| | |
17.06.2009 10:52 -
C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661496
|
|
tief
|
|
|
Zdar. Nedavno som pocul nazor ze nova C5 III metalique ( bez hydrauliky ) je rovnako pohodlna ako C5 I ( samozrejme s hydraulikou ) ale nie tak pohodlna ako C5 II ( taktiez hydraulika, ako inak ).
Dost ma to prekvapilo pretoze co ja viem C5 I a C5 II maju uplne rovnake perovanie - aspon podla katalogu. Jedine co ma napada ze moze byt rozdielne je pocitac hydraktivu III+. Co vy na to ?
Zdar. Nedavno som pocul nazor ze nova C5 III metalique ( bez hydrauliky ) je rovnako pohodlna ako C5 I ( samozrejme s hydraulikou ) ale nie tak pohodlna ako C5 II ( taktiez hydraulika, ako inak ).
Dost ma to prekvapilo pretoze co ja viem C5 I a C5 II maju uplne rovnake perovanie - aspon podla katalogu. Jedine co ma napada ze moze byt rozdielne je pocitac hydraktivu III+. Co vy na to ?
|
|
17.06.2009 12:28 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661501
|
|
Darja
|
|
|
Míra pohodlnosti je silně subjektivní pocit.
Míra pohodlnosti je silně subjektivní pocit.
|
|
17.06.2009 13:19 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661504
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
moze byt rovnako pohodlna..az kym si nesadnu traja a dve tasky do kufra..hydro je hydro...
moze byt rovnako pohodlna..az kym si nesadnu traja a dve tasky do kufra..hydro je hydro...
|
|
17.06.2009 13:34 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661505
|
|
tief
|
|
|
Ja neriesim C5 III vs. C5 I ale C5 I. vs. C5 II.
Ja neriesim C5 III vs. C5 I ale C5 I. vs. C5 II.
|
|
17.06.2009 17:10 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661517
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to stejny podvozek,neni rozdilu
je to stejny podvozek,neni rozdilu
|
|
17.06.2009 17:18 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661518
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Je rozdíl mezi Hydroactiv III a Hydroactiv III+.
Je rozdíl mezi Hydroactiv III a Hydroactiv III+.
|
|
17.06.2009 18:05 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661524
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
BHI blok je HW stejny..SW upravy plynou s casem...
BHI blok je HW stejny..SW upravy plynou s casem...
|
|
17.06.2009 18:07 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661525
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vseved napsal(a): Je rozdíl mezi Hydroactiv III a Hydroactiv III+.
rozdil mezi Hydractiv III a Hydractiv III+ :
dve koule navic (jedna vpredu a druha vzadu) umoznijici sportovni jizdu,omezene pritvrzuje aktivne pistnice,pri rezimi sport tvrdsi podvozek,mensi naklony,jina prace se svetlou vyskou
rozdil mezi Hydractiv III a Hydractiv III+ :
dve koule navic (jedna vpredu a druha vzadu) umoznijici sportovni jizdu,omezene pritvrzuje aktivne pistnice,pri rezimi sport tvrdsi podvozek,mensi naklony,jina prace se svetlou vyskou
|
|
17.06.2009 18:40 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
661529
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v zakladnim rezimu je nastaveni systemu identicke
\\\"tvrdý\\\" stav :
Napájení elektroventilu
Posunutí oupátka elektroventilu (23) uvolní zpětné vedení do nádrky a uzavře přívod hydraulické kapaliny od BHI
Spodní část oupátka (24) je vystavena tlaku z nádrky hydraulické kapaliny. Horní část oupátka (24) je vystavena tlaku kulové jednotky \\\"hydractive 3+\\\"
Rozdíl tlaků na koncích oupátka (24) způsobí jeho posunutí. Ve své nové poloze uzavírá oupátko (24) průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je oddělená od okruhu pérování
\\\"měkký\\\" stav :
Zastavení napájení elektroventilu
oupátko (23) se posune působením přívodního tlaku bloku BHI
Zpětné vedení do nádrky hydraulické kapaliny je uzavřené. Tlak pod spodní částí oupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejný jako tlak v integrovaném hydraulicko-elektronickém bloku
Horní část oupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejná jako u integrovaného hydraulicko-elektronického bloku. oupátko (24) se posune působením integrované pruiny
Průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně je moný. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je propojená s okruhem pérování
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Kdy počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
Rychlost vozidla
Okamitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélné zrychlení vozidla
Boční zrychlení vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb krticí klapky akcelerátoru
Jestlie řidič stiskne tlačítko pro sportovní reim, hodnoty parametrů pro zjiování sportovní jízdy jsou sníeny.
Přechod do "tvrdého" stavu je moný, jen kdy jsou dosaeny hodnoty parametrů "sportovní jízdy".
Kdy je pérování v \"tvrdém\" stavu, není moná ádná korekce výky vozidla.
v zakladnim rezimu je nastaveni systemu identicke
\\\"tvrdý\\\" stav :
Napájení elektroventilu
Posunutí oupátka elektroventilu (23) uvolní zpětné vedení do nádrky a uzavře přívod hydraulické kapaliny od BHI
Spodní část oupátka (24) je vystavena tlaku z nádrky hydraulické kapaliny. Horní část oupátka (24) je vystavena tlaku kulové jednotky \\\"hydractive 3+\\\"
Rozdíl tlaků na koncích oupátka (24) způsobí jeho posunutí. Ve své nové poloze uzavírá oupátko (24) průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je oddělená od okruhu pérování
\\\"měkký\\\" stav :
Zastavení napájení elektroventilu
oupátko (23) se posune působením přívodního tlaku bloku BHI
Zpětné vedení do nádrky hydraulické kapaliny je uzavřené. Tlak pod spodní částí oupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejný jako tlak v integrovaném hydraulicko-elektronickém bloku
Horní část oupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejná jako u integrovaného hydraulicko-elektronického bloku. oupátko (24) se posune působením integrované pruiny
Průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně je moný. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je propojená s okruhem pérování
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Kdy počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
Rychlost vozidla
Okamitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélné zrychlení vozidla
Boční zrychlení vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb krticí klapky akcelerátoru
Jestlie řidič stiskne tlačítko pro sportovní reim, hodnoty parametrů pro zjiování sportovní jízdy jsou sníeny.
Přechod do "tvrdého" stavu je moný, jen kdy jsou dosaeny hodnoty parametrů "sportovní jízdy".
Kdy je pérování v \"tvrdém\" stavu, není moná ádná korekce výky vozidla.
|
|
18.02.2010 16:14 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
1804578
|
|
Radwy
|
|
|
Mam dotaz citroen c5 III ma hydrauliku? nekdo mi rikal ze jen 1,6? diky
Mam dotaz citroen c5 III ma hydrauliku? nekdo mi rikal ze jen 1,6? diky:nevim
|
|
18.02.2010 16:27 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
1804579
|
|
tief
|
|
|
nekdo ti kecal ... najnizsia vybava ma pruziny, stredna ma volitelnu hydru a najvyssia ma len hydro ... aspon co si matne spominam s katalogu ...
nekdo ti kecal ... najnizsia vybava ma pruziny, stredna ma volitelnu hydru a najvyssia ma len hydro ... aspon co si matne spominam s katalogu ...
|
|
18.02.2010 18:06 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
1804587
|
|
Radwy
|
|
|
me se jedna konkretne o 2.0hdi nejlepe 100kw a jak si to mam predstavit tu VOLITELNOU hudru je to na mysli tak jak u I nebo II
me se jedna konkretne o 2.0hdi nejlepe 100kw a jak si to mam predstavit tu VOLITELNOU hudru je to na mysli tak jak u I nebo II
|
|
18.02.2010 18:08 -
Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
|
1804588
|
|
jumep
|
|
|
tu sa jedna o c5 3, kde sa robi aj pruzinovy podvozok ...
tj. c5 1 a 2 ma len hydro
tu sa jedna o c5 3, kde sa robi aj pruzinovy podvozok ...
tj. c5 1 a 2 ma len hydro
|
|
| |
|
|