| | |
03.09.2016 08:14 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2991060
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
To vypadá jako kdy ti z nějakého důvodu necirkuluje voda v okruhu chlazení - jinak by byla přehřátá i voda v chladiči a sahara by měla jet naplno.
To vypadá jako kdy ti z nějakého důvodu necirkuluje voda v okruhu chlazení - jinak by byla přehřátá i voda v chladiči a sahara by měla jet naplno.
|
|
03.09.2016 10:28 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2991103
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
uz viem co tomu je, lem musim najst ten picus co to sposobuje
Stupel ani pretlak v okruhu to nieje, to ja som len predvcerom asi dobre nevidel hladinu vody lebo som to riesil potme.
Takze dovod problemu a tiez dovod preco sa to neprejavilo pocas letnych horucav je ten ze sahara sa spusta len cidlom klimy. Ked vypnem klimu, tak sahara nezapne ani keby bolo na motore 200 stupnov.
Teraz uz len potrebujem od vas poradit kde sa ten picus nachadza a ako ho vymenit
uz viem co tomu je, lem musim najst ten picus co to sposobuje :-p
Stupel ani pretlak v okruhu to nieje, to ja som len predvcerom asi dobre nevidel hladinu vody lebo som to riesil potme.
Takze dovod problemu a tiez dovod preco sa to neprejavilo pocas letnych horucav je ten ze sahara sa spusta len cidlom klimy. Ked vypnem klimu, tak sahara nezapne ani keby bolo na motore 200 stupnov.
Teraz uz len potrebujem od vas poradit kde sa ten picus nachadza a ako ho vymenit:-d
|
|
03.09.2016 13:20 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2991124
|
|
jumep
|
|
|
daj mi vin, ale myslim ze toto je uz vzdy riesene riadiackou motora
daj mi vin, ale myslim ze toto je uz vzdy riesene riadiackou motora
|
|
03.09.2016 19:32 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2991198
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Ventilator ovlada jednotka motoru
pokud se s klimou sepne tak kabelaz ok a jednotka ok
potreba se podivat na teplotu diagnostikou ,ne na budiku
zjisti jestli ti vubec jde vodni pumpa ,podle me ale pujde,jinak by se hladina v expanzce ani nehla
na termostatovou komoru byla vyvojova zmena prave kvuli moznosti prehrivani
dalsi vec co by to mohlo delat je vymenik na predehrev EGRu
jeden snimac teploty kapaliny je v nadobce a druhy v termostatove komore
Ventilator ovlada jednotka motoru
pokud se s klimou sepne tak kabelaz ok a jednotka ok
potreba se podivat na teplotu diagnostikou ,ne na budiku
zjisti jestli ti vubec jde vodni pumpa ,podle me ale pujde,jinak by se hladina v expanzce ani nehla
na termostatovou komoru byla vyvojova zmena prave kvuli moznosti prehrivani
dalsi vec co by to mohlo delat je vymenik na predehrev EGRu
jeden snimac teploty kapaliny je v nadobce a druhy v termostatove komore
|
|
05.09.2016 21:04 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2991898
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Tak sme to vcera s Jumepom napichli na diag a zistili presne co tomu je. Sahara bezi iba na plne otacky, tie polovicne sa nespustaju, chyba je v rezistore sahary.
.link.
07.09.2016 rezistor vymeneny, polovicne otacky sahary funguju, motor sa uz neprehrieva.
Tak sme to vcera s Jumepom napichli na diag a zistili presne co tomu je. Sahara bezi iba na plne otacky, tie polovicne sa nespustaju, chyba je v rezistore sahary.
https://www.alibaba.com/product-detail/HEATER-BLOWER-MOTOR-FAN-RESISTOR-9673999980_60407433794/showimage.html
07.09.2016 rezistor vymeneny, polovicne otacky sahary funguju, motor sa uz neprehrieva.
|
|
11.09.2016 21:07 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993307
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dneska jse mi povedlo vyvařit vodu z nádrky(nejspíe z důvodu patného výčka) a přehřát motor.
Protoe jsem zapomněl zkontrolovat stav vody v nádrce a snímač na hladinu X7 nemá.
Dal by se nějak přidělat přídavný snímač hladiny chladící kapaliny?
Dneska jse mi povedlo vyvařit vodu z nádrky(nejspíe z důvodu patného výčka) a přehřát motor.
Protoe jsem zapomněl zkontrolovat stav vody v nádrce a snímač na hladinu X7 nemá.
Dal by se nějak přidělat přídavný snímač hladiny chladící kapaliny?
|
|
11.09.2016 21:25 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993314
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nemusis....
otevres kapotu a podivas se na stav vody..operace na 10 vterin vcetne zavreni kapoty a sednuti za volant
nemusis....
otevres kapotu a podivas se na stav vody..operace na 10 vterin vcetne zavreni kapoty a sednuti za volant :palec
|
|
11.09.2016 21:40 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993317
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
No, tak sa pridam aj ja...
Stracala sa mi chl. kvapalina, dost nepravidelne. Popravde, dost to bolo blbe, akosi vzdy sa stratilo iba objem z nadrzky, mozno tak nieco cez liter. Dolial som a po par stovkach kilometrov zas prazdno. Zrovna tak aj po par tisicoch. Potom som prisiel na to, ze viac-menej na dialnici, ked dostane motor zabrat, alebo v meste v tych horucavach a pustenej klime.
Kupil som nove viecko. Ziadna zmena. Potom som bol v servise, menili mi olej spodkom (+ kotuce, platnicky, filtre) a mechanik si vsimol mokru hadicu. Ta hrubsia, co ide od tej nadrzky chl. kvapaliny a napaja sa pred motorom do systemu. Diera bola v mieste ako prechadza tym otvorom pod tou expanzkou.
Hadicu rozrezal, vlozil kusok trubky a dal sk pasky.
Voda sa tratila nadalej. Tak ked som mal doma cas, tak som system natlakoval a pri 1 Bare zrazu bolo pocut ze to zacalo tiect. Bola to ta opravovana hadica, len este nizsie nez bola opravovana. Takze znova nadpojena spojkou, ale musim kupit novu, lebo nema potrebny tvar a opiera sa o ostatne veci...
Neviem preco v citroene vynechali snimac, hlavne ze teplota oleja je zobrazovana...
No, tak sa pridam aj ja...
Stracala sa mi chl. kvapalina, dost nepravidelne. Popravde, dost to bolo blbe, akosi vzdy sa stratilo iba objem z nadrzky, mozno tak nieco cez liter. Dolial som a po par stovkach kilometrov zas prazdno. Zrovna tak aj po par tisicoch. Potom som prisiel na to, ze viac-menej na dialnici, ked dostane motor zabrat, alebo v meste v tych horucavach a pustenej klime.
Kupil som nove viecko. Ziadna zmena. Potom som bol v servise, menili mi olej spodkom (+ kotuce, platnicky, filtre) a mechanik si vsimol mokru hadicu. Ta hrubsia, co ide od tej nadrzky chl. kvapaliny a napaja sa pred motorom do systemu. Diera bola v mieste ako prechadza tym otvorom pod tou expanzkou.
Hadicu rozrezal, vlozil kusok trubky a dal sk pasky.
Voda sa tratila nadalej. Tak ked som mal doma cas, tak som system natlakoval a pri 1 Bare zrazu bolo pocut ze to zacalo tiect. Bola to ta opravovana hadica, len este nizsie nez bola opravovana. Takze znova nadpojena spojkou, ale musim kupit novu, lebo nema potrebny tvar a opiera sa o ostatne veci...
Neviem preco v citroene vynechali snimac, hlavne ze teplota oleja je zobrazovana...
|
|
11.09.2016 21:40 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993318
|
|
jumep
|
|
|
pri tom ako pri 2.7 vedia praskat plastove vystupy z bloku, by sa ten snimac hladiny tam hodil velmi (vie to rachnut aj po ceste bez predosleho varovania)
dorobit to tam asi nepojde, nepocitalo sa s tym (myslim ze uz ziadna X7 ho nemala)
este aj snimac vody je len na hadici takze vlastne to nikdy nezbadas ze ides bez vody, len potom prudko vyleti teplota oleja - to je asi jedine cim sa to da zbadat
a nepocitam ze si to vyvaril cez vicko, skor to potece bud na vystpe z bloku (dostupne zospodu po demontovani alternatora), na termostate alebo este trubky kurenia (tu som zlu nevidel, ale bolo mi to popisovane)
pri tom ako pri 2.7 vedia praskat plastove vystupy z bloku, by sa ten snimac hladiny tam hodil velmi (vie to rachnut aj po ceste bez predosleho varovania)
dorobit to tam asi nepojde, nepocitalo sa s tym (myslim ze uz ziadna X7 ho nemala)
este aj snimac vody je len na hadici takze vlastne to nikdy nezbadas ze ides bez vody, len potom prudko vyleti teplota oleja - to je asi jedine cim sa to da zbadat
a nepocitam ze si to vyvaril cez vicko, skor to potece bud na vystpe z bloku (dostupne zospodu po demontovani alternatora), na termostate alebo este trubky kurenia (tu som zlu nevidel, ale bolo mi to popisovane)
|
|
11.09.2016 22:00 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993319
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Já právě ujel 25km(né v kuse) a zničeho nic převodovka podřadila na 2. V první moment jsem myslel e je v háji AM6.
Ale pak u jen bylo vidět jak teplota vody vyletěla nahoru(olej v normalní teplotě), take to bylo celkem ráz naráz.
A v kufru ádná destilka.
Take kdyby tam byl ten senzor tak bych se mohl aspoň podle toho zařídit.
Víčko má problém e nejde napoprvé utáhnout ale a na X pokus, ale pokud jsem si pohlídal dotaený víčko tak jsem větinou moc destilky nedolíval.
Já právě ujel 25km(né v kuse) a zničeho nic převodovka podřadila na 2. V první moment jsem myslel e je v háji AM6.
Ale pak u jen bylo vidět jak teplota vody vyletěla nahoru(olej v normalní teplotě), take to bylo celkem ráz naráz.
A v kufru ádná destilka.
Take kdyby tam byl ten senzor tak bych se mohl aspoň podle toho zařídit.
Víčko má problém e nejde napoprvé utáhnout ale a na X pokus, ale pokud jsem si pohlídal dotaený víčko tak jsem větinou moc destilky nedolíval.
|
|
11.09.2016 22:12 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993322
|
|
jumep
|
|
|
podla schem na C5 2
je tam privadzane +12, kostra a signal je dovedeny do BSM
skusim pozret ci je ten pin volny a ak bude skusim tam napojit to cidlo a pozret ci sa to da aktivovat
ak budem uspesny, dam vedet a budeme to moct dorobit
ak by si chcel experimentovat sam tak:
sedy konektor BSM - pin 3 by malo byt napajanie toho (poistka F7)
hnedy konektor BSM - pin 14 je signal (priamo do riadiacky bsm)
a kostra
na snimaci je to
pin 1 - kostra
pin 2 - signal
pin 3 - napajanie
podla schem na C5 2
je tam privadzane +12, kostra a signal je dovedeny do BSM
skusim pozret ci je ten pin volny a ak bude skusim tam napojit to cidlo a pozret ci sa to da aktivovat
ak budem uspesny, dam vedet a budeme to moct dorobit
ak by si chcel experimentovat sam tak:
sedy konektor BSM - pin 3 by malo byt napajanie toho (poistka F7)
hnedy konektor BSM - pin 14 je signal (priamo do riadiacky bsm)
a kostra
na snimaci je to
pin 1 - kostra
pin 2 - signal
pin 3 - napajanie
|
|
11.09.2016 22:29 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993326
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Pokud to bude moné připojit na vedení tak spí pak vystává otázka na druhé straně.A to jak to zobrazit v "budíkách".
Ale je pravda e jsem přemýlel pokud bych tam navrtal senzor z 2 e bych to nějak odporově vyváil s teplotním čidlem a napojil na stejné vedení jak teplotní čidlo, take by při "referenční" hladině by jsi BSM myslela e teplota vody je >100 stupňů a tím pádem informace pro mě málo vody v chladiči.
Pokud to bude moné připojit na vedení tak spí pak vystává otázka na druhé straně.A to jak to zobrazit v "budíkách".
Ale je pravda e jsem přemýlel pokud bych tam navrtal senzor z 2 e bych to nějak odporově vyváil s teplotním čidlem a napojil na stejné vedení jak teplotní čidlo, take by při "referenční" hladině by jsi BSM myslela e teplota vody je >100 stupňů a tím pádem informace pro mě málo vody v chladiči.
|
|
11.09.2016 22:35 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993327
|
|
jumep
|
|
|
pozor na taketo tie, hodnota teploty vody je podstatna informacia pre chod motora, do toho by som moc nerypal
na budiky to dostat - konfiguracia v BSI, rovnako ako voda v nafte - co by tiez mohol byt sposob co vyuzit ked nepojde priamo hladinomer
pozor na taketo tie, hodnota teploty vody je podstatna informacia pre chod motora, do toho by som moc nerypal
na budiky to dostat - konfiguracia v BSI, rovnako ako voda v nafte - co by tiez mohol byt sposob co vyuzit ked nepojde priamo hladinomer
|
|
12.09.2016 04:49 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993396
|
|
jruze
|
|
|
Teď mám na dílně 2.2 která má i čidlo hladiny a údajně se mu teplota nehla(neukázalo vysokou teplotu a ani nedostatek vody a jel tak dlouho dokud se to nezastavilo,potom prý jetě nastartoval a ujel asi Km kde mohl v klidu zaparkovat - po 3.-4. hodinách co jsem přijel měl motor jetě 78 stupňů Problém je čidlo v plastu kdy po ztrátě vody čidlo nepřenese teplotumotoru)- teď jsem z toho a i z druhého(dárce motoru) vyhodil motor tak u toho upečeného (a doslova upečeného) jsem se chtěl kouknout na rozvody a jaksi mi neel sundat dekl od rozvodů - no důvod jednoduchý přikvařil se ve 2/3 k hlavě a bloku,nejde samo natočit a funí do vody tak e na třech otáčkách je hadice kámen. (druhý motor za dva roky) take třetí)- tento nemá smysl - tam shořel i olej v motoru.
Teď mám na dílně 2.2 která má i čidlo hladiny a údajně se mu teplota nehla(neukázalo vysokou teplotu a ani nedostatek vody :nevim a jel tak dlouho dokud se to nezastavilo,potom prý jetě nastartoval a ujel asi Km kde mohl v klidu zaparkovat - po 3.-4. hodinách co jsem přijel měl motor jetě 78 stupňů Problém je čidlo v plastu kdy po ztrátě vody čidlo nepřenese teplotumotoru)- teď jsem z toho a i z druhého(dárce motoru) vyhodil motor tak u toho upečeného (a doslova upečeného) jsem se chtěl kouknout na rozvody a jaksi mi neel sundat dekl od rozvodů - no důvod jednoduchý přikvařil se ve 2/3 k hlavě a bloku,nejde samo natočit a funí do vody tak e na třech otáčkách je hadice kámen. (druhý motor za dva roky):-(((( take třetí)- tento nemá smysl - tam shořel i olej v motoru.
|
|
12.09.2016 09:06 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2993439
|
|
ivanivan
|
|
|
Taky bych chtěl vidět hladinu vody v autě. V nádobce mám čidlo,ale ne připojení. Podle VIN není. Na podběhu je volně konektor,ale jiný. Jde to zprovoznit? C5ll 2,2hdi 98kw.
Taky bych chtěl vidět hladinu vody v autě. V nádobce mám čidlo,ale ne připojení. Podle VIN není. Na podběhu je volně konektor,ale jiný. Jde to zprovoznit? C5ll 2,2hdi 98kw.
|
|
25.09.2016 15:28 -
Re: vysoká teplota chladící kapaliny
|
2997018
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Tak jse mě podařilo najít kde mi ta voda teče.
Natěstí je to hned ta vrchní hadice na chladiči take se dá k tomu dostat.
Ten únik způsobila rychlo spojka na vedeni pod hadící a prostě to do hadice vydřelo díru.
Nicméně jsem nael něco k připojení senzoru hladiny vody. A to spárovat ho z hladinou oleje.
Pro tuto kontrolu pouívat hladinu oleje.
Tak jse mě podařilo najít kde mi ta voda teče.
Natěstí je to hned ta vrchní hadice na chladiči take se dá k tomu dostat.
Ten únik způsobila rychlo spojka na vedeni pod hadící a prostě to do hadice vydřelo díru.
Nicméně jsem nael něco k připojení senzoru hladiny vody. A to spárovat ho z hladinou oleje.
Pro tuto kontrolu pouívat hladinu oleje.
Přílohy: 1383914211_21_FT14849_level_warning_circuit.jpg ( 221511b ) - |
|
| |
|
|