| | |
22.04.2012 14:49 -
engine managment system faulty
|
2471439
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Mám takový malý záhadný problém.Při studeném motoru ve ok,po zahřátí se objeví depollution system faulty a v krátkém sledu pak ESP,ASR připojí se speed control.... a zakončuje engine managment....motor jde na 1200 otáček,ventilátor na chladiči motoru jede na plný pecky a v tu ránu jsem dojel!!!Ráno jsem jel do nedalekého servisu,hlásilo to depollution a svítí diagnostika,motor je studený,take jede jako by nic,kousek od serv.u motor kube a hlásí jednu hláku za druhou....v lednu proběhla výměna motoru,(u předchozího se při jízdě ulomil ventil)v únoru se tento problém ji objevil,vymazali chyby a vyčistili svorkovnice,no a a do této doby motor lapal...servisák má z toho velkou hlavu,jetě se s tím nesetkal...předem děkuji vem,s přáním hezkého dne,Jirka
Mám takový malý záhadný problém.Při studeném motoru ve ok,po zahřátí se objeví depollution system faulty a v krátkém sledu pak ESP,ASR připojí se speed control.... a zakončuje engine managment....motor jde na 1200 otáček,ventilátor na chladiči motoru jede na plný pecky a v tu ránu jsem dojel!!!Ráno jsem jel do nedalekého servisu,hlásilo to depollution a svítí diagnostika,motor je studený,take jede jako by nic,kousek od serv.u motor kube a hlásí jednu hláku za druhou....v lednu proběhla výměna motoru,(u předchozího se při jízdě ulomil ventil)v únoru se tento problém ji objevil,vymazali chyby a vyčistili svorkovnice,no a a do této doby motor lapal...servisák má z toho velkou hlavu,jetě se s tím nesetkal...předem děkuji vem,s přáním hezkého dne,Jirka:palec
|
|
22.04.2012 18:16 -
Re: engine managment system faulty
|
2471473
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Len musis napisat aka je chyba v diagnostike. Je mozne ze to bude cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
Len musis napisat aka je chyba v diagnostike. Je mozne ze to bude cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
|
|
22.04.2012 19:03 -
Re: engine managment system faulty
|
2471497
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Servisák mluvil o nízkém napětí na pedálu plynu,na čidle tlaku FAPu a jetě nejaké čidlo na motoru,prostě na 3 čidlech,které mají zásadní vliv na chod motoru a něco mluvil o vysokém tlaku turba...já jsem laik,tohle jde mimo mě...děkuji
Servisák mluvil o nízkém napětí na pedálu plynu,na čidle tlaku FAPu a jetě nejaké čidlo na motoru,prostě na 3 čidlech,které mají zásadní vliv na chod motoru a něco mluvil o vysokém tlaku turba...já jsem laik,tohle jde mimo mě...děkuji
|
|
22.04.2012 19:39 -
Re: engine managment system faulty
|
2471518
|
|
jruze
|
|
|
No nevím-asi bych to potřeboval mít na diag,ale v prvé řadě bych skouknul podtlaky(jestli chodí regulace turba),teplotní čidlo na Fap a čidlo motoru(větrák neběí nadarmo),jakou ukazuje teplotu na budíku motor.Diagnostika-chybové hláky,test akčních členů,měřené hodnoty.Bez toho se dá odpovědět e je to rozbitý
No nevím-asi bych to potřeboval mít na diag,ale v prvé řadě bych skouknul podtlaky(jestli chodí regulace turba),teplotní čidlo na Fap a čidlo motoru(větrák neběí nadarmo),jakou ukazuje teplotu na budíku motor.Diagnostika-chybové hláky,test akčních členů,měřené hodnoty.Bez toho se dá odpovědět e je to rozbitý;-)
|
|
22.04.2012 20:15 -
Re: engine managment system faulty
|
2471520
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Teplota vody na budíku v autě v normálu,ukazatel teploty oleje v motoru-ručička se teprve zvedá.Ten ventilátor se spustí po hláce depollution a podle mne začne regenerace FAPu,je slyet cvakání relátka,motor má hrubí zvuk no a netrvá to dlouho a ESP,ASR...a následný kolaps....FAP je 2měs. po očistci v servisu a reg. se pravidelně spoutí cca po 500-530km...děkuji
Teplota vody na budíku v autě v normálu,ukazatel teploty oleje v motoru-ručička se teprve zvedá.Ten ventilátor se spustí po hláce depollution a podle mne začne regenerace FAPu,je slyet cvakání relátka,motor má hrubí zvuk no a netrvá to dlouho a ESP,ASR...a následný kolaps....FAP je 2měs. po očistci v servisu a reg. se pravidelně spoutí cca po 500-530km...děkuji
|
|
22.04.2012 20:27 -
Re: engine managment system faulty
|
2471521
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jednotka ma dva zdroje 5V pro snimace
na diagnostice se podivej jestli jsou oba na 5V
pokud ano hledej problem v kabelazi nebo se zastav
jednotka ma dva zdroje 5V pro snimace
na diagnostice se podivej jestli jsou oba na 5V
pokud ano hledej problem v kabelazi nebo se zastav
|
|
22.04.2012 20:54 -
Re: engine managment system faulty
|
2471525
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Auto je v servisu,zítra zkusím vae rady uknout servisákovi a uvidíme...večer dám vědět,jetě jednou moc děkuji...
Auto je v servisu,zítra zkusím vae rady uknout servisákovi a uvidíme...večer dám vědět,jetě jednou moc děkuji...
|
|
05.05.2012 14:11 -
Re: engine managment system faulty
|
2475121
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Tak auto je doma,byl to problém v kabelech-na čidla kolísal proud a druhý problém byl krátkodobě vysoký tlak turba,čidlo zaznamenalo chybu a motor el do náhr. reimu no a ve spojitosti s tou elektrikou to pak kleklo úplně....
Tak auto je doma,byl to problém v kabelech-na čidla kolísal proud a druhý problém byl krátkodobě vysoký tlak turba,čidlo zaznamenalo chybu a motor el do náhr. reimu no a ve spojitosti s tou elektrikou to pak kleklo úplně....
|
|
05.05.2012 17:59 -
Re: engine managment system faulty
|
2475152
|
|
Hanz 397
|
|
|
jivran napsal(a): Tak auto je doma,byl to problém v kabelech-na čidla kolísal proud a druhý problém byl krátkodobě vysoký tlak turba,čidlo zaznamenalo chybu a motor el do náhr. reimu no a ve spojitosti s tou elektrikou to pak kleklo úplně....
Asi by bylo dobrý i napsat,jak to odstranil(ukostření,vým aku,vým řj motoru,profouknutí drátů stlačeným vzuchem ),aby ostatní,kdyby se jim vyskytl podobný problém nemuseli dva dny laborovat a hned věděli,co zkusit...
Asi by bylo dobrý i napsat,jak to odstranil(ukostření,vým aku,vým řj motoru,profouknutí drátů stlačeným vzuchem :-d ),aby ostatní,kdyby se jim vyskytl podobný problém nemuseli dva dny laborovat a hned věděli,co zkusit...
|
|
17.05.2012 21:16 -
Re: engine managment system faulty
|
2479278
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Servisák el po kabelech,které byly patné,údajně se opíraly o táhla řadící páky...tlak turba upravil na táhle membrány hned pod turbem...nicméně nejsem mechanik,take co vechno s tím jetě dělal??? Líp by to vysvětlil mechanik. Auto jede super,spotřeba 5,2 take zatím dobrý.
Servisák el po kabelech,které byly patné,údajně se opíraly o táhla řadící páky...tlak turba upravil na táhle membrány hned pod turbem...nicméně nejsem mechanik,take co vechno s tím jetě dělal??? Líp by to vysvětlil mechanik. Auto jede super,spotřeba 5,2 take zatím dobrý.
|
|
17.05.2012 21:22 -
Re: engine managment system faulty
|
2479279
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
upravil tlak turba na tiahle?
upravil tlak turba na tiahle?
|
|
19.05.2012 16:24 -
Re: engine managment system faulty
|
2479510
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
No super,tak co můe způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...
No super,tak co můe způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...
|
|
19.05.2012 17:57 -
Re: engine managment system faulty
|
2479513
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jivran napsal(a): No super,tak co můe způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...
Ono je otázka, co s tím opravdu dělal.
Pokud je vechno OK, dokáe podtlakový ventil přes táhlo pohnout lopatkami turba z jedné krajní polohy do druhé a nic není potřeba upravovat.
Jediné, co mě napadá je, e to táhlo nějak přihnul, aby se zkrátilo => při stejném vychýlení podtlakového ventilu budou lopatky turba více vychýlené => vyí tlak turba.
Je moné, e s tím nějaký problém na chvíli vyřeil (vyběhané turbo = nízký tlak turba), ale optimální to určitě není, takhle se opravují sovětská auta .
Ono je otázka, co s tím opravdu dělal.
Pokud je vechno OK, dokáe podtlakový ventil přes táhlo pohnout lopatkami turba z jedné krajní polohy do druhé a nic není potřeba upravovat.
Jediné, co mě napadá je, e to táhlo nějak přihnul, aby se zkrátilo => při stejném vychýlení podtlakového ventilu budou lopatky turba více vychýlené => vyí tlak turba.
Je moné, e s tím nějaký problém na chvíli vyřeil (vyběhané turbo = nízký tlak turba), ale optimální to určitě není, takhle se opravují sovětská auta :-d .
|
|
19.05.2012 19:08 -
Re: engine managment system faulty
|
2479514
|
|
jruze
|
|
|
TomasT napsal(a): Ono je otázka, co s tím opravdu dělal.
Pokud je vechno OK, dokáe podtlakový ventil přes táhlo pohnout lopatkami turba z jedné krajní polohy do druhé a nic není potřeba upravovat.
Jediné, co mě napadá je, e to táhlo nějak přihnul, aby se zkrátilo => při stejném vychýlení podtlakového ventilu budou lopatky turba více vychýlené => vyí tlak turba.
Je moné, e s tím nějaký problém na chvíli vyřeil (vyběhané turbo = nízký tlak turba), ale optimální to určitě není, takhle se opravují sovětská auta .
No ono se to pro srandu nenastavuje na stolici - já mám momenák za ty léta v ruce,ale turbo bych asi nenastavoval
No ono se to pro srandu nenastavuje na stolici - já mám momenák za ty léta v ruce,ale turbo bych asi nenastavoval:nevim
|
|
19.05.2012 23:42 -
Re: engine managment system faulty
|
2479527
|
|
Hanz 397
|
|
|
jivran napsal(a): No super,tak co můe způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...
...auto můe v extrémní zátěi padat do nouze(nic příjemnýho,kdy třeba zrovna předjídí) kvůli vysokýmu/nízkýmu plnícímu tlaku,můe ti prasknout nějaká část vedení stlačeného vzduchu,můe třeba i odejít ta turbína,protoe ,podle toho,co s tím ten umělec udělal,se můe třeba víc namáhat,ne je pro ní zdrávo,... Myslím,e tohle je dost důvodů pro změnu servisu,ne? Jak psal jruze,ty turbíny se nenastavují na stolici jen tak pro nic za nic a myslím,e ty lidi,co ty turba dělají právě na tý stolici,jich udělali víc,ne jich tenhle umělec kdy viděl...
...auto můe v extrémní zátěi padat do nouze(nic příjemnýho,kdy třeba zrovna předjídí) kvůli vysokýmu/nízkýmu plnícímu tlaku,můe ti prasknout nějaká část vedení stlačeného vzduchu,můe třeba i odejít ta turbína,protoe ,podle toho,co s tím ten umělec udělal,se můe třeba víc namáhat,ne je pro ní zdrávo,... Myslím,e tohle je dost důvodů pro změnu servisu,ne? Jak psal jruze,ty turbíny se nenastavují na stolici jen tak pro nic za nic a myslím,e ty lidi,co ty turba dělají právě na tý stolici,jich udělali víc,ne jich tenhle umělec kdy viděl... :-(
|
|
03.11.2012 08:31 -
Re: engine managment system faulty
|
2517434
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Servus!
Včera mě kolem 14h vyskočila hláka Managnent Engine System Faulty a Speed Control System Faulty. Dep. System Faulty mě svítí dlouhodobě, podle Jumepa to můe být cokoliv, po vymazání to naběhlo po cca. 2měsících. Ovem po včerejku se nic jiného nedělo, ádný přechod do nouzáku, ádné jiné hláky, jen se rol Servis. Po opětovném nastarování se opět ukázalo DSF (klasika) a MESF. Po cestě asi 25km, před zastavením se opět ukázal SCSF. Shrnu: po nastartování se rone DSF, následuje MESF a svítí Servis. Auto jede normálně, tempomat fachčí, nic se nepřehřívá, ventilátor je v klidu, motor reaguje jak má. Baterie je nová, cca 1 měsíc. Jsem objednaný u Tiefa na diag. Tak jen, jestli někdo jiný neměl tu čest se setkat s něčím podobným?
Servus!
Včera mě kolem 14h vyskočila hláka Managnent Engine System Faulty a Speed Control System Faulty. Dep. System Faulty mě svítí dlouhodobě, podle Jumepa to můe být cokoliv, po vymazání to naběhlo po cca. 2měsících. Ovem po včerejku se nic jiného nedělo, ádný přechod do nouzáku, ádné jiné hláky, jen se rol Servis. Po opětovném nastarování se opět ukázalo DSF (klasika) a MESF. Po cestě asi 25km, před zastavením se opět ukázal SCSF. Shrnu: po nastartování se rone DSF, následuje MESF a svítí Servis. Auto jede normálně, tempomat fachčí, nic se nepřehřívá, ventilátor je v klidu, motor reaguje jak má. Baterie je nová, cca 1 měsíc. Jsem objednaný u Tiefa na diag. Tak jen, jestli někdo jiný neměl tu čest se setkat s něčím podobným?:nevim
|
|
03.11.2012 12:16 -
Re: engine managment system faulty
|
2517469
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Kulda napsal(a): Servus!
Včera mě kolem 14h vyskočila hláka Managnent Engine System Faulty a Speed Control System Faulty. Dep. System Faulty mě svítí dlouhodobě, podle Jumepa to můe být cokoliv, po vymazání to naběhlo po cca. 2měsících. Ovem po včerejku se nic jiného nedělo, ádný přechod do nouzáku, ádné jiné hláky, jen se rol Servis. Po opětovném nastarování se opět ukázalo DSF (klasika) a MESF. Po cestě asi 25km, před zastavením se opět ukázal SCSF. Shrnu: po nastartování se rone DSF, následuje MESF a svítí Servis. Auto jede normálně, tempomat fachčí, nic se nepřehřívá, ventilátor je v klidu, motor reaguje jak má. Baterie je nová, cca 1 měsíc. Jsem objednaný u Tiefa na diag. Tak jen, jestli někdo jiný neměl tu čest se setkat s něčím podobným?
Já tu "čest" měl, ale na jiném motoru, take nevím jestli to k něčemu bude, ale za přečtení nic nedá . Zkus tohle vlákno, je to tam někde od poloviny:
.link.
Já tu "čest" měl, ale na jiném motoru, take nevím jestli to k něčemu bude, ale za přečtení nic nedá :-). Zkus tohle vlákno, je to tam někde od poloviny:
http://www.c5club.cz/diskuze/diagnostika-software-navigace/1807204-zavada-omezovace-rychlosti-c5ii/4/#.UJT8qxLKTrQ
|
|
04.11.2012 10:15 -
Re: engine managment system faulty
|
2517580
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Diky! Auto si asi ije vlastním ivotem, včera po dotankování LPG se hláka MESF po nastartování ukázala a zhruba po 10-20 sekundách Servis zhasl a vechno je OK. Tak nevím, ale k Tiefovi po cestě přes Prágl stavím.
Diky! Auto si asi ije vlastním ivotem, včera po dotankování LPG se hláka MESF po nastartování ukázala a zhruba po 10-20 sekundách Servis zhasl a vechno je OK. Tak nevím, ale k Tiefovi po cestě přes Prágl stavím.
|
|
| |
|
|