| | |
17.06.2013 22:09 -
Re: Gearbox Faulty
|
2590439
|
|
Hanz 397
|
|
|
Asi bych teda nejdřív prohlédl vechny spoje,kterejma prochází CAN a potom bych změřil komunikaci na něm,přičem bych se zaměřil na provozní podmínky,ve kterých by tam byla chyba. Dá se to docela snadno vysledovat,pokud se to objevuje pravidelně. A na základě toho by u neměl být tak velkej problém to najít.
Asi bych teda nejdřív prohlédl vechny spoje,kterejma prochází CAN a potom bych změřil komunikaci na něm,přičem bych se zaměřil na provozní podmínky,ve kterých by tam byla chyba. Dá se to docela snadno vysledovat,pokud se to objevuje pravidelně. A na základě toho by u neměl být tak velkej problém to najít.
|
|
01.07.2013 11:38 -
Re: Gearbox Faulty
|
2594848
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Mno, zatím jsem se s tím nikam do servisu nedostal. Ale... Jezdil jsem teď průběně 2 týdny kraoučké trasy na benzín a plyn nenahazoval. Za tu dobu se mi chyba neobjevila a ráno mi auto po nastartováníj nechcíplo.
V sobotu jsem nabral plyn a jel asi 10 km na něho z kina domů. A dnes ráno lup, nastartoval jsem a motor zase zdechl. Chybu to potom při jízdě nehodilo, ale bylo to zase divné a motor se mi nelíbil.
Take je moné, e:
a) beru debilní plyn (včera jsem zkusil schválně novou benzinku)?
b) kdy jedu na plyn a druhý den chci jet znova, můe být nějaký zbytkáč plynu, co mi zůstane v motoru a po nastartování to udělá bordel, zdechá motor a potom hází chyby? e třeba motor není schopný fungovat a ne najede znova pořádně na benzín, tak prostě odmítá dobře fungovat?
Mno, zatím jsem se s tím nikam do servisu nedostal. Ale... Jezdil jsem teď průběně 2 týdny kraoučké trasy na benzín a plyn nenahazoval. Za tu dobu se mi chyba neobjevila a ráno mi auto po nastartováníj nechcíplo.
V sobotu jsem nabral plyn a jel asi 10 km na něho z kina domů. A dnes ráno lup, nastartoval jsem a motor zase zdechl. Chybu to potom při jízdě nehodilo, ale bylo to zase divné a motor se mi nelíbil.
Take je moné, e:
a) beru debilní plyn (včera jsem zkusil schválně novou benzinku)?
b) kdy jedu na plyn a druhý den chci jet znova, můe být nějaký zbytkáč plynu, co mi zůstane v motoru a po nastartování to udělá bordel, zdechá motor a potom hází chyby? e třeba motor není schopný fungovat a ne najede znova pořádně na benzín, tak prostě odmítá dobře fungovat?
|
|
01.07.2013 12:24 -
Re: Gearbox Faulty
|
2594884
|
|
jumep
|
|
|
moze to byt aj tym ze ti prepustaju striky plynove, ale skor si myslim ze rozhaseny plyn ti rozhasi motorovu jednotku, ked tato bola nastavena na ten bordel co si mal v sani a na klapke, tak je dost mozne ze to teraz blbne, pojazdi este na benzine a chod si to dat znova nastavit
moze to byt aj tym ze ti prepustaju striky plynove, ale skor si myslim ze rozhaseny plyn ti rozhasi motorovu jednotku, ked tato bola nastavena na ten bordel co si mal v sani a na klapke, tak je dost mozne ze to teraz blbne, pojazdi este na benzine a chod si to dat znova nastavit
|
|
26.08.2013 18:35 -
Re: Gearbox Faulty
|
2613454
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Dobrý den,
princezna najela během jednoho dne cca 1400km a těsně před cílem mě začala blbnout automatická převodovka AM6. Musím říci, e jsem převánou část cesty trávil na dálnicích a byla na ni zařazená "manuální" estka. Nevím jestli to s tím souvysí, ale na konci cesty se mě převodovka začala divně chovat, e mě z ničeho nic přestávala manuálně řadit nahoru. Dolů to lo, ale nahoru ne e. Tak jsem tedy začal pouívat klasické "Déčko", ale nedalo mi to a zkouel jsem zase manuál, ale pořád nic. A jednou mě to z "Déčka" do manuálu přestalo přepínat. Pak zase ano a pak zase ne, ale pořád to neřadilo nahoru.
No abych to zkrátil.
Auto jede naprosto v pohodě, převodovka řadí úplně bez příznaků poruchy, ale je v řeimu GF.
Nedalo mi to a zajel jsem si do Rýmařova do servisu a nechal jsem si načíst chyby do PC a objevilo se následující.
První chyba je
U1208 CAN-zpráva ŘJ motoru Vadný
a druhá je
P2777 Pulzní tlačítko + Přeruení/zkrat na plus
Chyby jsem si zjioval na netu a tu druhou chápu.
Předpokládám (znění chyby Upshift Switch Circuit High), e je někdě chyba při řazení nahoru (odtud to tlačítko + a původní chování na cestě). Je tedy problém někde u páky? Nebo co a kde přesněji hledat?
A co to první? To jsem moc nepochopil. Nael jsem znění originálu chyby jako "Invalid or Missing Data for Seat Switches" a druhou jako "Loss of serial communications for class 2 devices" co vůbec nevím co to je. Co pod tím mám chápat? Mě to připadá jako něco se sedačkou a nějakým přepínačem, ale co to má společného s motorem a potamo s automatem?
Ve středu se vracím do PHY a zatím předpokládám, e mohu jet normálně domů, i kdy mě to stále vrtá hlavou co se stalo, ale auto a AM6 jede a řadí naprosto bez potíí, bez zvuků, bez jakýkoli projevů, které by znepokojovaly, ale i tak na to musím pořád myslet. Bohuel v reimu GF nechodí spousta věcí na tom závislých. Děkujuuu.
Dobrý den,
princezna najela během jednoho dne cca 1400km a těsně před cílem mě začala blbnout automatická převodovka AM6. Musím říci, e jsem převánou část cesty trávil na dálnicích a byla na ni zařazená "manuální" estka. Nevím jestli to s tím souvysí, ale na konci cesty se mě převodovka začala divně chovat, e mě z ničeho nic přestávala manuálně řadit nahoru. Dolů to lo, ale nahoru ne e. Tak jsem tedy začal pouívat klasické "Déčko", ale nedalo mi to a zkouel jsem zase manuál, ale pořád nic. A jednou mě to z "Déčka" do manuálu přestalo přepínat. Pak zase ano a pak zase ne, ale pořád to neřadilo nahoru.
No abych to zkrátil.
Auto jede naprosto v pohodě, převodovka řadí úplně bez příznaků poruchy, ale je v řeimu GF.
Nedalo mi to a zajel jsem si do Rýmařova do servisu a nechal jsem si načíst chyby do PC a objevilo se následující.
První chyba je
U1208 CAN-zpráva ŘJ motoru Vadný
a druhá je
P2777 Pulzní tlačítko + Přeruení/zkrat na plus
Chyby jsem si zjioval na netu a tu druhou chápu.
Předpokládám (znění chyby Upshift Switch Circuit High), e je někdě chyba při řazení nahoru (odtud to tlačítko + a původní chování na cestě). Je tedy problém někde u páky? Nebo co a kde přesněji hledat?
A co to první? To jsem moc nepochopil. Nael jsem znění originálu chyby jako "Invalid or Missing Data for Seat Switches" a druhou jako "Loss of serial communications for class 2 devices" co vůbec nevím co to je. Co pod tím mám chápat? Mě to připadá jako něco se sedačkou a nějakým přepínačem, ale co to má společného s motorem a potamo s automatem? :-)
Ve středu se vracím do PHY a zatím předpokládám, e mohu jet normálně domů, i kdy mě to stále vrtá hlavou co se stalo, ale auto a AM6 jede a řadí naprosto bez potíí, bez zvuků, bez jakýkoli projevů, které by znepokojovaly, ale i tak na to musím pořád myslet. Bohuel v reimu GF nechodí spousta věcí na tom závislých. Děkujuuu.
Přílohy: 20130826_133254.jpg ( 3751348b ) - Foto z diagnostiky |
|
26.08.2013 20:14 -
Re: Gearbox Faulty
|
2613492
|
|
jruze
|
|
|
Alien napsal(a): Dobrý den,
princezna najela během jednoho dne cca 1400km a těsně před cílem mě začala blbnout automatická převodovka AM6. Musím říci, e jsem převánou část cesty trávil na dálnicích a byla na ni zařazená "manuální" estka. Nevím jestli to s tím souvysí, ale na konci cesty se mě převodovka začala divně chovat, e mě z ničeho nic přestávala manuálně řadit nahoru. Dolů to lo, ale nahoru ne e. Tak jsem tedy začal pouívat klasické "Déčko", ale nedalo mi to a zkouel jsem zase manuál, ale pořád nic. A jednou mě to z "Déčka" do manuálu přestalo přepínat. Pak zase ano a pak zase ne, ale pořád to neřadilo nahoru.
No abych to zkrátil.
Auto jede naprosto v pohodě, převodovka řadí úplně bez příznaků poruchy, ale je v řeimu GF.
Nedalo mi to a zajel jsem si do Rýmařova do servisu a nechal jsem si načíst chyby do PC a objevilo se následující.
První chyba je
U1208 CAN-zpráva ŘJ motoru Vadný
a druhá je
P2777 Pulzní tlačítko + Přeruení/zkrat na plus
Chyby jsem si zjioval na netu a tu druhou chápu.
Předpokládám (znění chyby Upshift Switch Circuit High), e je někdě chyba při řazení nahoru (odtud to tlačítko + a původní chování na cestě). Je tedy problém někde u páky? Nebo co a kde přesněji hledat?
A co to první? To jsem moc nepochopil. Nael jsem znění originálu chyby jako "Invalid or Missing Data for Seat Switches" a druhou jako "Loss of serial communications for class 2 devices" co vůbec nevím co to je. Co pod tím mám chápat? Mě to připadá jako něco se sedačkou a nějakým přepínačem, ale co to má společného s motorem a potamo s automatem?
Ve středu se vracím do PHY a zatím předpokládám, e mohu jet normálně domů, i kdy mě to stále vrtá hlavou co se stalo, ale auto a AM6 jede a řadí naprosto bez potíí, bez zvuků, bez jakýkoli projevů, které by znepokojovaly, ale i tak na to musím pořád myslet. Bohuel v reimu GF nechodí spousta věcí na tom závyslých. Děkujuuu.
počítač motoru a AP jsou úzce spojené a v počítači motoru vyvolá chybu poč.AP (na 90%) - chce to diag a mělo by to víc napovědět ( v testu akčních členů a měřených hodnotách). Zřejmně je chyba v mechanismu páky řazení,ale to by potřebovalo diag ke zjitění.
počítač motoru a AP jsou úzce spojené a v počítači motoru vyvolá chybu poč.AP (na 90%) - chce to diag a mělo by to víc napovědět ( v testu akčních členů a měřených hodnotách). Zřejmně je chyba v mechanismu páky řazení,ale to by potřebovalo diag ke zjitění.:nevim
|
|
26.08.2013 21:10 -
Re: Gearbox Faulty
|
2613506
|
|
jumep
|
|
|
ta can chyba by som teraz nijako neriesil, vie to vybehnut aj ked nechas zapatu diagnostiku a vypnes kluc ...
teraz nejsom si isty tym radenim, ci je to na prevodovke alebo kulisa - ale skor predpokladam ze kulisa
ak mi zostane cas tak sa pripomen a mam tu jednu zlu kulisu, tak by som ju otvoril a pozrel co je v nej a ako je to tam pripadne robene
ta can chyba by som teraz nijako neriesil, vie to vybehnut aj ked nechas zapatu diagnostiku a vypnes kluc ...
teraz nejsom si isty tym radenim, ci je to na prevodovke alebo kulisa - ale skor predpokladam ze kulisa
ak mi zostane cas tak sa pripomen a mam tu jednu zlu kulisu, tak by som ju otvoril a pozrel co je v nej a ako je to tam pripadne robene
|
|
19.09.2013 19:57 -
Re: Gearbox Faulty
|
2620284
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Tak po delí době zdravím. Závada odstraněna, problém byl skutečně v té kulise řazení. Natěstí jsem měl náhradní a funkční. Trochu jsem do toho koukal a Frantíci opět nezklamali. Nikde nic, jeden tiák a cívky či co. Nejsou tam ani ádné spínače, nic, take to tam bude dělané nějak prapodivně, bude to asi snímat polohu té páky směrem nahoru a dolů. Jako opravit to asi nepůjde, ale dalí zkuenost no.
Tak po delí době zdravím. Závada odstraněna, problém byl skutečně v té kulise řazení. Natěstí jsem měl náhradní a funkční. Trochu jsem do toho koukal a Frantíci opět nezklamali. Nikde nic, jeden tiák a cívky či co. Nejsou tam ani ádné spínače, nic, take to tam bude dělané nějak prapodivně, bude to asi snímat polohu té páky směrem nahoru a dolů. Jako opravit to asi nepůjde, ale dalí zkuenost no.
|
|
29.06.2019 08:36 -
Re: Gearbox Faulty
|
3227929
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Krásné prázdninové ráno přeji.
Tak to vypadá, e se historie opakuje
Předevčírem cesta do práce a na dálnici na tempomat "gearbox faulty". Protoe byl tempomat putěn, tak to vyhodilo i jeho chybu.. Zastavil jsem, vypl na chvíli motor ale bez efektu.
Druhý den ráno jsem to píchl na diag a nael zase závadu P2777 viz přílohy. Automat se chová normálně (pouze řadí bez "naučení" ). Budu muset tedy nejspíe opět hledat novou páku řazení
Aby toho nebylo málo tak jsem zjistil e mám nejspí v háji čidlo teploty automatu protoe ukazuje teplotu oleje - 40. Co jsem koukal tak samostatně vyměnit nejde a je pouze součástí kabeláe hydrobloku.
Tady je i video e řadí normálně
.link.
Krásné prázdninové ráno přeji.
Tak to vypadá, e se historie opakuje :nevim
Předevčírem cesta do práce a na dálnici na tempomat "gearbox faulty". Protoe byl tempomat putěn, tak to vyhodilo i jeho chybu.. Zastavil jsem, vypl na chvíli motor ale bez efektu.
Druhý den ráno jsem to píchl na diag a nael zase závadu P2777 viz přílohy. Automat se chová normálně (pouze řadí bez "naučení" ). Budu muset tedy nejspíe opět hledat novou páku řazení:-((((
Aby toho nebylo málo tak jsem zjistil e mám nejspí v háji čidlo teploty automatu protoe ukazuje teplotu oleje - 40. Co jsem koukal tak samostatně vyměnit nejde a je pouze součástí kabeláe hydrobloku.
Tady je i video e řadí normálně
https://youtu.be/IbRJ_GagCZE
Přílohy: IMG_20190627_225122.jpg ( 1765551b ) - Svítí jak Vánoční stromeček IMG_20190628_075856.jpg ( 5557280b ) - IMG_20190628_075906.jpg ( 4835479b ) - IMG_20190628_080759.jpg ( 5499746b ) - Teplota a tlačítka |
|
29.06.2019 10:23 -
Re: Gearbox Faulty
|
3227968
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja ale vidim ze v dobe poruchy byla teplota prevodovky ok
je mozne ze v pripade poruchy odstavi jednotka snimani teploty
ja ale vidim ze v dobe poruchy byla teplota prevodovky ok
je mozne ze v pripade poruchy odstavi jednotka snimani teploty
|
|
29.06.2019 10:36 -
Re: Gearbox Faulty
|
3227969
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Ahaaaa. Vidí, toho jsem si vůbec neviml
Tak teď u vyřeit jen tu páku.
Asi nemá nikdo zkuenosti s opravou té samotné kulisy.
Nevíte prosím jestli jsou tyhle páky řazení automatu u vech motorizací stejné? Včetně táhla samozřejmě. Děkuji
Ahaaaa. Vidí, toho jsem si vůbec neviml :palec
Tak teď u vyřeit jen tu páku.
Asi nemá nikdo zkuenosti s opravou té samotné kulisy.
Nevíte prosím jestli jsou tyhle páky řazení automatu u vech motorizací stejné? :nevim Včetně táhla samozřejmě. Děkuji
|
|
29.06.2019 21:43 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228034
|
|
jruze
|
|
|
cjeky napsal(a): Ahaaaa. Vidí, toho jsem si vůbec neviml
Tak teď u vyřeit jen tu páku.
Asi nemá nikdo zkuenosti s opravou té samotné kulisy.
Nevíte prosím jestli jsou tyhle páky řazení automatu u vech motorizací stejné? Včetně táhla samozřejmě. Děkuji
A co e má být na té páce vlastě patné ? Já bych asi typoval zrovna dvě jiná místa. A zřemě by měly být stejné,ale nikdy jsem je neměnil - pokud je někdo nes.....l odbornou dem.-montáí.
A co e má být na té páce vlastě patné ? Já bych asi typoval zrovna dvě jiná místa. A zřemě by měly být stejné,ale nikdy jsem je neměnil - pokud je někdo nes.....l odbornou dem.-montáí.
|
|
29.06.2019 22:08 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228036
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
U té kulisy by měla být nějaka elektronická deska se snímači atd.Nikdy jsm to neměl rozebrané,take pořádně nevím. Nael jsem teda něco,ale to spí bude z jedničkové .
A co prosím tě napadlo tebe za ty dvě moná místa?
U té kulisy by měla být nějaka elektronická deska se snímači atd.Nikdy jsm to neměl rozebrané,take pořádně nevím. Nael jsem teda něco,ale to spí bude z jedničkové .
A co prosím tě napadlo tebe za ty dvě moná místa?:-(
Přílohy: 8 New unit in place.jpg ( 49992b ) - |
|
29.06.2019 23:34 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228052
|
|
vos.pe
|
|
|
Já válčím s automatem půl roku,bez výsledku ale destička ve voliči kulisy je označená pro 4 nebo 6 rychlstí,jsou různé. S totálně zničenou destičkou to ovem normálně jezdí,jen nejde manuál.
Já válčím s automatem půl roku,bez výsledku ale destička ve voliči kulisy je označená pro 4 nebo 6 rychlstí,jsou různé. S totálně zničenou destičkou to ovem normálně jezdí,jen nejde manuál.
|
|
30.06.2019 08:28 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228071
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
A mě to normálně jezdí. Jen svítí komplet ukazatel stupnice automatu u budíků a hází hláku Gearbox faulty. Nebo má na mysli e to ani nehodí chybu?
A mě to normálně jezdí. Jen svítí komplet ukazatel stupnice automatu u budíků a hází hláku Gearbox faulty. Nebo má na mysli e to ani nehodí chybu? :nevim
|
|
30.06.2019 10:51 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228084
|
|
vos.pe
|
|
|
Nehlási to vůbec nic,řadí, jen to nereaguje na polohu "M". Ta destička je očesaná troskama aretace voliče.Aretaci jsem vyměnil ale 4kvalt destičku nemám. Konzola ze které jsem bral věci byla 6kvalt.
Nehlási to vůbec nic,řadí, jen to nereaguje na polohu "M". Ta destička je očesaná troskama aretace voliče.Aretaci jsem vyměnil ale 4kvalt destičku nemám. Konzola ze které jsem bral věci byla 6kvalt.
|
|
04.07.2019 21:38 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228834
|
|
jumep
|
|
|
pri 3.0 je nejaky soft bug, v diagnostike ukazuje teplotu oleja -40 pri meranych parametroch (uz som takto raz vymenil zvazok aby som prisiel na to ze jo to inde)
inak je na to info rapid ako pozeram
Zobrazení hláení "Anomálie automatické převodovky" na vícefunkční obrazovce s poruchou nebo bez poruchy funkce ručního ovládání - za přítomnosti kódu nebo kódů závad P2777, P2781
bud to tu niekto pozre / da, alebo si ist do citroenu pre info alebo zaplatit
myslim ze s tou elektronikou aktualne riesis zbytocne
pri 3.0 je nejaky soft bug, v diagnostike ukazuje teplotu oleja -40 pri meranych parametroch (uz som takto raz vymenil zvazok aby som prisiel na to ze jo to inde)
inak je na to info rapid ako pozeram
Zobrazení hláení "Anomálie automatické převodovky" na vícefunkční obrazovce s poruchou nebo bez poruchy funkce ručního ovládání - za přítomnosti kódu nebo kódů závad P2777, P2781
bud to tu niekto pozre / da, alebo si ist do citroenu pre info alebo zaplatit
myslim ze s tou elektronikou aktualne riesis zbytocne
|
|
04.07.2019 22:48 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228842
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Aha, tak to jsem asi pěkně v prdeli
Kadopádně děkuji za info
No kdy je tam Bug tak jak se mění olej v převodovce? To se dá zjistit aktuální teplota oleje jetě jinde ne v měřených parametrech?
Předpokládám, e inforapid asi bude součástí placeného přístupu. To asi moc lidí mít nebude
V citroenu se na mě asi vykalou, ale pokud by se nenael někdo kdo by byl ochotný inforapid ukázat, tak mi nezbude nic jiného ne to tam zkusit
V tom inforapidu je zveřejněna i příčina a jak ji odstranit? Přiznám se e to slyím úplně prvně
Číslo toho rapidu neví? Abych se měl čím "ohánět" a rovnou se zeptal na tento konkrétní. Nevím jak to přesně funguje, podle čeho se vyhledává.
Aha, tak to jsem asi pěkně v prdeli :nevim
Kadopádně děkuji za info
No kdy je tam Bug tak jak se mění olej v převodovce? To se dá zjistit aktuální teplota oleje jetě jinde ne v měřených parametrech?
Předpokládám, e inforapid asi bude součástí placeného přístupu. To asi moc lidí mít nebude :-(
V citroenu se na mě asi vykalou, ale pokud by se nenael někdo kdo by byl ochotný inforapid ukázat, tak mi nezbude nic jiného ne to tam zkusit :-((((
V tom inforapidu je zveřejněna i příčina a jak ji odstranit? Přiznám se e to slyím úplně prvně :nevim
Číslo toho rapidu neví? Abych se měl čím "ohánět" a rovnou se zeptal na tento konkrétní. Nevím jak to přesně funguje, podle čeho se vyhledává.
|
|
05.07.2019 07:50 -
Re: Gearbox Faulty
|
3228851
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
informace tohoto typu se vzdy ridi dle vin,ne dle vseobecnych dat
naktere auto muze ,druhe bude ,treti nebude dotcene informaci inforapidu,resp. TSB
plati to vseobecne nejen pro prevodovku
informace tohoto typu se vzdy ridi dle vin,ne dle vseobecnych dat
naktere auto muze ,druhe bude ,treti nebude dotcene informaci inforapidu,resp. TSB
plati to vseobecne nejen pro prevodovku
|
|
| |
|
|