| | |
30.10.2012 23:11 -
Re: Posilovac rizeni - obcas nefunguje
|
2516528
|
|
jumep
|
|
|
ano, elektricke a je presne pred pravym prednym kolesom
X7 uz nema plastovy podblatnik ale je to nejaka filcovina a dost je to makke, ak to teda neni uchytene ako ma, moze cez to aj krajmi hodne vodu tlacit
ano, elektricke a je presne pred pravym prednym kolesom
X7 uz nema plastovy podblatnik ale je to nejaka filcovina a dost je to makke, ak to teda neni uchytene ako ma, moze cez to aj krajmi hodne vodu tlacit
|
|
24.01.2013 21:16 -
Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2541988
|
|
Bobby
|
Město: Nitra, Auto: CITROEN C6 2.7HDi | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím,potreboval by som poradi,mám problém v skratke: netuhne servoriadenie,proste normálne by servo malo s pribúdajúcou rýchlosou tvrdnú ,mne zostáva stále velmi jemné.Problém sa prvý krát ukázal na mokrej ceste spolu so snehom,kde najprv začalo svieti Power steering faulty,k tomu sa o pár sekúnd pridalo ESP/ASR...a u to ilo,skončilo to ako vianočný stromček,kde svietilo a pípalo vetko čo mohlo,vrátane Engine managment system faulty,otáčkomer prestal ukazova,aj teplomer ,,vody,,a pri stojacom(natartovanom) aute kontrolka dobýjania ila do maxima.Po kontrole na diagnostike píe niečo v zmysle,e riadiaca jednotka ESP/ASR nekomunikuje.Tá bola vyskúaná a prehodená s identického auta na skúku a nepomohlo to.Motor ide ako má výkon bez zmien,spotreba tie,problém začne hlavne na mokrej ceste,ak je sucho,tak sa max.rozsvieti ESP/ASR.Dá sa to oklama tým,e vypnem motor,po pár sekundách natartujem a niekedy je pokoj na celý deň,čo je u mňa cca aj 700km po dilanici v rakúsku.Môj pocit je,e to niekde(pravdepodobne v kábloch) reaguje na vodu(vlhkos)...nemá niekto podobnú skúsenos?
Zdravím,potreboval by som poradi,mám problém v skratke: netuhne servoriadenie,proste normálne by servo malo s pribúdajúcou rýchlosou tvrdnú ,mne zostáva stále velmi jemné.Problém sa prvý krát ukázal na mokrej ceste spolu so snehom,kde najprv začalo svieti Power steering faulty,k tomu sa o pár sekúnd pridalo ESP/ASR...a u to ilo,skončilo to ako vianočný stromček,kde svietilo a pípalo vetko čo mohlo,vrátane Engine managment system faulty,otáčkomer prestal ukazova,aj teplomer ,,vody,,a pri stojacom(natartovanom) aute kontrolka dobýjania ila do maxima.Po kontrole na diagnostike píe niečo v zmysle,e riadiaca jednotka ESP/ASR nekomunikuje.Tá bola vyskúaná a prehodená s identického auta na skúku a nepomohlo to.Motor ide ako má výkon bez zmien,spotreba tie,problém začne hlavne na mokrej ceste,ak je sucho,tak sa max.rozsvieti ESP/ASR.Dá sa to oklama tým,e vypnem motor,po pár sekundách natartujem a niekedy je pokoj na celý deň,čo je u mňa cca aj 700km po dilanici v rakúsku.Môj pocit je,e to niekde(pravdepodobne v kábloch) reaguje na vodu(vlhkos)...nemá niekto podobnú skúsenos?
|
|
24.01.2013 21:19 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2541994
|
|
jumep
|
|
|
niekde zateka do niektorej jednotky voda a ta zblazni cely CAN, najcastejsie to byva na BHI (hydrocerpadle)
alebo je uvolneny niektory konektor alebo je zly alternator a ten prebija (skontrolovat kolko dava) alebo je to nejaka velka kostra mimo
niekde zateka do niektorej jednotky voda a ta zblazni cely CAN, najcastejsie to byva na BHI (hydrocerpadle)
alebo je uvolneny niektory konektor alebo je zly alternator a ten prebija (skontrolovat kolko dava) alebo je to nejaka velka kostra mimo
|
|
24.01.2013 21:23 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2541999
|
|
Bobby
|
Město: Nitra, Auto: CITROEN C6 2.7HDi | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Motor bol prekostrený na skúku,nepomohlo,je to fakt hladanie ihly v kope sena,ale budem vdačný za kadý podnet.
Motor bol prekostrený na skúku,nepomohlo,je to fakt hladanie ihly v kope sena,ale budem vdačný za kadý podnet.
|
|
24.01.2013 21:25 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542003
|
|
jumep
|
|
|
zasadne skontrolovat ten alternator a konektor na BHI
zasadne skontrolovat ten alternator a konektor na BHI
|
|
24.01.2013 21:27 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542005
|
|
Bobby
|
Město: Nitra, Auto: CITROEN C6 2.7HDi | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Určite to dám pozrie i ked nemám dojem,e by ne(pre)bíjal,ale za to nič nedám.
Určite to dám pozrie i ked nemám dojem,e by ne(pre)bíjal,ale za to nič nedám.
|
|
24.01.2013 21:31 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542008
|
|
jumep
|
|
|
odvodzujem s celkovych priznakov a citujem teba: "kontrolka dobýjania ila do maxima"
a kludne to moze zacat robit az ked zvlhne! (nacaty regler)
odvodzujem s celkovych priznakov a citujem teba: "kontrolka dobýjania ila do maxima"
a kludne to moze zacat robit az ked zvlhne! (nacaty regler)
|
|
24.01.2013 21:34 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542011
|
|
Bobby
|
Město: Nitra, Auto: CITROEN C6 2.7HDi | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ale čo to servo,aký to môe ma súvis?
Ale čo to servo,aký to môe ma súvis?
|
|
24.01.2013 21:38 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542015
|
|
jumep
|
|
|
taky ze potrebuje signal s jednotky ABS o rychlosti, ak tato zblbne kvoli zatecenemu konektoru tak sa tento strati a cele auto zleti do chyby
signal CAN je prepojeny z auta do BHI, potom do ABS(ESP) odtial do motora
ak ten konektor na bhi je zateceny (co aj samotny citroen riesieval) tak to bude robit pri vlhkosti proste bordel (hlavne pri dnesnych nasolenych cestach)
ak prebija alternator, moze jednotka padnut do chyby kvoli vysokemu napatiu a tiez rovnako cele auto spadne do chyby, lebo proste vsetko so vsetkym suvisi
taky ze potrebuje signal s jednotky ABS o rychlosti, ak tato zblbne kvoli zatecenemu konektoru tak sa tento strati a cele auto zleti do chyby
signal CAN je prepojeny z auta do BHI, potom do ABS(ESP) odtial do motora
ak ten konektor na bhi je zateceny (co aj samotny citroen riesieval) tak to bude robit pri vlhkosti proste bordel (hlavne pri dnesnych nasolenych cestach)
ak prebija alternator, moze jednotka padnut do chyby kvoli vysokemu napatiu a tiez rovnako cele auto spadne do chyby, lebo proste vsetko so vsetkym suvisi
|
|
24.01.2013 22:00 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542031
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
zvykne by problém v kabelazi čo ide popri pravom svetle k motoru hydrauliky a k motoru čerpadla riadenia.
zvykne by problém v kabelazi čo ide popri pravom svetle k motoru hydrauliky a k motoru čerpadla riadenia.
|
|
24.01.2013 22:23 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542042
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
môe by aj tam. Len ja som sa stretol aj s predratym kablom v tom káblovom zväzku.
môe by aj tam. Len ja som sa stretol aj s predratym kablom v tom káblovom zväzku.
|
|
24.01.2013 22:26 -
Re: Power steering faulty C5 2.0HDi 2005
|
2542044
|
|
jumep
|
|
|
tak ja uz som pocul aj o predratej izolacii niektoreho kablu iduceho do ABS jednotky a cezen vzlinala voda do konektora ....
nech zacne najjednoduchsimi vecami (a takymi co aj riesil citroen a maju na ne info) a az potom mu radit rozoberanie kabelaze
tak ja uz som pocul aj o predratej izolacii niektoreho kablu iduceho do ABS jednotky a cezen vzlinala voda do konektora ....
nech zacne najjednoduchsimi vecami (a takymi co aj riesil citroen a maju na ne info) a az potom mu radit rozoberanie kabelaze
|
|
02.04.2013 10:01 -
Re: Porucha posilovače řízení / C5 III
|
2562684
|
|
jantarek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Ahoj, prosím o radu, mám C5 pár dní je to 2.0 hdi 6ti kvalt a rok 2005 u je to ten face lift a u se mi dvakrát stalo , e kdy jsem nastartoval rozvítila se na mě stopka a na displeji mi to napsalo nco powe....... is fould nebo tak něco a nejde při tom posilovač, ale auto je normálně v provozní poloze, stalo se mi to včera večer kdy auto 24 hodin stálo a dnes ráno. víte někdo co by to mohlo být.děkuju moc
Ahoj, prosím o radu, mám C5 pár dní je to 2.0 hdi 6ti kvalt a rok 2005 u je to ten face lift a u se mi dvakrát stalo , e kdy jsem nastartoval rozvítila se na mě stopka a na displeji mi to napsalo nco powe....... is fould nebo tak něco a nejde při tom posilovač, ale auto je normálně v provozní poloze, stalo se mi to včera večer kdy auto 24 hodin stálo a dnes ráno. víte někdo co by to mohlo být.děkuju moc
|
|
02.04.2013 19:31 -
Re: Porucha posilovače řízení / C5 III
|
2562867
|
|
jantarek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Ahoj, jj dočetl jsem se o tom, e by to mělo být aku, akorát nechápu co znamená naučit počítač aku a startér mooná taky, páč točí asi dlouho
Ahoj, jj dočetl jsem se o tom, e by to mělo být aku, akorát nechápu co znamená naučit počítač aku a startér mooná taky, páč točí asi dlouho :-(
|
|
02.04.2013 22:17 -
Re: Porucha posilovače řízení / C5 III
|
2562936
|
|
jruze
|
|
|
jantarek napsal(a): Ahoj, jj dočetl jsem se o tom, e by to mělo být aku, akorát nechápu co znamená naučit počítač aku a startér mooná taky, páč točí asi dlouho
Jetě jednou : tvůj příspěvek-dotaz je k C5III a nicu má C5II ?? take pro C5II platí AKU a startér(slabá aku,nebo patný startér)-obojí můe způsobit velký pokles napětí,které způsobí odpadnutí počítačů(v tvém případě servořízení) ,ale kdyby jsi měl C5III měl by si to ,,říct i počítači aku" páč ten řídí dobíjení a můe se stále chovat tak jako by byla aku KO.
Jetě jednou : tvůj příspěvek-dotaz je k C5III a nicu má C5II ?? take pro C5II platí AKU a startér(slabá aku,nebo patný startér)-obojí můe způsobit velký pokles napětí,které způsobí odpadnutí počítačů(v tvém případě servořízení) ,ale kdyby jsi měl C5III měl by si to ,,říct i počítači aku" páč ten řídí dobíjení a můe se stále chovat tak jako by byla aku KO.
|
|
03.04.2013 06:13 -
Re: Porucha posilovače řízení / C5 III
|
2563002
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
jantarek napsal(a): Ahoj, prosím o radu, mám C5 pár dní je to 2.0 hdi 6ti kvalt a rok 2005 u je to ten face lift a u se mi dvakrát stalo , e kdy jsem nastartoval rozvítila se na mě stopka a na displeji mi to napsalo nco powe....... is fould nebo tak něco a nejde při tom posilovač, ale auto je normálně v provozní poloze, stalo se mi to včera večer kdy auto 24 hodin stálo a dnes ráno. víte někdo co by to mohlo být.děkuju moc
Řeil jsem něco podobného, nakonec to byla kabelá a řeení viz. vlákno .link.
Ahoj, prosím o radu, mám C5 pár dní je to 2.0 hdi 6ti kvalt a rok 2005 u je to ten face lift a u se mi dvakrát stalo , e kdy jsem nastartoval rozvítila se na mě stopka a na displeji mi to napsalo nco powe....... is fould nebo tak něco a nejde při tom posilovač, ale auto je normálně v provozní poloze, stalo se mi to včera večer kdy auto 24 hodin stálo a dnes ráno. víte někdo co by to mohlo být.děkuju moc
Řeil jsem něco podobného, nakonec to byla kabelá a řeení viz. vlákno http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/873281-posilovac-rizeni-obcas-nefunguje/
|
|
01.08.2013 18:35 -
Re: Posilovac rizeni - obcas nefunguje
|
2604151
|
|
Efik
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravim, řeím kolegovi problém se servem (C5 II 2005 2.0 Hdi), začlo to tim e někdy mu lo někdy ne a nakonec přestalo. Na diagnostice neodpovídalo. Po přeměření drátů jsem usoudil e je problém "servo" tak jsme sehnali jiné (úplně stejné podle čísla), to jsme namontovali, diagnostika OK po nastartování naběhlo a volant el s cukáním, to jsem přisuzoval zavzdunění, tak jsem točil na obě strany do konců a přestalo a vyhodilo hláku servo defekt a od té doby se na něj zase ani diagnostikou nedostanu. Po přečtení zkueností jsem el po svazku a ádný problém jsem nenael a nechce se mi věřit e odelo dalí servo. Na zapojení jsem naměřil CAN dráty při zapnutém klíči cca 2,4V které vedou ve svazku a do místa rozdvojení které vede do BHI take po cestě jsem problém na CAN nenael, třetí drát je 15 a potom tlusté napájení které tam je, zkouel jsem i nabíjení a napětí a ve je OK. Prosím o rady a zkuenosti
Zdravim, řeím kolegovi problém se servem (C5 II 2005 2.0 Hdi), začlo to tim e někdy mu lo někdy ne a nakonec přestalo. Na diagnostice neodpovídalo. Po přeměření drátů jsem usoudil e je problém "servo" tak jsme sehnali jiné (úplně stejné podle čísla), to jsme namontovali, diagnostika OK po nastartování naběhlo a volant el s cukáním, to jsem přisuzoval zavzdunění, tak jsem točil na obě strany do konců a přestalo a vyhodilo hláku servo defekt a od té doby se na něj zase ani diagnostikou nedostanu. Po přečtení zkueností jsem el po svazku a ádný problém jsem nenael a nechce se mi věřit e odelo dalí servo. Na zapojení jsem naměřil CAN dráty při zapnutém klíči cca 2,4V které vedou ve svazku a do místa rozdvojení které vede do BHI take po cestě jsem problém na CAN nenael, třetí drát je 15 a potom tlusté napájení které tam je, zkouel jsem i nabíjení a napětí a ve je OK. Prosím o rady a zkuenosti
|
|
01.08.2013 18:49 -
Re: Posilovac rizeni - obcas nefunguje
|
2604167
|
|
jumep
|
|
|
hladaj niekde na tom hrubom napajani, ked tam nejde stava, alebo je nizke napatie tak sa to nehlasi rovnako ako keby to bolo odpojene
hladaj niekde na tom hrubom napajani, ked tam nejde stava, alebo je nizke napatie tak sa to nehlasi rovnako ako keby to bolo odpojene
|
|
01.08.2013 21:42 -
Re: Posilovac rizeni - obcas nefunguje
|
2604197
|
|
Efik
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
je tam 14V, jetě to zkusim změřit kdy je připojené ale z toho co jsem měřil tak tam problém nevidim, to první servo jsem rozebral a měřil zevnitř na desce elektroniky a napajení tam je dobry ale i tak díky za TIP ze kdy je nizky napeti tak se ani nehlasi
je tam 14V, jetě to zkusim změřit kdy je připojené ale z toho co jsem měřil tak tam problém nevidim, to první servo jsem rozebral a měřil zevnitř na desce elektroniky a napajení tam je dobry ale i tak díky za TIP ze kdy je nizky napeti tak se ani nehlasi
|
|
| |
|
|