Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / C5 III vs. C5 II vs. C5 I
17.06.2009 10:52 - C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661496
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar. Nedavno som pocul nazor ze nova C5 III metalique ( bez hydrauliky ) je rovnako pohodlna ako C5 I ( samozrejme s hydraulikou ) ale nie tak pohodlna ako C5 II ( taktiez hydraulika, ako inak ).
Dost ma to prekvapilo pretoze co ja viem C5 I a C5 II maju uplne rovnake perovanie - aspon podla katalogu. Jedine co ma napada ze moze byt rozdielne je pocitac hydraktivu III+. Co vy na to ?

17.06.2009 12:28 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661501
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Míra pohodlnosti je silně subjektivní pocit.

17.06.2009 12:50 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661502
drobec
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 214

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Míra pohodlnosti je silně subjektivní pocit.


nahodou na to existuju "objektivne" testy: napriklad zaspievat a skusit udrzat nejaky ton (C alebo A alebo co ja viem aky) pri jazde po macacich hlavach a la Fifth Gear. Alebo test s rozostavanymi poharmi a naliatou vodou a la Mythbusters

17.06.2009 13:19 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661504
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
moze byt rovnako pohodlna..az kym si nesadnu traja a dve tasky do kufra..hydro je hydro...

17.06.2009 13:34 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661505
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Ja neriesim C5 III vs. C5 I ale C5 I. vs. C5 II.

17.06.2009 17:10 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661517
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
je to stejny podvozek,neni rozdilu

17.06.2009 17:18 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661518
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Je rozdíl mezi Hydroactiv III a Hydroactiv III+.

17.06.2009 17:24 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661519
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
je to stejny podvozek,neni rozdilu

A co pocitac ? Nemoze tam byt iny software ? Samozrejme pri H3 neni sance ale mozna H3+ presiel nejakou upravou ?

17.06.2009 18:05 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661524
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
BHI blok je HW stejny..SW upravy plynou s casem...

17.06.2009 18:07 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661525
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Je rozdíl mezi Hydroactiv III a Hydroactiv III+.


rozdil mezi Hydractiv III a Hydractiv III+ :

dve koule navic (jedna vpredu a druha vzadu) umoznijici sportovni jizdu,omezene pritvrzuje aktivne pistnice,pri rezimi sport tvrdsi podvozek,mensi naklony,jina prace se svetlou vyskou

17.06.2009 18:28 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661528
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
rozdil mezi Hydractiv III a Hydractiv III+ :

dve koule navic (jedna vpredu a druha vzadu) umoznijici sportovni jizdu,omezene pritvrzuje aktivne pistnice,pri rezimi sport tvrdsi podvozek,mensi naklony,jina prace se svetlou vyskou

Měl jsem na mysli to, že Hydro 3 je v základním režimu tvrdší než Hydro 3+. Alespoň tak se mi to jeví pokud porovnám svoji C5 H3 a zeovu C5 H3+.

17.06.2009 18:40 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 661529
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
v zakladnim rezimu je nastaveni systemu identicke

\\\"tvrdý\\\" stav :
Napájení elektroventilu
Posunutí šoupátka elektroventilu (23) uvolní zpětné vedení do nádržky a uzavře přívod hydraulické kapaliny od BHI
Spodní část šoupátka (24) je vystavena tlaku z nádržky hydraulické kapaliny. Horní část šoupátka (24) je vystavena tlaku kulové jednotky \\\"hydractive 3+\\\"
Rozdíl tlaků na koncích šoupátka (24) způsobí jeho posunutí. Ve své nové poloze uzavírá šoupátko (24) průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je oddělená od okruhu pérování

\\\"měkký\\\" stav :
Zastavení napájení elektroventilu
Šoupátko (23) se posune působením přívodního tlaku bloku BHI
Zpětné vedení do nádržky hydraulické kapaliny je uzavřené. Tlak pod spodní částí šoupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejný jako tlak v integrovaném hydraulicko-elektronickém bloku
Horní část šoupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejná jako u integrovaného hydraulicko-elektronického bloku. Šoupátko (24) se posune působením integrované pružiny
Průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně je možný. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je propojená s okruhem pérování

Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Když počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
Rychlost vozidla
Okamžitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélné zrychlení vozidla
Boční zrychlení vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb škrticí klapky akcelerátoru
Jestliže řidič stiskne tlačítko pro sportovní režim, hodnoty parametrů pro zjišování sportovní jízdy jsou sníženy.
Přechod do "tvrdého" stavu je možný, jen když jsou dosaženy hodnoty parametrů "sportovní jízdy".


Když je pérování v \"tvrdém\" stavu, není možná žádná korekce výšky vozidla.

18.02.2010 16:14 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 1804578
Radwy
Město: Roznov pod Radhostem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 105
99 Poslat soukromou zprávu
Mam dotaz citroen c5 III ma hydrauliku? nekdo mi rikal ze jen 1,6? diky

18.02.2010 16:27 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 1804579
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
nekdo ti kecal ... najnizsia vybava ma pruziny, stredna ma volitelnu hydru a najvyssia ma len hydro ... aspon co si matne spominam s katalogu ...

18.02.2010 18:06 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 1804587
Radwy
Město: Roznov pod Radhostem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 105
99 Poslat soukromou zprávu
me se jedna konkretne o 2.0hdi nejlepe 100kw a jak si to mam predstavit tu VOLITELNOU hudru je to na mysli tak jak u I nebo II

18.02.2010 18:08 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 1804588
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tu sa jedna o c5 3, kde sa robi aj pruzinovy podvozok ...
tj. c5 1 a 2 ma len hydro

18.02.2010 21:42 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I 1804613
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Radwy napsal(a):
me se jedna konkretne o 2.0hdi nejlepe 100kw a jak si to mam predstavit tu VOLITELNOU hudru je to na mysli tak jak u I nebo II

Volitelna hydraulika znamena ze si mozes vybrat ci chces hydro alebo pruziny...


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator