| | |
24.01.2017 00:23 -
Re: Parking break faulty
|
3031314
|
|
jruze
|
|
|
Měl jsem tu dost aut které měli uloené chyby 8,9,10V , ale e by měli uloené chyby 12 V (myslím chyby z podpětí) - no jestli ale naskočí chyba po zapnutí klíčku tak bych typnul AKU - (napětí stáhnou havky - elektronika reaguje se spoděním a podpětí můe schodit relé havení a stihne vzrůst zaznamenané napětí a to uloit.) Bez auta to nedokáu (a s autem moná také ne) kostry,AKU
Měl jsem tu dost aut které měli uloené chyby 8,9,10V , ale e by měli uloené chyby 12 V (myslím chyby z podpětí) - no jestli ale naskočí chyba po zapnutí klíčku tak bych typnul AKU - (napětí stáhnou havky - elektronika reaguje se spoděním a podpětí můe schodit relé havení a stihne vzrůst zaznamenané napětí a to uloit.) Bez auta to nedokáu (a s autem moná také ne) kostry,AKU :nevim
|
|
24.01.2017 00:44 -
Re: Parking break faulty
|
3031319
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Tam môe by pes zakopaný .
Dá sa vybra na skúku relátko alebo poistka havenia ?
Ono to nemá ani kontrolku havenia tak neviem kedy to haví .
Tam môe by pes zakopaný .
Dá sa vybra na skúku relátko alebo poistka havenia ?
Ono to nemá ani kontrolku havenia tak neviem kedy to haví .
|
|
24.01.2017 08:18 -
Re: Parking break faulty
|
3031365
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Ricmond napsal(a): najazdené mám cca 180000 km
olej 2015 najazdené cca 3000km chystám sa ho meni v lete
baterka bude ma v marci rok , diagnostika hovorí 85% ,
kalibráciu som nerobil chcelo to po mne prístroj ktorý nemám
tartér ( r.v. 2010) neviem či bol menený , som druhý majitež
alternátor to isté
áno chyby ktoré ili som zmazal , väčinou to bola chyba komunikácie
zajtra to skontrolujem znova
jsou veci ktere mi nesedi
olej jsi menil ve 2015 a mas najeto 3000 ? to s tim moc nejezdim podle toho co rikas...to by mohlo ukazovat na problem pokud jezdis kratke trasy,mimochodem olej by jsi mel menit po roce nebo pro najetych km,podle toho co nastane drive
baterie se kalibruje diagnostikou,nic jineho k tomu nepotrebujes
podle me se resi klasicky problem ze auto stoji a nejezdi a baterie trpi.. je mozne ze alternator nedobiji jak by mel
muze byt poblazneny i power managment i podle toho ze s nabitou baterii je vse v poradku..auto ma 7 let a zaslouzilo by si kouknout jak na starter tak na alternator pri techto problemech,nicmene bez diagnostiky je to je motani v kruhu a vesteni z koule
jsou veci ktere mi nesedi
olej jsi menil ve 2015 a mas najeto 3000 ? to s tim moc nejezdim podle toho co rikas...to by mohlo ukazovat na problem pokud jezdis kratke trasy,mimochodem olej by jsi mel menit po roce nebo pro najetych km,podle toho co nastane drive
baterie se kalibruje diagnostikou,nic jineho k tomu nepotrebujes
podle me se resi klasicky problem ze auto stoji a nejezdi a baterie trpi.. je mozne ze alternator nedobiji jak by mel
muze byt poblazneny i power managment i podle toho ze s nabitou baterii je vse v poradku..auto ma 7 let a zaslouzilo by si kouknout jak na starter tak na alternator pri techto problemech,nicmene bez diagnostiky je to je motani v kruhu a vesteni z koule
|
|
24.01.2017 10:00 -
Re: Parking break faulty
|
3031411
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Áno má pravdu jazdím krátke trasy . Ten olej vymením určite .
Čo to obnáa pozrie sa na tartér ?
Rovno vymeni loiská a uhlíky , alebo najprv rozobra a skontrolova ?
Alternátor som si vimol e dobýja tak velijako (v zapažovači mám voltmeter ) .
Je to klasicky alternátor , alebo má múdru katužku na riadenie ?
Ten poblaznený power managment by vyrieila kalibrácia baterky ?
Áno má pravdu jazdím krátke trasy . Ten olej vymením určite .
Čo to obnáa pozrie sa na tartér ?
Rovno vymeni loiská a uhlíky , alebo najprv rozobra a skontrolova ?
Alternátor som si vimol e dobýja tak velijako (v zapažovači mám voltmeter ) .
Je to klasicky alternátor , alebo má múdru katužku na riadenie ?
Ten poblaznený power managment by vyrieila kalibrácia baterky ?
|
|
24.01.2017 10:04 -
Re: Parking break faulty
|
3031412
|
|
jruze
|
|
|
Ty chyby komunikace jsou přechodné nebo trvalé? - ze zkuenosti bych řekl e přechodné = důvod podpětí (kostry,horí AKU,velký odběr proudu - čeho?,přechoďák někde) - to e pomůe i tak malá AKU ? (no jednou jsem si koupil takovou blbost rádoby ,,start agregát s kompresorem" no nastartoval auto i s prázdnou AKU (párkrát) odeel - tak jsem byl vědavej = uvnitř AKU jak pro motorku a KO ale dokud fungovala nastartovala i RHR.) - to jen proč to pomohlo v tvém případě= zmenila pokles napětí. moná řeknu blbost ale alternátor řídí ecu nebo BSI (něco) ? na základě info o napětí v síti a propočtu odebrané kapacity z AKU.
Ty chyby komunikace jsou přechodné nebo trvalé? - ze zkuenosti bych řekl e přechodné = důvod podpětí (kostry,horí AKU,velký odběr proudu - čeho?,přechoďák někde):nevim - to e pomůe i tak malá AKU ? (no jednou jsem si koupil takovou blbost rádoby ,,start agregát s kompresorem" no nastartoval auto i s prázdnou AKU (párkrát) odeel - tak jsem byl vědavej = uvnitř AKU jak pro motorku a KO ale dokud fungovala nastartovala i RHR.) - to jen proč to pomohlo v tvém případě= zmenila pokles napětí.;-) moná řeknu blbost ale alternátor řídí ecu nebo BSI (něco) ? na základě info o napětí v síti a propočtu odebrané kapacity z AKU.
|
|
24.01.2017 12:28 -
Re: Parking break faulty
|
3031470
|
|
jumep
|
|
|
nabehne ti ta chyba pred startom alebo ked zacnes startovat?
nabehne ti ta chyba pred startom alebo ked zacnes startovat?
|
|
24.01.2017 13:26 -
Re: Parking break faulty
|
3031482
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Bol som maza chyby a po opätovnom načítaní sa neobjavili .
Take boli dočasné ktoré sa tie ukladajú .
havenie sa zapína 2-3sekundy po zapnutí kžúča do 1 .
Chyba vyskočí hneď keď dám kžuč do 1 , ale či to je po 2-3 sekundách
to u na 100% neviem , musím odsledova keď bude mrznú .
Keď je chyba tak u nemôem tartova iba cvaká relátko pod palubovkou .
Bol som maza chyby a po opätovnom načítaní sa neobjavili .
Take boli dočasné ktoré sa tie ukladajú .
havenie sa zapína 2-3sekundy po zapnutí kžúča do 1 .
Chyba vyskočí hneď keď dám kžuč do 1 , ale či to je po 2-3 sekundách
to u na 100% neviem , musím odsledova keď bude mrznú .
Keď je chyba tak u nemôem tartova iba cvaká relátko pod palubovkou .
|
|
24.01.2017 13:53 -
Re: Parking break faulty
|
3031497
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Pozor , relátko pod palubovkou (mono niečo odpája pri tartovaní neviem)
a tartér ani uk .
Pozor , relátko pod palubovkou (mono niečo odpája pri tartovaní neviem)
a tartér ani uk .
|
|
24.01.2017 17:00 -
Re: Parking break faulty
|
3031542
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tyden to resi,misto toho uz mohl davno zajed k nekomu kdo tomu rozumi a vrchol doagnostiky neni pro nej cteni chyb
tohle nema cenu,pokazde je odpoved jina
tyden to resi,misto toho uz mohl davno zajed k nekomu kdo tomu rozumi a vrchol doagnostiky neni pro nej cteni chyb
tohle nema cenu,pokazde je odpoved jina
|
|
24.01.2017 18:15 -
Re: Parking break faulty
|
3031594
|
|
jruze
|
|
|
autodiag napsal(a): tyden to resi,misto toho uz mohl davno zajed k nekomu kdo tomu rozumi a vrchol doagnostiky neni pro nej cteni chyb
tohle nema cenu,pokazde je odpoved jina
Já nevím jak se na tom ty , ale ke mně dojedou auta větinou a... a potom řeí roztaené piny , různé podobné píčky , občas i překonfigurované na nesmysli atd.. (neříkám e to je tento případ ale ....) trochu vdy zpozorním kdy je napsáno třeba ,,propojil jsem kontakty od brzdového spínače - asi by mělo být proměřil jsem brzdovej spínač - pomalu si zvykám na práce po pokusech svépomocných oprav. tahle věc nemusí být zrovna pr..l - ta věc potom stojí 28000,- a zrovna jich po vrakáčích moc není.
Já nevím jak se na tom ty , ale ke mně dojedou auta větinou a... a potom řeí roztaené piny , různé podobné píčky , občas i překonfigurované na nesmysli atd.. (neříkám e to je tento případ ale ....) trochu vdy zpozorním kdy je napsáno třeba ,,propojil jsem kontakty od brzdového spínače - asi by mělo být proměřil jsem brzdovej spínač :nevim - pomalu si zvykám na práce po pokusech svépomocných oprav. tahle věc nemusí být zrovna pr..l - ta věc potom stojí 28000,- a zrovna jich po vrakáčích moc není.
|
|
14.02.2017 11:48 -
Re: Parking break faulty
|
3039703
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Tak páni problém vyrieený .
U týdeň jazdím bez poruchy .
Ja som mal problém v BSM jednotke (poistková skriňa pri motore).
Vymenil som relátko R1 , ide cez neho poistka F1 (20A)
a v popise je , e Kontrolná a riadiaca jednotka motora .
Tak páni problém vyrieený .
U týdeň jazdím bez poruchy .
Ja som mal problém v BSM jednotke (poistková skriňa pri motore).
Vymenil som relátko R1 , ide cez neho poistka F1 (20A)
a v popise je , e Kontrolná a riadiaca jednotka motora .
|
|
| |
|
|