| | |
05.09.2011 15:23 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2412021
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proč pořád někdo neví, kdy mu regeneruje FAP? Já včera cestou do práce, rovinka, klídek, 4r - 50km a najednou koukám, jedu za 14l. . Tak je to jasný - REGENERACE. Bohuel, cesta dál pokračovala z kopce a při brdění motorem spotřeba 2l a to je k regeneraci málo. Tak jsem dole na kruháči otočil a jel zpět do kopečka. 3km pěkně na trojku 50 - 60 , spotřeba kolem 20l, a najednou v tom nepatrně klaplo a spotřeba poloviční. Při cestě dolů kopcem u byla spotřeba na 0. Stálo mě to 5 minut a pár km a mám vypucováno.
Proč pořád někdo neví, kdy mu regeneruje FAP? Já včera cestou do práce, rovinka, klídek, 4r - 50km a najednou koukám, jedu za 14l. :-o . Tak je to jasný - REGENERACE. Bohuel, cesta dál pokračovala z kopce a při brdění motorem spotřeba 2l a to je k regeneraci málo. Tak jsem dole na kruháči otočil a jel zpět do kopečka. 3km pěkně na trojku 50 - 60 , spotřeba kolem 20l, a najednou v tom nepatrně klaplo a spotřeba poloviční. Při cestě dolů kopcem u byla spotřeba na 0. Stálo mě to 5 minut a pár km a mám vypucováno. :-d
|
|
05.09.2011 16:42 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2412029
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
U naich motorů do sekaček to tak výrazné není, ádné klap, ádných 14 litrů (4r po rovině 50 = to jede podle PC cca za 3,5 litru) - při jízdě jde spotřeba nahoru tak max. o litr a zvuk motoru je troku hrubí - ale se zapnutým rádiem se to snadno přehlídne.
U naich motorů do sekaček to tak výrazné není, ádné klap, ádných 14 litrů (4r po rovině 50 = to jede podle PC cca za 3,5 litru) - při jízdě jde spotřeba nahoru tak max. o litr a zvuk motoru je troku hrubí - ale se zapnutým rádiem se to snadno přehlídne.
|
|
13.11.2011 18:51 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2424896
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Musím říct,e já regeneraci poznám hned.Ne jenom tím,e na palubáku vyleze spotřeba,ale hlavně tím jak se motor chová.
Jak píe, ná motor do sekačky začne cukat při otáčkách pod 2000.
Pokud to mastím tak to ani nepoznám.
Musím říct,e já regeneraci poznám hned.Ne jenom tím,e na palubáku vyleze spotřeba,ale hlavně tím jak se motor chová.
Jak píe, ná motor do sekačky:-)))) začne cukat při otáčkách pod 2000.
Pokud to mastím tak to ani nepoznám.
|
|
13.11.2011 21:10 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2424951
|
|
jardas
|
|
|
Taky pořád nevim, kdy mi regeneruje... přes hudbu neslyím projev motoru, ale jak zastavim v práci na parkoviti a běí sahara tak je to jasný a po cestě domu jí trochu protáhnu a to v cajku... naposled regeneroval na dálnici asi ve 190
Taky pořád nevim, kdy mi regeneruje... přes hudbu neslyím projev motoru, ale jak zastavim v práci na parkoviti a běí sahara tak je to jasný a po cestě domu jí trochu protáhnu a to v cajku... naposled regeneroval na dálnici asi ve 190 :-))))
|
|
29.08.2013 17:47 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2614126
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Chlapi, keď sa pri regenerácii spustia spotrebiče, konkrétne vyhrievanie zadného okna, rozsvieti sa aj jeho kontrolka?
Chlapi, keď sa pri regenerácii spustia spotrebiče, konkrétne vyhrievanie zadného okna, rozsvieti sa aj jeho kontrolka?
|
|
29.08.2013 19:28 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2614173
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
...mám C5 asi tri dni, preto taký (pre teba asi primitívny) dotaz. Na aute bol pravidelne praný FAP, ale vraj ete nebol menený (Predolý majitež je môj kolega a verím mu). Auto má 227 000 km, tak by som sa rád pripravil na to, čo sa deje keď regenerácia začne, aby som ju nechal prebehnú do konca bez zbytočného preruovania. Jazdím zväča krátke trasy Tuchoměřice - Ruzyňské letisko, ale cca dvakrát mesačne jazdievam domov na slovensko, take ho prevetrám aj po diažnici svinejím ustáleným tempom...
ECU tlačítko síce nemačká, ale kontrolku rozsvecuje riadiaca jednotka, preto som sa na ňu pýtal...
...mám C5 asi tri dni, preto taký (pre teba asi primitívny) dotaz. Na aute bol pravidelne praný FAP, ale vraj ete nebol menený (Predolý majitež je môj kolega a verím mu). Auto má 227 000 km, tak by som sa rád pripravil na to, čo sa deje keď regenerácia začne, aby som ju nechal prebehnú do konca bez zbytočného preruovania. Jazdím zväča krátke trasy Tuchoměřice - Ruzyňské letisko, ale cca dvakrát mesačne jazdievam domov na slovensko, take ho prevetrám aj po diažnici svinejím ustáleným tempom...
ECU tlačítko síce nemačká, ale kontrolku rozsvecuje riadiaca jednotka, preto som sa na ňu pýtal...
|
|
29.08.2013 20:01 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2614182
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Miklásek napsal(a): Jazdím zväča krátke trasy Tuchoměřice - Ruzyňské letisko, ale cca dvakrát mesačne jazdievam domov na slovensko, take ho prevetrám aj po diažnici svinejím ustáleným tempom...
ECU tlačítko síce nemačká, ale kontrolku rozsvecuje riadiaca jednotka, preto som sa na ňu pýtal...
Během regenerace funguje ve normálně, ádná funkce tlačítek se nevypíná a konrolky se nerozsvěcují
Jinak já poznám začátek regenerace dle chování motoru (časem na to také přijde), pak kouknu na okamitou spotřebu a je to jasné, ověřit to jetě můe tak, e při zařazené rychlosti nebude lapat na plyn - spotřeba nebude 0.
Potom tam dám 4 a jedu na 2500ot a regenerace trvá od 6 km do 10 km. Blbé je, kdy mě to začne 2 km před příjezdem do práce, drříve jsem regeneraci přeruil, dnes si radi zajedu, a se regeneruje v jednom kuse. Jinak momentálně mi to regeneruje tak po 850 km.
Ale má jinou motorizaci a bude si na to muset přijít sám sleduj spotřebu při zařazené rychlosti při nestlačeném plynu, kdy není 0 regeneruje
Během regenerace funguje ve normálně, ádná funkce tlačítek se nevypíná a konrolky se nerozsvěcují :-d
Jinak já poznám začátek regenerace dle chování motoru (časem na to také přijde), pak kouknu na okamitou spotřebu a je to jasné, ověřit to jetě můe tak, e při zařazené rychlosti nebude lapat na plyn - spotřeba nebude 0.
Potom tam dám 4 a jedu na 2500ot a regenerace trvá od 6 km do 10 km. Blbé je, kdy mě to začne 2 km před příjezdem do práce, drříve jsem regeneraci přeruil, dnes si radi zajedu, a se regeneruje v jednom kuse. Jinak momentálně mi to regeneruje tak po 850 km.
Ale má jinou motorizaci a bude si na to muset přijít sám ;-) sleduj spotřebu při zařazené rychlosti při nestlačeném plynu, kdy není 0 regeneruje
|
|
29.08.2013 20:55 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2614192
|
|
.45acp
|
|
|
Pokud nemá rádio na plný pecky můe při regeneraci slyet cvakat pod přístrojovkou relátka. Já jetě pozoruju lehké pokubávání motoru při lehce natreném plynu.
Pokud nemá rádio na plný pecky můe při regeneraci slyet cvakat pod přístrojovkou relátka. Já jetě pozoruju lehké pokubávání motoru při lehce natreném plynu.
|
|
29.08.2013 21:21 -
Re: Unblocked diesel filter
|
2614198
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
veď v pohode ja som rád, e niekto odpísal k veci
Chápem, e to spustí znovu, ale len cca dvakrát do mesiaca idem dlhiu trasu a zvyok je len také cmrndanie po pár kilometroch, tak som chcel vedie nejakú vychytávku ako na to prís aby som sa napríklad prebehol po Praskom okruhu a doprial motoru čo mu treba
veď v pohode :) ja som rád, e niekto odpísal k veci :)
Chápem, e to spustí znovu, ale len cca dvakrát do mesiaca idem dlhiu trasu a zvyok je len také cmrndanie po pár kilometroch, tak som chcel vedie nejakú vychytávku ako na to prís aby som sa napríklad prebehol po Praskom okruhu a doprial motoru čo mu treba :)
|
|
29.08.2013 21:33 -
Re: FAP, Unblock diesel filter
|
2614204
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím e průběh regenerace je dvojí. Buď to proběhne během normální jízdy, třeba jak píe po tý dálnici a v takovým případě si toho ani nevimne. No a pokud se taková jízda dlouho nekoná a nedaří se takto regeneraci provést, pak teprve přijde čas na tu, kterou jsme schopní poznat podle zvuku motoru a zvýený spotřeby.
Pokud dlouho jezdím mezi vesnicema po okreskách, tak regeneruju zhruba po 700 - 900 km. Vdycky si vynuluju počítadlo. A občas vyrazím na dálku po dálnici a najednou regeneruju po 1500 km. To je nesmysl a dnes u vím, e regenerace proběhla zhruba někdy kolem těch 700 km, ale já ji nezaznamenal.
V příloze je to popsaný přesně a odborně. Někde na str. 6
Myslím e průběh regenerace je dvojí. Buď to proběhne během normální jízdy, třeba jak píe po tý dálnici a v takovým případě si toho ani nevimne. No a pokud se taková jízda dlouho nekoná a nedaří se takto regeneraci provést, pak teprve přijde čas na tu, kterou jsme schopní poznat podle zvuku motoru a zvýený spotřeby.
Pokud dlouho jezdím mezi vesnicema po okreskách, tak regeneruju zhruba po 700 - 900 km. Vdycky si vynuluju počítadlo. A občas vyrazím na dálku po dálnici a najednou regeneruju po 1500 km. To je nesmysl a dnes u vím, e regenerace proběhla zhruba někdy kolem těch 700 km, ale já ji nezaznamenal.
V příloze je to popsaný přesně a odborně. Někde na str. 6
Přílohy: fap.pdf ( 384105b ) - |
|
29.08.2013 22:02 -
Re: FAP, Unblock diesel filter
|
2614211
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Taky to tak mam. Pokud jedu dál, tak o regeneraci ani nevim, ale pokud mam popojíďky, tak o ní sakra vim, cvakají relátka, nejede to, pak je chvíli klid, pak to zas cvaká a nejede a pak je hotovo. Jo a je cejtit jakoby guma občas
Taky to tak mam. Pokud jedu dál, tak o regeneraci ani nevim, ale pokud mam popojíďky, tak o ní sakra vim, cvakají relátka, nejede to, pak je chvíli klid, pak to zas cvaká a nejede a pak je hotovo. Jo a je cejtit jakoby guma občas
|
|
29.08.2013 22:32 -
Re: FAP, Unblock diesel filter
|
2614216
|
|
jumep
|
|
|
pri 2.2 je pocut taky iny zvuk od vyfuku, ale musis byt zohrany s autom, pri c5 1 to na spotrebe nezbadas
nijako to neries a jazdi, ja jazdim tiez vela kratke trasy, obcas celu nadrz len v meste, start, stop (piestany su male) a pohoda
pri 2.2 je pocut taky iny zvuk od vyfuku, ale musis byt zohrany s autom, pri c5 1 to na spotrebe nezbadas
nijako to neries a jazdi, ja jazdim tiez vela kratke trasy, obcas celu nadrz len v meste, start, stop (piestany su male) a pohoda
|
|
30.08.2013 08:54 -
Re: FAP, Unblock diesel filter
|
2614246
|
|
C5stepan
|
|
|
Regeneraci FAP za jízdy nepoznám - neslyím cvakání, nečumím na displej. A 3 různé diagnostiky ukázaly, e regeneruje kadých cca 300km, začal jsem to řeit. Je to 14 dní, kdy jsem poprvé zaregistroval začátek regenerace - to kdy Jumep na sebe navlékl protichemický oblek a spustil vapku. Myslím, e teď mám dost času znovu se FAPem zabývat. Vem vyznavačům pochyb o potřebě tohoto zařízení: a jednou uvidíte ten čisounký výfuk za ním, dojde vám, k čemu slouí. Nae auta jsou pojízdné čističky vzduchu.
Regeneraci FAP za jízdy nepoznám - neslyím cvakání, nečumím na displej. A 3 různé diagnostiky ukázaly, e regeneruje kadých cca 300km, začal jsem to řeit. Je to 14 dní, kdy jsem poprvé zaregistroval začátek regenerace - to kdy Jumep na sebe navlékl protichemický oblek:-)))) a spustil vapku. Myslím, e teď mám dost času znovu se FAPem zabývat. Vem vyznavačům pochyb o potřebě tohoto zařízení: a jednou uvidíte ten čisounký výfuk za ním, dojde vám, k čemu slouí. Nae auta jsou pojízdné čističky vzduchu:palec.
|
|
30.08.2013 13:15 -
Re: FAP, Unblock diesel filter
|
2614285
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
C5stepan napsal(a): Regeneraci FAP za jízdy nepoznám - neslyím cvakání, nečumím na displej. A 3 různé diagnostiky ukázaly, e regeneruje kadých cca 300km, začal jsem to řeit. Je to 14 dní, kdy jsem poprvé zaregistroval začátek regenerace - to kdy Jumep na sebe navlékl protichemický oblek a spustil vapku. Myslím, e teď mám dost času znovu se FAPem zabývat. Vem vyznavačům pochyb o potřebě tohoto zařízení: a jednou uvidíte ten čisounký výfuk za ním, dojde vám, k čemu slouí. Nae auta jsou pojízdné čističky vzduchu .
ja len mozem potvrdit ten cisty vyfuk a dodam ze ten vyfuk takmer nehrdzavie , teda myslim z vnutra von. Koncovy diel vyfuku som na C5 I menil asi po 320 tis km len preto ze sa mi tesne pred STK nechcelo babrat s opravou prehrdzaveneho a takmer odpadnuteho vonkajsieho plasta. Inak bol stale tesny a z vnutra takmer ako novy
ja len mozem potvrdit ten cisty vyfuk a dodam ze ten vyfuk takmer nehrdzavie , teda myslim z vnutra von. Koncovy diel vyfuku som na C5 I menil asi po 320 tis km len preto ze sa mi tesne pred STK nechcelo babrat s opravou prehrdzaveneho a takmer odpadnuteho vonkajsieho plasta. Inak bol stale tesny a z vnutra takmer ako novy :palec
|
|
03.09.2013 21:04 -
Re: Lze pouí FAP filtr z Peugeotu 2.0 100 kW na citroena 2.2. HDI???
|
2615170
|
|
jumep
|
|
|
RHR ma vacsi ten filter, jednotka na to nie je stavana ... inak by to malo byt jedno
a ps. mal si to napisat do vlakna o fape
RHR ma vacsi ten filter, jednotka na to nie je stavana ... inak by to malo byt jedno
a ps. mal si to napisat do vlakna o fape
|
|
03.09.2013 21:30 -
Re: Lze pouí FAP filtr z Peugeotu 2.0 100 kW na citroena 2.2. HDI???
|
2615183
|
|
jumep
|
|
|
on sa ale pyta RHR - do 4HX, pri facelifte su myslim uz tieto rovnake, ale tam je ina riadiacka / soft a co viem tak je dlhsi ako ten co je pri 1dnicke
priemer trubky neviem
on sa ale pyta RHR - do 4HX, pri facelifte su myslim uz tieto rovnake, ale tam je ina riadiacka / soft a co viem tak je dlhsi ako ten co je pri 1dnicke
priemer trubky neviem
|
|
| |
|
|