| | |
05.01.2017 19:02 -
Re: Suspension system faulty
|
3026001
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
jruze napsal(a): Na pojistku se vykali a odpoj ten konektor na BHI - ty dva silné kablíky.
Dakujem, lebo uz aj predok mi klesa dole, malo oleja. Ten konektor je pristupny po otvoreni kapoty???
Ano viem, chodit s autom je teraz blbost, no do toho utorka musim. Aj ked iskricka nadeje, kedze zajtra mam skusit prist do mensieho servisu, co som nasiel. Aspon mensia sanca, ze by to bolo skor, nez v tom Citroene, kedze ani tam neviem co mi povedia ohladom dlzky opravy.
Dakujem, lebo uz aj predok mi klesa dole, malo oleja. Ten konektor je pristupny po otvoreni kapoty???
Ano viem, chodit s autom je teraz blbost, no do toho utorka musim. Aj ked iskricka nadeje, kedze zajtra mam skusit prist do mensieho servisu, co som nasiel. Aspon mensia sanca, ze by to bolo skor, nez v tom Citroene, kedze ani tam neviem co mi povedia ohladom dlzky opravy.
|
|
05.01.2017 19:03 -
Re: Suspension system faulty
|
3026002
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
BlueSeven:
Tak neblbni. Přeci střed je připojený k nápravnici a konce ke kolům. Můe jít jedno kolo do díry a druhý na hrbol, tak se ten stabilizátor zkroutí a jeden jeho konec jde nahoru a druhý dolů. Tím se zmenuje (stabilizuje) náklon karoserie. Ale kdy jde celý auto dolů, nebo nahoru, tak jde s ním jen střed stabilizátoru a konce jsou pořád ve stejný výce jako kolo. Take se jen protáčí v těch silentech na nápravnici. A při tom hýbe táhlem korektoru.
BlueSeven:
Tak neblbni. Přeci střed je připojený k nápravnici a konce ke kolům. Můe jít jedno kolo do díry a druhý na hrbol, tak se ten stabilizátor zkroutí a jeden jeho konec jde nahoru a druhý dolů. Tím se zmenuje (stabilizuje) náklon karoserie. Ale kdy jde celý auto dolů, nebo nahoru, tak jde s ním jen střed stabilizátoru a konce jsou pořád ve stejný výce jako kolo. Take se jen protáčí v těch silentech na nápravnici. A při tom hýbe táhlem korektoru. ;-)
|
|
05.01.2017 19:26 -
Re: Suspension system faulty
|
3026006
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
BlueSeven napsal(a): Tak mi řekni, jak se ten stabilizátor dokáe natočit, viz foto
Vůbec nechápe jak to funguje, funguje to úplně stejně jak přední stabl. Vlez si pod auto do kanálu, nebo to dej na hever a nech to padat a stoupat a koukej na to co to, kde dělá .... Stabilizátor je spojenej s ramenama od kol tady přes kloubovou tyčku (4), uloenej v gumovém pouzdru na pevné karoserii, pohne se rameno s kolem - pohne se stabl - pohne se táhlo na výkový korektor - zkoriguje výku ...
Stabilizátor tvoří kliku otočnou v silentbloku, "ramenem kliky" hýbe spojovací kloubová tyčka od náboje kola, které se hýbe na ramenech hore-dole. Silentblok je pevný bod na karoserii. Ta tyči stabilizátoru je objímka s táhlem a tím hýbe korektorem ... ve na obrázku ... kdy jde jedno kolo hore a jedno dole, tyč se kroutí a střed kde je objímka se nehne. kdy jdou obě kola hore nebo dole, otáčí to i celou tyčí a tím i objímkou ... doufám, e u to pochopí
Vůbec nechápe jak to funguje, funguje to úplně stejně jak přední stabl. Vlez si pod auto do kanálu, nebo to dej na hever a nech to padat a stoupat a koukej na to co to, kde dělá .... Stabilizátor je spojenej s ramenama od kol tady přes kloubovou tyčku (4), uloenej v gumovém pouzdru na pevné karoserii, pohne se rameno s kolem - pohne se stabl - pohne se táhlo na výkový korektor - zkoriguje výku ...
Stabilizátor tvoří kliku otočnou v silentbloku, "ramenem kliky" hýbe spojovací kloubová tyčka od náboje kola, které se hýbe na ramenech hore-dole. Silentblok je pevný bod na karoserii. Ta tyči stabilizátoru je objímka s táhlem a tím hýbe korektorem ... ve na obrázku ... kdy jde jedno kolo hore a jedno dole, tyč se kroutí a střed kde je objímka se nehne. kdy jdou obě kola hore nebo dole, otáčí to i celou tyčí a tím i objímkou ... doufám, e u to pochopí ;-)
Přílohy: stabl_zad_x7.jpg ( 96383b ) - |
|
05.01.2017 20:32 -
Re: Suspension system faulty
|
3026044
|
|
jumep
|
|
|
eisy811 napsal(a): Dakujem, lebo uz aj predok mi klesa dole, malo oleja. Ten konektor je pristupny po otvoreni kapoty???
Ano viem, chodit s autom je teraz blbost, no do toho utorka musim. Aj ked iskricka nadeje, kedze zajtra mam skusit prist do mensieho servisu, co som nasiel. Aspon mensia sanca, ze by to bolo skor, nez v tom Citroene, kedze ani tam neviem co mi povedia ohladom dlzky opravy.
ked otvoris kapotu tak na bhi, staci ten mali jeden kablik co do nej ide odpojit, da sa pekne prstom
mas tam v podstate 3 konektory
- vela kablov lahko pristupny
- 2 hrube kable na motore (najhorsie pristupny)
- a nad tymi hrubymi kablami je taky tenky konektor, ten len vytiahnut (to je spustanie motora bhi)
ked otvoris kapotu tak na bhi, staci ten mali jeden kablik co do nej ide odpojit, da sa pekne prstom
mas tam v podstate 3 konektory
- vela kablov lahko pristupny
- 2 hrube kable na motore (najhorsie pristupny)
- a nad tymi hrubymi kablami je taky tenky konektor, ten len vytiahnut (to je spustanie motora bhi)
|
|
06.01.2017 03:08 -
Re: Suspension system faulty
|
3026103
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Hmm, pred rokom som mal podobnú skúsenos, keď mi na C5-I prdla hadica pri pravom zadnom kolese. Zadok klesol na dorazy a pod autom kalu. Nejaký Nemecký aktivista zavolal aj hasičov, lebo ekológia... Najblií servis Citroen (neznačkové sa toho báli) bol cca 6 km ďaleko, take auto muselo na odahovku a do Citroenu. Tam stvrdlo asi tyri dni, kým prila nová trubka. Oprava tu v Dusseldorfe stála 1200,-
eisy811, ak to nechce posúloi ete viac, tak na tom nejazdi...
Hmm, pred rokom som mal podobnú skúsenos, keď mi na C5-I prdla hadica pri pravom zadnom kolese. Zadok klesol na dorazy a pod autom kalu. Nejaký Nemecký aktivista zavolal aj hasičov, lebo ekológia... Najblií servis Citroen (neznačkové sa toho báli) bol cca 6 km ďaleko, take auto muselo na odahovku a do Citroenu. Tam stvrdlo asi tyri dni, kým prila nová trubka. Oprava tu v Dusseldorfe stála 1200,- :-((((
eisy811, ak to nechce posúloi ete viac, tak na tom nejazdi...
|
|
10.01.2017 08:40 -
Re: Suspension system faulty
|
3027439
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak, auto je konecne v servise. Pristup zatial skvely, ziadne natahovanie casu, mozno zajtra uz bude hotove, zalezi kedy pride diel
No, uvidime
Tak, auto je konecne v servise. Pristup zatial skvely, ziadne natahovanie casu, mozno zajtra uz bude hotove, zalezi kedy pride diel
No, uvidime
|
|
10.01.2017 11:22 -
Re: Suspension system faulty
|
3027465
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Miklásek napsal(a): Hmm, pred rokom som mal podobnú skúsenos, keď mi na C5-I Oprava tu v Dusseldorfe stála 1200,-
To je docela masakr... za trubku v ceně 1800,- kč
eisy811 napsal(a): Tak, auto je konecne v servise. Pristup zatial skvely, ziadne natahovanie casu, mozno zajtra uz bude hotove, zalezi kedy pride diel
No, uvidime
jumep napsal(a): je to pomerne jasne a najskor trubka 98 075 621 80
uprimnu sustrast
podle OND je tam jetě jedna monost, a to číslo 5270 W, je to ta stejná trubka ale stojí jen 2800,- proti 9807562180 která stojí 7700,- a přitom je to vlastně téměř stejný díl !!!
Tyto tenké trubky od čerpadla k zadní nápravě umím udělat a cena je u mě cca 900,- za kus podle délky ( cca 4,5 metru )
podle OND je tam jetě jedna monost, a to číslo 5270 W, je to ta stejná trubka ale stojí jen 2800,- proti 9807562180 která stojí 7700,- a přitom je to vlastně téměř stejný díl !!!
Tyto tenké trubky od čerpadla k zadní nápravě umím udělat a cena je u mě cca 900,- za kus podle délky ( cca 4,5 metru )
|
|
10.01.2017 12:22 -
Re: Suspension system faulty
|
3027478
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
To je skvele. Nasiel som na nejakych ruskych forach o tom probleme, pisali tam aj taki, co im to menili aj v zaruke, ci taki, co mali malo najazdene, zevraj to akosi vo vyrobe nie dobre navrhli, e ta trubka je zelezna iba s dakym naterom. Hosi to menili aj za tie uni, co su na brzdy (medene, avsak cista med to neni), myslim, ze tam niekto pisal aj o nerezovych. Bol tam masochista, co to menil iba auto dvihnute na heveroch
A dokonca sa tam nasli upravy, ze niekto proste vyrezal vadnu cast, nahradil tou brzdovkou a pouzil tie mosadzne spojky na trubky.
Pisali tam o tlaku 50 barov
To je skvele. Nasiel som na nejakych ruskych forach o tom probleme, pisali tam aj taki, co im to menili aj v zaruke, ci taki, co mali malo najazdene, zevraj to akosi vo vyrobe nie dobre navrhli, e ta trubka je zelezna iba s dakym naterom. Hosi to menili aj za tie uni, co su na brzdy (medene, avsak cista med to neni), myslim, ze tam niekto pisal aj o nerezovych. Bol tam masochista, co to menil iba auto dvihnute na heveroch
:palec
A dokonca sa tam nasli upravy, ze niekto proste vyrezal vadnu cast, nahradil tou brzdovkou a pouzil tie mosadzne spojky na trubky.
Pisali tam o tlaku 50 barov
|
|
10.01.2017 12:58 -
Re: Suspension system faulty
|
3027482
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
eisy811 napsal(a): A dokonca sa tam nasli upravy, ze niekto proste vyrezal vadnu cast, nahradil tou brzdovkou a pouzil tie mosadzne spojky na trubky.
Pisali tam o tlaku 50 barov
mozem potvrdit, trubka mi na dialnici praskla, dojazdil som 15km do garaze a tam sadlo na brucho. Dali sme to nad jamu, dierka pri nadrzi. Rozrezali sme trubku, dali sme tam spojku na brzdove trubky a doteraz drzi ( cca 20tis km). Oprava v cene jednej spojky a oleja.
mozem potvrdit, trubka mi na dialnici praskla, dojazdil som 15km do garaze a tam sadlo na brucho. Dali sme to nad jamu, dierka pri nadrzi. Rozrezali sme trubku, dali sme tam spojku na brzdove trubky a doteraz drzi ( cca 20tis km). :) Oprava v cene jednej spojky a oleja.
|
|
10.01.2017 15:43 -
Re: Suspension system faulty
|
3027512
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
eisy811 napsal(a): e ta trubka je zelezna iba s dakym naterom. Hosi to menili aj za tie uni, co su na brzdy (medene, avsak cista med to neni),
Pisali tam o tlaku 50 barov
Dělám to z CuNi, slitinová měďnikl , tvrdí a pevnějí ne měděná, doivotní záruka na prorezavění Co se týče tlaku, tak kdy zvedne auto do max polohy, bude v té trubce cca 170 bar , na c5 I a II to mnohdy dělám pouze výměnou zadní části trubky u nádre a spojkou pod autem ...
Dělám to z CuNi, slitinová měďnikl , tvrdí a pevnějí ne měděná, doivotní záruka na prorezavění :-d Co se týče tlaku, tak kdy zvedne auto do max polohy, bude v té trubce cca 170 bar ;-) , na c5 I a II to mnohdy dělám pouze výměnou zadní části trubky u nádre a spojkou pod autem ...
|
|
10.01.2017 18:51 -
Re: Suspension system faulty
|
3027590
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
To je docela masakr... za trubku v ceně 1800,- kč
Trubka ako taká stála málo, ale hodina práce bola cez 100,- a strávili na tom asi sedem hodín... Peňaenka zaplakala, ale bol som rád, e to vôbec niekto spravil. Ich samovychválené ATU sa toho bálo. Tí sú dobrý tak akurát na výmenu oleja a mono by zvládli vymeni platničky...
To je docela masakr... za trubku v ceně 1800,- kč
Trubka ako taká stála málo, ale hodina práce bola cez 100,- a strávili na tom asi sedem hodín... :-( Peňaenka zaplakala, ale bol som rád, e to vôbec niekto spravil. Ich samovychválené ATU sa toho bálo. Tí sú dobrý tak akurát na výmenu oleja a mono by zvládli vymeni platničky...
|
|
10.01.2017 18:54 -
Re: Suspension system faulty
|
3027592
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Miklásek napsal(a): To je docela masakr... za trubku v ceně 1800,- kč
Trubka ako taká stála málo, ale hodina práce bola cez 100,- a strávili na tom asi sedem hodín... Peňaenka zaplakala, ale bol som rád, e to vôbec niekto spravil. Ich samovychválené ATU sa toho bálo. Tí sú dobrý tak akurát na výmenu oleja a mono by zvládli vymeni platničky...
a napriek tomu si kupil x7
a napriek tomu si kupil x7 :-p
|
|
10.01.2017 18:59 -
Re: Suspension system faulty
|
3027594
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
7 hodin prace?
Tak ja mam cakat 20 hodin prace?
Ani neviem aku hodinovu taxu maju, bude to novorocne prekvapenie
Kto chce opicu, musi banany
Ale myslel som, ze Citroen na tom zas tak zle neni, ze by zdieral
A vlastne ani inu moznost nemam, ako to dat k nim urobit.
Zajtra to nebude hotove, zevraj ta trubka zajtra este nebude, mozno o den, dva
A tak pekne to zacalo.
7 hodin prace?
Tak ja mam cakat 20 hodin prace?
Ani neviem aku hodinovu taxu maju, bude to novorocne prekvapenie
Kto chce opicu, musi banany
Ale myslel som, ze Citroen na tom zas tak zle neni, ze by zdieral
A vlastne ani inu moznost nemam, ako to dat k nim urobit.
Zajtra to nebude hotove, zevraj ta trubka zajtra este nebude, mozno o den, dva
A tak pekne to zacalo.
|
|
10.01.2017 19:00 -
Re: Suspension system faulty
|
3027595
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Len preto e mi na 13 ročnom aute, ktoré malo 320 000 km prdla trubka ete neznamená, e zavrhnem Hydractive
Len preto e mi na 13 ročnom aute, ktoré malo 320 000 km prdla trubka ete neznamená, e zavrhnem Hydractive :P
|
|
10.01.2017 19:09 -
Re: Suspension system faulty
|
3027597
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
eisy811 napsal(a): 7 hodin prace?
Tak ja mam cakat 20 hodin prace?
Ani neviem aku hodinovu taxu maju, bude to novorocne prekvapenie
Kto chce opicu, musi banany
Ale myslel som, ze Citroen na tom zas tak zle neni, ze by zdieral
A vlastne ani inu moznost nemam, ako to dat k nim urobit.
Zajtra to nebude hotove, zevraj ta trubka zajtra este nebude, mozno o den, dva
A tak pekne to zacalo.
V Nemecku je proste cena za prácu niekde inde ako u nás. Neviem presne ktorú trubku, či hadicu menili. Teraz mi je to u kadopádne jedno. Auto som u predal... "Sranda" je, e som ho predal ete za menej ako ma stála vtedy tá oprava... Ale ako píe, kto chce opicu, mal by ma na banány. Ja najazdím fakt kopu kilometrov, preto som iel do nového auta, nech mám aspoň záruku.
V Nemecku je proste cena za prácu niekde inde ako u nás. Neviem presne ktorú trubku, či hadicu menili. Teraz mi je to u kadopádne jedno. Auto som u predal... "Sranda" je, e som ho predal ete za menej ako ma stála vtedy tá oprava... Ale ako píe, kto chce opicu, mal by ma na banány. Ja najazdím fakt kopu kilometrov, preto som iel do nového auta, nech mám aspoň záruku.
|
|
10.01.2017 19:19 -
Re: Suspension system faulty
|
3027599
|
|
jruze
|
|
|
No vidí a CX jsou staré +- 30. let a trubky mají původní.
No vidí a CX jsou staré +- 30. let a trubky mají původní.;-)
|
|
| |
|
|