| | |
25.02.2015 17:56 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791578
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Ked som bol pred vianocami u Jumepa, tak mu bohuzial zdochol kabel a nebol schopny nic nacitat, odvtedy som sa k nemu uz nedostal pre nedostatok casu . Mam nejake nove poznatky ale bohuzial asi nikam nevedu
Este pred vianocami som vymenil vzduchovy filter a precistil vahu vzduchu. Chvilu sa zdalo ze uz je vsetko v poriadku ale asi po toch dnoch mi pri rozbehu so studenym motorom vyskocila chyba. Odvtedy sa mi chybova hlaska priebezne straca a opat zobrazuje. Z pociatku sa zdalo ze chyba nabieha len pri nizkych vonkajsich teplotach ( +1°C a menej) a straca sa ked je vonku teplejsie (+4 a viac). Ale neskor sa ukazalo ze chyba vie naskocit aj pri vyssich teplotach Momentalne mam auto uz druhy tyzden bez zavad (cca 500 km) Musim si najst nejake volno a skocit k Jumepovi, bude to celkom zaujimave citanie diagnostiky
Ked som bol pred vianocami u Jumepa, tak mu bohuzial zdochol kabel a nebol schopny nic nacitat, odvtedy som sa k nemu uz nedostal pre nedostatok casu :(. Mam nejake nove poznatky ale bohuzial asi nikam nevedu :-))
Este pred vianocami som vymenil vzduchovy filter a precistil vahu vzduchu. Chvilu sa zdalo ze uz je vsetko v poriadku ale asi po toch dnoch mi pri rozbehu so studenym motorom vyskocila chyba. Odvtedy sa mi chybova hlaska priebezne straca a opat zobrazuje. Z pociatku sa zdalo ze chyba nabieha len pri nizkych vonkajsich teplotach ( +1°C a menej) a straca sa ked je vonku teplejsie (+4 a viac). Ale neskor sa ukazalo ze chyba vie naskocit aj pri vyssich teplotach :nevim Momentalne mam auto uz druhy tyzden bez zavad (cca 500 km) Musim si najst nejake volno a skocit k Jumepovi, bude to celkom zaujimave citanie diagnostiky ;-)
|
|
25.02.2015 22:24 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791633
|
|
jruze
|
|
|
No nevím jestli u do tohoto nedali novej typ klapky na sání s elektronikou(mám pocit e ano) - obávám se e to bude jeden problém a duhý bude (nebo by mohl) jestli se nepletu jste měnili olej v AP projděte hodnoty otáček vstup výstup a nejlépe porovnat s jinou s origo olejem - tyhle auta u nemusí snést odchylku (zatím nebyl čas toto konzultovat na správných místech)
No nevím jestli u do tohoto nedali novej typ klapky na sání s elektronikou(mám pocit e ano) - obávám se e to bude jeden problém a duhý bude (nebo by mohl) jestli se nepletu jste měnili olej v AP :-o projděte hodnoty otáček vstup výstup a nejlépe porovnat s jinou s origo olejem - tyhle auta u nemusí snést odchylku (zatím nebyl čas toto konzultovat na správných místech;-))
|
|
25.02.2015 23:22 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791652
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja uz mam tu klapku novou, pry to chtelo i novou mapu..tak mam prehrany soft..no a dnes prisel postup z nemecka tak kluci patraji, ale zatim zadny pokrok..vse je jak ma byt, vse funguje jak ma..vsechno ciste, tak proc to hazi chybu zatim nikdo nevi..a proc zrovna na davkovaci vzduchu ktery je novy i s cidlem ze?
Ja uz mam tu klapku novou, pry to chtelo i novou mapu..tak mam prehrany soft..no a dnes prisel postup z nemecka tak kluci patraji, ale zatim zadny pokrok..vse je jak ma byt, vse funguje jak ma..vsechno ciste, tak proc to hazi chybu zatim nikdo nevi..a proc zrovna na davkovaci vzduchu ktery je novy i s cidlem ze?
|
|
25.02.2015 23:52 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791654
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
U me ty chyby skocily vetsinou taky jeste ne pri uplne zahratem motoru, myslim ze 71 az 73 stupnu a rychlost okolo 100 kmh a ja zatim servisuju v citroenu takze olej v prevodovce puvodni..radi naprosto dokonale a hladce..
U me ty chyby skocily vetsinou taky jeste ne pri uplne zahratem motoru, myslim ze 71 az 73 stupnu a rychlost okolo 100 kmh a ja zatim servisuju v citroenu takze olej v prevodovce puvodni..radi naprosto dokonale a hladce..
|
|
26.02.2015 13:05 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791814
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Tak jsem si vyzvedl auticko v citroenu, vymemili mi jeste dva elektromagneticke ventily (treti fotka) po ca 700 kč za kus a auto je vylecene, katalog. cislo el.mag.ventil 2x 9801887680 a Davkovač vzduchu 0345G7...pozitivni je ze ted je to uplne jine auto, ono mi to asi od zacatku co ho mam nejelo tak jak by melo...coz vlastne videl Jarda R.na diagnostice ze se zavada objevovala uz asi 10 tisic km sporadicky..
Jinak u auta s ypsilonkou to muze byt spatna pruchodnost intercooleru, nebo ne zcela v poradku naklapeni lopatek na turbu..aspon tohle si o tom mysleli kdyz jsem se ptal.
Jinak zatracovani tohoto motoru neni na miste, jeste ani na jednom tomto motoru nedelali napr. turbo, potkal jsem se tam s panem na servisu co na nem ma 370 tisic km a nemenil ani dpf, vlastne nic zasadniho..
Tak jsem si vyzvedl auticko v citroenu, vymemili mi jeste dva elektromagneticke ventily (treti fotka) po ca 700 kč za kus a auto je vylecene, katalog. cislo el.mag.ventil 2x 9801887680 a Davkovač vzduchu 0345G7...pozitivni je ze ted je to uplne jine auto, ono mi to asi od zacatku co ho mam nejelo tak jak by melo...coz vlastne videl Jarda R.na diagnostice ze se zavada objevovala uz asi 10 tisic km sporadicky..
Jinak u auta s ypsilonkou to muze byt spatna pruchodnost intercooleru, nebo ne zcela v poradku naklapeni lopatek na turbu..aspon tohle si o tom mysleli kdyz jsem se ptal.
Jinak zatracovani tohoto motoru neni na miste, jeste ani na jednom tomto motoru nedelali napr. turbo, potkal jsem se tam s panem na servisu co na nem ma 370 tisic km a nemenil ani dpf, vlastne nic zasadniho..
Přílohy: 20150226_120205.jpg ( 1631489b ) - 20150226_120142.jpg ( 1596607b ) - 20150226_120231.jpg ( 2828030b ) - |
|
26.02.2015 15:07 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791891
|
|
jumep
|
|
|
ventil sa da vycistit, castokrat to pomoze
inak aj biturbo mava s nimi problem, cize by som povedal ze cely problem je s tych ventilov, zalepi sa a neotvori, cize ostatne zatvoreny a tym aj klapka zaseknuto zatvorena
ventil sa da vycistit, castokrat to pomoze
inak aj biturbo mava s nimi problem, cize by som povedal ze cely problem je s tych ventilov, zalepi sa a neotvori, cize ostatne zatvoreny a tym aj klapka zaseknuto zatvorena
|
|
26.02.2015 15:13 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2791895
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Rikali ze to vypada ze uz ty ventilky jsou nejake vycvakane a asi byl s nima opravdu problem protoze uz to pro citroen vyrabi nekdo jiny, to jsem nestihl vyzvedet kdo..v kazdem pripade material mi vratili tak az nekdo bude mit stejny problem muzeme to potom vyzkouset jestli to jeste funguje.
Rikali ze to vypada ze uz ty ventilky jsou nejake vycvakane a asi byl s nima opravdu problem protoze uz to pro citroen vyrabi nekdo jiny, to jsem nestihl vyzvedet kdo..v kazdem pripade material mi vratili tak az nekdo bude mit stejny problem muzeme to potom vyzkouset jestli to jeste funguje.
|
|
26.02.2015 22:22 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
2792177
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Tak to jsem sam zvedavy jestli to bude ono i u Tebe, ale delaji ty ventilky spoustu prace EGR, DPF, Sani, Turbo a ja nevim co vsechno jeste tama proudi za vzduch, takze asi mala odchylka dokaze auto rozhodit..
Tak to jsem sam zvedavy jestli to bude ono i u Tebe, ale delaji ty ventilky spoustu prace EGR, DPF, Sani, Turbo a ja nevim co vsechno jeste tama proudi za vzduch, takze asi mala odchylka dokaze auto rozhodit..
|
|
29.01.2017 04:00 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3033203
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Ahoj, tak jsem se dneska stal dalí neastnou obětí hláky Engine Fault... Valím si to po dálnici 150 na tempomat, najednou se rolo SERVICE a hláka "Engine Fault, please stop the vehicle" a auto okamitě zpomalilo na 100 km/h.. Říkal jsem si, e spadlo do nouzáku, tak dojedu na nejblií pumpu a nějak to pořeím.. Jene po kilometru najedou červená STOP a auto začalo velice urychleně brzdit motorem.. take jsem akorát stačil přejet do odstavného pruhu. Zkusil jsem vypnout motor, ale STOPka zůstala svítit. Po opětovném pokusu nastartovat u motor nechytal (vypadá to, e to bylo softwarově blokované). Take odtahovka... Máte s tímhle chováním někdo zkuenosti?
Co jsem si viml, tak předtím, ne se to stalo, mi začalo auto ukazovat více paliva v nádri. Jsem si jistý, e tak půl hodiny předtím jsem měl méně, ne půl nádre. Pak najednou ukazovalo 3/4. Nevím jestli to má nějakou souvislost.. jen vím, e se to stalo chvíli předtím.
Ahoj, tak jsem se dneska stal dalí neastnou obětí hláky Engine Fault... Valím si to po dálnici 150 na tempomat, najednou se rolo SERVICE a hláka "Engine Fault, please stop the vehicle" a auto okamitě zpomalilo na 100 km/h.. Říkal jsem si, e spadlo do nouzáku, tak dojedu na nejblií pumpu a nějak to pořeím.. Jene po kilometru najedou červená STOP a auto začalo velice urychleně brzdit motorem.. take jsem akorát stačil přejet do odstavného pruhu. Zkusil jsem vypnout motor, ale STOPka zůstala svítit. Po opětovném pokusu nastartovat u motor nechytal (vypadá to, e to bylo softwarově blokované). Take odtahovka... Máte s tímhle chováním někdo zkuenosti?
Co jsem si viml, tak předtím, ne se to stalo, mi začalo auto ukazovat více paliva v nádri. Jsem si jistý, e tak půl hodiny předtím jsem měl méně, ne půl nádre. Pak najednou ukazovalo 3/4. Nevím jestli to má nějakou souvislost.. jen vím, e se to stalo chvíli předtím. :-((((
|
|
29.01.2017 09:13 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3033221
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Royce napsal(a): Ahoj, tak jsem se dneska stal dalí neastnou obětí hláky Engine Fault... Valím si to po dálnici 150 na tempomat, najednou se rolo SERVICE a hláka "Engine Fault, please stop the vehicle" a auto okamitě zpomalilo na 100 km/h.. Říkal jsem si, e spadlo do nouzáku, tak dojedu na nejblií pumpu a nějak to pořeím.. Jene po kilometru najedou červená STOP a auto začalo velice urychleně brzdit motorem.. take jsem akorát stačil přejet do odstavného pruhu. Zkusil jsem vypnout motor, ale STOPka zůstala svítit. Po opětovném pokusu nastartovat u motor nechytal (vypadá to, e to bylo softwarově blokované). Take odtahovka... Máte s tímhle chováním někdo zkuenosti?
Co jsem si viml, tak předtím, ne se to stalo, mi začalo auto ukazovat více paliva v nádri. Jsem si jistý, e tak půl hodiny předtím jsem měl méně, ne půl nádre. Pak najednou ukazovalo 3/4. Nevím jestli to má nějakou souvislost.. jen vím, e se to stalo chvíli předtím.
na dlouhy pribeh ,jen kratka odpoved: diagnostika/servis
na dlouhy pribeh ,jen kratka odpoved: diagnostika/servis
|
|
29.01.2017 15:06 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3033392
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
No ono to nejdříve spadlo do nouzáku.. Chtěl jsem dojet aspoň k benzince na světlo.. co bych v 1 ráno dělal ve tmě v -10°C na dálnici? Po kilometru u to hodilo stop a zastavovalo celkem svině..
No ono to nejdříve spadlo do nouzáku.. Chtěl jsem dojet aspoň k benzince na světlo.. co bych v 1 ráno dělal ve tmě v -10°C na dálnici? Po kilometru u to hodilo stop a zastavovalo celkem svině..
|
|
29.01.2017 23:24 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3033629
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Zas tak moc mě nestra
Hned ráno s tím letím do servisu, tak uvidím, co mi řeknou... Dám pak vědět
Zas tak moc mě nestra :-(
Hned ráno s tím letím do servisu, tak uvidím, co mi řeknou... Dám pak vědět
|
|
01.02.2017 20:24 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3035203
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Take se potupně vracím s výsledkem... Původní domněnka byla, e "zamrzla" nafta a ucpala palivový filtr. jene po rozehřátí při pokusu napumpovat balónkem pořád el vzduch.. take mechanik ze srandy dolil z kanystru asi 5 litrů nafty a ejhle, vechno najednou fungovalo. Take mi jednodue dola nafta..
Ručička ukazovala stále něco málo přes čtvrt nádre. Pro jistotu jsem jel na benzinku a natankoval cca 64 litrů nafty. Take opravdu úplně prázdno.
Take mi asi nějak zamrzl plovák a neukazoval, e dochází nafta.. ani po dotankování se ručička nezvedla doplna. Asi a po ujetí 5 km najednou ručička vystřelila nahoru.
Take otázka.. Můe se stát, e plovák takto zamrzne? a a po doplnění plné nádre v podstatě povolil?
Docela drahá prázdná nádr (cca 8 tisíc odtah + servis)
Take se potupně vracím s výsledkem... Původní domněnka byla, e "zamrzla" nafta a ucpala palivový filtr. jene po rozehřátí při pokusu napumpovat balónkem pořád el vzduch.. take mechanik ze srandy dolil z kanystru asi 5 litrů nafty a ejhle, vechno najednou fungovalo. Take mi jednodue dola nafta..
Ručička ukazovala stále něco málo přes čtvrt nádre. Pro jistotu jsem jel na benzinku a natankoval cca 64 litrů nafty. Take opravdu úplně prázdno.
Take mi asi nějak zamrzl plovák a neukazoval, e dochází nafta.. ani po dotankování se ručička nezvedla doplna. Asi a po ujetí 5 km najednou ručička vystřelila nahoru.
Take otázka.. Můe se stát, e plovák takto zamrzne? a a po doplnění plné nádre v podstatě povolil?
Docela drahá prázdná nádr :-(((( (cca 8 tisíc odtah + servis)
|
|
01.02.2017 20:47 -
Re: Engine fault: Repair needed
|
3035208
|
|
jumep
|
|
|
to neni plavakom, daj si upgradnut BSI jednotku
to neni plavakom, daj si upgradnut BSI jednotku
|
|
| |
|
|