| | |
05.12.2019 23:18 -
Speed sensor fault
|
3250055
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dobrý den, občas jakoby někdo na zlomek sekundy kopl do brzdy a potom se objeví na středové konzoli: Speed sensor fault a později i ABS/Esr fault ... setkal se s tím někdo? Lexia nic extra nehlásí, prokontrolovány kontakty ... Děkuji, Jaromír
Dobrý den, občas jakoby někdo na zlomek sekundy kopl do brzdy a potom se objeví na středové konzoli: Speed sensor fault a později i ABS/Esr fault ... setkal se s tím někdo? Lexia nic extra nehlásí, prokontrolovány kontakty ... Děkuji, Jaromír
|
|
06.12.2019 02:55 -
Re: Speed sensor fault
|
3250060
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
snimac na prednim kole,typnul bych pravej..
snimac na prednim kole,typnul bych pravej..
|
|
06.12.2019 10:20 -
Re: Speed sensor fault
|
3250090
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
autodiag napsal(a): snimac na prednim kole,typnul bych pravej..
Děkuji a jak to lze ověřit, kromě výměny? U Xantie lo změřit odpor a od určitého odporu se ozvala diagnostika a rozsvítila se i kontrolka na palubce a u C5ky ani kontrolka ani jednotka nic v tomto směru nezobrazuje, lze i tady něco změřit? Pokud ano, tak kde a jak? Mechanik teď dva dny koukal na kabely, kontakty, atd. a nic adekvátního nenael.
Poprvé to začalo dělat cca 1km po natankování na hranici, tak jsem si logicky říkal a ksakru nafta. Kdy to udělalo několikrát, napadlo mne vypnout tempomat a náhle byl na cca 90km klid. Potom to začalo blbnout a v Praze v tunelu, kde motor chcípl úplně a nelo chvíli ani nastartovat. Vdy se to rapidně zhorí po natankování paliva.
Někdy je pár set km klid a potom třeba ujedu jen desítky metrů-stovky metrů ne motor chcípne. Ze začátku to jen kope, někdy potom po čase začne i motor stávkovat. První hláky jsou Speed Sensor fault, potom občas ABS/Esr system fault, nebo tak něco a potom někdy začne stávkovat i motor .. objeví se potom i dalí hláky typu Low pressure engine oil, atd. a co beru e je následek toho, e se zastavil motor. Mimochodem, netuil jsem, e ABS senzor můe mít vliv na zastavení motoru.
Vzásadě jsem podle zpráv z anglických a francouzských zdrojů pochopil, e by to měla být buďto ABS pumpa, ABS senzory, nebo problém s kabeláí.
Můj současný mechanik to včera po pár dnech vzdal a dnes hledáme elektrikáře, který byl měl čas a chu ...
Děkuji Vám jetě jednou za rady
Děkuji a jak to lze ověřit, kromě výměny? U Xantie lo změřit odpor a od určitého odporu se ozvala diagnostika a rozsvítila se i kontrolka na palubce a u C5ky ani kontrolka ani jednotka nic v tomto směru nezobrazuje, lze i tady něco změřit? Pokud ano, tak kde a jak? Mechanik teď dva dny koukal na kabely, kontakty, atd. a nic adekvátního nenael.
Poprvé to začalo dělat cca 1km po natankování na hranici, tak jsem si logicky říkal a ksakru nafta. Kdy to udělalo několikrát, napadlo mne vypnout tempomat a náhle byl na cca 90km klid. Potom to začalo blbnout a v Praze v tunelu, kde motor chcípl úplně a nelo chvíli ani nastartovat. Vdy se to rapidně zhorí po natankování paliva.
Někdy je pár set km klid a potom třeba ujedu jen desítky metrů-stovky metrů ne motor chcípne. Ze začátku to jen kope, někdy potom po čase začne i motor stávkovat. První hláky jsou Speed Sensor fault, potom občas ABS/Esr system fault, nebo tak něco a potom někdy začne stávkovat i motor .. objeví se potom i dalí hláky typu Low pressure engine oil, atd. a co beru e je následek toho, e se zastavil motor. Mimochodem, netuil jsem, e ABS senzor můe mít vliv na zastavení motoru.
Vzásadě jsem podle zpráv z anglických a francouzských zdrojů pochopil, e by to měla být buďto ABS pumpa, ABS senzory, nebo problém s kabeláí.
Můj současný mechanik to včera po pár dnech vzdal a dnes hledáme elektrikáře, který byl měl čas a chu ...
Děkuji Vám jetě jednou za rady :-d
|
|
06.12.2019 12:33 -
Re: Speed sensor fault
|
3250128
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 83 |
|
|
Laický názor - co snímač polohy kliky? Alespoň u mě se hláka "Speed Sensor fault" objevovala při uvedené závadě. Mitkové výpadky tahy motoru. Ale zase jsem neměl ádnou hláku o ABS. Ale jak říkám je to můj laický názot a jsou tu nade mnou podstatně zkuenějí. Ten projen po natankování by mohl být spojen s teplým motorem?
Laický názor - co snímač polohy kliky? Alespoň u mě se hláka "Speed Sensor fault" objevovala při uvedené závadě. Mitkové výpadky tahy motoru. Ale zase jsem neměl ádnou hláku o ABS. Ale jak říkám je to můj laický názot a jsou tu nade mnou podstatně zkuenějí. Ten projen po natankování by mohl být spojen s teplým motorem?
|
|
06.12.2019 16:47 -
Re: Speed sensor fault
|
3250147
|
|
jruze
|
|
|
Zase dalí : napřed to roz...t a potom up někam aby to dal po někom dohromady ? (potom je to o vem - roztaené piny, rozpíchané kabely, pečlivě vymazané chyby a někdy i odstraněná historie atd...
Martine je to pořád dokola.
Zase dalí : napřed to roz...t a potom up někam aby to dal po někom dohromady ? (potom je to o vem - roztaené piny, rozpíchané kabely, pečlivě vymazané chyby a někdy i odstraněná historie atd...
Martine je to pořád dokola.
|
|
06.12.2019 19:04 -
Re: Speed sensor fault
|
3250155
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no je no
no je no :nevim:-((((
|
|
06.12.2019 21:35 -
Re: Speed sensor fault
|
3250176
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
A co mimozemani?
Ale teď váněji - napadl ho mimo jiné taky ten snímač polohy kliky .. jak jsem napsal, Lexie ukázala nějaké dočasné chyby ala 2x nízký tlak oleje, 1x nízké napětí baterie .. nic co by nasvědčovalo panu Plachému co by mělo být problém. Chyby se nemazali, atd. Je zbytečné být útočný a katastrofický. Pokud bych měl napsat zde zkuenosti s některými lidmi co jsou zde na fóru jak opravují, bylo by to pro ně velmi trapné.
Dnes jsem se dozvěděl od pana Plachého, e by snad ty odpory od ABS senzorů měli fungovat principiálně jako v Xantii .. ale u na to nemá čas ... . Kolik je minimální odpor aby senzor fungoval v pohodě? Nebo snad ty odpory jdou poznat přes Lexii?
Ocenil bych odpověď pro blbce typu: jde to poznat přes Lexii/nejde a musí se to měřit jako v Xantii ... u nového je takový a pro správnou funkčnost je třeba min takový ... nebo radu kdo v Praze či okolí je schopen mi to říci v nejbliích dnech ... odpověď typu umím to jen já a neřeknu jak na to a mám čas a přítí rok jsou mi sluně řečeno na nic.
Děkuji za pomoc
P.S. Kdysi jsem si koupil nálepku s nápisem: vichni jste blázni, jen já jsem letadlo
P.S. 2 Nemám odvahu zatím ject s tím do Olomouce, dvakrát mi odtahovka stačila ... ale asi mi nic jiného nezbyde >o(
A co mimozemani? :-))
Ale teď váněji - napadl ho mimo jiné taky ten snímač polohy kliky .. jak jsem napsal, Lexie ukázala nějaké dočasné chyby ala 2x nízký tlak oleje, 1x nízké napětí baterie .. nic co by nasvědčovalo panu Plachému co by mělo být problém. Chyby se nemazali, atd. Je zbytečné být útočný a katastrofický. Pokud bych měl napsat zde zkuenosti s některými lidmi co jsou zde na fóru jak opravují, bylo by to pro ně velmi trapné.
Dnes jsem se dozvěděl od pana Plachého, e by snad ty odpory od ABS senzorů měli fungovat principiálně jako v Xantii .. ale u na to nemá čas ... . Kolik je minimální odpor aby senzor fungoval v pohodě? Nebo snad ty odpory jdou poznat přes Lexii?
Ocenil bych odpověď pro blbce typu: jde to poznat přes Lexii/nejde a musí se to měřit jako v Xantii ... u nového je takový a pro správnou funkčnost je třeba min takový ... nebo radu kdo v Praze či okolí je schopen mi to říci v nejbliích dnech ... odpověď typu umím to jen já a neřeknu jak na to a mám čas a přítí rok jsou mi sluně řečeno na nic.
Děkuji za pomoc
P.S. Kdysi jsem si koupil nálepku s nápisem: vichni jste blázni, jen já jsem letadlo :-))))
P.S. 2 Nemám odvahu zatím ject s tím do Olomouce, dvakrát mi odtahovka stačila ... ale asi mi nic jiného nezbyde >o(
|
|
06.12.2019 22:32 -
Re: Speed sensor fault
|
3250196
|
|
jruze
|
|
|
Na xatii si myslím e ABS snímač je cívka - na C5 je halák , nevím kdo je ,,Hejda" ale mohl by vědět e pokles napětí i kdy neuvádíte jaký můe být pro elektroniku zásadní. Podle mne by mohla být problém v BSM , napájení jednotky. biturba měly problém v hlavním svazku(průchod podběhem k servu), samotné BHI(konektory) =je toho hodně a vyřeit to můe být problém na déle. Diagnostika je dost pomalá a xx hodnot nemusí vůbec zaznamenat. asi bych tu cestu do Olomouce risknul.(a nebo zkusit pokus omyl ale ne z novejch dílů to by bylo draí ne auto) no moná BSM a snímač na klikovce.(něco se dá zkontrolovat bez nákladů a něco ověřeným starím dílem) a určitě ne od PC
Na xatii si myslím e ABS snímač je cívka - na C5 je halák , nevím kdo je ,,Hejda" ale mohl by vědět e pokles napětí i kdy neuvádíte jaký můe být pro elektroniku zásadní. Podle mne by mohla být problém v BSM , napájení jednotky. biturba měly problém v hlavním svazku(průchod podběhem k servu), samotné BHI(konektory) =je toho hodně a vyřeit to můe být problém na déle. Diagnostika je dost pomalá a xx hodnot nemusí vůbec zaznamenat. asi bych tu cestu do Olomouce risknul.(a nebo zkusit pokus omyl ale ne z novejch dílů to by bylo draí ne auto) no moná BSM a snímač na klikovce.(něco se dá zkontrolovat bez nákladů a něco ověřeným starím dílem) a určitě ne od PC
|
|
24.12.2019 13:09 -
Re: Speed sensor fault
|
3252374
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Zdravím, tak jen pro info - vývoj: byl vyměněn palivový filtr pro případ, e byl v naftě nějaký .. něco co tam nemělo být a podle Lexie byla závada i na senzoru co psal kolega výe. Po výměně auto u nechcípe, pouze "kope". Vypadá to, e jde o souhru dvou závad. Pěkné svátky vem! Jaromir
Zdravím, tak jen pro info - vývoj: byl vyměněn palivový filtr pro případ, e byl v naftě nějaký .. něco co tam nemělo být a podle Lexie byla závada i na senzoru co psal kolega výe. Po výměně auto u nechcípe, pouze "kope". Vypadá to, e jde o souhru dvou závad. Pěkné svátky vem! Jaromir
|
|
21.01.2020 15:10 -
Re: Speed sensor fault
|
3255200
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Zdravím po čase, jen pro info .. naproti senzoru je kolo, které dává senzoru signály. V mém případě aby bylo po problému, muselo byt vyměněno obojí. Citroen u ho nedodává, ale Peugeot ano ;o)
Zdravím po čase, jen pro info .. naproti senzoru je kolo, které dává senzoru signály. V mém případě aby bylo po problému, muselo byt vyměněno obojí. Citroen u ho nedodává, ale Peugeot ano ;o)
|
|
21.01.2020 16:51 -
Re: Speed sensor fault
|
3255210
|
|
jruze
|
|
|
Jaromir108 napsal(a): Zdravím po čase, jen pro info .. naproti senzoru je kolo, které dává senzoru signály. V mém případě aby bylo po problému, muselo byt vyměněno obojí. Citroen u ho nedodává, ale Peugeot ano ;o)
To ,,kolo" naproti je ,,snímací krouek" a ano u je dostupný jen typ u kterého je nutné vyměnit i řemenici klikovky. (snímač je stejný) Podle mne tě čeká v budoucnu i výměna toho BSM.
To ,,kolo" naproti je ,,snímací krouek" a ano u je dostupný jen typ u kterého je nutné vyměnit i řemenici klikovky. (snímač je stejný);-) Podle mne tě čeká v budoucnu i výměna toho BSM.
|
|
23.01.2020 14:48 -
Re: Speed sensor fault
|
3255595
|
|
Jaromir108
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Kdy se vyměňují pokaené díly a vede to k cíli, jsem velice rád
Větí problém je, kdy se vyměňují díly, platím peníze a závady zůstávají a někdy i přibývají
a největí problém je, e potom musím vyměnit i mechaniky
Take příklad oprav této závady:
-výměna senzoru i s prací 1000Kč
-předtím výměna "kola" vyla o něco dráe - díl byl levnějí, ale bylo více práce.
Tyto dvě opravy vedly k cíli hurrrrááá.
Předtím jsem byl s touto závadou 4x po servisech u různých servisáků a stálo mne to 30 000+ a to mi jetě jednou servisák za dva dny hledání, kdy jsem byl u něj s tou samou závadou nenaúčtoval nic váím si ho vak, e řekl na rovinu, e neví čím to je a chybu nenael a a hledám jinde.
U jeho "konkurence" jsem se setkal běně s přístupem, e auto pokodili (i úmyslně), opravu neprovedli a dělají z člověka debila
Uvedu příklad jednoho nejmenovaného auto mechanika ze severovýchodu prahy, prý dělal i u aut. Citroena:
kdy jsem byl u něj, bylo 5 zadání:
1, píská meluzína u dveří
2, výměna motorku odstřikovače předních světel (dodán motorek)
3, něco klepe vzadu pod autem
4, něco klepe vpředu od kol
5, brum z nízkých otáček motoru a přitom vibrace volantu a přístrojovky (zhorování stavu).
Výsledek (auto tam bylo 3 dny):
1, dotaení dveří .. meluzína píská jetě víc
2, kdy jsem vyzkouel odstřikovač na místě, nefungoval - prý vytekla tekutina a dalí nemá. Doma jsem dolil a neodstřikuje do dneka, od té doby "automechanik" nekomunikuje.
3, nael přeřízlý kryt motoru, který jeho tatínek, také "automechanik" tvrdil, e tam není (domníval jsem se podle zvuku, e to bude ten problém), chybu vak pojmenoval jako jedinou věc správně, jako chybějící "péra" u brzd.
Ty tam vak i kdy to bylo domluveno nedal s konstatováním, e tečou dvě brzdové a dvě hydraulické trubky a má strach, e mu zůstanou v ruce, tak to nedělal. Mám jet zase k panu Haluzovi do Brna.
Dále mi sdělil, e jsou tři manety prasklé a i sání. Měsíc předtím jsem byl u jiného automechanika, který je velmi pěčlivý, avak 200km z bydlitě - motorek z časových důvodů nedělal a doporučil mi jet k tomuto "mechanikovi" který bydlí za humny. Byl jsem tehdy pod autem a z auta nic neteklo, ani ádná maneta nebyla prasklá, atd.
Mimochodem mi slíbeny fotky, do dněního dne nepřily.
Také mi bylo opakovaně řečeno, e stačí jedno pořádné zabrdění a brzdová trubka se utrhne a auto nebude vůbec brzdit a můu někoho zabít .. to mne vystrailo, to bych nerad. Ale přitom mne poslal zpět 200km k panu Haluzovi do Brna.
4, opravu i kdy jsme byli domluveni na postupu nedělal, nezbyl čas a podle jeho slov mám staré auto, tak co bych chtěl a na jeho auto to dělá víc.
Bohuel, já mám utkvělou představu, e i "staré" auto můe být bez závad, či klepání
5, nebyl nalezen problém. Kdy jsem se ptal na hruku, tak je prý OK, moná je "podloka pod ní prasklá, ale to ničemu nevadí".
Kdy byl jiným mechanikem poté vyměněna prasklá "podloka" pod hrukou a zadní utrený silenblok motoru, tak přestal vibrovat motor a palubka.
Mimochodem současný mechanik mi sdělil, e hruka má nízkou výku a je pravděpodobně příčinou brumu v nízkých otáčkách.
Ty tři manety jsou skutečně čerstvě prasklé .. vechny tři praskly najednou během měsíce .. i sání motoru?
Ty čtyři tekoucí trubky .. bylo mi pod autem řečeno, e takto mastná je vazelína, e LDS a brzdovka vzlínají a to vypadá jinak. Bylo mi sděleno, e i kdyby nějaká brzdová trubka rupla, e to nepovede k odstavení celého brzdového systému, e to je blbost. Byly odmatěny trubky a domluvena kontrola za dva týdny. Kupodivu za dva týdny byly trubky suché a ádná brzdová ani jiná kapalina neubyla.
Shrnutí: z pěti oprav bylo opraveno NULA, auto se mi vrátilo v horím stavu, přibylo x závad, část z toho bylo nasimulovaných. To e mne to stálo peníze a čas bych u raději nekomentoval. Pán "mechanik" byl stejně jako jeho táta přidán na můj seznam "a u nebudou jiní mechanici na světě a nebude jiná monost, tak moná", stejně jako třeba v minulosti Autoservis Peugeot Kly a mnozí dalí.
Omlouvám se, e to je dlouhý text, ale přijde mi, e kdy to napíi stručně, nebude to dávat hlavu a patu ... zail jsem u různé varianty, ale tahle vede .. kdyby mi to někdo vyprávěl, nevím jestli bych mu věřil. A se daří!!!
Kdy se vyměňují pokaené díly a vede to k cíli, jsem velice rád :-))))
Větí problém je, kdy se vyměňují díly, platím peníze a závady zůstávají :-(((( a někdy i přibývají
a největí problém je, e potom musím vyměnit i mechaniky :-(
Take příklad oprav této závady:
-výměna senzoru i s prací 1000Kč
-předtím výměna "kola" vyla o něco dráe - díl byl levnějí, ale bylo více práce.
Tyto dvě opravy vedly k cíli :palec hurrrrááá.
Předtím jsem byl s touto závadou 4x po servisech u různých servisáků a stálo mne to 30 000+ a to mi jetě jednou servisák za dva dny hledání, kdy jsem byl u něj s tou samou závadou nenaúčtoval nic :-o váím si ho vak, e řekl na rovinu, e neví čím to je a chybu nenael a a hledám jinde.
U jeho "konkurence" jsem se setkal běně s přístupem, e auto pokodili (i úmyslně), opravu neprovedli a dělají z člověka debila :-p
Uvedu příklad jednoho nejmenovaného auto mechanika ze severovýchodu prahy, prý dělal i u aut. Citroena:
kdy jsem byl u něj, bylo 5 zadání:
1, píská meluzína u dveří
2, výměna motorku odstřikovače předních světel (dodán motorek)
3, něco klepe vzadu pod autem
4, něco klepe vpředu od kol
5, brum z nízkých otáček motoru a přitom vibrace volantu a přístrojovky (zhorování stavu).
Výsledek (auto tam bylo 3 dny):
1, dotaení dveří .. meluzína píská jetě víc
2, kdy jsem vyzkouel odstřikovač na místě, nefungoval - prý vytekla tekutina a dalí nemá. Doma jsem dolil a neodstřikuje do dneka, od té doby "automechanik" nekomunikuje.
3, nael přeřízlý kryt motoru, který jeho tatínek, také "automechanik" tvrdil, e tam není (domníval jsem se podle zvuku, e to bude ten problém), chybu vak pojmenoval jako jedinou věc správně, jako chybějící "péra" u brzd.
Ty tam vak i kdy to bylo domluveno nedal s konstatováním, e tečou dvě brzdové a dvě hydraulické trubky a má strach, e mu zůstanou v ruce, tak to nedělal. Mám jet zase k panu Haluzovi do Brna.
Dále mi sdělil, e jsou tři manety prasklé a i sání. Měsíc předtím jsem byl u jiného automechanika, který je velmi pěčlivý, avak 200km z bydlitě - motorek z časových důvodů nedělal a doporučil mi jet k tomuto "mechanikovi" který bydlí za humny. Byl jsem tehdy pod autem a z auta nic neteklo, ani ádná maneta nebyla prasklá, atd.
Mimochodem mi slíbeny fotky, do dněního dne nepřily.
Také mi bylo opakovaně řečeno, e stačí jedno pořádné zabrdění a brzdová trubka se utrhne a auto nebude vůbec brzdit a můu někoho zabít .. to mne vystrailo, to bych nerad. Ale přitom mne poslal zpět 200km k panu Haluzovi do Brna.
4, opravu i kdy jsme byli domluveni na postupu nedělal, nezbyl čas a podle jeho slov mám staré auto, tak co bych chtěl a na jeho auto to dělá víc.
Bohuel, já mám utkvělou představu, e i "staré" auto můe být bez závad, či klepání :-))
5, nebyl nalezen problém. Kdy jsem se ptal na hruku, tak je prý OK, moná je "podloka pod ní prasklá, ale to ničemu nevadí".
Kdy byl jiným mechanikem poté vyměněna prasklá "podloka" pod hrukou a zadní utrený silenblok motoru, tak přestal vibrovat motor a palubka.
Mimochodem současný mechanik mi sdělil, e hruka má nízkou výku a je pravděpodobně příčinou brumu v nízkých otáčkách.
Ty tři manety jsou skutečně čerstvě prasklé .. vechny tři praskly najednou během měsíce .. i sání motoru?
Ty čtyři tekoucí trubky .. bylo mi pod autem řečeno, e takto mastná je vazelína, e LDS a brzdovka vzlínají a to vypadá jinak. Bylo mi sděleno, e i kdyby nějaká brzdová trubka rupla, e to nepovede k odstavení celého brzdového systému, e to je blbost. Byly odmatěny trubky a domluvena kontrola za dva týdny. Kupodivu za dva týdny byly trubky suché a ádná brzdová ani jiná kapalina neubyla.
Shrnutí: z pěti oprav bylo opraveno NULA, auto se mi vrátilo v horím stavu, přibylo x závad, část z toho bylo nasimulovaných. To e mne to stálo peníze a čas bych u raději nekomentoval. Pán "mechanik" byl stejně jako jeho táta přidán na můj seznam "a u nebudou jiní mechanici na světě a nebude jiná monost, tak moná", stejně jako třeba v minulosti Autoservis Peugeot Kly a mnozí dalí.
Omlouvám se, e to je dlouhý text, ale přijde mi, e kdy to napíi stručně, nebude to dávat hlavu a patu ... zail jsem u různé varianty, ale tahle vede .. kdyby mi to někdo vyprávěl, nevím jestli bych mu věřil. A se daří!!!
|
|
| |
|
|