Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Catalysator Converter Fault
|< < 1 2 3 > >|
01.07.2013 14:14 - Re: Catalysator Converter Fault 2594925
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak diagnostika potvrdila 6 válec, objednal jsem cívky na celou zadní řadu, a to nemusím příště rozdělávat.
Jinak pořadí válců je opačně:

6 5 4

3 2 1
Předek auta.

01.07.2013 14:57 - Re: Catalysator Converter Fault 2594963
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Tak diagnostika potvrdila 6 válec, objednal jsem cívky na celou zadní řadu, a to nemusím příště rozdělávat.
Jinak pořadí válců je opačně:

6 5 4

3 2 1
Předek auta.


Frantíci mají vždy první od převodovky

02.10.2013 11:43 - Re: Catalysator Converter Fault 2623830
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak opět jízda na pět válců. Vyměnil jsem zbylé 3 cívky, svíčky a nové těsnění sání a nic. Motor pořád běží na 5 válců. Minule když jsem vyměnil cívku, tak to hned běželo na 6 a hláška zhasnula. Je možné že je špatná lambda a motor jede nepravidelně jak kdyby jel jen na 5 válců? Zkoušel jsem přepnout z BA na LPG a pořád stejné, takže vstřiky to nejsou. Prosím o radu. Myslíte že když se přes diagnostiku smaže ta chyba, tak to pojede opět na 6.?

EDIT: Jinak zpočátku to dělalo tak, že při studeném motoru, motor naskočil a běžel na 5 válců asi tak minutu, po minutě se to rozběhlo zase na 6 válců. Po asi dvou týdnech, jsem nastartoval, opět jen 5 válců, čekal jsem minutu, a po minutě vyběhla hláška "Catalysator Converter Fault" a motor běžel stále na 5 válců. Tak jsem začal řešit ty cívky.

02.10.2013 12:45 - Re: Catalysator Converter Fault 2623837
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No já neznám daný motor a už vůbec ne LPG.

Ale obecně k benzínovým motorům. Pokud nejde válec, tak to znamená:
1. Není tam dopravena pohonná látka, čili benzín. To je z hlediska katalyzátoru ještě dobré, do výfuku jde prostě ohřátý vzduch. Je to něco jiného, než katalyzátor čeká, třeba je v něm kyslík, což po spálení normálně není, ale stále ještě docela dobré.
2. Pohonná látka je dopravena a není spálena - u spalovacího motoru tedy zažehnuta svíčkou. No a to je pro katalyzátor průšvih zásadní, to se nemá stávat a při delším provozu je to pro katalyzátor smrtící. Navíc s nespálenou směsí jde i malé množství nespáleného oleje a ten je pro kat ještě horší.

02.10.2013 13:01 - Re: Catalysator Converter Fault 2623840
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto na fore nevyriesis a najlepsie riesenie je to u niekoho nechat nech to moze skumat, ak to teda uz robi pravidelne, mozno to bude odstranitelne hned

03.10.2013 10:28 - Re: Catalysator Converter Fault 2624124
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak stačilo odpojit jen baterku, už jede na 6 válců.

03.10.2013 15:03 - Re: Catalysator Converter Fault 2624257
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uzatvaram stavky ze kedy prides s tym ze to robi zas ....

03.10.2013 16:07 - Re: Catalysator Converter Fault 2624276
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
No, mě to právě napadlo večer. Že při minulé výměně cívky jsem odpojoval baterku a nebyl problém. Tento krát jsem ale baterku neodpojoval. Ještě jsem volal do servisu, že tedy nepřijedu, že stačilo odpojit baterku, a on říkal, že to někdy stačí. Že prostě ŘJ si pořád pamatuje, že motor jel na 5 válců, a odpojením baterky se to vymaže. Taky že vymazalo. Jede jak na BA i LPG plynule, i startuje krásně, žádné kolísání otáček a ni při studeném motoru, a to bylo dnes -1°C.

03.10.2013 16:34 - Re: Catalysator Converter Fault 2624285
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
No, mě to právě napadlo večer. Že při minulé výměně cívky jsem odpojoval baterku a nebyl problém. Tento krát jsem ale baterku neodpojoval. Ještě jsem volal do servisu, že tedy nepřijedu, že stačilo odpojit baterku, a on říkal, že to někdy stačí. Že prostě ŘJ si pořád pamatuje, že motor jel na 5 válců, a odpojením baterky se to vymaže. Taky že vymazalo. Jede jak na BA i LPG plynule, i startuje krásně, žádné kolísání otáček a ni při studeném motoru, a to bylo dnes -1°C.


Většině aut stačí vypnout zapalování a znovu nastartovat,ale už se mi dostx stalo že jsem musel chyby vymazat (nebo resetnout systém,odpojit od aku)- na mém biturbu jsem neutáhl hadici od filtru spadlo do nouzáku a dokud jsem nesmazal chybu zůstalo v nouzáku a nejelo - některé auta mají sloní pamě (nechtějí nic zapomenout)

03.10.2013 23:26 - Re: Catalysator Converter Fault 2624417
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak nic, s práce jsem jel domu asi na 3 válce sotva jsem se rozjel, motor pod 3tis škubal, že skoro vyskočil s auta. Možná to bude těmi třemi cívkami, které jsem měnil. Objednával jsem je přes ebay s činy, všechny tři stály dohromady 1000kč. To asi nebude to pravé ořechové. Zítra diagnostika, a ukáže se co to je, jestli chyba spalování válce 1,2,3. Tak jsou to ty čínské cívky.

04.10.2013 06:30 - Re: Catalysator Converter Fault 2624434
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Pozor, až tohle auto bude na prodej! To bude tak dodrbané... Jestli i ostatní díly na údržbu jsou kupované tímto stylem, tak to bude C5 made in China.
Zapalovací cívku za 300 bych snad nedal ani do mopedu. Je tu 100x opakováno, že kdo si koupí V6, tak musí počítat se zvýšenými provozními náklady.

10.10.2013 05:19 - Re: Catalysator Converter Fault 2625490
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak cívkami s Číny to nebylo. Auto je teď v servisu.

14.10.2013 15:19 - Re: Catalysator Converter Fault 2626976
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak přišly na to že nepalí 3 válec, ale cívkou to není. Tak jdou po kabelech, jestli není někde skrat. Nějaký napad, čím by to mohlo být?

01.11.2013 13:06 - Re: Catalysator Converter Fault 2631716
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Opraveno. Nedržel konektor na cívce 6 válce, vibracemi auta se povysunul a byl špatný kontakt. Byla to moje chyba, když jsem měnil cívky, tak jsem ho asi špatně zacvakl.

01.11.2013 21:09 - Re: Catalysator Converter Fault 2631831
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
ty to tady píšeš jako román na pokračování a plevelíš a roztahuješ, prosím příště si můžeš doplňovat svůj příspěvek tlačítkem edit a nemusíš psát 3x po sobě extra příspěvek , díky

19.07.2015 20:13 - Re: Catalysator Converter Fault 2842590
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes cestou z Brna se mi rozsvítil Servis a blikala kontrolka motoru a zobrazila se hláška Catalyzator něco failure nebo tak něco, tak jsem zastavil a volal servisákovij. Dojel s diagnostikou, moc jsem toho nepostřehl, co mu to vypisovalo, zase říkal že to bude asi tím plynem, pokud jsem dobře postřehl, tak chyba měla označení P0300 a text tam byl cca \" detekovano vicenasobne vynechani valcu\". Při jízdě jsem ale nezaznamenal žádné škubnutí.
Takže nadšení z koupě C5 začíná opadávat, protože nevím, co vše se ještě posere, než pojedem do chorvatska, nedej bože cestou tam či v chorvatsku
Chyby smazal, kontrolky už nesvítí, auto jede stále normálně.

19.07.2015 20:20 - Re: Catalysator Converter Fault 2842592
jruze
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 22.07.15 10:51
Důvod: hosi, domluvte se v SZ

11.02.2017 20:43 - Re: Catalysator Converter Fault 3038873
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 162
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
po studeném startu se motor otřásal na 3 válce, vyskočila hláška Catalysator converter fault a po chvíly Antipolution fault. Auto jsme jen přeparkovával, tak jsem s nim ujel asi 10 metrů.

Druhý den svítil Service, kontrolka motoru, vyskakovala hláška Antipollution fault, auto jelo normálně.
Třetí den nesvítilo nic a auto jelo normálně.

Dnes jsem napojl OBD, v paměti zůstala uložená chyba P1339 - Zapalovací soustava, válec 3 - zjištěno chybné zapalování. Svíčky jsou nové, zbytek neznámého stáří a původu. Dá se takhle říci, co by to mohlo být ?
Děkuji.

11.02.2017 21:32 - Re: Catalysator Converter Fault 3038897
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ret33 napsal(a):
Zdravím,
po studeném startu se motor otřásal na 3 válce, vyskočila hláška Catalysator converter fault a po chvíly Antipolution fault. Auto jsme jen přeparkovával, tak jsem s nim ujel asi 10 metrů.

Druhý den svítil Service, kontrolka motoru, vyskakovala hláška Antipollution fault, auto jelo normálně.
Třetí den nesvítilo nic a auto jelo normálně.

Dnes jsem napojl OBD, v paměti zůstala uložená chyba P1339 - Zapalovací soustava, válec 3 - zjištěno chybné zapalování. Svíčky jsou nové, zbytek neznámého stáří a původu. Dá se takhle říci, co by to mohlo být ?
Děkuji.

Neznamená,že když jsou svíčky nový,že jsou dobrý. Zvl᚝ pokud jsou od Bosche...
Dál to může být cívka (modul),vstřikovač, pozdě naplněnej hydroštel a nebo to taky nemusí být vůbec nic... Mohlo se stát,že se na ten třetí válec při tom krátkým zatížení při popojíždění nedostalo palivo,nebo se ho tam naopak dostalo víc a hned to ovlivnilo emise (i když do ohřátí lambdasond nejsou emise monitorovaný,takže hláška o katu je trošku nesmyslná) a ten válec prostě vynechal.
Jak dlouho před popojetím ten motor vrčel na volnoběh?

11.02.2017 22:11 - Re: Catalysator Converter Fault 3038903
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
no to si ma potešil, tri dni dozadu som dal Bošky. Teraz chápem prečo sa moj liečitel uškrnul ked som ich vytiahol
Ale ano maš pravdu, poznam pripad keď jeden člen vymenil sviečky a po riešeni problemu s chodom motora zistil že jedna z nich bola vadna

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator