| | |
03.11.2016 10:54 -
Re: Parking break faulty
|
3008191
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Ručka funguje a momentálně je v reimu, e automaticky zabrzdí sama.
Ručka funguje a momentálně je v reimu, e automaticky zabrzdí sama.
|
|
03.11.2016 15:07 -
Re: Parking break faulty
|
3008230
|
|
jumep
|
|
|
kup rovno ten spinac a nechaj ho vymenit, nie je drahy a typujem to na 90% nan
opravit sa neda, su v nom zodrate drahy
kup rovno ten spinac a nechaj ho vymenit, nie je drahy a typujem to na 90% nan
opravit sa neda, su v nom zodrate drahy
|
|
03.11.2016 18:06 -
Re: Parking break faulty
|
3008254
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spinac urcite ale jeste se poptej jestli neni nutne na tve OPR jeste vzit i propojovaci kablik
nekdy to ani jinak nejde koupit nez primo s nim
spinac urcite ale jeste se poptej jestli neni nutne na tve OPR jeste vzit i propojovaci kablik
nekdy to ani jinak nejde koupit nez primo s nim
|
|
03.11.2016 18:58 -
Re: Parking break faulty
|
3008281
|
|
jumep
|
|
|
OPR je presny datum vyrobi, oznacovany aj ako ORGA number
podla vin to na teba vypadne, aj ked myslim ze ty uz mas dost nove auto na to aby to bolo treba
OPR je presny datum vyrobi, oznacovany aj ako ORGA number
podla vin to na teba vypadne, aj ked myslim ze ty uz mas dost nove auto na to aby to bolo treba
|
|
03.11.2016 19:03 -
Re: Parking break faulty
|
3008284
|
|
jumep
|
|
|
to bude stacit urcite
to bude stacit urcite
|
|
03.11.2016 19:48 -
Re: Parking break faulty
|
3008300
|
|
jumep
|
|
|
nemusis nic viac specifikovat
nemusis nic viac specifikovat
|
|
10.11.2016 11:55 -
Re: Parking break faulty
|
3010425
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Tak problém vyřeen novým brzdovým spínačem.
Díky vem za pomoc.
Tak problém vyřeen novým brzdovým spínačem.
Díky vem za pomoc.
|
|
22.01.2017 02:55 -
Re: Parking break faulty
|
3030443
|
|
Ricmond
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Zdravím páni .
Prosím prosím o vežkú radu .
Cez leto iadny problém .
Problém nastal a keď udreli mínusové teploty !
Na displeji sa začala zobrazova hláka : PARKING BRAKE FAULTY + servis .
Nelo natartova tak som to rieil opätovným zapínaním kžúča a odpájaním baterky .
Objavili sa aj ďalie chyby - nabil som baterku ( nemá ani rok ) - objavuje sa iba P B F .
U je to dos otravné , dnes som natartoval a po 20minútach , počas jazdy servis zhasol .
Pred mrazmi som mal nastavenú ručnú brzdu v manuále , potom som ju dal do automatiky
nepomohlo . Ručná v automatike odbrzďuje funguje ako má .
Spínač z nonej brzdy som vybral a premeral 3x a namontoval podža návodu nepomohlo .
Cez diagnostiku som kontroloval funkčnos (príloha) , odpojil som konektor a pinzetou spínal
piny , spínač br. sv. menil sa stav aj svietili brzdy - pravdepodobne OK .
Moja otázka : Sekundárny sp. br. sv. nemenil stav - je to ten druhý kontakt v spínači ?
Pozeral som aj senzory otáčania kolies - ukazovali rýchlos .
V diagnostike sú spínače v module ESP81 - môe by problém v ňom ?
Naiel som na nete , e vymenili BSM jednotku .
Nejaké nápady ? Vďaka
p.s. : rady počkaj na leto neberiem
Zdravím páni .
Prosím prosím o vežkú radu .
Cez leto iadny problém .
Problém nastal a keď udreli mínusové teploty !
Na displeji sa začala zobrazova hláka : PARKING BRAKE FAULTY + servis .
Nelo natartova tak som to rieil opätovným zapínaním kžúča a odpájaním baterky .
Objavili sa aj ďalie chyby - nabil som baterku ( nemá ani rok ) - objavuje sa iba P B F .
U je to dos otravné , dnes som natartoval a po 20minútach , počas jazdy servis zhasol .
Pred mrazmi som mal nastavenú ručnú brzdu v manuále , potom som ju dal do automatiky
nepomohlo . Ručná v automatike odbrzďuje funguje ako má .
Spínač z nonej brzdy som vybral a premeral 3x a namontoval podža návodu nepomohlo .
Cez diagnostiku som kontroloval funkčnos (príloha) , odpojil som konektor a pinzetou spínal
piny , spínač br. sv. menil sa stav aj svietili brzdy - pravdepodobne OK .
Moja otázka : Sekundárny sp. br. sv. nemenil stav - je to ten druhý kontakt v spínači ?
Pozeral som aj senzory otáčania kolies - ukazovali rýchlos .
V diagnostike sú spínače v module ESP81 - môe by problém v ňom ?
Naiel som na nete , e vymenili BSM jednotku .
Nejaké nápady ? Vďaka
p.s. : rady počkaj na leto neberiem
Přílohy: IMG_20161229_2.jpg ( 363441b ) - |
|
22.01.2017 08:26 -
Re: Parking break faulty
|
3030448
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To je úplně normální a nerozebírej kvůli tomu půl auta.
C5 vech generací mají konstrukční kiks. Kdy při startování poklesne napětí pod nějakou úroveň (tedy jasně hlavně v tuhé zimě), tak čidla nevrací očekávané hodnoty a počítač vysype řadu chyb. Vadu parkovací brzdy a dále vadu ABS a ASR jsem zail zrovna včera. U C5 I to bylo jetě lepí, tam mi to psalo francousky i otevřené víčko nádre a otevřené dveře...
Stačí trochu prohřát motor na místě a po 5 minutách nastartovat znovu a bude ve OK.
Přitom stačila třeba SW úprava, aby se čidla vyčítala a 10 vteřin po nastartování nebo něco takového. Předelá auta ani nesvítila přístrojovka a kdy auto chytlo, tak ádná hitparáda chyb nebyla. Nebo napájet čidla
stabilizovaným zdrojem.
Nejjednoduí je mít plně nabitou baterku v dobrém stavu, pak se to neděje.
To je úplně normální a nerozebírej kvůli tomu půl auta.
C5 vech generací mají konstrukční kiks. Kdy při startování poklesne napětí pod nějakou úroveň (tedy jasně hlavně v tuhé zimě), tak čidla nevrací očekávané hodnoty a počítač vysype řadu chyb. Vadu parkovací brzdy a dále vadu ABS a ASR jsem zail zrovna včera. U C5 I to bylo jetě lepí, tam mi to psalo francousky i otevřené víčko nádre a otevřené dveře...
Stačí trochu prohřát motor na místě a po 5 minutách nastartovat znovu a bude ve OK.
Přitom stačila třeba SW úprava, aby se čidla vyčítala a 10 vteřin po nastartování nebo něco takového. Předelá auta ani nesvítila přístrojovka a kdy auto chytlo, tak ádná hitparáda chyb nebyla. Nebo napájet čidla
stabilizovaným zdrojem.
Nejjednoduí je mít plně nabitou baterku v dobrém stavu, pak se to neděje.
|
|
22.01.2017 08:26 -
Re: Parking break faulty
|
3030449
|
|
jruze
|
|
|
Co je to za diag?
Co je to za diag?
|
|
22.01.2017 10:27 -
Re: Parking break faulty
|
3030476
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nerekl bych konstrukcni kiks ale udrzba (baterie a starter)
to ze toci neznamena ze je v poradku
nerekl bych konstrukcni kiks ale udrzba (baterie a starter)
to ze toci neznamena ze je v poradku
|
|
22.01.2017 15:03 -
Re: Parking break faulty
|
3030525
|
|
jruze
|
|
|
Ricmond napsal(a): Zdravím páni .
Prosím prosím o vežkú radu .
Cez leto iadny problém .
Problém nastal a keď udreli mínusové teploty !
Na displeji sa začala zobrazova hláka : PARKING BRAKE FAULTY + servis .
Nelo natartova tak som to rieil opätovným zapínaním kžúča a odpájaním baterky .
Objavili sa aj ďalie chyby - nabil som baterku ( nemá ani rok ) - objavuje sa iba P B F .
U je to dos otravné , dnes som natartoval a po 20minútach , počas jazdy servis zhasol .
Pred mrazmi som mal nastavenú ručnú brzdu v manuále , potom som ju dal do automatiky
nepomohlo . Ručná v automatike odbrzďuje funguje ako má .
Spínač z nonej brzdy som vybral a premeral 3x a namontoval podža návodu nepomohlo .
Cez diagnostiku som kontroloval funkčnos (príloha) , odpojil som konektor a pinzetou spínal
piny , spínač br. sv. menil sa stav aj svietili brzdy - pravdepodobne OK .
Moja otázka : Sekundárny sp. br. sv. nemenil stav - je to ten druhý kontakt v spínači ?
Pozeral som aj senzory otáčania kolies - ukazovali rýchlos .
V diagnostike sú spínače v module ESP81 - môe by problém v ňom ?
Naiel som na nete , e vymenili BSM jednotku .
Nejaké nápady ? Vďaka
p.s. : rady počkaj na leto neberiem
Zkontroloval bych dorazy bovdenů u brzdičů a lana (měli by být stejně velké vzdálenosti uvolnění) a zkusit znovu nakalibrovat - ta elektronika si snímá spoustu údajů - pokles napětí by to mohl rozhodit.Naposledy co jsem měnil ručku tak kvůli tomu e odeel ,,snímač síly zataení" je to sice nerozebyratelné (bez pokození obalu - u vím jak by to mohlo jít) a neopravitelné (nic se na to nedá sehnat z mechanických částí) elektroniku tu mám OK z jiné kde odela převodovka - problém je e nemám testovací auto a ani momentálně se závadou - testovat jen tak si nedovolím-proto to zatím leí ladem.Ručka také normálně fungovala ale svítil servis tuím i stop a psalo to závadu - nelo to zkalibrovat ani ručně ani dálkově.(nebo sice zdárně provedeno ale bez úspěchu) - v diag v podrobnostech chyba snímače síly zataení - podle mne vzniklo podpětím v síti a KO dorazem bovdenu(jestli byla příčina doraz nebo snímač nevím)- ručka sama neodbrzdila - diag ano.
Zkontroloval bych dorazy bovdenů u brzdičů a lana (měli by být stejně velké vzdálenosti uvolnění) a zkusit znovu nakalibrovat - ta elektronika si snímá spoustu údajů - pokles napětí by to mohl rozhodit.Naposledy co jsem měnil ručku tak kvůli tomu e odeel ,,snímač síly zataení" je to sice nerozebyratelné (bez pokození obalu - u vím jak by to mohlo jít) a neopravitelné (nic se na to nedá sehnat z mechanických částí) elektroniku tu mám OK z jiné kde odela převodovka - problém je e nemám testovací auto a ani momentálně se závadou - testovat jen tak si nedovolím-proto to zatím leí ladem.Ručka také normálně fungovala ale svítil servis tuím i stop a psalo to závadu - nelo to zkalibrovat ani ručně ani dálkově.(nebo sice zdárně provedeno ale bez úspěchu) - v diag v podrobnostech chyba snímače síly zataení - podle mne vzniklo podpětím v síti a KO dorazem bovdenu(jestli byla příčina doraz nebo snímač nevím)- ručka sama neodbrzdila - diag ano.
|
|
| |
|
|