01.08.2022 22:29 -
direction indicator faulty
|
3344980
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Zdravím, mohlo by se někomu hodit.
za jízdy beze změny směru bez jakého koli podmětu mi auto píplo a zobrazilo tuto hláku -direkcion indicator faulty-. Následně blikače při změně směru pulzovali dvojnásobnou frekvencí, jako by praskla árovka. Vechny árovky vak byly v pořádku. Výstrané blikače pulzovali normálně. Dále jsem zjistil nefunkčnost zadního parkovacího asistenta. Na naem foru není o této závadě ani zmínka. Na internetu najdete řeení tohoto problému na peugeot foru. Tam mají problémy s uzemněním zadních světel. Na c5-kach jsou to ale řeené jinak. Doma jsem zjistil, pokud připojím přívěs vrátí se ve do normálu. Z toho jsem usoudil e si auto myslí, e je připojený přívěs a v něm neblikají arovky. Problém tedy je nutné hledat v zásuvce, která by připojení přívěsu měla indikovat do krabičky od přívěsu. Po 16-ti letech si nemyslete, e zásuvku rozroubujete. Znamená to vechny rouby utrhnout. A ve fotkách máte jak to vypadalo. Totální rozklad kovů roubky bez hlaviček uhnilé kontakty od mikrospínače, který má na starosti indikaci připojení přívěsu. Oprava je výměnou zásuvky. Je potřeba objednat správný typ 13-pin s mikrospínačem west. Tady naleznete zapojení jednotlivých pinů s barvou kabelů. .link. Je to piplačka, protoe jsou kabely staré- tudí zoxidované. Je potřeba je pořádně očistit a namačkat nové trubičky na konce. Já jsem musel zásuvku odstřihnout , protoe nabylo ¨moné některé roubky povolit . Zásuvka stála cca 680 Kč . Doufám e to někomu pomůe od problému. A moná by stálo zásuvku preventivně rozebrat a vyčistit, případně přetěsnit a předejít tak pokození. Zdar vaemu počínání
Zdravím, mohlo by se někomu hodit.
za jízdy beze změny směru bez jakého koli podmětu mi auto píplo a zobrazilo tuto hláku -direkcion indicator faulty-. Následně blikače při změně směru pulzovali dvojnásobnou frekvencí, jako by praskla árovka. Vechny árovky vak byly v pořádku. Výstrané blikače pulzovali normálně. Dále jsem zjistil nefunkčnost zadního parkovacího asistenta. Na naem foru není o této závadě ani zmínka. Na internetu najdete řeení tohoto problému na peugeot foru. Tam mají problémy s uzemněním zadních světel. Na c5-kach jsou to ale řeené jinak. Doma jsem zjistil, pokud připojím přívěs vrátí se ve do normálu. Z toho jsem usoudil e si auto myslí, e je připojený přívěs a v něm neblikají arovky. Problém tedy je nutné hledat v zásuvce, která by připojení přívěsu měla indikovat do krabičky od přívěsu. Po 16-ti letech si nemyslete, e zásuvku rozroubujete. Znamená to vechny rouby utrhnout. A ve fotkách máte jak to vypadalo. Totální rozklad kovů roubky bez hlaviček uhnilé kontakty od mikrospínače, který má na starosti indikaci připojení přívěsu. Oprava je výměnou zásuvky. Je potřeba objednat správný typ 13-pin s mikrospínačem west. Tady naleznete zapojení jednotlivých pinů s barvou kabelů. https://www.karavany-kounice.cz/rady-navody/zasuvky-pro-pripojeni-karavanu/ Je to piplačka, protoe jsou kabely staré- tudí zoxidované. Je potřeba je pořádně očistit a namačkat nové trubičky na konce. Já jsem musel zásuvku odstřihnout , protoe nabylo ¨moné některé roubky povolit . Zásuvka stála cca 680 Kč . Doufám e to někomu pomůe od problému. A moná by stálo zásuvku preventivně rozebrat a vyčistit, případně přetěsnit a předejít tak pokození. Zdar vaemu počínání
Přílohy: IMG_20220801_163236_9.jpg ( 1227656b ) - upadlý mikrospinač IMG_20220801_163208_8.jpg ( 1395700b ) - pokození vodou podivna propojka.jpg ( 296453b ) - IMG_20220801_163201_9.jpg ( 1528838b ) - pokození vodou IMG_20220801_163151_0.jpg ( 1650366b ) - pokození vodou |
|
| |