| | |
01.07.2013 14:14 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2594925
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak diagnostika potvrdila 6 válec, objednal jsem cívky na celou zadní řadu, a to nemusím přítě rozdělávat.
Jinak pořadí válců je opačně:
6 5 4
3 2 1
Předek auta.
Tak diagnostika potvrdila 6 válec, objednal jsem cívky na celou zadní řadu, a to nemusím přítě rozdělávat.
Jinak pořadí válců je opačně:
6 5 4
3 2 1
Předek auta.
|
|
02.10.2013 11:43 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2623830
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak opět jízda na pět válců. Vyměnil jsem zbylé 3 cívky, svíčky a nové těsnění sání a nic. Motor pořád běí na 5 válců. Minule kdy jsem vyměnil cívku, tak to hned běelo na 6 a hláka zhasnula. Je moné e je patná lambda a motor jede nepravidelně jak kdyby jel jen na 5 válců? Zkouel jsem přepnout z BA na LPG a pořád stejné, take vstřiky to nejsou. Prosím o radu. Myslíte e kdy se přes diagnostiku smae ta chyba, tak to pojede opět na 6.?
EDIT: Jinak zpočátku to dělalo tak, e při studeném motoru, motor naskočil a běel na 5 válců asi tak minutu, po minutě se to rozběhlo zase na 6 válců. Po asi dvou týdnech, jsem nastartoval, opět jen 5 válců, čekal jsem minutu, a po minutě vyběhla hláka "Catalysator Converter Fault" a motor běel stále na 5 válců. Tak jsem začal řeit ty cívky.
Tak opět jízda na pět válců. :-( Vyměnil jsem zbylé 3 cívky, svíčky a nové těsnění sání a nic. Motor pořád běí na 5 válců. Minule kdy jsem vyměnil cívku, tak to hned běelo na 6 a hláka zhasnula. Je moné e je patná lambda a motor jede nepravidelně jak kdyby jel jen na 5 válců? Zkouel jsem přepnout z BA na LPG a pořád stejné, take vstřiky to nejsou. Prosím o radu. Myslíte e kdy se přes diagnostiku smae ta chyba, tak to pojede opět na 6.?
EDIT: Jinak zpočátku to dělalo tak, e při studeném motoru, motor naskočil a běel na 5 válců asi tak minutu, po minutě se to rozběhlo zase na 6 válců. Po asi dvou týdnech, jsem nastartoval, opět jen 5 válců, čekal jsem minutu, a po minutě vyběhla hláka "Catalysator Converter Fault" a motor běel stále na 5 válců. Tak jsem začal řeit ty cívky.
|
|
02.10.2013 12:45 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2623837
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já neznám daný motor a u vůbec ne LPG.
Ale obecně k benzínovým motorům. Pokud nejde válec, tak to znamená:
1. Není tam dopravena pohonná látka, čili benzín. To je z hlediska katalyzátoru jetě dobré, do výfuku jde prostě ohřátý vzduch. Je to něco jiného, ne katalyzátor čeká, třeba je v něm kyslík, co po spálení normálně není, ale stále jetě docela dobré.
2. Pohonná látka je dopravena a není spálena - u spalovacího motoru tedy zaehnuta svíčkou. No a to je pro katalyzátor průvih zásadní, to se nemá stávat a při delím provozu je to pro katalyzátor smrtící. Navíc s nespálenou směsí jde i malé mnoství nespáleného oleje a ten je pro kat jetě horí.
No já neznám daný motor a u vůbec ne LPG.
Ale obecně k benzínovým motorům. Pokud nejde válec, tak to znamená:
1. Není tam dopravena pohonná látka, čili benzín. To je z hlediska katalyzátoru jetě dobré, do výfuku jde prostě ohřátý vzduch. Je to něco jiného, ne katalyzátor čeká, třeba je v něm kyslík, co po spálení normálně není, ale stále jetě docela dobré.
2. Pohonná látka je dopravena a není spálena - u spalovacího motoru tedy zaehnuta svíčkou. No a to je pro katalyzátor průvih zásadní, to se nemá stávat a při delím provozu je to pro katalyzátor smrtící. Navíc s nespálenou směsí jde i malé mnoství nespáleného oleje a ten je pro kat jetě horí.
|
|
02.10.2013 13:01 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2623840
|
|
jumep
|
|
|
toto na fore nevyriesis a najlepsie riesenie je to u niekoho nechat nech to moze skumat, ak to teda uz robi pravidelne, mozno to bude odstranitelne hned
toto na fore nevyriesis a najlepsie riesenie je to u niekoho nechat nech to moze skumat, ak to teda uz robi pravidelne, mozno to bude odstranitelne hned
|
|
03.10.2013 10:28 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624124
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak stačilo odpojit jen baterku, u jede na 6 válců.
Tak stačilo odpojit jen baterku, u jede na 6 válců. :palec
|
|
03.10.2013 15:03 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624257
|
|
jumep
|
|
|
uzatvaram stavky ze kedy prides s tym ze to robi zas ....
uzatvaram stavky ze kedy prides s tym ze to robi zas ....
|
|
03.10.2013 16:07 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624276
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
No, mě to právě napadlo večer. e při minulé výměně cívky jsem odpojoval baterku a nebyl problém. Tento krát jsem ale baterku neodpojoval. Jetě jsem volal do servisu, e tedy nepřijedu, e stačilo odpojit baterku, a on říkal, e to někdy stačí. e prostě ŘJ si pořád pamatuje, e motor jel na 5 válců, a odpojením baterky se to vymae. Taky e vymazalo. Jede jak na BA i LPG plynule, i startuje krásně, ádné kolísání otáček a ni při studeném motoru, a to bylo dnes -1°C.
No, mě to právě napadlo večer. e při minulé výměně cívky jsem odpojoval baterku a nebyl problém. Tento krát jsem ale baterku neodpojoval. Jetě jsem volal do servisu, e tedy nepřijedu, e stačilo odpojit baterku, a on říkal, e to někdy stačí. e prostě ŘJ si pořád pamatuje, e motor jel na 5 válců, a odpojením baterky se to vymae. Taky e vymazalo. Jede jak na BA i LPG plynule, i startuje krásně, ádné kolísání otáček a ni při studeném motoru, a to bylo dnes -1°C. :palec
|
|
03.10.2013 16:34 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624285
|
|
jruze
|
|
|
Katan napsal(a): No, mě to právě napadlo večer. e při minulé výměně cívky jsem odpojoval baterku a nebyl problém. Tento krát jsem ale baterku neodpojoval. Jetě jsem volal do servisu, e tedy nepřijedu, e stačilo odpojit baterku, a on říkal, e to někdy stačí. e prostě ŘJ si pořád pamatuje, e motor jel na 5 válců, a odpojením baterky se to vymae. Taky e vymazalo. Jede jak na BA i LPG plynule, i startuje krásně, ádné kolísání otáček a ni při studeném motoru, a to bylo dnes -1°C.
Větině aut stačí vypnout zapalování a znovu nastartovat,ale u se mi dostx stalo e jsem musel chyby vymazat (nebo resetnout systém,odpojit od aku)- na mém biturbu jsem neutáhl hadici od filtru spadlo do nouzáku a dokud jsem nesmazal chybu zůstalo v nouzáku a nejelo - některé auta mají sloní pamě (nechtějí nic zapomenout)
Větině aut stačí vypnout zapalování a znovu nastartovat,ale u se mi dostx stalo e jsem musel chyby vymazat (nebo resetnout systém,odpojit od aku)- na mém biturbu jsem neutáhl hadici od filtru spadlo do nouzáku a dokud jsem nesmazal chybu zůstalo v nouzáku a nejelo ;-) - některé auta mají sloní pamě (nechtějí nic zapomenout):-))))
|
|
03.10.2013 23:26 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624417
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak nic, s práce jsem jel domu asi na 3 válce sotva jsem se rozjel, motor pod 3tis kubal, e skoro vyskočil s auta. Moná to bude těmi třemi cívkami, které jsem měnil. Objednával jsem je přes ebay s činy, vechny tři stály dohromady 1000kč. To asi nebude to pravé ořechové. Zítra diagnostika, a ukáe se co to je, jestli chyba spalování válce 1,2,3. Tak jsou to ty čínské cívky.
Tak nic, s práce jsem jel domu asi na 3 válce :-d sotva jsem se rozjel, motor pod 3tis kubal, e skoro vyskočil s auta. Moná to bude těmi třemi cívkami, které jsem měnil. Objednával jsem je přes ebay s činy, vechny tři stály dohromady 1000kč. To asi nebude to pravé ořechové. Zítra diagnostika, a ukáe se co to je, jestli chyba spalování válce 1,2,3. Tak jsou to ty čínské cívky.
|
|
04.10.2013 06:30 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2624434
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pozor, a tohle auto bude na prodej! To bude tak dodrbané... Jestli i ostatní díly na údrbu jsou kupované tímto stylem, tak to bude C5 made in China.
Zapalovací cívku za 300 bych snad nedal ani do mopedu. Je tu 100x opakováno, e kdo si koupí V6, tak musí počítat se zvýenými provozními náklady.
Pozor, a tohle auto bude na prodej! To bude tak dodrbané... Jestli i ostatní díly na údrbu jsou kupované tímto stylem, tak to bude C5 made in China.
Zapalovací cívku za 300 bych snad nedal ani do mopedu. Je tu 100x opakováno, e kdo si koupí V6, tak musí počítat se zvýenými provozními náklady.
|
|
10.10.2013 05:19 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2625490
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak cívkami s Číny to nebylo. Auto je teď v servisu.
Tak cívkami s Číny to nebylo. Auto je teď v servisu.
|
|
14.10.2013 15:19 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2626976
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak přily na to e nepalí 3 válec, ale cívkou to není. Tak jdou po kabelech, jestli není někde skrat. Nějaký napad, čím by to mohlo být?
Tak přily na to e nepalí 3 válec, ale cívkou to není. Tak jdou po kabelech, jestli není někde skrat. Nějaký napad, čím by to mohlo být?
|
|
01.11.2013 13:06 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2631716
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Opraveno. Nedrel konektor na cívce 6 válce, vibracemi auta se povysunul a byl patný kontakt. Byla to moje chyba, kdy jsem měnil cívky, tak jsem ho asi patně zacvakl.
Opraveno. Nedrel konektor na cívce 6 válce, vibracemi auta se povysunul a byl patný kontakt. Byla to moje chyba, kdy jsem měnil cívky, tak jsem ho asi patně zacvakl. :-p
|
|
01.11.2013 21:09 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2631831
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ty to tady píe jako román na pokračování a plevelí a roztahuje, prosím přítě si můe doplňovat svůj příspěvek tlačítkem edit a nemusí psát 3x po sobě extra příspěvek , díky
ty to tady píe jako román na pokračování a plevelí a roztahuje, prosím přítě si můe doplňovat svůj příspěvek tlačítkem edit a nemusí psát 3x po sobě extra příspěvek , díky ;-)
|
|
19.07.2015 20:13 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2842590
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Dnes cestou z Brna se mi rozsvítil Servis a blikala kontrolka motoru a zobrazila se hláka Catalyzator něco failure nebo tak něco, tak jsem zastavil a volal servisákovij. Dojel s diagnostikou, moc jsem toho nepostřehl, co mu to vypisovalo, zase říkal e to bude asi tím plynem, pokud jsem dobře postřehl, tak chyba měla označení P0300 a text tam byl cca \" detekovano vicenasobne vynechani valcu\". Při jízdě jsem ale nezaznamenal ádné kubnutí.
Take nadení z koupě C5 začíná opadávat, protoe nevím, co ve se jetě posere, ne pojedem do chorvatska, nedej boe cestou tam či v chorvatsku
Chyby smazal, kontrolky u nesvítí, auto jede stále normálně.
Dnes cestou z Brna se mi rozsvítil Servis a blikala kontrolka motoru a zobrazila se hláka Catalyzator něco failure nebo tak něco, tak jsem zastavil a volal servisákovij. Dojel s diagnostikou, moc jsem toho nepostřehl, co mu to vypisovalo, zase říkal e to bude asi tím plynem, pokud jsem dobře postřehl, tak chyba měla označení P0300 a text tam byl cca \" detekovano vicenasobne vynechani valcu\". Při jízdě jsem ale nezaznamenal ádné kubnutí.
Take nadení z koupě C5 začíná opadávat, protoe nevím, co ve se jetě posere, ne pojedem do chorvatska, nedej boe cestou tam či v chorvatsku :-(
Chyby smazal, kontrolky u nesvítí, auto jede stále normálně.
|
|
19.07.2015 20:20 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
2842592
|
|
jruze
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 22.07.15 10:51 Důvod: hosi, domluvte se v SZ | | |
|
11.02.2017 20:43 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
3038873
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím,
po studeném startu se motor otřásal na 3 válce, vyskočila hláka Catalysator converter fault a po chvíly Antipolution fault. Auto jsme jen přeparkovával, tak jsem s nim ujel asi 10 metrů.
Druhý den svítil Service, kontrolka motoru, vyskakovala hláka Antipollution fault, auto jelo normálně.
Třetí den nesvítilo nic a auto jelo normálně.
Dnes jsem napojl OBD, v paměti zůstala uloená chyba P1339 - Zapalovací soustava, válec 3 - zjitěno chybné zapalování. Svíčky jsou nové, zbytek neznámého stáří a původu. Dá se takhle říci, co by to mohlo být ?
Děkuji.
Zdravím,
po studeném startu se motor otřásal na 3 válce, vyskočila hláka Catalysator converter fault a po chvíly Antipolution fault. Auto jsme jen přeparkovával, tak jsem s nim ujel asi 10 metrů.
Druhý den svítil Service, kontrolka motoru, vyskakovala hláka Antipollution fault, auto jelo normálně.
Třetí den nesvítilo nic a auto jelo normálně.
Dnes jsem napojl OBD, v paměti zůstala uloená chyba P1339 - Zapalovací soustava, válec 3 - zjitěno chybné zapalování. Svíčky jsou nové, zbytek neznámého stáří a původu. Dá se takhle říci, co by to mohlo být ?
Děkuji.
|
|
11.02.2017 21:32 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
3038897
|
|
Hanz 397
|
|
|
ret33 napsal(a): Zdravím,
po studeném startu se motor otřásal na 3 válce, vyskočila hláka Catalysator converter fault a po chvíly Antipolution fault. Auto jsme jen přeparkovával, tak jsem s nim ujel asi 10 metrů.
Druhý den svítil Service, kontrolka motoru, vyskakovala hláka Antipollution fault, auto jelo normálně.
Třetí den nesvítilo nic a auto jelo normálně.
Dnes jsem napojl OBD, v paměti zůstala uloená chyba P1339 - Zapalovací soustava, válec 3 - zjitěno chybné zapalování. Svíčky jsou nové, zbytek neznámého stáří a původu. Dá se takhle říci, co by to mohlo být ?
Děkuji.
Neznamená,e kdy jsou svíčky nový,e jsou dobrý. Zvlá pokud jsou od Bosche...
Dál to můe být cívka (modul),vstřikovač, pozdě naplněnej hydrotel a nebo to taky nemusí být vůbec nic... Mohlo se stát,e se na ten třetí válec při tom krátkým zatíení při popojídění nedostalo palivo,nebo se ho tam naopak dostalo víc a hned to ovlivnilo emise (i kdy do ohřátí lambdasond nejsou emise monitorovaný,take hláka o katu je troku nesmyslná) a ten válec prostě vynechal.
Jak dlouho před popojetím ten motor vrčel na volnoběh?
Neznamená,e kdy jsou svíčky nový,e jsou dobrý. Zvlá pokud jsou od Bosche... :-(
Dál to můe být cívka (modul),vstřikovač, pozdě naplněnej hydrotel a nebo to taky nemusí být vůbec nic... Mohlo se stát,e se na ten třetí válec při tom krátkým zatíení při popojídění nedostalo palivo,nebo se ho tam naopak dostalo víc a hned to ovlivnilo emise (i kdy do ohřátí lambdasond nejsou emise monitorovaný,take hláka o katu je troku nesmyslná) a ten válec prostě vynechal.
Jak dlouho před popojetím ten motor vrčel na volnoběh?
|
|
11.02.2017 22:11 -
Re: Catalysator Converter Fault
|
3038903
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
no to si ma poteil, tri dni dozadu som dal Boky. Teraz chápem prečo sa moj liečitel ukrnul ked som ich vytiahol
Ale ano ma pravdu, poznam pripad keď jeden člen vymenil sviečky a po rieeni problemu s chodom motora zistil e jedna z nich bola vadna
no to si ma poteil, tri dni dozadu som dal Boky. Teraz chápem prečo sa moj liečitel ukrnul ked som ich vytiahol :-d
Ale ano ma pravdu, poznam pripad keď jeden člen vymenil sviečky a po rieeni problemu s chodom motora zistil e jedna z nich bola vadna ;-)
|
|
| |
|
|