| | |
03.11.2016 17:57 -
Re: Lze koupit regulátor alternátoru samostatně?
|
3008253
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi co je za alternator,na Bosch se da koupit zcela vse ale napriklad na Valeo skoro nic
na mereni aku nepotrebujes diag,staci ti multimetr
zalezi co je za alternator,na Bosch se da koupit zcela vse ale napriklad na Valeo skoro nic
na mereni aku nepotrebujes diag,staci ti multimetr
|
|
03.11.2016 18:13 -
Re: battery supply charge
|
3008258
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Podle toho, co říkal, je to právě Valeo.
Take tam pak teda celý alternátor? Kolik to můe řádově být?
Podle toho, co říkal, je to právě Valeo.
Take tam pak teda celý alternátor? Kolik to můe řádově být?:(
|
|
03.11.2016 18:23 -
Re: battery supply charge
|
3008259
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi kde ho koupis a jak ho koupis,jestli repasovany vymenym zpusobem za tvuj vadny nebo fungl novy
zalezi kde ho koupis a jak ho koupis,jestli repasovany vymenym zpusobem za tvuj vadny nebo fungl novy
|
|
03.11.2016 18:26 -
Re: battery supply charge
|
3008260
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
A neuměl bys říct u těch variant alespoň rámcově, prosím?
Potřebuju si nějak vyřeit dilema, kam jetě jít a kde u to prostě nechat plavat a hodit to ze skály
A neuměl bys říct u těch variant alespoň rámcově, prosím?
Potřebuju si nějak vyřeit dilema, kam jetě jít a kde u to prostě nechat plavat a hodit to ze skály :)
|
|
03.11.2016 18:30 -
Re: battery supply charge
|
3008261
|
|
jumep
|
|
|
daju sa aj do toho valea kupit veci, ale zalezi na variante, proste to treba vybrat von a podla toho zhanat a kupovat veci alebo rovno vymennym sposobom kupit repas ako bolo povedane
daju sa aj do toho valea kupit veci, ale zalezi na variante, proste to treba vybrat von a podla toho zhanat a kupovat veci alebo rovno vymennym sposobom kupit repas ako bolo povedane
|
|
03.11.2016 19:46 -
Re: battery supply charge
|
3008297
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Myslel jsem, ze bych mohl napriklad dostat informaci, ze repas se pohybuje od 3 - 5, novy se da sehnat od 12 -15k nebo neco v tomhle duchu (cisla jsem si vymyslel).
Samozrejme chapu, ze alternator neni rohlik, chapu, ze je jich asi hafo ruznych druhu podle motoru atd. ale mel jsem za to, ze by se zde podobna informace dala ziskat.
Mas samozrejme pravdu, ze od toho je technik, ale jednak nechci byt zavisly pouze na informaci z jedne strany (duveruj, ale proveruj) a navic je tu ten problem, ze on se ted snazi jit cestou vymeny regulatoru a zrejme to bude na delsi lokte. Takze jsem si v ramci moznosti chtel ciste pro sebe udelat nejakou predstavu, co me tak asi muze cekat a rozhodnout se, zda uz ten svuj proklety kousek C5 pohrbim ci nikoliv ...
Myslel jsem, ze bych mohl napriklad dostat informaci, ze repas se pohybuje od 3 - 5, novy se da sehnat od 12 -15k nebo neco v tomhle duchu (cisla jsem si vymyslel).
Samozrejme chapu, ze alternator neni rohlik, chapu, ze je jich asi hafo ruznych druhu podle motoru atd. ale mel jsem za to, ze by se zde podobna informace dala ziskat.
Mas samozrejme pravdu, ze od toho je technik, ale jednak nechci byt zavisly pouze na informaci z jedne strany (duveruj, ale proveruj) a navic je tu ten problem, ze on se ted snazi jit cestou vymeny regulatoru a zrejme to bude na delsi lokte. Takze jsem si v ramci moznosti chtel ciste pro sebe udelat nejakou predstavu, co me tak asi muze cekat a rozhodnout se, zda uz ten svuj proklety kousek C5 pohrbim ci nikoliv ...
|
|
04.11.2016 09:24 -
Re: battery supply charge
|
3008456
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Měl jsem ten samý problém altík mi přebíjel sehnal jsem ten samej v polsku na vrajáči za asi 2.000 taky mi občas blikala kontrolka potkávacích světel a diag psala závadu přílo silné napájecí napětí. Myslím e stačilo očistit ty kostry a zmizelo to....
Jinak je fakt ze na ten altík valeo se neda nic sehnat. Kdy jsem ho měl u opraváře a ten ho zkouel vybudit normálně to fungovalo ale v autě to přebijelo.... Do dnes si myslím e to delaly ty kostry ten starej altík pořád mám.... Od výměny mi nekomunikuje jednotka nabití akumulátoru nebo jak to v te diag píí.
Měl jsem ten samý problém altík mi přebíjel sehnal jsem ten samej v polsku na vrajáči za asi 2.000 taky mi občas blikala kontrolka potkávacích světel a diag psala závadu přílo silné napájecí napětí. Myslím e stačilo očistit ty kostry a zmizelo to....
Jinak je fakt ze na ten altík valeo se neda nic sehnat. Kdy jsem ho měl u opraváře a ten ho zkouel vybudit normálně to fungovalo ale v autě to přebijelo.... Do dnes si myslím e to delaly ty kostry ten starej altík pořád mám.... Od výměny mi nekomunikuje jednotka nabití akumulátoru nebo jak to v te diag píí.
|
|
12.01.2017 07:52 -
Re: battery supply charge
|
3027956
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj vsichni,
po pulroce pocitveho procitani, bych potreboval bych poradit s problemem "battery supply charge". (C5III, X7,1OOkw, 2009, automat).
Pred tremi mesici to jednou bliklo a pak nic, ted posledni 4dny to skace pri kazde jizde. Starty v pohode i ted v tech mrazech -15°C.
Baterka je cajk, nova na podzim 2016, pri klidu dava voltmetr pripojeny na baterku 12,4V, pri nastarovatni volnobeh 14,3V, zkousel sem ji i pri ruznych otackach a tam dava stabilne 14,40V.
Nemate pripadne nekdo tip na elektrikare v Ostrave, jsem se tu prestehoval, neznam nikoho
diky
Ahoj vsichni,
po pulroce pocitveho procitani, bych potreboval bych poradit s problemem "battery supply charge". (C5III, X7,1OOkw, 2009, automat).
Pred tremi mesici to jednou bliklo a pak nic, ted posledni 4dny to skace pri kazde jizde. Starty v pohode i ted v tech mrazech -15°C.
Baterka je cajk, nova na podzim 2016, pri klidu dava voltmetr pripojeny na baterku 12,4V, pri nastarovatni volnobeh 14,3V, zkousel sem ji i pri ruznych otackach a tam dava stabilne 14,40V.
Nemate pripadne nekdo tip na elektrikare v Ostrave, jsem se tu prestehoval, neznam nikoho :(
diky
|
|
12.01.2017 08:45 -
Re: battery supply charge
|
3027958
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Kdybych si mel typnout tak volnobezka altiku
Kdybych si mel typnout tak volnobezka altiku
|
|
12.01.2017 19:04 -
Re: battery supply charge
|
3028092
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Taky moznost, ja jen ze jsem tu mel jedni V6 HDI kde se sem tam protacela volnobezka a hlasilo to podobne veci... Kontakty to ale muzou byt taky.
Taky moznost, ja jen ze jsem tu mel jedni V6 HDI kde se sem tam protacela volnobezka a hlasilo to podobne veci... Kontakty to ale muzou byt taky.
|
|
17.01.2017 07:08 -
Re: battery supply charge
|
3029113
|
|
dury
|
Město: Kopřivnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
ahoj,
dekuji za vsechny rady.
Jak jsem kontroloval kostry, tak jsem odpojil/zapojil baterku a je "po problemu" s battery supply charge. Hlaska se neobjevuje.
ahoj,
dekuji za vsechny rady.
Jak jsem kontroloval kostry, tak jsem odpojil/zapojil baterku a je "po problemu" s battery supply charge. Hlaska se neobjevuje.
|
|
01.04.2017 17:01 -
Re: battery supply charge
|
3055252
|
|
Ivan P
|
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zdravim vsetkych vcera mi vyskocila hlaska selhani nabijeni baterie tak som si zmeral ci mi baterku skutočne nedobija a zrejme je spatny alternator ,chcem ho demontovat a potreboval by som radu ako ho co najlepsie vybrat co vsetko musim zhodit dakujem za kazdu radu
Zdravim vsetkych vcera mi vyskocila hlaska selhani nabijeni baterie tak som si zmeral ci mi baterku skutočne nedobija a zrejme je spatny alternator ,chcem ho demontovat a potreboval by som radu ako ho co najlepsie vybrat co vsetko musim zhodit dakujem za kazdu radu
|
|
01.04.2017 20:06 -
Re: battery supply charge
|
3055292
|
|
jumep
|
|
|
v podstate remen prislusenstva a kladky davam dole
potom povolim hore trubku serva a len ju pootocim a horom vytiahnem alternator
je na 4 sroboch
v podstate remen prislusenstva a kladky davam dole
potom povolim hore trubku serva a len ju pootocim a horom vytiahnem alternator
je na 4 sroboch
|
|
01.04.2017 20:25 -
Re: battery supply charge
|
3055296
|
|
Ivan P
|
Město: Dolná Breznica, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Dik zajtra idem na to
Dik zajtra idem na to
|
|
02.04.2017 11:26 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3055438
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Servus, tak mi taky odeel altík, a protoe ádný z mechaniků nemá volnou dílnu, musím se do vytáhnutí altíka pustit sám. Jak tu píe jumep, ten roub zespodu (od filtru) a nahoře (servočerpadlo), je k nim normální přístup? Zvládnu to udělat na parkoviti? Sice jsem se nikdy v autech nehrabal, ale vypadá to podle popisu, e bych to zvládnul, zas takové nemehlo nejsem
Servus, tak mi taky odeel altík, a protoe ádný z mechaniků nemá volnou dílnu, musím se do vytáhnutí altíka pustit sám. Jak tu píe jumep, ten roub zespodu (od filtru) a nahoře (servočerpadlo), je k nim normální přístup? Zvládnu to udělat na parkoviti? Sice jsem se nikdy v autech nehrabal, ale vypadá to podle popisu, e bych to zvládnul, zas takové nemehlo nejsem :-)
|
|
02.04.2017 11:30 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3055439
|
|
jumep
|
|
|
tie sroby zozadu sa daju pomerne v pohode
tie sroby zozadu sa daju pomerne v pohode
|
|
31.05.2017 21:45 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071091
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Ahoj,
auto vcera na parkovisti chytlo behem prutrze mracen pomerne solidni sprchu. Chvili nato jsem s nim popojizdel a hodilo chybu motoru. Pze uz jsem podobne chovani dvakrat zazil (zacalo blaznit po tezke sprse) a auto jelo a chovalo se naprosto bezproblemove, tak jsem chybu jen zaznamenal a smazal.
Pak den klid a dneska mi behem jizdy skocilo Battery supply charge ... po zhasnuti motoru a opakovanem startu se jiz chyba nezobrazuje. Pri poslednim vyskytu teto chyby byl nakonec problem s dobijenim altiku, tak jsem kontroloval napeti (pres wifi OBD - vim, ze to tady nemate radi, ale nic jineho po ruce nemam) a behem kontrolni jizdy chyba uz nevyskocila a reportovane napeti se pohybovalo mezi 13.7 - 15.2V.
Myslite, ze je nutne to hrotit a hnat se hned do servisu nebo tomu muzu jeste dat chvili cas? Jde mi o to, ze to auto ted behem nasledujicich 4 dni budu dost potrebovat na odvoz nejakych veci, vzal jsem si kvuli tomu dovolenou a nerad bych to ted cele odvolaval a mazal s autem do servisu, kdyby to mel byt jen plany poplach.
Myslite, ze je realna situace, ze je nekde problem s izolaci ci utesnenim, a vetsi mnozstvi vody zpusobi podobne problemy (to je totiz moje laicka interpretace)?
Diky za pripadne nazory!
Ahoj,
auto vcera na parkovisti chytlo behem prutrze mracen pomerne solidni sprchu. Chvili nato jsem s nim popojizdel a hodilo chybu motoru. Pze uz jsem podobne chovani dvakrat zazil (zacalo blaznit po tezke sprse) a auto jelo a chovalo se naprosto bezproblemove, tak jsem chybu jen zaznamenal a smazal.
Pak den klid a dneska mi behem jizdy skocilo Battery supply charge ... po zhasnuti motoru a opakovanem startu se jiz chyba nezobrazuje. Pri poslednim vyskytu teto chyby byl nakonec problem s dobijenim altiku, tak jsem kontroloval napeti (pres wifi OBD - vim, ze to tady nemate radi, ale nic jineho po ruce nemam) a behem kontrolni jizdy chyba uz nevyskocila a reportovane napeti se pohybovalo mezi 13.7 - 15.2V.
Myslite, ze je nutne to hrotit a hnat se hned do servisu nebo tomu muzu jeste dat chvili cas? Jde mi o to, ze to auto ted behem nasledujicich 4 dni budu dost potrebovat na odvoz nejakych veci, vzal jsem si kvuli tomu dovolenou a nerad bych to ted cele odvolaval a mazal s autem do servisu, kdyby to mel byt jen plany poplach.
Myslite, ze je realna situace, ze je nekde problem s izolaci ci utesnenim, a vetsi mnozstvi vody zpusobi podobne problemy (to je totiz moje laicka interpretace)?
Diky za pripadne nazory!
|
|
| |
|
|