| | |
22.01.2017 19:15 -
Re: Parking break faulty
|
3030630
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Dnená skúsenos : ráno -7C a zase PBF a zase ukanie kžúčom .
Bolo jedno či je zabrzdená ručná alebo nie . Asi po 10 minútach som natartoval .
Cez deň klesla teplota k nule , tartoval som asi 6x a porucha nikde .
Mám podozrenie na teplotnú závislos , ale prečo a kde ?
V lete som menil brzdové platničky komplet a marí sa mi e bolo lanko vysunuté rovnako
na obidvoch stranách . Po výmene fungovalo vetko ako má ( bez kalibrácie ) .
Pôvodne som chcel e v lete rozoberiem brzdový modul , ale je na blbom mieste a
píete e sa nedá rozobra tak to nebudem ani skúa .
autodiag : nerekl bych konstrukcni kiks ale udrzba (baterie a starter)
to ze toci neznamena ze je v poradku
Aká údrba ? Kto preventívne vyberá tartér ? Má len jednu úlohu toči motorom ,
ten môj robí stále rovnaký zvuk .
Zatiaž som sa nestretol s prípadom e točí a neni v poriadku .
Baterku u ani dolia nemôem o ňu sa má stara alternátor .
Rád by som vedel či vôbec kontruktéri pouili ten sekundárny brzdový spínač ?
Môete to niekto skontrolova prosím ?
vilous : Stačí trochu prohřát motor na místě a po 5 minutách nastartovat znovu a bude ve OK.
No to neviem ako spravím sviečka pod motor ? Typujem , e veža chýb nie je spojených
s motorom , ale s elektronikou .
Ináč s tebou súhlasím .
Dnená skúsenos : ráno -7C a zase PBF a zase ukanie kžúčom .
Bolo jedno či je zabrzdená ručná alebo nie . Asi po 10 minútach som natartoval .
Cez deň klesla teplota k nule , tartoval som asi 6x a porucha nikde .
Mám podozrenie na teplotnú závislos , ale prečo a kde ?
V lete som menil brzdové platničky komplet a marí sa mi e bolo lanko vysunuté rovnako
na obidvoch stranách . Po výmene fungovalo vetko ako má ( bez kalibrácie ) .
Pôvodne som chcel e v lete rozoberiem brzdový modul , ale je na blbom mieste a
píete e sa nedá rozobra tak to nebudem ani skúa .
autodiag : nerekl bych konstrukcni kiks ale udrzba (baterie a starter)
to ze toci neznamena ze je v poradku
Aká údrba ? Kto preventívne vyberá tartér ? Má len jednu úlohu toči motorom ,
ten môj robí stále rovnaký zvuk .
Zatiaž som sa nestretol s prípadom e točí a neni v poriadku .
Baterku u ani dolia nemôem o ňu sa má stara alternátor .
Rád by som vedel či vôbec kontruktéri pouili ten sekundárny brzdový spínač ?
Môete to niekto skontrolova prosím ?
vilous : Stačí trochu prohřát motor na místě a po 5 minutách nastartovat znovu a bude ve OK.
No to neviem ako spravím sviečka pod motor ? Typujem , e veža chýb nie je spojených
s motorom , ale s elektronikou .
Ináč s tebou súhlasím .
|
|
22.01.2017 19:28 -
Re: Parking break faulty
|
3030646
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Ricmond napsal(a): autodiag : nerekl bych konstrukcni kiks ale udrzba (baterie a starter)
to ze toci neznamena ze je v poradku
Aká údrba ? Kto preventívne vyberá tartér ? Má len jednu úlohu toči motorom ,
ten môj robí stále rovnaký zvuk .
Zatiaž som sa nestretol s prípadom e točí a neni v poriadku .
Baterku u ani dolia nemôem o ňu sa má stara alternátor .
kolik ma auto skutecne najeto ?
starter je puvodny ,neneny za novy nebo repas?
ne nikdo starter nevyndava preventivne,ale pokud je problem tak ano a ten se vetsinou projevi v zime ale i v lete kdy uz je pozde
to ze ma stejny zvuk zname na co ? ze podle zvuku napriklad poznas jestli toci s motorem na 150 nebo na 110ot/min ?
to ze jsi se s vadny starterem nesetkal znemena ze to byt problem nemuze?
o akumulator se nestara alternator,ten ji fakt nedoleje,to musi sam nebo servis
pokud budes mit baterii vadnou tak se muze stat ze se spis baterie postara o ten alternator
kolik ma auto skutecne najeto ?
starter je puvodny ,neneny za novy nebo repas?
ne nikdo starter nevyndava preventivne,ale pokud je problem tak ano a ten se vetsinou projevi v zime ale i v lete kdy uz je pozde
to ze ma stejny zvuk zname na co ? ze podle zvuku napriklad poznas jestli toci s motorem na 150 nebo na 110ot/min ?
to ze jsi se s vadny starterem nesetkal znemena ze to byt problem nemuze?
o akumulator se nestara alternator,ten ji fakt nedoleje,to musi sam nebo servis
pokud budes mit baterii vadnou tak se muze stat ze se spis baterie postara o ten alternator ;)
|
|
22.01.2017 20:08 -
Re: Parking break faulty
|
3030703
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Prepáč autodiag nechcel som sa a dotknú .
Prepáč autodiag nechcel som sa a dotknú .
|
|
22.01.2017 20:10 -
Re: Parking break faulty
|
3030704
|
|
jumep
|
|
|
a aku chybu pise diagnostika (v jednotke rucnej a jednotke ESP)?
a aku chybu pise diagnostika (v jednotke rucnej a jednotke ESP)?
|
|
22.01.2017 21:35 -
Re: Parking break faulty
|
3030749
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Tu sú chyby čo som fotil dávnejie .
Tá chyba konfigurácie bola od začiatku a neviem ani čo znamená .
Zajtra sa pripojím a vetky chyby skontrolujem .
Tu sú chyby čo som fotil dávnejie .
Tá chyba konfigurácie bola od začiatku a neviem ani čo znamená .
Zajtra sa pripojím a vetky chyby skontrolujem .
Přílohy: IMG_20161229_01.jpg ( 289526b ) - IMG_20161229_02.jpg ( 320358b ) - IMG_20161229_03.jpg ( 382173b ) - |
|
22.01.2017 22:21 -
Re: Parking break faulty
|
3030783
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Teraz som bol vyskúa natartova , je tam -7C .
Otvoril auto , baterka 12,45V pripojil paralelne druhú baterku (7Ah) potom 12,56V .
Zapol kžúč chyba iadna a normálne som natartoval .
Zajtra to vyskúam znova .
Teraz som bol vyskúa natartova , je tam -7C .
Otvoril auto , baterka 12,45V pripojil paralelne druhú baterku (7Ah) potom 12,56V .
Zapol kžúč chyba iadna a normálne som natartoval .
Zajtra to vyskúam znova .
|
|
22.01.2017 23:14 -
Re: Parking break faulty
|
3030849
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Pri nabitej baterke auto funguje odskúané .
Mne sa nechce stále nosi nabíja a pripája akú baterku .
Tá malá má 2kg , keď mi to pomôe budem ju nosi a kým sa neoteplí .
Meranie pri tartovaní som nerobil , zajtra si spravím dlhie káble .
Pri nabitej baterke auto funguje odskúané .
Mne sa nechce stále nosi nabíja a pripája akú baterku .
Tá malá má 2kg , keď mi to pomôe budem ju nosi a kým sa neoteplí .
Meranie pri tartovaní som nerobil , zajtra si spravím dlhie káble .
|
|
23.01.2017 08:21 -
Re: Parking break faulty
|
3030888
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ricmond napsal(a): ...Mne sa nechce stále nosi nabíja a pripája akú baterku .
Tá malá má 2kg , keď mi to pomôe budem ju nosi a kým sa neoteplí ...
Docela ti rozumím, jenom se obávám, e ta malá baterka se při startování angauje více, ne je pro ni zdravé (nepíe jaký má startovací proud).
Docela ti rozumím, jenom se obávám, e ta malá baterka se při startování angauje více, ne je pro ni zdravé (nepíe jaký má startovací proud).
|
|
23.01.2017 10:02 -
Re: Parking break faulty
|
3030902
|
|
jumep
|
|
|
Mas tam chybu U2119
cize to nie je ziadna mechanicka zavada a s toho co si popisal a vidim v popise
- moze robit baterka
- mozu byt kontakty
- moze byt BSI
- kabelaz (ale to nejako extra nepredpokladam)
Mas tam chybu U2119
cize to nie je ziadna mechanicka zavada a s toho co si popisal a vidim v popise
- moze robit baterka
- mozu byt kontakty
- moze byt BSI
- kabelaz (ale to nejako extra nepredpokladam)
|
|
23.01.2017 21:58 -
Re: Parking break faulty
|
3031268
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Keďe som sa ráno ponáhžal , tak som pripojil baterku na zvýenie
napätia ( nie na tartovanie ) a pomohlo . Porucha sa nezobrazila a mohol som natartova .
Asi som zle napísal na začiatku , ja nemám problém so tartovaním ,
ale s poruchou pred tartovaním .
Troku som meral : pred tartovaním 12,20V , pri tartovaní 9,81V ,
prepoj baterka mínus na kostru motora úbytok 0,32V ( pri tartovaní ),
prepoj baterka mínus na karosériu 0,078V (pri tartovaní ) .
Cez diagnostiku som pozeral , baterka má 85% .
V DCM3.5 som pozeral a tam sa zobrazuje tie ten sekundárny brzdový kontakt a tam funguje .
Vo FSE (sekundárna elektrická brzda ) je chyba , ale neviem čo znamená a či je to problém ?
Keďe som sa ráno ponáhžal , tak som pripojil baterku na zvýenie
napätia ( nie na tartovanie ) a pomohlo . Porucha sa nezobrazila a mohol som natartova .
Asi som zle napísal na začiatku , ja nemám problém so tartovaním ,
ale s poruchou pred tartovaním .
Troku som meral : pred tartovaním 12,20V , pri tartovaní 9,81V ,
prepoj baterka mínus na kostru motora úbytok 0,32V ( pri tartovaní ),
prepoj baterka mínus na karosériu 0,078V (pri tartovaní ) .
Cez diagnostiku som pozeral , baterka má 85% .
V DCM3.5 som pozeral a tam sa zobrazuje tie ten sekundárny brzdový kontakt a tam funguje .
Vo FSE (sekundárna elektrická brzda ) je chyba , ale neviem čo znamená a či je to problém ?
Přílohy: IMG_20170123_fse.jpg ( 451062b ) - |
|
23.01.2017 22:11 -
Re: Parking break faulty
|
3031278
|
|
jruze
|
|
|
Ricmond napsal(a): Keďe som sa ráno ponáhžal , tak som pripojil baterku na zvýenie
napätia ( nie na tartovanie ) a pomohlo . Porucha sa nezobrazila a mohol som natartova .
Asi som zle napísal na začiatku , ja nemám problém so tartovaním ,
ale s poruchou pred tartovaním .
Troku som meral : pred tartovaním 12,20V , pri tartovaní 9,81V ,
prepoj baterka mínus na kostru motora úbytok 0,32V ( pri tartovaní ),
prepoj baterka mínus na karosériu 0,078V (pri tartovaní ) .
Cez diagnostiku som pozeral , baterka má 85% .
V DCM3.5 som pozeral a tam sa zobrazuje tie ten sekundárny brzdový kontakt a tam funguje .
Vo FSE (sekundárna elektrická brzda ) je chyba , ale neviem čo znamená a či je to problém ?
Ty problém nemá ale elektronika pod 10V u mít mue -zkus AKU v lepí kondici ( myslím dobrou -na pujceni) - a sleduj pokles napětí při startu
Ty problém nemá ale elektronika pod 10V u mít mue ;-) -zkus AKU v lepí kondici ( myslím dobrou -na pujceni) - a sleduj pokles napětí při startu
|
|
23.01.2017 22:15 -
Re: Parking break faulty
|
3031280
|
|
jumep
|
|
|
sekundarny brzdovy kontakt je info pre motorovou jednotku kvoli tempomatu a zaloha pre primarny, nehladaj tam chybu ak ju to nepise
tu mas popis
Počítač parkovací brzdy s elektrickým ovládáním
Kód závady U1108
Název Kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Závada: absence komunikace s počítačem řízení motoru : Absence signálu
Popis diagnostiky Je potvrzen nepřítomný stav počítače řízení motoru
Podmínky aktivace diagnostiky Zapnuté zapalování
Podmínky pro zmizení závady -
Nouzové reimy v případě přítomnosti závady Bez nouzového reimu
Rozsvícení kontrolky a/nebo zobrazení výstraného hláení Kontrolka
- "a" : Není rozsvícená
- "b" : Není rozsvícená
- "c" : Není rozsvícená
Hlavní moné projevy závady Rozsvícení kontrolky/Hláení o chybě
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se neutahuje správným způsobem
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nevhodně povolí
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nepovoluje správným způsobem
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nevhodně utáhne
Asistent pro rozjezd do svahu nefunguje
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
kludne to moze robit BSM ze sa neskoro spusti riadiacka motora
sekundarny brzdovy kontakt je info pre motorovou jednotku kvoli tempomatu a zaloha pre primarny, nehladaj tam chybu ak ju to nepise
tu mas popis
Počítač parkovací brzdy s elektrickým ovládáním
Kód závady U1108
Název Kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Závada: absence komunikace s počítačem řízení motoru : Absence signálu
Popis diagnostiky Je potvrzen nepřítomný stav počítače řízení motoru
Podmínky aktivace diagnostiky Zapnuté zapalování
Podmínky pro zmizení závady -
Nouzové reimy v případě přítomnosti závady Bez nouzového reimu
Rozsvícení kontrolky a/nebo zobrazení výstraného hláení Kontrolka
- "a" : Není rozsvícená
- "b" : Není rozsvícená
- "c" : Není rozsvícená
Hlavní moné projevy závady Rozsvícení kontrolky/Hláení o chybě
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se neutahuje správným způsobem
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nevhodně povolí
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nepovoluje správným způsobem
Parkovací brzda s elektrickým ovládáním se nevhodně utáhne
Asistent pro rozjezd do svahu nefunguje
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
kludne to moze robit BSM ze sa neskoro spusti riadiacka motora
|
|
23.01.2017 22:48 -
Re: Parking break faulty
|
3031294
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
jruze : keby som dal druhú baterku , pri týchto mínusových teplotách
som za týdeň na tom istom . Porucha je ete pred tartovaním a baterka má 12V .
jumep : komplikované vysvetlenie poruchy uff
obávam sa e bude ma pravdu s tou poslednou vetou - BSM
a to zapínanie je závislé od teploty . Spravím mu zateplenie !
jruze : keby som dal druhú baterku , pri týchto mínusových teplotách
som za týdeň na tom istom . Porucha je ete pred tartovaním a baterka má 12V .
jumep : komplikované vysvetlenie poruchy uff
obávam sa e bude ma pravdu s tou poslednou vetou - BSM
a to zapínanie je závislé od teploty . Spravím mu zateplenie !
|
|
23.01.2017 23:02 -
Re: Parking break faulty
|
3031298
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
chyby jsou focene 29.12.2016 to je pomerne dlouha doba a vse muze byt jinak
nechapu proc se zabyvas brzdovym spinacem a jeho kontakty
kolik ma auto najeto?
,jak starej je olej?
kde jsi tankoval ?
jak je stara baterie ? v jake kondici ?
v jakem stavu je starter ??
v jakem stavu mas alternator a jake je jeho zaatizeni pri volnobehu?
smazal jsi chyby na diagnostice? jake jsou aktualni,pri nabite baterii ?
kalibraci baterie jsi pri vymene udelal ?
zkus se zamyslet na temahle otazkama a nehledat chyby kde nejsou (brzdovy spinac,BSM atd)
chyby jsou focene 29.12.2016 to je pomerne dlouha doba a vse muze byt jinak
nechapu proc se zabyvas brzdovym spinacem a jeho kontakty
kolik ma auto najeto?
,jak starej je olej?
kde jsi tankoval ?
jak je stara baterie ? v jake kondici ?
v jakem stavu je starter ??
v jakem stavu mas alternator a jake je jeho zaatizeni pri volnobehu?
smazal jsi chyby na diagnostice? jake jsou aktualni,pri nabite baterii ?
kalibraci baterie jsi pri vymene udelal ?
zkus se zamyslet na temahle otazkama a nehledat chyby kde nejsou (brzdovy spinac,BSM atd)
|
|
24.01.2017 00:19 -
Re: Parking break faulty
|
3031313
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Brzdový spínač no preto e to tu bolo preberané a vyrieené , bohuiaž môj prípad to nie je .
najazdené mám cca 180000 km
olej 2015 najazdené cca 3000km chystám sa ho meni v lete
tankujem u susedov v Rakúsku
baterka bude ma v marci rok , diagnostika hovorí 85% ,
kalibráciu som nerobil chcelo to po mne prístroj ktorý nemám
tartér ( r.v. 2010) neviem či bol menený , som druhý majitež
alternátor to isté
áno chyby ktoré ili som zmazal , väčinou to bola chyba komunikácie
zajtra to skontrolujem znova
Brzdový spínač no preto e to tu bolo preberané a vyrieené , bohuiaž môj prípad to nie je .
najazdené mám cca 180000 km
olej 2015 najazdené cca 3000km chystám sa ho meni v lete
tankujem u susedov v Rakúsku
baterka bude ma v marci rok , diagnostika hovorí 85% ,
kalibráciu som nerobil chcelo to po mne prístroj ktorý nemám
tartér ( r.v. 2010) neviem či bol menený , som druhý majitež
alternátor to isté
áno chyby ktoré ili som zmazal , väčinou to bola chyba komunikácie
zajtra to skontrolujem znova
|
|
| |
|
|