Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Jak funguje hydractive 3 / 3+
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|
31.05.2018 22:31 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160513
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Jo, ale jen na takových 70%, protože taky třeba může mít vadný brzdový spínač.

Spínač sem, spínač tam. Hlavně aby byla hlava v pořádku, že

31.05.2018 23:11 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160529
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak zase tam nieco je
ked sme "sutazili" na zrazoch tak par aut za cielovou rovinkou padlo na zadok
tj. ked to rozbehol a potom vydupal na brzdach a ostal stat so zdvihnutym zadkom na brzde, tak po odbrzdeni tento padol na dorazi a zdvihol sa (s tymto extremom asi moc nepocitali)

31.05.2018 23:14 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160530
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No Milane teď to schytᚠod DEL protože přece ventyly v BHI slouží pouze ke zvedání do určité polohy a né k vyrovnávání náklonu při rozjezdu nebo decelaraci = že by jsi také nevěděl která bije, dělal ze sebe pitomce ? atd... a to že není čerpadlo tak výkoné aby to dorovnalo okamžitě to je vidět když zvedá polohu , ale dolů to zvládá daleko rychleji protže mu pomáhá váha vozu kdežto při zvedání jí překonává proto se zvedne lehčí část dříve ale při klesání t잚í jde dolu rychleji proto není to zvedání tak viditelné a jak píšeš po zastavení se předek dostane vejš a následně se dorovnává do správní polohy - nedude to tím že BHI ,,připumpovalo" tlak ? ( to je otázka pro DEL) a také je vidět že auto jakoby chvilu ,,cvičí" nahoru-dolů protiže těžiště je jak už jsem psal +- pod řičem - to sice dělají ventyly v BHI ale k tomu tam přece nejsou .

To Jumep : a není to tím že to nepustí brzdy - né kvůli tomu že to ,,drží" ventyl v BHI ale tím že to drží destičky kvůli pohybu ramen ? (tak rychle by se náprava neodtlakovala kdyby nebyla odtlakovaná už předtím protože byla vejš a dostala informaci od korektoru že má snížit polohu ?) No pravda nepočítali - protož to má ABS a nepočítali že se v poloze netočících kol zastaví = kola by se měla točit - ABS by nemělo dovolit jejich zastavení za jízdy .

A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"

01.06.2018 09:28 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160561
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"


ano přesně tak, je to celé o tobě takže si to klidně můžeme kompletně zrekapitulovat :

Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve všech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )

.link.

odpověď dostal zde .link. a zde .link.

na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třešnička na dortu byl AMVAR se třemi korektory

poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.

myslím,že dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.

když se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( každý kromě tebe ví, že u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protože středová koule stejně zůstává připojená ) Když bylo evidetní že tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starší C5 s H3 bez středové koule ( protože tam to přece musí nějak fungovat, když to nemá středovou kouli , že ? ) jen protože tak zoufale potřebuješ dokázal, že jsi vlastně měl pravdu

debatou jsme se dostali až sem .link.
což je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě že se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výšky, princip fungování zůstal stejný Pokaždé když dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napouštění nebo vypouštění hydraulické kapaliny. To ale není žádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( už od první DS )

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

Takže buď neumíš pochopit, že dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokážeš pochopit že pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrždění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výšky

.link.

Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vším jen kličkuješ od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starší generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo

01.06.2018 10:46 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160590
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
ano přesně tak, je to celé o tobě takže si to klidně můžeme kompletně zrekapitulovat :

Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve všech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )

.link.

odpověď dostal zde .link. a zde .link.

na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třešnička na dortu byl AMVAR se třemi korektory

poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.

myslím,že dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.

když se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( každý kromě tebe ví, že u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protože středová koule stejně zůstává připojená ) Když bylo evidetní že tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starší C5 s H3 bez středové koule ( protože tam to přece musí nějak fungovat, když to nemá středovou kouli , že ? ) jen protože tak zoufale potřebuješ dokázal, že jsi vlastně měl pravdu

debatou jsme se dostali až sem .link.
což je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě že se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výšky, princip fungování zůstal stejný Pokaždé když dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napouštění nebo vypouštění hydraulické kapaliny. To ale není žádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( už od první DS )

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

Takže buď neumíš pochopit, že dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokážeš pochopit že pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrždění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výšky

.link.

Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vším jen kličkuješ od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starší generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo


Nebudu to celé číst ale reagoval jsem na tvou blbost-nepřesnost (kde ji uvedl že v ose jízdy se náklon vyrovnává středová koule a následně že ventyly v BHI slouží jen k nastavení vejšky podvozku - nikoli k vyrovnávání náklonu předku a zadku)


nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpružení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přerušení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeší zkrutný stabilizátor v kombinaci s tužší charakteristikou odpružení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brždění nebo akceleraci, tam je to řešeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i přílišné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.

Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpružení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + ještě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
Naposledy upravil(a) del42sa - 25.05.18 11:35. Celkem upraveno: 1x Citovat

25.05.2018 17:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3159499
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break Počet příspěvků: 10246

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spíš pro Pat Mata.

Na toto jsem reagoval - ono všechno si nevyčteš to musíš systém pochopit . a další p... co jsi uvedl no a teď trošku obracíš čti od stránky 5.

Já celou dobu tvrdím že náklon v ose jízdy regulují ventyly v BHI a ty že slouží jen ke zvednutí do určité předvolené vejšky.
je zajímavé že teď v podstatě píšeš to co jsem napsal já :

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

a omlouvᚠto že nedojde k tak markatní situaci aby korektor reagoval na změnu polohy - no v té markantí sytuaci je to ,,jen" potrné = dochází k ní pokaždé protože ta elektronika je hodně přesná (jen nedovede reagovat tak bleskurychle ale reaguje - to čerpadlo a zásobník není tak výkoný) A ty třešničko - hned za tím co jsem napsal k amvaru jsem také uvedl že ho neznám !!! (a ano napsal jsem blbost u amvaru = opravil tuším jak PAT tak Jumep a i PATA o biturbu ale to nebylo vůbec důležité a netýkalo se až tak funcí o kterých byla řeč) ale zato tvé moudra ,,že ventyly v BHI pouze slouží ke zvednutí auta do určité polohy -nikoly k vyrovnávání náklonu, nebo H3 s regulátorem" - řekl ti také někdo že jsi pitomec ?

Hele nebaví mne pořád opakovat to co píšu od začátku = ventyly v BHI vyrovnávají podelnou změnu vešky na základě informací od korektorů (nějakým příkladem jsem právě uváděl že BHI funguje stejně jako staré systémy které byly založeny na systému přepouštěcích kanálků a planžetovích ventilů (korektorů mechanických) a že toto modernizovali na přenos do BHI elektronickým systémem a planžetové ventily nahradily elektoventyly v BHI)

Nepřevracej to a přečti si na co jsem reagoval a kdo co znás napsal.

02.06.2018 09:26 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160899
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
tak poslouchej ty Joudo:

Konqui se ptal na to co znamená aktivní podvozek u X7, což znamená že všechna auta mají H3+ se středovou koulí. Pokud v takovém autě při jízdě šlápnu na brzdu, tak dojde k odpojení středové koule a tím k regulaci náklonu. Lhostejno jestli pojedu po rovině nebo z kopce a jestli mám nebo nemám v kufru pytel cementu. V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, takže BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protože to prostě není možné. Kapišto ?!

.link.

02.06.2018 12:22 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160965
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
tak poslouchej ty Joudo:

Konqui se ptal na to co znamená aktivní podvozek u X7, což znamená že všechna auta mají H3+ se středovou koulí. Pokud v takovém autě při jízdě šlápnu na brzdu, tak dojde k odpojení středové koule a tím k regulaci náklonu. Lhostejno jestli pojedu po rovině nebo z kopce a jestli mám nebo nemám v kufru pytel cementu. V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, takže BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protože to prostě není možné. Kapišto ?!

.link.


No vždy to tam snad vidíš sám že neaktivní je pouze prostřední koule nebo ? = neaktivní je jen ta žlutá dobrej obrázek už nebudu opakovat že na píst v pístnici tlak v pérovací jednotce (průhybem membrány = tlakem dusíku) - pokud se decelerací sníží tlak na nápravu a tím na membránu (odlehčí se náprava) tak zákonitě by se zadní část zvedla - děje se toto nebo ne ? a přestaň si nadávat - jednak se to tu nesmí a jednak to není pěkné

A mimoto elektro hydtauliky pracuje a snímá počet kmitů nezavírá nic natvrdo to vidíš i v diag (třeba proto se na špatném povrchu přizvedne) ale to mᚠjedno. Přece je to jasné zadní část vozu se při deceleraci nezvedne a pokud to tak je tak by jsi musel zablokovat buď přímo píst v pístnici a nebo upustit tlak v kouly (dusík) jinak to prostě nejde to že se při deceleraci odlehčí vlivem setrvačnosti zadní část už jsme probrali to že jsou koule natlakované dusíkem víme také a to že toto vlastně péruje víme a to že korektor dává info do BHI aby dle požadavku (dojde-ji ke změně vejšky) tuto upravila a to se děje připuštěním - upuštěním množství kapaliny.(protože jak známo je kapalina nestlačitelná a pérování vlastně zajišuje průhyb membrány - vejšku zase množství kapaliny ).......

Ještě že jsou tací jako ty ......

02.06.2018 13:08 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160974
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli to dobře chápu tak u H3+ se odpojí středová koule a současně s tím se odpojí přívod do té rozdvojky, takže nejde spouštět ani zvedat.

02.06.2018 13:20 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160976
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Jestli to dobře chápu tak u H3+ se odpojí středová koule a současně s tím se odpojí přívod do té rozdvojky, takže nejde spouštět ani zvedat.


To se musíš zeptat odborníka (myslím že to tak myslel a popsal) a nebo si zkus udělat pokus - zvedni si auto o polohu vejš - zapni tlačítkem sport a rozjeď se nad 40Km/h - sleduj jestli je zapnuté tlačítko sport a jestli se ti auto vrátí do provozní vejšky (nevím nezkoušel jsem) - podle odborníka by se nemělo hnout z přizvedlé polohy páč by měl být aktivní ventil a uzavřená cesta do prostřední koule a i dle něj i přívod do BHI (ani dolů ani nahoru) třeba jsem to jen špatně pochopil

02.06.2018 13:33 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160977
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
zvedni si auto o polohu vejš - zapni tlačítkem sport a rozjeď se nad 40Km/h - sleduj jestli je zapnuté tlačítko sport a jestli se ti auto vrátí do provozní vejšky (nevím nezkoušel jsem) - podle odborníka by se nemělo hnout z přizvedlé polohy páč by měl být aktivní ventil a uzavřená cesta do prostřední koule a i dle něj i přívod do BHI (ani dolů ani nahoru) třeba jsem to jen špatně pochopil
Zapnutí tlačítka sport neznamená, že se ti odpojí středové koule a uzavře přívod kapaliny, pouze to funguje v jiném režimu podle jiných map ( ostřejších, citlivějších ..)

02.06.2018 13:39 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160978
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Zapnutí tlačítka sport neznamená, že se ti odpojí středové koule a uzavře přívod kapaliny, pouze to funguje v jiném režimu podle jiných map ( ostřejších, citlivějších ..)


Já vím ale jak to mám napsat - to i v případě co popisuje nᚠodborník a myslím že to je (zjednodušeně) propojeno i skorektorem a jiným.

02.06.2018 13:39 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160979
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To se musíš zeptat odborníka (myslím že to tak myslel a popsal) a nebo si zkus udělat pokus - zvedni si auto o polohu vejš - zapni tlačítkem sport a rozjeď se nad 40Km/h - sleduj jestli je zapnuté tlačítko sport a jestli se ti auto vrátí do provozní vejšky (nevím nezkoušel jsem) - podle odborníka by se nemělo hnout z přizvedlé polohy páč by měl být aktivní ventil a uzavřená cesta do prostřední koule a i dle něj i přívod do BHI (ani dolů ani nahoru) třeba jsem to jen špatně pochopil


kličkuješ jako zajíc. Takže teď už nemá jet s kufrem plným cementu z kopce nebo zvedat auto na heveru se zapnutým tlačítkem sport, ale zkusit se rozjet nad 40km se zapnutým tlačítkem sport ? A jak to prosím souvisí s tím co jsem předtím napsal ?

Ty fakt vůbec netušíš která bije.....

02.06.2018 13:56 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160986
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
H3+ ma
- dva mody: tvrdy a maky (obrazok na linku)
- dve mapy: konfort a sport - sport ma nizsie tolerancie pri ktorych zapina tvrdy mod (ale to neznamena ze je fixne tvrda, je v tvrdom mode len ked je to nutne)
- myslim ze sa na zlej ceste pri nizkej rychlosti to auto trosku zdvihne koli tomu ze ta vyssia poloha je este maksia a rychlost ju umoznuje?

Samozrejme aj mapa konfort pouziva tvrdy mod, ked je treba

02.06.2018 14:04 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3160997
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
kličkuješ jako zajíc. Takže teď už nemá jet s kufrem plným cementu z kopce nebo zvedat auto na heveru se zapnutým tlačítkem sport, ale zkusit se rozjet nad 40km se zapnutým tlačítkem sport ? A jak to prosím souvisí s tím co jsem předtím napsal ?

Ty fakt vůbec netušíš která bije.....


No příjde mi že trpíš samomluvou (hovoříš sám se sebou s tytulováním) to jsou jen pokusy jak navodit určité sytuace ale protože to funguje trochu jinak (dalo by se říct v inpulzních režimech tak příklady nejsou a nemůžou být přesné) proto mne Pat opravil a zároveň tebe - přešti si co jsi sám napsal o uzavření regulátoru - nelze uzavřít natvrdo jen v inpulzně a v různých režimech.

03.06.2018 07:58 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161194
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No příjde mi že trpíš samomluvou (hovoříš sám se sebou s tytulováním) to jsou jen pokusy jak navodit určité sytuace ale protože to funguje trochu jinak (dalo by se říct v inpulzních režimech tak příklady nejsou a nemůžou být přesné) proto mne Pat opravil a zároveň tebe - přešti si co jsi sám napsal o uzavření regulátoru - nelze uzavřít natvrdo jen v inpulzně a v různých režimech.

a ty asi trpíš alzheimerem, protože celou dobu tady zdůrazňuješ při testování potřebu zapnutého (!) tlačítka sport (nejdřív na heveru, pak při jízdě vyšší jak 40km/h) a teď se snažíš dokázat, že to vlastně nemá vliv protože regulátor nelze uzavřít natvrdo ( proč ho tam jen dávají, co ?? ) jen abys obhájil ty svoje bláznivé teorie

PS: mimochodem Milan citoval tebe, nikoliv mě. Takže oči už ti asi taky neslouží moc dobře

03.06.2018 08:34 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161195
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
a ty asi trpíš alzheimerem, protože celou dobu tady zdůrazňuješ při testování potřebu zapnutého (!) tlačítka sport (nejdřív na heveru, pak při jízdě vyšší jak 40km/h) a teď se snažíš dokázat, že to vlastně nemá vliv protože regulátor nelze uzavřít natvrdo ( proč ho tam jen dávají, co ?? ) jen abys obhájil ty svoje bláznivé teorie

PS: mimochodem Milan citoval tebe, nikoliv mě. Takže oči už ti asi taky neslouží moc dobře


No citoval mně ale podívej se co jsi napsal ty :
V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, takže BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protože to prostě není možné. Kapišto ?!

A už toho nech než se v tom zamotᚠúplně

03.06.2018 09:22 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161197
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bacha na kamenožrouty .link. ...

03.06.2018 09:32 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161198
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No citoval mně ale podívej se co jsi napsal ty :
V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, takže BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protože to prostě není možné. Kapišto ?!

A už toho nech než se v tom zamotᚠúplně


to ty to mᚠpomotané , ale v hlavě

Milan má pravdu, je to ztráta času s tebou ....

PS: zkus si přečíst tu větu co jsem napsal ( a kterou cituješ) znovu pomaleji a tentokrát se zkus trochu zamyslet s důrazem na začátek té věty. Třeba ti to docvakne, ale spíš ne ....

03.06.2018 20:18 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161256
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
to ty to mᚠpomotané , ale v hlavě

Milan má pravdu, je to ztráta času s tebou ....

PS: zkus si přečíst tu větu co jsem napsal ( a kterou cituješ) znovu pomaleji a tentokrát se zkus trochu zamyslet s důrazem na začátek té věty. Třeba ti to docvakne, ale spíš ne ....


Čtu znovu : ,, v momentě co se odpojí středová koule se natvrdo zavře přívod" = blbost = nezavře se natvrdo.

Je to jinak = plácᚠblbosti od začátku žiješ v teoriich - nesmyslných , nedᚠsi ani poradit ani si to vysvětlit , popíraš fyzikální zákony a principy hydrauliky , nadávaš a dělᚠže jsi sežral všechnu moudrost - myslím že si ve skutečnosti žádnou hydru neopravil a ve skutecnosti ani neviděl ( jen na papíře ) a nedᚠse zastavit to je smutné . Už několikrát jsem tě žadal abys už přestal - divím se že tě někdo už nějakým způsobem nezastavil - to že jseš vlastně tím co jsi nazval mne je už každému jasné - takže prosím zález do své teorie a studuj ( jak funguje hydraulika od patě třídy až do praxe ) a neotravuj. Nadávat ti nebudu je to pod mou úroveň .

03.06.2018 22:39 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+ 3161304
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jako člověk který tomu tematu vůbec nerozumí - takže asi neobjektivní musím napsat že už je nejvyšší čas to ukončit.
Je to stejné jak sledovat politiky v nedělní debatě , taky nikdy neuznají že se mýlí... Je to stejné jako pan Růžyčka.
A vzhledem k tomu jakou mám s tebou Jardo zkušenost ,tak se rozhodně přidávám na stranu čtyřicetdvojky.
Mě si také vykládal že mám debilně přidělaný kryt motoru a já ti odpověděl že to auto jezdí jen k tobě takže jsi to musel být ty...
Ale né, tvrdošíjně si tvrdil že takhle by jsi to v životě nepřidělal.
Aféra FAP mi taky na věky zůstane v hlavě . ( Jeden den se zdál moc průchozí nejspíš jen proražený a druhý den mi ukazuješ jak byl totálně ucpaný)

Možná by jsi se měl víc soustředit na práci v dílně místo psaní nesmyslů na netu.
Myslím že nejsi úplně marný mechanik , že dokážeš auto opravit , vyřešit spoustu problémů a i lidem někdy ušetřit peníze.
Ale to co jsi zde na 4 stranách diskuse vypotil , tomu asi rozumíš jen ty...
Zkus si to projít znovu celé od začátku. Kličkuješ jak zajíc, teorie střídá teorii a nikdy neuznᚠchybu. Když něco napíše Pat Mat tak zase uhneš na jinou stranu a příběh jede dál ve stejném duchu.
Však to Pat Mat tím nekonečným příběhem pěkně okomentoval...
Vykašli se na psaní ,to evidentně není tvoje parketa. Makej na autech a ve zbylém čase se věnuj manželce a rybám.
Bude to pro všechny lepší...

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator