| | |
31.05.2018 23:11 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160529
|
|
jumep
|
|
|
tak zase tam nieco je
ked sme "sutazili" na zrazoch tak par aut za cielovou rovinkou padlo na zadok
tj. ked to rozbehol a potom vydupal na brzdach a ostal stat so zdvihnutym zadkom na brzde, tak po odbrzdeni tento padol na dorazi a zdvihol sa (s tymto extremom asi moc nepocitali)
tak zase tam nieco je
ked sme "sutazili" na zrazoch tak par aut za cielovou rovinkou padlo na zadok
tj. ked to rozbehol a potom vydupal na brzdach a ostal stat so zdvihnutym zadkom na brzde, tak po odbrzdeni tento padol na dorazi a zdvihol sa (s tymto extremom asi moc nepocitali)
|
|
31.05.2018 23:14 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160530
|
|
jruze
|
|
|
No Milane teď to schytá od DEL protoe přece ventyly v BHI slouí pouze ke zvedání do určité polohy a né k vyrovnávání náklonu při rozjezdu nebo decelaraci = e by jsi také nevěděl která bije, dělal ze sebe pitomce ? atd... a to e není čerpadlo tak výkoné aby to dorovnalo okamitě to je vidět kdy zvedá polohu , ale dolů to zvládá daleko rychleji prote mu pomáhá váha vozu kdeto při zvedání jí překonává proto se zvedne lehčí část dříve ale při klesání těí jde dolu rychleji proto není to zvedání tak viditelné a jak píe po zastavení se předek dostane vej a následně se dorovnává do správní polohy - nedude to tím e BHI ,,připumpovalo" tlak ? ( to je otázka pro DEL) a také je vidět e auto jakoby chvilu ,,cvičí" nahoru-dolů protie těitě je jak u jsem psal +- pod řičem - to sice dělají ventyly v BHI ale k tomu tam přece nejsou .
To Jumep : a není to tím e to nepustí brzdy - né kvůli tomu e to ,,drí" ventyl v BHI ale tím e to drí destičky kvůli pohybu ramen ? (tak rychle by se náprava neodtlakovala kdyby nebyla odtlakovaná u předtím protoe byla vej a dostala informaci od korektoru e má sníit polohu ?) No pravda nepočítali - proto to má ABS a nepočítali e se v poloze netočících kol zastaví = kola by se měla točit - ABS by nemělo dovolit jejich zastavení za jízdy .
A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"
No Milane teď to schytá od DEL protoe přece ventyly v BHI slouí pouze ke zvedání do určité polohy a né k vyrovnávání náklonu při rozjezdu nebo decelaraci = e by jsi také nevěděl která bije, dělal ze sebe pitomce ? atd... a to e není čerpadlo tak výkoné aby to dorovnalo okamitě to je vidět kdy zvedá polohu , ale dolů to zvládá daleko rychleji prote mu pomáhá váha vozu kdeto při zvedání jí překonává proto se zvedne lehčí část dříve ale při klesání těí jde dolu rychleji proto není to zvedání tak viditelné a jak píe po zastavení se předek dostane vej a následně se dorovnává do správní polohy - nedude to tím e BHI ,,připumpovalo" tlak ? ( to je otázka pro DEL) ;-) a také je vidět e auto jakoby chvilu ,,cvičí" nahoru-dolů protie těitě je jak u jsem psal +- pod řičem - to sice dělají ventyly v BHI ale k tomu tam přece nejsou .
To Jumep : a není to tím e to nepustí brzdy - né kvůli tomu e to ,,drí" ventyl v BHI ale tím e to drí destičky kvůli pohybu ramen ? (tak rychle by se náprava neodtlakovala kdyby nebyla odtlakovaná u předtím protoe byla vej a dostala informaci od korektoru e má sníit polohu ?) No pravda nepočítali - proto to má ABS a nepočítali e se v poloze netočících kol zastaví = kola by se měla točit - ABS by nemělo dovolit jejich zastavení za jízdy .
A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"
|
|
01.06.2018 09:28 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160561
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"
ano přesně tak, je to celé o tobě take si to klidně můeme kompletně zrekapitulovat :
Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve vech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )
.link.
odpověď dostal zde .link. a zde .link.
na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třenička na dortu byl AMVAR se třemi korektory
poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.
myslím,e dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.
kdy se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( kadý kromě tebe ví, e u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protoe středová koule stejně zůstává připojená ) Kdy bylo evidetní e tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starí C5 s H3 bez středové koule ( protoe tam to přece musí nějak fungovat, kdy to nemá středovou kouli , e ? ) jen protoe tak zoufale potřebuje dokázal, e jsi vlastně měl pravdu
debatou jsme se dostali a sem .link.
co je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě e se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výky, princip fungování zůstal stejný Pokadé kdy dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napoutění nebo vypoutění hydraulické kapaliny. To ale není ádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( u od první DS )
Ty se pořád snaí obhájit e HBI dělá něco víc ne předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která sniuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na patné silnici. Vechno ostatní je záleitost buď informace od výkových výkových korektorů, které fungují principiálně stejně u vech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování neádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, e BHI nějak zvlátně potlačuje náklon při brdění upoutěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.
Take buď neumí pochopit, e dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokáe pochopit e pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrdění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výky
.link.
Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vím jen kličkuje od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starí generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo
ano přesně tak, je to celé o tobě ;-) take si to klidně můeme kompletně zrekapitulovat :
Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve vech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )
http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159314-re-koupe-citroenu-c5/
odpověď dostal zde http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159442-re-koupe-citroenu-c5/ a zde http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159446-re-koupe-citroenu-c5/
na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159445-re-koupe-citroenu-c5/ a třenička na dortu byl AMVAR se třemi korektory :-d
poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159647-re-koupe-citroenu-c5/
myslím,e dost dobře zareagoval na situaci Micra tady http://www.c5club.cz/diskuze/single/3159647-re-koupe-citroenu-c5/ a tady: http://www.c5club.cz/diskuze/single/3160115-re-koupe-citroenu-c5/
a jeho odpověď je principielně správná. ;-)
kdy se to celé zrekapitulovalo tady http://www.c5club.cz/diskuze/single/3160249-re-koupe-citroenu-c5/ tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport :-)) ( kadý kromě tebe ví, e u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protoe středová koule stejně zůstává připojená ) Kdy bylo evidetní e tohle nezabere http://www.c5club.cz/diskuze/single/3160281-re-koupe-citroenu-c5/ tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starí C5 s H3 bez středové koule ( protoe tam to přece musí nějak fungovat, kdy to nemá středovou kouli , e ? ) jen protoe tak zoufale potřebuje dokázal, e jsi vlastně měl pravdu ;-)
debatou jsme se dostali a sem http://www.c5club.cz/diskuze/single/3160510-re-jak-funguje-hydractive-3/
co je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě e se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výky, princip fungování zůstal stejný ;-) Pokadé kdy dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napoutění nebo vypoutění hydraulické kapaliny. To ale není ádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( u od první DS );-)
Ty se pořád snaí obhájit e HBI dělá něco víc ne předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která sniuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na patné silnici. Vechno ostatní je záleitost buď informace od výkových výkových korektorů, které fungují principiálně stejně u vech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování neádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, e BHI nějak zvlátně potlačuje náklon při brdění upoutěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.
Take buď neumí pochopit, e dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokáe pochopit e pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrdění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výky :-p
https://www.youtube.com/watch?v=SWmE376oEnE&feature=youtu.be
Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vím jen kličkuje od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starí generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo :palec
|
|
01.06.2018 10:46 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160590
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): ano přesně tak, je to celé o tobě take si to klidně můeme kompletně zrekapitulovat :
Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve vech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )
.link.
odpověď dostal zde .link. a zde .link.
na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třenička na dortu byl AMVAR se třemi korektory
poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.
myslím,e dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.
kdy se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( kadý kromě tebe ví, e u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protoe středová koule stejně zůstává připojená ) Kdy bylo evidetní e tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starí C5 s H3 bez středové koule ( protoe tam to přece musí nějak fungovat, kdy to nemá středovou kouli , e ? ) jen protoe tak zoufale potřebuje dokázal, e jsi vlastně měl pravdu
debatou jsme se dostali a sem .link.
co je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě e se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výky, princip fungování zůstal stejný Pokadé kdy dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napoutění nebo vypoutění hydraulické kapaliny. To ale není ádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( u od první DS )
Ty se pořád snaí obhájit e HBI dělá něco víc ne předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která sniuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na patné silnici. Vechno ostatní je záleitost buď informace od výkových výkových korektorů, které fungují principiálně stejně u vech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování neádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, e BHI nějak zvlátně potlačuje náklon při brdění upoutěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.
Take buď neumí pochopit, e dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokáe pochopit e pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrdění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výky
.link.
Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vím jen kličkuje od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starí generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo
Nebudu to celé číst ale reagoval jsem na tvou blbost-nepřesnost (kde ji uvedl e v ose jízdy se náklon vyrovnává středová koule a následně e ventyly v BHI slouí jen k nastavení vejky podvozku - nikoli k vyrovnávání náklonu předku a zadku)
nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpruení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přeruení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeí zkrutný stabilizátor v kombinaci s tuí charakteristikou odpruení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brdění nebo akceleraci, tam je to řeeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i příliné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.
Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpruení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + jetě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
Naposledy upravil(a) del42sa - 25.05.18 11:35. Celkem upraveno: 1x Citovat
25.05.2018 17:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3159499
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break Počet příspěvků: 10246
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spí pro Pat Mata.
Na toto jsem reagoval - ono vechno si nevyčte to musí systém pochopit . a dalí p... co jsi uvedl no a teď troku obrací čti od stránky 5.
Já celou dobu tvrdím e náklon v ose jízdy regulují ventyly v BHI a ty e slouí jen ke zvednutí do určité předvolené vejky.
je zajímavé e teď v podstatě píe to co jsem napsal já :
Ty se pořád snaí obhájit e HBI dělá něco víc ne předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která sniuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na patné silnici. Vechno ostatní je záleitost buď informace od výkových výkových korektorů, které fungují principiálně stejně u vech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování neádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, e BHI nějak zvlátně potlačuje náklon při brdění upoutěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.
a omlouvá to e nedojde k tak markatní situaci aby korektor reagoval na změnu polohy - no v té markantí sytuaci je to ,,jen" potrné = dochází k ní pokadé protoe ta elektronika je hodně přesná (jen nedovede reagovat tak bleskurychle ale reaguje - to čerpadlo a zásobník není tak výkoný) A ty třeničko - hned za tím co jsem napsal k amvaru jsem také uvedl e ho neznám !!! (a ano napsal jsem blbost u amvaru = opravil tuím jak PAT tak Jumep a i PATA o biturbu ale to nebylo vůbec důleité a netýkalo se a tak funcí o kterých byla řeč) ale zato tvé moudra ,,e ventyly v BHI pouze slouí ke zvednutí auta do určité polohy -nikoly k vyrovnávání náklonu, nebo H3 s regulátorem" - řekl ti také někdo e jsi pitomec ?
Hele nebaví mne pořád opakovat to co píu od začátku = ventyly v BHI vyrovnávají podelnou změnu veky na základě informací od korektorů (nějakým příkladem jsem právě uváděl e BHI funguje stejně jako staré systémy které byly zaloeny na systému přepoutěcích kanálků a planetovích ventilů (korektorů mechanických) a e toto modernizovali na přenos do BHI elektronickým systémem a planetové ventily nahradily elektoventyly v BHI)
Nepřevracej to a přečti si na co jsem reagoval a kdo co znás napsal.
Nebudu to celé číst ale reagoval jsem na tvou blbost-nepřesnost (kde ji uvedl e v ose jízdy se náklon vyrovnává středová koule a následně e ventyly v BHI slouí jen k nastavení vejky podvozku - nikoli k vyrovnávání náklonu předku a zadku)
nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpruení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přeruení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeí zkrutný stabilizátor v kombinaci s tuí charakteristikou odpruení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brdění nebo akceleraci, tam je to řeeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i příliné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.
Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpruení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + jetě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
Naposledy upravil(a) del42sa - 25.05.18 11:35. Celkem upraveno: 1x Citovat
25.05.2018 17:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3159499
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break Počet příspěvků: 10246
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spí pro Pat Mata.
Na toto jsem reagoval ;-) - ono vechno si nevyčte to musí systém pochopit . a dalí p... co jsi uvedl no a teď troku obrací čti od stránky 5.
Já celou dobu tvrdím e náklon v ose jízdy regulují ventyly v BHI a ty e slouí jen ke zvednutí do určité předvolené vejky.
je zajímavé e teď v podstatě píe to co jsem napsal já :
Ty se pořád snaí obhájit e HBI dělá něco víc ne předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která sniuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na patné silnici. Vechno ostatní je záleitost buď informace od výkových výkových korektorů, které fungují principiálně stejně u vech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování neádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, e BHI nějak zvlátně potlačuje náklon při brdění upoutěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.
a omlouvá to e nedojde k tak markatní situaci aby korektor reagoval na změnu polohy - no v té markantí sytuaci je to ,,jen" potrné = dochází k ní pokadé protoe ta elektronika je hodně přesná (jen nedovede reagovat tak bleskurychle ale reaguje - to čerpadlo a zásobník není tak výkoný) A ty třeničko - hned za tím co jsem napsal k amvaru jsem také uvedl e ho neznám !!! (a ano napsal jsem blbost u amvaru = opravil tuím jak PAT tak Jumep a i PATA o biturbu ale to nebylo vůbec důleité a netýkalo se a tak funcí o kterých byla řeč) ale zato tvé moudra ,,e ventyly v BHI pouze slouí ke zvednutí auta do určité polohy -nikoly k vyrovnávání náklonu, nebo H3 s regulátorem" - řekl ti také někdo e jsi pitomec ?
Hele nebaví mne pořád opakovat to co píu od začátku = ventyly v BHI vyrovnávají podelnou změnu veky na základě informací od korektorů (nějakým příkladem jsem právě uváděl e BHI funguje stejně jako staré systémy které byly zaloeny na systému přepoutěcích kanálků a planetovích ventilů (korektorů mechanických) a e toto modernizovali na přenos do BHI elektronickým systémem a planetové ventily nahradily elektoventyly v BHI)
Nepřevracej to a přečti si na co jsem reagoval a kdo co znás napsal.
|
|
02.06.2018 09:26 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160899
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
tak poslouchej ty Joudo:
Konqui se ptal na to co znamená aktivní podvozek u X7, co znamená e vechna auta mají H3+ se středovou koulí. Pokud v takovém autě při jízdě lápnu na brzdu, tak dojde k odpojení středové koule a tím k regulaci náklonu. Lhostejno jestli pojedu po rovině nebo z kopce a jestli mám nebo nemám v kufru pytel cementu. V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, take BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protoe to prostě není moné. Kapito ?!
.link.
tak poslouchej ty Joudo:
Konqui se ptal na to co znamená aktivní podvozek u X7, co znamená e vechna auta mají H3+ se středovou koulí. Pokud v takovém autě při jízdě lápnu na brzdu, tak dojde k odpojení středové koule a tím k regulaci náklonu. Lhostejno jestli pojedu po rovině nebo z kopce a jestli mám nebo nemám v kufru pytel cementu. V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, take BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protoe to prostě není moné. Kapito ?! ;-)
http://citroeny.cz/wp/wp-content/uploads/2013/05/Proveden%C3%AD_regulace_H3_Plus.jpg
|
|
02.06.2018 13:08 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160974
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jestli to dobře chápu tak u H3+ se odpojí středová koule a současně s tím se odpojí přívod do té rozdvojky, take nejde spoutět ani zvedat.
Jestli to dobře chápu tak u H3+ se odpojí středová koule a současně s tím se odpojí přívod do té rozdvojky, take nejde spoutět ani zvedat.
|
|
02.06.2018 13:56 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3160986
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
H3+ ma
- dva mody: tvrdy a maky (obrazok na linku)
- dve mapy: konfort a sport - sport ma nizsie tolerancie pri ktorych zapina tvrdy mod (ale to neznamena ze je fixne tvrda, je v tvrdom mode len ked je to nutne)
- myslim ze sa na zlej ceste pri nizkej rychlosti to auto trosku zdvihne koli tomu ze ta vyssia poloha je este maksia a rychlost ju umoznuje?
Samozrejme aj mapa konfort pouziva tvrdy mod, ked je treba
H3+ ma
- dva mody: tvrdy a maky (obrazok na linku)
- dve mapy: konfort a sport - sport ma nizsie tolerancie pri ktorych zapina tvrdy mod (ale to neznamena ze je fixne tvrda, je v tvrdom mode len ked je to nutne)
- myslim ze sa na zlej ceste pri nizkej rychlosti to auto trosku zdvihne koli tomu ze ta vyssia poloha je este maksia a rychlost ju umoznuje?
Samozrejme aj mapa konfort pouziva tvrdy mod, ked je treba
|
|
03.06.2018 07:58 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161194
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): No příjde mi e trpí samomluvou (hovoří sám se sebou s tytulováním) to jsou jen pokusy jak navodit určité sytuace ale protoe to funguje trochu jinak (dalo by se říct v inpulzních reimech tak příklady nejsou a nemůou být přesné) proto mne Pat opravil a zároveň tebe - přeti si co jsi sám napsal o uzavření regulátoru - nelze uzavřít natvrdo jen v inpulzně a v různých reimech.
a ty asi trpí alzheimerem, protoe celou dobu tady zdůrazňuje při testování potřebu zapnutého (!) tlačítka sport (nejdřív na heveru, pak při jízdě vyí jak 40km/h) a teď se snaí dokázat, e to vlastně nemá vliv protoe regulátor nelze uzavřít natvrdo ( proč ho tam jen dávají, co ?? ) jen abys obhájil ty svoje bláznivé teorie
PS: mimochodem Milan citoval tebe, nikoliv mě. Take oči u ti asi taky neslouí moc dobře
a ty asi trpí alzheimerem, protoe celou dobu tady zdůrazňuje při testování potřebu zapnutého (!) tlačítka sport (nejdřív na heveru, pak při jízdě vyí jak 40km/h) :-d a teď se snaí dokázat, e to vlastně nemá vliv protoe regulátor nelze uzavřít natvrdo ( proč ho tam jen dávají, co ?? ) jen abys obhájil ty svoje bláznivé teorie ;-)
PS: mimochodem Milan citoval tebe, nikoliv mě. Take oči u ti asi taky neslouí moc dobře
|
|
03.06.2018 09:22 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161197
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Bacha na kamenorouty .link. ...
Bacha na kamenorouty :-d https://www.youtube.com/watch?v=mLcmC69-LDQ ...
|
|
03.06.2018 09:32 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161198
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jruze napsal(a): No citoval mně ale podívej se co jsi napsal ty :
V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, take BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protoe to prostě není moné. Kapito ?!
A u toho nech ne se v tom zamotá úplně
to ty to má pomotané , ale v hlavě
Milan má pravdu, je to ztráta času s tebou ....
PS: zkus si přečíst tu větu co jsem napsal ( a kterou cituje) znovu pomaleji a tentokrát se zkus trochu zamyslet s důrazem na začátek té věty. Třeba ti to docvakne, ale spí ne ....
to ty to má pomotané , ale v hlavě :-d
Milan má pravdu, je to ztráta času s tebou ....
PS: zkus si přečíst tu větu co jsem napsal ( a kterou cituje) znovu pomaleji a tentokrát se zkus trochu zamyslet s důrazem na začátek té věty. Třeba ti to docvakne, ale spí ne ....
|
|
03.06.2018 20:18 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161256
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): to ty to má pomotané , ale v hlavě
Milan má pravdu, je to ztráta času s tebou ....
PS: zkus si přečíst tu větu co jsem napsal ( a kterou cituje) znovu pomaleji a tentokrát se zkus trochu zamyslet s důrazem na začátek té věty. Třeba ti to docvakne, ale spí ne ....
Čtu znovu : ,, v momentě co se odpojí středová koule se natvrdo zavře přívod" = blbost = nezavře se natvrdo.
Je to jinak = plácá blbosti od začátku ije v teoriich - nesmyslných , nedá si ani poradit ani si to vysvětlit , popíra fyzikální zákony a principy hydrauliky , nadáva a dělá e jsi seral vechnu moudrost - myslím e si ve skutečnosti ádnou hydru neopravil a ve skutecnosti ani neviděl ( jen na papíře ) a nedá se zastavit to je smutné . U několikrát jsem tě adal abys u přestal - divím se e tě někdo u nějakým způsobem nezastavil - to e jse vlastně tím co jsi nazval mne je u kadému jasné - take prosím zález do své teorie a studuj ( jak funguje hydraulika od patě třídy a do praxe ) a neotravuj. Nadávat ti nebudu je to pod mou úroveň .
Čtu znovu : ,, v momentě co se odpojí středová koule se natvrdo zavře přívod" = blbost = nezavře se natvrdo.
Je to jinak = plácá blbosti od začátku ije v teoriich - nesmyslných , nedá si ani poradit ani si to vysvětlit , popíra fyzikální zákony a principy hydrauliky , nadáva a dělá e jsi seral vechnu moudrost - myslím e si ve skutečnosti ádnou hydru neopravil a ve skutecnosti ani neviděl ( jen na papíře ) a nedá se zastavit to je smutné . U několikrát jsem tě adal abys u přestal - divím se e tě někdo u nějakým způsobem nezastavil - to e jse vlastně tím co jsi nazval mne je u kadému jasné - take prosím zález do své teorie a studuj ( jak funguje hydraulika od patě třídy a do praxe ) a neotravuj. Nadávat ti nebudu je to pod mou úroveň .
|
|
03.06.2018 22:39 -
Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
|
3161304
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jako člověk který tomu tematu vůbec nerozumí - take asi neobjektivní musím napsat e u je nejvyí čas to ukončit.
Je to stejné jak sledovat politiky v nedělní debatě , taky nikdy neuznají e se mýlí... Je to stejné jako pan Růyčka.
A vzhledem k tomu jakou mám s tebou Jardo zkuenost ,tak se rozhodně přidávám na stranu čtyřicetdvojky.
Mě si také vykládal e mám debilně přidělaný kryt motoru a já ti odpověděl e to auto jezdí jen k tobě take jsi to musel být ty...
Ale né, tvrdoíjně si tvrdil e takhle by jsi to v ivotě nepřidělal.
Aféra FAP mi taky na věky zůstane v hlavě . ( Jeden den se zdál moc průchozí nejspí jen proraený a druhý den mi ukazuje jak byl totálně ucpaný)
Moná by jsi se měl víc soustředit na práci v dílně místo psaní nesmyslů na netu.
Myslím e nejsi úplně marný mechanik , e dokáe auto opravit , vyřeit spoustu problémů a i lidem někdy uetřit peníze.
Ale to co jsi zde na 4 stranách diskuse vypotil , tomu asi rozumí jen ty...
Zkus si to projít znovu celé od začátku. Kličkuje jak zajíc, teorie střídá teorii a nikdy neuzná chybu. Kdy něco napíe Pat Mat tak zase uhne na jinou stranu a příběh jede dál ve stejném duchu.
Vak to Pat Mat tím nekonečným příběhem pěkně okomentoval...
Vykali se na psaní ,to evidentně není tvoje parketa. Makej na autech a ve zbylém čase se věnuj manelce a rybám.
Bude to pro vechny lepí...
Jako člověk který tomu tematu vůbec nerozumí - take asi neobjektivní musím napsat e u je nejvyí čas to ukončit.
Je to stejné jak sledovat politiky v nedělní debatě , taky nikdy neuznají e se mýlí... Je to stejné jako pan Růyčka.
A vzhledem k tomu jakou mám s tebou Jardo zkuenost ,tak se rozhodně přidávám na stranu čtyřicetdvojky.
Mě si také vykládal e mám debilně přidělaný kryt motoru a já ti odpověděl e to auto jezdí jen k tobě take jsi to musel být ty...
Ale né, tvrdoíjně si tvrdil e takhle by jsi to v ivotě nepřidělal.
Aféra FAP mi taky na věky zůstane v hlavě . ( Jeden den se zdál moc průchozí nejspí jen proraený a druhý den mi ukazuje jak byl totálně ucpaný)
Moná by jsi se měl víc soustředit na práci v dílně místo psaní nesmyslů na netu.
Myslím e nejsi úplně marný mechanik , e dokáe auto opravit , vyřeit spoustu problémů a i lidem někdy uetřit peníze.
Ale to co jsi zde na 4 stranách diskuse vypotil , tomu asi rozumí jen ty...:-((((
Zkus si to projít znovu celé od začátku. Kličkuje jak zajíc, teorie střídá teorii a nikdy neuzná chybu. Kdy něco napíe Pat Mat tak zase uhne na jinou stranu a příběh jede dál ve stejném duchu.
Vak to Pat Mat tím nekonečným příběhem pěkně okomentoval...
Vykali se na psaní ,to evidentně není tvoje parketa. Makej na autech a ve zbylém čase se věnuj manelce a rybám.
Bude to pro vechny lepí...
|
|
| |
|
|