klubu nalézá) pouívají.
:-d:-d:-d:-d
|
|
25.11.2009 19:06 -
Re: Depollution system faulty
|
1428552
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Jen e Tvůj link odkazoval pouze na anglickou verzi wikipedie. A jedná se o přetlak a nikoliv podtlak (Turbo).
Jen e Tvůj link odkazoval pouze na anglickou verzi wikipedie. A jedná se o přetlak a nikoliv podtlak (Turbo).
|
|
25.11.2009 19:40 -
Re: Depollution system faulty
|
1428554
|
|
Darja
|
|
|
Hm, myslela jsem, e řeíme C5. Dobře tedy, u turbobenzínů je to buď hlídá wastegate a nebo přetlekové čidlo (i kdy s přetlekovým čidlem jsem se zatím nesetkala, i ta francouzská turbobenzínová potvora v garái má WG). U atmosférického motoru v sacím potrubí přetlak není, tam je buď podtlak a nebo atmosférický tlak okolí. Co je logické uzavření, e budeme debatovat o podtlakovém čidlu.
A postla jsem to proto, aby bylo vysvětleno, co je zkratka M a A a P a M a A a F, ne pouití senzorů v různých typech motorů.
Vstupuji do hnutí s autodiagem Radi nic nepsat, člověk má pak klid.
Hm, myslela jsem, e řeíme C5. Dobře tedy, u turbobenzínů je to buď hlídá wastegate a nebo přetlekové čidlo (i kdy s přetlekovým čidlem jsem se zatím nesetkala, i ta francouzská turbobenzínová potvora v garái má WG). U atmosférického motoru v sacím potrubí přetlak není, tam je buď podtlak a nebo atmosférický tlak okolí. Co je logické uzavření, e budeme debatovat o podtlakovém čidlu.
A postla jsem to proto, aby bylo vysvětleno, co je zkratka M a A a P a M a A a F, ne pouití senzorů v různých typech motorů.
Vstupuji do hnutí s autodiagem :-)))) Radi nic nepsat, člověk má pak klid.
|
|
26.11.2009 13:35 -
Re: Depollution system faulty
|
1428591
|
|
jumep
|
|
|
zacnem tym ze nie je to ojedineli pripad kedy vycistenie vahy pomoze:
.link. napr. je toho viacej
moja skusenost:
4 auta, som vahu vycistil nasledovne, benzin, jemny maly stetcek a tym "poumyval" plosky a okolie vahy, vyfukal vzduchom, zlozil
jedna vaha bola skutocne zla, jedna ploska chybala, tam nebolo co riesit
ostatny traja - citujem jedneho:
"Este jedno, co je citit. Zatah. To vycistenie vahy za nieco stalo. Pred tym 5ka tahala len zvolna, teraz citit, ze zatlaca do sedadla skoro tak, ako predtym stvorka."
dovod preco sa to zaspini je dost casto zanedbanie vymeny vzduchoveho filtra / pouzitie smejdoveho filtra
kratke pojazdy kedy sa sadze prejdene z egr ventilu rozptylia po zhasnuti po sani
neni to univerzalna oprava, ale castokrat to moze pomoct
zacnem tym ze nie je to ojedineli pripad kedy vycistenie vahy pomoze:
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39-e60-tips-tricks/34647-tech-clean-your-maf-dont-replace.html napr. je toho viacej
moja skusenost:
4 auta, som vahu vycistil nasledovne, benzin, jemny maly stetcek a tym "poumyval" plosky a okolie vahy, vyfukal vzduchom, zlozil
jedna vaha bola skutocne zla, jedna ploska chybala, tam nebolo co riesit
ostatny traja - citujem jedneho:
"Este jedno, co je citit. Zatah. To vycistenie vahy za nieco stalo. Pred tym 5ka tahala len zvolna, teraz citit, ze zatlaca do sedadla skoro tak, ako predtym stvorka."
dovod preco sa to zaspini je dost casto zanedbanie vymeny vzduchoveho filtra / pouzitie smejdoveho filtra
kratke pojazdy kedy sa sadze prejdene z egr ventilu rozptylia po zhasnuti po sani
neni to univerzalna oprava, ale castokrat to moze pomoct
|
|
26.11.2009 13:51 -
Re: Depollution system faulty
|
1428593
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): ...kratke pojazdy kedy sa sadze prejdene z egr ventilu rozptylia po zhasnuti po sani
muzes mi prosim napsat jak se tohle stane ?
jumep napsal(a): dovod preco sa to zaspini je dost casto zanedbanie vymeny vzduchoveho filtra / pouzitie smejdoveho filtra
ano tohle je jedna z nejvetsich pricin
cisteni vahy je naprosty nesmysl a z principu funkce tohoto cidla nemu pomoc rep nemuze davat jednotce takova data aby byl zaruceny bezproblemovy chod motoru jako je spotreba a vykon
to ze jedna pani povidala na internetu neznamena nic v tomhle pripade a tyhle povery se prenasi z jednoho fora na druhe jako nakaza...
ano tohle je jedna z nejvetsich pricin
cisteni vahy je naprosty nesmysl a z principu funkce tohoto cidla nemu pomoc rep nemuze davat jednotce takova data aby byl zaruceny bezproblemovy chod motoru jako je spotreba a vykon
to ze jedna pani povidala na internetu neznamena nic v tomhle pripade a tyhle povery se prenasi z jednoho fora na druhe jako nakaza...
|
|
26.11.2009 14:05 -
Re: Depollution system faulty
|
1428598
|
|
jumep
|
|
|
nastartuj motor, potoc ho chvilu a potom odpoj hadicu, raz som vydel ze tam zostal dym ... (nie u mna) - mozno to vskutku bol nejaky problem daneho motora (isiel na repas turba a podobne a tiez to bol ten co mal tu vahu skutocne zlu, dost nestastna kupa)
potom ked je to taky nezmysel mi vysvetli ten pocit tych ludi co som im to vycistil a auto im ide lepsie, ja nehovorim ze to ma ucinnost novej vahy a tiez nehovorim ze je to vseriesenie, len hovorim ze 3ja z 3ch maju pocit ze to pomohlo, to cudzie forum bol len priklad toho ze to tvrdia aj iny, nielen ja ....
nastartuj motor, potoc ho chvilu a potom odpoj hadicu, raz som vydel ze tam zostal dym ... (nie u mna) - mozno to vskutku bol nejaky problem daneho motora (isiel na repas turba a podobne a tiez to bol ten co mal tu vahu skutocne zlu, dost nestastna kupa)
potom ked je to taky nezmysel mi vysvetli ten pocit tych ludi co som im to vycistil a auto im ide lepsie, ja nehovorim ze to ma ucinnost novej vahy a tiez nehovorim ze je to vseriesenie, len hovorim ze 3ja z 3ch maju pocit ze to pomohlo, to cudzie forum bol len priklad toho ze to tvrdia aj iny, nielen ja ....
|
|
| |
|
|