| | |
26.05.2013 21:03 -
Re: Suspension system faulty
|
2583024
|
|
jruze
|
|
|
Včera jsem se srazil v jedněch autopotřebách s majitelem C5II co sháněl hydr.kapalinu prodavačka v ruce zelenou- pán zamítal a protoe jinou neměli povídám mám doma ale museli bychom jet ke mě - pán na to e si sjede do Citroenu - tak jsem si říkal e se vnucovat nebudu na asi lepí plná ne 1/2 - tedy cena
Včera jsem se srazil v jedněch autopotřebách s majitelem C5II co sháněl hydr.kapalinu prodavačka v ruce zelenou- pán zamítal a protoe jinou neměli povídám mám doma ale museli bychom jet ke mě - pán na to e si sjede do Citroenu - tak jsem si říkal e se vnucovat nebudu na asi lepí plná ne 1/2 - tedy cena:-))))
|
|
20.12.2013 17:43 -
Re: Suspension system faulty
|
2648120
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Chtěl bych poprosit o radu. Pětka teď chudinka delí dobu stála nevyuitá v garái, dneska jsem s ní jel cca 2x30km. Během jízdy mi vyběhla tahle hláka (+chyba výkové korekce xenonů). Dojel jsem, říkal jsem si, e jen blbne elektrika. Kdy jsem se po 2h vrátil, zadek seděl na zemi, předek ok. Po nastartování opět hláka, tlačítka nereagovala (hláka "request not granted"). No musel jsem jet, zadek trochu poskakoval, během cesty kontrolka "service" zhasla, po příjezdu domů jsem auto normálně přizvednul abych zajel do garáe. Vecko OK.
Předpokládám tedy problém se zadním korektorem, můe být zatuhlý? Mám ho třeba zkusit vyndat a rozhýbat, můe to pomoct? Nebo na to nesahat a doufat... Nebo radi objednat novej ?
A kdybych ho chtěl vyndat, odpojit předtím radi baterku, nebo klíďo rovnou? Mám před sebou delí cestu na Slovensko, tak to chci mít v cajku... Díky moc za radu a vem krásné a klidné svátky
Chtěl bych poprosit o radu. Pětka teď chudinka delí dobu stála nevyuitá v garái, dneska jsem s ní jel cca 2x30km. Během jízdy mi vyběhla tahle hláka (+chyba výkové korekce xenonů). Dojel jsem, říkal jsem si, e jen blbne elektrika. Kdy jsem se po 2h vrátil, zadek seděl na zemi, předek ok. Po nastartování opět hláka, tlačítka nereagovala (hláka "request not granted"). No musel jsem jet, zadek trochu poskakoval, během cesty kontrolka "service" zhasla, po příjezdu domů jsem auto normálně přizvednul abych zajel do garáe. Vecko OK.
Předpokládám tedy problém se zadním korektorem, můe být zatuhlý? Mám ho třeba zkusit vyndat a rozhýbat, můe to pomoct? Nebo na to nesahat a doufat... Nebo radi objednat novej :nevim ?
A kdybych ho chtěl vyndat, odpojit předtím radi baterku, nebo klíďo rovnou? Mám před sebou delí cestu na Slovensko, tak to chci mít v cajku... Díky moc za radu a vem krásné a klidné svátky :-)
|
|
20.12.2013 17:59 -
Re: Suspension system faulty
|
2648122
|
|
jumep
|
|
|
kup novy, presrobuj
kup novy, presrobuj
|
|
23.12.2013 10:23 -
Re: Suspension system faulty
|
2649235
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
vasa napsal(a): ... během jízdy mi vyběhla tahle hláka (+chyba výkové korekce xenonů). Dojel jsem, říkal jsem si, e jen blbne elektrika. Kdy jsem se po 2h vrátil, zadek seděl na zemi, předek ok. Po nastartování opět hláka, tlačítka nereagovala (hláka "request not granted"). No musel jsem jet, zadek trochu poskakoval, během cesty kontrolka "service" zhasla, po příjezdu domů jsem auto normálně přizvednul abych zajel do garáe. Vecko OK...
Tak mám po diagnostice, a tím také zajímavý oříek pro zdejí mozky
Ráno příchod k autu, předek v nejvyí poloze, zadek zcela na zemi Hláky ádné, dorovnalo výku, odjezd do servisu. Cestou bez závad do chvíle, ne jsem pouil ostřikovač (!), ihned suspension faulty (+výka a natáčení xenonů).
Při příjezdu k servisu zadek zase spadlej. A diagnostika:
* snímač natočení volantu (to je normálka),
* přední korektor výky,
* chyba komunikace s jednotkou pérování
No mechanik na to koukal jak jójo... Pérování na tlačítka nereagovalo, pojistka 40A (nebo tak nějak) ok, diagnostikou lo ovládat výku předku, zadku nakonec taky - a v tu chvíli hláky zmizely a ve v normálu...
Take shrnutí: ostřikovač vyvolá chybu pérování, kdy se hlásí chyba komunikace s jednotkou pérování a chybějící signál z předního korektoru, čerpadlo funguje, předek udruje výku normálně a zadek padá
Nějaké nápady?
(Já tipuju: 1) prodřený či překousaný kabel k motorku ostřikovače, čím dojde ke zkratu na kostru a chybě v bsi, nebo 2) nějaký problém v modulu pod volantem s pravou páčkou, ale jak by to souviselo s Hydractivem )
Tak mám po diagnostice, a tím také zajímavý oříek pro zdejí mozky ;-)
Ráno příchod k autu, předek v nejvyí poloze, zadek zcela na zemi :nevim Hláky ádné, dorovnalo výku, odjezd do servisu. Cestou bez závad do chvíle, ne jsem pouil ostřikovač (!), ihned suspension faulty (+výka a natáčení xenonů).
Při příjezdu k servisu zadek zase spadlej. A diagnostika:
* snímač natočení volantu (to je normálka),
* přední korektor výky,
* chyba komunikace s jednotkou pérování :-d
No mechanik na to koukal jak jójo... Pérování na tlačítka nereagovalo, pojistka 40A (nebo tak nějak) ok, diagnostikou lo ovládat výku předku, zadku nakonec taky - a v tu chvíli hláky zmizely a ve v normálu...
Take shrnutí: ostřikovač vyvolá chybu pérování, kdy se hlásí chyba komunikace s jednotkou pérování a chybějící signál z předního korektoru, čerpadlo funguje, předek udruje výku normálně a zadek padá :-o
Nějaké nápady? :-((((
(Já tipuju: 1) prodřený či překousaný kabel k motorku ostřikovače, čím dojde ke zkratu na kostru a chybě v bsi, nebo 2) nějaký problém v modulu pod volantem s pravou páčkou, ale jak by to souviselo s Hydractivem :nevim )
|
|
23.12.2013 11:11 -
Re: Suspension system faulty
|
2649239
|
|
jumep
|
|
|
vymen oba vyskace a neries to ... nad cim uvazujes
ak je zly vyskac - nedovoli ti to menit vysku, lebo nevie v akej polohe sa nachadza, ked sa s nim relativne pohne tak chvilu ide
moze byt este zatecena voda v konektore bhi, alebo predraty drat, co skontrolujes lahko
ak by bola poistka - tak nejde bhi
nekombinuj, lebo prekombinujes a vymenis polku auta pre nic za nic
(to ze to vyhodi pri ostrekovacoch je len ze po zbernici prejdu nove data a potom sa to spamata)
vymen oba vyskace a neries to ... nad cim uvazujes
ak je zly vyskac - nedovoli ti to menit vysku, lebo nevie v akej polohe sa nachadza, ked sa s nim relativne pohne tak chvilu ide
moze byt este zatecena voda v konektore bhi, alebo predraty drat, co skontrolujes lahko
ak by bola poistka - tak nejde bhi
nekombinuj, lebo prekombinujes a vymenis polku auta pre nic za nic
(to ze to vyhodi pri ostrekovacoch je len ze po zbernici prejdu nove data a potom sa to spamata)
|
|
23.12.2013 11:48 -
Re: Suspension system faulty
|
2649246
|
|
jumep
|
|
|
ja by som vymenil vyskace oba, ked vieme ze zadok lahne a predok bol v diag a pozrel konektor na bhi
ja by som vymenil vyskace oba, ked vieme ze zadok lahne a predok bol v diag a pozrel konektor na bhi
|
|
23.12.2013 13:16 -
Re: Suspension system faulty
|
2649262
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jruze napsal(a): A nechápu větu mám po diagnostice? nehrál si na průzkumníka se svou diag a nekoukal tam?
Byl jsem s tím dneska na diagnostice v citroenu Sám sice o autech taky něco vím, ale nehrabu do toho, čemu nerozumím...
Teď jsem byl náhodou v garái, zadek je úplně spadlej u asi 3h po jízdě Při zvedání po otevření dveří to nějak divně "pouklo", ufouklo, někde u zadku mi to připadalo. A kdy zadkem zahoupu tak, e si stoupnu na kouli, tak to v tom nějak pofukuje, jako kdy to "dejchá" - nevím třebo to je normální, ale předek to nedělá.
Byl jsem s tím dneska na diagnostice v citroenu :-) Sám sice o autech taky něco vím, ale nehrabu do toho, čemu nerozumím...
Teď jsem byl náhodou v garái, zadek je úplně spadlej u asi 3h po jízdě :-( Při zvedání po otevření dveří to nějak divně "pouklo", ufouklo, někde u zadku mi to připadalo. A kdy zadkem zahoupu tak, e si stoupnu na kouli, tak to v tom nějak pofukuje, jako kdy to "dejchá" - nevím třebo to je normální, ale předek to nedělá.
|
|
23.12.2013 14:56 -
Re: Suspension system faulty
|
2649292
|
|
jumep
|
|
|
prepady a manzety su tam ok?
ak ten zadok pada stale tak to bude klasicky niekde tesnenie na piestnici prepustat
prepady a manzety su tam ok?
ak ten zadok pada stale tak to bude klasicky niekde tesnenie na piestnici prepustat
|
|
23.12.2013 16:03 -
Re: Suspension system faulty
|
2649303
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jumep napsal(a): prepady a manzety su tam ok?
ak ten zadok pada stale tak to bude klasicky niekde tesnenie na piestnici prepustat
No, nevím, auto s hydrou jsem nikdy sám neopravoval... Obě zadní ramena pod pístnicema jsou hodně mokrý, ale v tomhle počasí to můe bejt i voda, i kdy to vypadá troku mastný a do luta... nicméně manety na pístnicích taky mokrý, a kolem levý pístnice na konci tam jak je koule to dělá malý bublinky, takovou jako pěnu. A zadek padá v řádu minut, do 10min je skoro na dorazech
Můe ta případná netěsnost dělat tu hláku?
(Asi bych měl přejít do jinýho vlákna...)
No, nevím, auto s hydrou jsem nikdy sám neopravoval... Obě zadní ramena pod pístnicema jsou hodně mokrý, ale v tomhle počasí to můe bejt i voda, i kdy to vypadá troku mastný a do luta... nicméně manety na pístnicích taky mokrý, a kolem levý pístnice na konci tam jak je koule to dělá malý bublinky, takovou jako pěnu. A zadek padá v řádu minut, do 10min je skoro na dorazech :-((((
Můe ta případná netěsnost dělat tu hláku?
(Asi bych měl přejít do jinýho vlákna...)
|
|
23.12.2013 16:13 -
Re: Suspension system faulty
|
2649305
|
|
jumep
|
|
|
ziadnu hlasku to neda, kup tesnenia manzety vyskace a daj si to vymenit
ziadnu hlasku to neda, kup tesnenia manzety vyskace a daj si to vymenit
|
|
23.12.2013 19:22 -
Re: Suspension system faulty
|
2649386
|
|
jruze
|
|
|
vasa napsal(a): No, nevím, auto s hydrou jsem nikdy sám neopravoval... Obě zadní ramena pod pístnicema jsou hodně mokrý, ale v tomhle počasí to můe bejt i voda, i kdy to vypadá troku mastný a do luta... nicméně manety na pístnicích taky mokrý, a kolem levý pístnice na konci tam jak je koule to dělá malý bublinky, takovou jako pěnu. A zadek padá v řádu minut, do 10min je skoro na dorazech
Můe ta případná netěsnost dělat tu hláku?
(Asi bych měl přejít do jinýho vlákna...)
Má to auto tlačítko sport? Jak to péruje? To e padá zadek je na 90% těsnění , jestli se zhorilo pérování mohl si prorazit membránu v kouly(jestli jsi jel s autem na dorazech tak to nemusely přeít pístnice(nepravděpodobné).Předpokládám e LDS je tam dost a za jízdy to drí vejku jak má tak by mělo stačit přetěsnit pístnice,jestli jsi jel v nejvyí poloze tak by mohl být problém jak s koulema tak s pístnicemi,a ten přední korektor vyměň stejně.Zvedni to v garái nahoru- povol si víčko od nádobky - odpoj přepady od pístnic(ty přepady sveď donějakých skleniček a do manet nějaké hadíčky a do jiných skleniček - ráno nebo a to sleze skontroluj kolik je u zadních pístnic LDS - tak pozná která poutí (větinou P.Z.)
Má to auto tlačítko sport? Jak to péruje? To e padá zadek je na 90% těsnění , jestli se zhorilo pérování mohl si prorazit membránu v kouly(jestli jsi jel s autem na dorazech tak to nemusely přeít pístnice(nepravděpodobné).Předpokládám e LDS je tam dost a za jízdy to drí vejku jak má tak by mělo stačit přetěsnit pístnice,jestli jsi jel v nejvyí poloze tak by mohl být problém jak s koulema tak s pístnicemi,a ten přední korektor vyměň stejně.Zvedni to v garái nahoru- povol si víčko od nádobky - odpoj přepady od pístnic(ty přepady sveď donějakých skleniček a do manet nějaké hadíčky a do jiných skleniček - ráno nebo a to sleze skontroluj kolik je u zadních pístnic LDS - tak pozná která poutí (větinou P.Z.);-)
|
|
23.12.2013 20:00 -
Re: Suspension system faulty
|
2649398
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jruze napsal(a): Má to auto tlačítko sport? Jak to péruje? To e padá zadek je na 90% těsnění , jestli se zhorilo pérování mohl si prorazit membránu v kouly(jestli jsi jel s autem na dorazech tak to nemusely přeít pístnice(nepravděpodobné).Předpokládám e LDS je tam dost a za jízdy to drí vejku jak má tak by mělo stačit přetěsnit pístnice,jestli jsi jel v nejvyí poloze tak by mohl být problém jak s koulema tak s pístnicemi,a ten přední korektor vyměň stejně.Zvedni to v garái nahoru- povol si víčko od nádobky - odpoj přepady od pístnic(ty přepady sveď donějakých skleniček a do manet nějaké hadíčky a do jiných skleniček - ráno nebo a to sleze skontroluj kolik je u zadních pístnic LDS - tak pozná která poutí (větinou P.Z.)
Sport to nemá. Pokud to funguje tak za jízdy výku drí, v nejvyí poloze jsem nejezdil, jel jsem pár km se spadlým zadkem, snail jsem se opatrně. Péruje to celkem normálně, nemám to s čím porovnat... Ale u kdy to u Vás bylo na Z ramenech asi před rokem, tak jste hodnotil zadek e péruje hůř.
Na tuhle operaci bohuel nemám dílnu, nevejdu se tam... A stejně teď přes svátky neseenu díly. Nechám to a na leden.
Sport to nemá. Pokud to funguje tak za jízdy výku drí, v nejvyí poloze jsem nejezdil, jel jsem pár km se spadlým zadkem, snail jsem se opatrně. Péruje to celkem normálně, nemám to s čím porovnat... Ale u kdy to u Vás bylo na Z ramenech asi před rokem, tak jste hodnotil zadek e péruje hůř.
Na tuhle operaci bohuel nemám dílnu, nevejdu se tam... A stejně teď přes svátky neseenu díly. Nechám to a na leden.
|
|
20.02.2014 14:04 -
Re: Suspension system faulty
|
2670494
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jumep napsal(a): ja by som vymenil vyskace oba, ked vieme ze zadok lahne a predok bol v diag a pozrel konektor na bhi
jumep napsal(a): ziadnu hlasku to neda, kup tesnenia manzety vyskace a daj si to vymenit
jruze napsal(a): Zvedni to v garái nahoru- povol si víčko od nádobky - odpoj přepady od pístnic(ty přepady sveď donějakých skleniček a do manet nějaké hadíčky a do jiných skleniček - ráno nebo a to sleze skontroluj kolik je u zadních pístnic LDS - tak pozná která poutí (větinou P.Z.)
Tak mám opraveno, a zde dávám info pro ostatní s podobnými problémy:
1) hláku 'Suspension system faulty' mi dělal vadný korektor výky (vyměněny oba), s ostřikovačem to nesouviselo, byla to asi jen neuvěřitelná náhoda (a to hned 2x )
2) padající zadek byl zaviněn tekoucí pravou zadní pístnicí (během pár desítek minut natekly 2 deci) - prolezl jsem místní návody, vyzkouel a zjistil problém, nechal přetěsnit, auto drí jak zamlada
... a teď to hlavní
3) jumep má vdycky pravdu
4) jruze má taky vdycky pravdu a tímto mu navíc děkuji za tu opravu
Tak mám opraveno, a zde dávám info pro ostatní s podobnými problémy:
1) hláku 'Suspension system faulty' mi dělal vadný korektor výky (vyměněny oba), s ostřikovačem to nesouviselo, byla to asi jen neuvěřitelná náhoda (a to hned 2x :-o )
2) padající zadek byl zaviněn tekoucí pravou zadní pístnicí (během pár desítek minut natekly 2 deci) - prolezl jsem místní návody, vyzkouel a zjistil problém, nechal přetěsnit, auto drí jak zamlada :-)
... a teď to hlavní :-d
3) jumep má vdycky pravdu :palec
4) jruze má taky vdycky pravdu :palec a tímto mu navíc děkuji za tu opravu
|
|
07.08.2016 16:24 -
Re: Suspension system faulty
|
2979892
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Ahoj priatelia.
Stala sa mi na mojej X7 taká vec. cca pri 21 000 km sa mi na diažnici rozsvietila kontrolka SERVICE + hláka Suspension faulty. Mal som to domov ete asi 600 km, tak som na nič neahal a iiel ďalej. cca po dvoch minútach sa hláka stratila. Na druhý deň som mal ís na prvú garančku, tak som im tam povedal, e sa stalo to a hento a nech sa na to pozrú. Keď som si preberal auto, tak mi povedali, e diagnostika nič nenala. e sa chyba zrejme zmazala z pamäte novým tartom. Dnes ako som iiel zase do Nemecka, tak pribline na tom istom mieste sa mi stalo to isté, hláka na dve minúty a potom zase zmizla. Auto normálne funguje... Mám sa tým zaobera? Alebo si to len občas pripomenie, e je to tam namontované?
Ahoj priatelia.
Stala sa mi na mojej X7 taká vec. cca pri 21 000 km sa mi na diažnici rozsvietila kontrolka SERVICE + hláka Suspension faulty. Mal som to domov ete asi 600 km, tak som na nič neahal a iiel ďalej. cca po dvoch minútach sa hláka stratila. Na druhý deň som mal ís na prvú garančku, tak som im tam povedal, e sa stalo to a hento a nech sa na to pozrú. Keď som si preberal auto, tak mi povedali, e diagnostika nič nenala. e sa chyba zrejme zmazala z pamäte novým tartom. Dnes ako som iiel zase do Nemecka, tak pribline na tom istom mieste sa mi stalo to isté, hláka na dve minúty a potom zase zmizla. Auto normálne funguje... Mám sa tým zaobera? Alebo si to len občas pripomenie, e je to tam namontované? :nevim
|
|
07.08.2016 17:51 -
Re: Suspension system faulty
|
2979934
|
|
jumep
|
|
|
skontrolovat v logu co to bolo (na to tam ten log je)
bud blbne vyskac alebo nieco s BHI (mal som pripad ked bol ten tenky ovladaci dratik predraty a obcas sa oprel o kostru)
skontrolovat v logu co to bolo (na to tam ten log je)
bud blbne vyskac alebo nieco s BHI (mal som pripad ked bol ten tenky ovladaci dratik predraty a obcas sa oprel o kostru)
|
|
07.08.2016 19:34 -
Re: Suspension system faulty
|
2979950
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Auto je tri mesiace staré, tak by som to na predraný drátik nevidel. O týdeň chcem da namontova ané, tak sa na to popýtam. Ďakujem
Auto je tri mesiace staré, tak by som to na predraný drátik nevidel. O týdeň chcem da namontova ané, tak sa na to popýtam. Ďakujem :)
|
|
07.08.2016 20:02 -
Re: Suspension system faulty
|
2979975
|
|
jumep
|
|
|
jo, potom som si uvedomil ze to mas nove, trvaj na tom ze to chces zdiagnostikovat a relativne by som hladal iny servis, log kde sa zaznamenavaju aj tieto udalosti sa pouziva uz od faceliftu
jo, potom som si uvedomil ze to mas nove, trvaj na tom ze to chces zdiagnostikovat a relativne by som hladal iny servis, log kde sa zaznamenavaju aj tieto udalosti sa pouziva uz od faceliftu
|
|
| |
|
|